Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
13:20
" moj Isak i bla bla pitanje kako može bit njegovo dijete ona crnoj gori on engleskoj dva mijeseca nije bila snjim da rodi 2 mijeseca ranije možda grešim reko sam mu de ti proveri DNK "
Re: Automobili, motori...
Osmica dizel TDI 150 hp dsg ispunila sva očekivanja, još je i premašila. Nevjerovatno da je dizel motor od sedmice ovako napredovao, iako ista kubikaža ista snaga, neko bi rekao isti motori, ali ne, ovo je potpuno nova generacija motora.
Ovakva tišina, ispred auta, pored auta, sa otvorenom haubom, motor šapće. Kod sedmice je ovaj motor isto bio tih pod pojmom dizela, ali ovo je duplo još tiše, i sa još duplo manje vibracije, kao da se ništa ne dešava. Tek u sport modu se čuje malo profinjenog motora, ali ovo u comfortu kao struja.
Volan je još upravljiviji, još direktniji, još bolje auto leži, izolacija vrhunska, opet kažem u kabini nikakvog zvuka, nikakve vibracije, jedno skroz novo iskustvo. Petica šestica sedmica znala se evolucija, ali ovo je u odnosu na sedmicu revolucija, ogroman skok na svemu.
I ovo ne pričam samo o Golfu kao nešto što volim, nego uopšteno o tehnologiji i napretku autoindustrije, a evo u ovom slučaju i nevjerovatnoj tehnologiji dizel motora.
I kad neki internet majstori kažu osmica ne valja, ne proizvode se kvalitetna auta više itd, ova osmica je za dvije klase bolje auto od Golfa 7 iste opreme i istih specifikacija.
I to ne zanimaju me gadžeti kojih ova osmica ima nekoliko puta više od sedmice, nego govorim o voznim osobinama motor, mjenjač, upravljivost, položaj za volanom, sigurnost, sport, udobnost, to mene zanima.
sedmica je naravno odlično auto i danas, ništa tome ne fali, ali vlasnik sedmice treba što manje ulaziti i voziti ovo, jer svaki povratak nazad u kabinu sedmice je čak razočaravajući, ostaje ti ovaj prijatan osjećaj koji se ne zaboravlja odmah. ova osmica je imala 200k na satu, tako da o nekoj slabijoj kvaliteti stvarno nema mjesta za ove internet majstore, a bio je jedan slučaj i na ovoj temi.
Ovakva tišina, ispred auta, pored auta, sa otvorenom haubom, motor šapće. Kod sedmice je ovaj motor isto bio tih pod pojmom dizela, ali ovo je duplo još tiše, i sa još duplo manje vibracije, kao da se ništa ne dešava. Tek u sport modu se čuje malo profinjenog motora, ali ovo u comfortu kao struja.
Volan je još upravljiviji, još direktniji, još bolje auto leži, izolacija vrhunska, opet kažem u kabini nikakvog zvuka, nikakve vibracije, jedno skroz novo iskustvo. Petica šestica sedmica znala se evolucija, ali ovo je u odnosu na sedmicu revolucija, ogroman skok na svemu.
I ovo ne pričam samo o Golfu kao nešto što volim, nego uopšteno o tehnologiji i napretku autoindustrije, a evo u ovom slučaju i nevjerovatnoj tehnologiji dizel motora.
I kad neki internet majstori kažu osmica ne valja, ne proizvode se kvalitetna auta više itd, ova osmica je za dvije klase bolje auto od Golfa 7 iste opreme i istih specifikacija.
I to ne zanimaju me gadžeti kojih ova osmica ima nekoliko puta više od sedmice, nego govorim o voznim osobinama motor, mjenjač, upravljivost, položaj za volanom, sigurnost, sport, udobnost, to mene zanima.
sedmica je naravno odlično auto i danas, ništa tome ne fali, ali vlasnik sedmice treba što manje ulaziti i voziti ovo, jer svaki povratak nazad u kabinu sedmice je čak razočaravajući, ostaje ti ovaj prijatan osjećaj koji se ne zaboravlja odmah. ova osmica je imala 200k na satu, tako da o nekoj slabijoj kvaliteti stvarno nema mjesta za ove internet majstore, a bio je jedan slučaj i na ovoj temi.
Re: Automobili, motori...
U Americi prosle godine Tesla market share spao sa 52% na 44%.Asteriks je napisao/la: ↑28 mar 2025, 14:04Gledajući segment čisto električnih vozila, Tesla je u februaru ponovo bila lider sa svoja dva modela ispred ID.4 i ostalih.Murga je napisao/la: ↑28 mar 2025, 13:31Tesle ni na vidiku. Eto sta je uradio svojim potezima. Sad je sansa ostalima da ulete i uzmu dio trzista, jos ako naprave nesto kvalitetno, tesko da ce se Tesla oporaviti u skorije vrijeme. Mercedes i BMW ce gledati da budu ti koji ce napredovati u evropi, uz naravno VW. Mercedes vec radi na tome da imaju rivala za model 3, koji bi trebao da bude kako prognoziraju iste cijene.
Da dodam, kvalitet Tesle i nije nesto, najvise misleci na interijer, ali su ljudi bili OK s tim jer su bili pristupacni kad se kupuje uz dodatno financiranje vlade.Jedan od faktora pada potražnje su Muskova politička žongliranja.
Ali, napravili su ono što niti jedan proizvođač elektro vozila u EU nije uspio, tačnije jedno vrijeme biti konkurentan SUS motorima.
Konkurencija se povecala, nije to kao prije 2/3 godine kad us drzali market.
Pisao sam ti prije da ce se to desiti u Americi. Velika je razlika kad sjednes u recimo Kiu/Hyudai/Hondu pa i Chevy i Teslu. Jako lose uredjeno.
A ovo sad politicki ce samo jos gore biti. Al nebi o tome
Re: Automobili, motori...
Tesla Y bio je najprodavaniji svjetski model 2024, dvije godine zaredom. Takvu dominaciju čisto električno vozilo dosad nije ostvarilo, niti će u dogledno vrijeme. Nije bilo konkurencije među drugim proizvođačima elektro vozila, jer je Tesla bila konkurent vozilima na konvencionalni pogon. Čudo Božije.soko je napisao/la: ↑01 apr 2025, 21:04U Americi prosle godine Tesla market share spao sa 52% na 44%.Asteriks je napisao/la: ↑28 mar 2025, 14:04Gledajući segment čisto električnih vozila, Tesla je u februaru ponovo bila lider sa svoja dva modela ispred ID.4 i ostalih.Murga je napisao/la: ↑28 mar 2025, 13:31Tesle ni na vidiku. Eto sta je uradio svojim potezima. Sad je sansa ostalima da ulete i uzmu dio trzista, jos ako naprave nesto kvalitetno, tesko da ce se Tesla oporaviti u skorije vrijeme. Mercedes i BMW ce gledati da budu ti koji ce napredovati u evropi, uz naravno VW. Mercedes vec radi na tome da imaju rivala za model 3, koji bi trebao da bude kako prognoziraju iste cijene.
Da dodam, kvalitet Tesle i nije nesto, najvise misleci na interijer, ali su ljudi bili OK s tim jer su bili pristupacni kad se kupuje uz dodatno financiranje vlade.Jedan od faktora pada potražnje su Muskova politička žongliranja.
Ali, napravili su ono što niti jedan proizvođač elektro vozila u EU nije uspio, tačnije jedno vrijeme biti konkurentan SUS motorima.
Konkurencija se povecala, nije to kao prije 2/3 godine kad us drzali market.
Pisao sam ti prije da ce se to desiti u Americi. Velika je razlika kad sjednes u recimo Kiu/Hyudai/Hondu pa i Chevy i Teslu. Jako lose uredjeno.
A ovo sad politicki ce samo jos gore biti. Al nebi o tome

Tržišni udio će padati, logično, msm elektrifikacija u USA i EU nije zaživila i rasla u očekivanoj mjeri, plus ljudi više vjeruju SUS motorima, njihovim polovnjacima etc. Dalje faktori počev od vremena punjenja, dometa, infrastrukture itd.
Ali definitivno dvije godine biti najprodavaniji model globalno, uz ozbiljnu cijenu je dokaz kvaliteta.
In the midst of chaos, there is also opportunity.
Re: Automobili, motori...
Evo ti pogledaj ovdje. Kao sto sam pisao, druge firme nisu imali modele, sad imaju i to brojke pokazuju.
Tesla pocetkom 24 market share bio 52%, krajem 24 godine 44% a 15% vise prodano EVs ove godine.
https://caredge.com/guides/electric-veh ... d_Sales_US
Tesla pocetkom 24 market share bio 52%, krajem 24 godine 44% a 15% vise prodano EVs ove godine.
https://caredge.com/guides/electric-veh ... d_Sales_US
Re: Automobili, motori...
Drugi modeli nisu imali šanse da iole budu konkurenti SUS motorima, na način kako je to učinila Tesla.
To je dokaz kvaliteta i cijela suština teme o kojoj se diskutovalo.
Treba da se desi neka nova revolucija, pa da ponovo imamo cjenovno prilično papren električni model, koji će ići ko halva.
To je dokaz kvaliteta i cijela suština teme o kojoj se diskutovalo.
Treba da se desi neka nova revolucija, pa da ponovo imamo cjenovno prilično papren električni model, koji će ići ko halva.
In the midst of chaos, there is also opportunity.
Re: Automobili, motori...
Nebi se slozio da je to dokaz kvaliteta.Asteriks je napisao/la: ↑01 apr 2025, 22:15Drugi modeli nisu imali šanse da iole budu konkurenti SUS motorima, na način kako je to učinila Tesla.
To je dokaz kvaliteta i cijela suština teme o kojoj se diskutovalo.
Treba da se desi neka nova revolucija, pa da ponovo imamo cjenovno prilično papren električni model, koji će ići ko halva.
Nije bilo drugih opcija u toj vrsti. Sad ima i brojke padaju.
Ovdje u Americi EV su bili "in". Dobijali su ljudi tax credite, 7500 kad uzmes EV vozilo. Svaka jaca firma je imala punjace koji si mogao koristiti djabane. I ja sam jedno vrijeme bio zagrijan za EV.
Teslu probao, jako slabo, pogotovo ona plastika iznutra.
Gledao sam Hyndai ioniq al slaba miljaza sa manjom baterijom jedva 200 milja. Kolega uzeo i sad u januaru jedva 120 predje.
Vozio sam audi e tron gt, mislio sam ga uzeti al imali su problema sa baterijom. Moze se auto zapaliti tako da nista od tog
A htio sam probati taycan, nije lik dao


Re: Automobili, motori...
Ne moramo se složiti, ali prodajne brojke govore za sebe.
Dvije uzastopne godine najprodavniji model na svijetu i to kao čisto električni.
Koliko su elektro vozila popularna primjer u EU, govori podatak da je udio istih u prodaji svih novih vozila 2023. bio oko 14,6 %, da bi 2024. pao na 13,6 %. Istina obustavljene subvencije, ali nije ostao zalet popularnosti.
A ti novi elektro modeli nekih proizvođača što iskaču, većinom su bezlični u kontekstu konkurentnosti na duže staze, jer se smjenjuju ko na traci.
Dvije uzastopne godine najprodavniji model na svijetu i to kao čisto električni.
Koliko su elektro vozila popularna primjer u EU, govori podatak da je udio istih u prodaji svih novih vozila 2023. bio oko 14,6 %, da bi 2024. pao na 13,6 %. Istina obustavljene subvencije, ali nije ostao zalet popularnosti.
A ti novi elektro modeli nekih proizvođača što iskaču, većinom su bezlični u kontekstu konkurentnosti na duže staze, jer se smjenjuju ko na traci.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 01 apr 2025, 23:00, ukupno mijenjano 1 put.
In the midst of chaos, there is also opportunity.
- VensanKasel
- Postovi: 3691
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Koliko ih je prodato u SAD i koliko van SAD ?Asteriks je napisao/la: ↑01 apr 2025, 21:18Tesla Y bio je najprodavaniji svjetski model 2024, dvije godine zaredom. Takvu dominaciju čisto električno vozilo dosad nije ostvarilo, niti će u dogledno vrijeme. Nije bilo konkurencije među drugim proizvođačima elektro vozila, jer je Tesla bila konkurent vozilima na konvencionalni pogon. Čudo Božije.soko je napisao/la: ↑01 apr 2025, 21:04U Americi prosle godine Tesla market share spao sa 52% na 44%.Asteriks je napisao/la: ↑28 mar 2025, 14:04
Gledajući segment čisto električnih vozila, Tesla je u februaru ponovo bila lider sa svoja dva modela ispred ID.4 i ostalih.Jedan od faktora pada potražnje su Muskova politička žongliranja.
Ali, napravili su ono što niti jedan proizvođač elektro vozila u EU nije uspio, tačnije jedno vrijeme biti konkurentan SUS motorima.
Konkurencija se povecala, nije to kao prije 2/3 godine kad us drzali market.
Pisao sam ti prije da ce se to desiti u Americi. Velika je razlika kad sjednes u recimo Kiu/Hyudai/Hondu pa i Chevy i Teslu. Jako lose uredjeno.
A ovo sad politicki ce samo jos gore biti. Al nebi o tome
Tržišni udio će padati, logično, msm elektrifikacija u USA i EU nije zaživila i rasla u očekivanoj mjeri, plus ljudi više vjeruju SUS motorima, njihovim polovnjacima etc. Dalje faktori počev od vremena punjenja, dometa, infrastrukture itd.
Ali definitivno dvije godine biti najprodavaniji model globalno, uz ozbiljnu cijenu je dokaz kvaliteta.
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
Re: Automobili, motori...
Modela Y oko 370 000 u SAD-u, 209 000 u EU, te 480 000 u Kini.
In the midst of chaos, there is also opportunity.
Re: Automobili, motori...
Pa slazem se ja da govore.Asteriks je napisao/la: ↑01 apr 2025, 22:55Ne moramo se složiti ali prodajne brojke govore za sebe.
Dvije uzastopne godine najprodavniji model na svijetu i to kao čisto električni.
A koliko su elektro vozila popularna u EU, govori podatak da je udio istih u prodaji svih novih vozila 2023. bio oko 14,6 %, da bi 2024. pao na 13,6 %.

Prije dvije godine nisu imali mnogo konkurencije i Tesla je drzala 62% marketa.
Oko 15% godisnje EV market je rastao a Tesla je spala na 44% market share, brojke govore za sebe.
Samo necemo moci dobiti realnu sliku do kraja ove godine, jer jako malo ljudi kupuje tesle rad drugi stvari.
Re: Automobili, motori...
Dijagnostika pokazala 69gr čadji u DPF, ne znam koja je granica ali bih ga softverski ugasio i izbušio.
Ako neko stručan ima da kaže jel ovo iznad granice normale ili je ok, hvala
Ako neko stručan ima da kaže jel ovo iznad granice normale ili je ok, hvala
Re: Automobili, motori...
Ako se sjećam meni je za Golfa gornja granica bila oko 130gr, tako da je to normalno stanje. Ne buši ne gasi nemaš problem.
Re: Automobili, motori...
Ma sve to stoji da mi svako malo regeneraciju ne radi.
Cim ga upalim u leru digne obrtaje i nemiran na 5 minuta, motor totalno desinhronizovano radi, i tako svaki put osim ako sam ga ugrijao ili vozio dugo.
Bar ja mislim da je regeneracija, u garazi mi jos stoji ne mogu da vjerujem da ovako nemiran bude na +15 npr.
Ako nije DPF onda me dizne zajebavaju jer sam vec pisao o tome.
Re: Automobili, motori...
Provjeri dizne obavezno.
Re: Automobili, motori...
Neki dobar mehaničar za dizne? Ja isto mislim da je jedna zakržljala, ali mi je mehanicar kad sam mu reko da ih provjeri (preko dijagnostike samo nisu vadjene) reko da sve fino prscu i da rade normala.
Medjutim drugi ovi momci mi govore da se to ne moze ispitat bez vadjenja i strucnjaka - cuo sam za Zufera i Jukića u Tuzli, ali ako ima sta u Sarajevu/blizina Sarajeva bilo bi beton.
Re: Automobili, motori...
Mozda ti je dpf otisao. Jel ga provjerio mehanicar?
Re: Automobili, motori...
egr dobar, dpf 69 gr cadji, propala regeneracija vise puta nazalost, danas ga vozio na duzu relaciju malo
generalno mogu ja njega vuci, ali cim ga upalim obrtaji blizu 1000 i spusta, motor radi neravnomjerno i ubrizgava tako da se u kabini osjeti, kad dignem haubu isto tako vidno motor nemiran
onda se smiri odjednom i prestane sa losim ubrizgavanjem i ne bude nemiran
skidam dpf u srijedu da pokusam sa time, a ako je dizna vrijeme ce pokazati
Re: Automobili, motori...
A dpf sensor? Moze ga mehanicar testirat. Voltage meter, nek testira signal jel se mjenja kad se pritisak promjeni.AA23 je napisao/la: ↑05 apr 2025, 15:24egr dobar, dpf 69 gr cadji, propala regeneracija vise puta nazalost, danas ga vozio na duzu relaciju malo
generalno mogu ja njega vuci, ali cim ga upalim obrtaji blizu 1000 i spusta, motor radi neravnomjerno i ubrizgava tako da se u kabini osjeti, kad dignem haubu isto tako vidno motor nemiran
onda se smiri odjednom i prestane sa losim ubrizgavanjem i ne bude nemiran
skidam dpf u srijedu da pokusam sa time, a ako je dizna vrijeme ce pokazati
Online
Trenutno korisnika/ca: Bing [Bot] i 4 gosta.