Sve slično, egr off, dpf off i skinut, od cetiri dizni, jedna dizna ide 900-1000, sljedece sedmice idem bosch majstoru da to rijesi. Auto radi nemirno kad se tek upali i stoji u mjestu nakon 30 sekundi, ako ne cekam odmah vozim, sve ok, osjeti se nemiran rad motora.AA23 je napisao/la: ↑05 apr 2025, 15:24egr dobar, dpf 69 gr cadji, propala regeneracija vise puta nazalost, danas ga vozio na duzu relaciju malo
generalno mogu ja njega vuci, ali cim ga upalim obrtaji blizu 1000 i spusta, motor radi neravnomjerno i ubrizgava tako da se u kabini osjeti, kad dignem haubu isto tako vidno motor nemiran
onda se smiri odjednom i prestane sa losim ubrizgavanjem i ne bude nemiran
skidam dpf u srijedu da pokusam sa time, a ako je dizna vrijeme ce pokazati
Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Re: Automobili, motori...
Koji motor u pitanju?Neutral je napisao/la: ↑05 apr 2025, 15:43Sve slično, egr off, dpf off i skinut, od cetiri dizni, jedna dizna ide 900-1000, sljedece sedmice idem bosch majstoru da to rijesi. Auto radi nemirno kad se tek upali i stoji u mjestu nakon 30 sekundi, ako ne cekam odmah vozim, sve ok, osjeti se nemiran rad motora.AA23 je napisao/la: ↑05 apr 2025, 15:24egr dobar, dpf 69 gr cadji, propala regeneracija vise puta nazalost, danas ga vozio na duzu relaciju malo
generalno mogu ja njega vuci, ali cim ga upalim obrtaji blizu 1000 i spusta, motor radi neravnomjerno i ubrizgava tako da se u kabini osjeti, kad dignem haubu isto tako vidno motor nemiran
onda se smiri odjednom i prestane sa losim ubrizgavanjem i ne bude nemiran
skidam dpf u srijedu da pokusam sa time, a ako je dizna vrijeme ce pokazati
Kod mene je zloglasni 1.6 tdi 66kW, javi kako prodje kod majstora tj kojem ideš jer u Sarajevu izgleda nema istog da bavi Bosch servisom.
Ja znam da mi ne gine reparirana/polovna dizna u auto, čak sam probao sa dvoktaktolom i išlo je mnogo bolje nego inače ono osjetiš da se podmažu dizne. Ali mislim da injektori bar kod mog motora ne mogu meda i da samo druga dizna može popraviti situaciju.
Nadam se da ćeš riješiti problem i ako uspiješ samo daj lokaciju ukoliko nije Zufer ili Jukić

Sretno. Ja skidam u srijedu DPF da probam to prvo (kabina mi se ugrije u prvoj relativno brzo, pa kad bude mnogo vruće da ne tražim belaj i sa DPF)
@soko
Prvi mehanicar kod kojeg sam bio kaže da motor kad ne uradi uspješno regeneraciju, vraća preostali dio u motor koji vrši pritisak na senzor zraka (?) - sa time da sam ja zamijenio senzor pritiska goriva koji je izbacivao grešku na dijagnostici, uzeo nov u Motorexu, i bolje pali ali nikakve veze sa ovim mojim problemom nema.
Isto tako sumnjao sam da nije regulator pritiska goriva (?), jer nekad on može izazvati slične probleme, ali nijedan majstor nije na to posumnjao pa onda se nemam šta i ja praviti pametan.
Tako da ili DPF ili Dizne, prije ovo drugo.
Hvala na pomoći momci.
Re: Automobili, motori...
Mislio sam na DPF differential pressure sensor. Ako on ne radi nece regulisati EGR valve. Kad ti je sistem leden onda ti je gubitak pritiska preko filtera veci neg kad je vruc. Onda kad se ugrije sistem manja razlika. A to sensor ne primjeti pa onda egr valve ostane tako reci u uvjek istoj poziciji.
Re: Automobili, motori...
Isto motor pa stage 1 uradjen i sada 140ps ima, letiAA23 je napisao/la: ↑05 apr 2025, 16:46Koji motor u pitanju?Neutral je napisao/la: ↑05 apr 2025, 15:43Sve slično, egr off, dpf off i skinut, od cetiri dizni, jedna dizna ide 900-1000, sljedece sedmice idem bosch majstoru da to rijesi. Auto radi nemirno kad se tek upali i stoji u mjestu nakon 30 sekundi, ako ne cekam odmah vozim, sve ok, osjeti se nemiran rad motora.AA23 je napisao/la: ↑05 apr 2025, 15:24
egr dobar, dpf 69 gr cadji, propala regeneracija vise puta nazalost, danas ga vozio na duzu relaciju malo
generalno mogu ja njega vuci, ali cim ga upalim obrtaji blizu 1000 i spusta, motor radi neravnomjerno i ubrizgava tako da se u kabini osjeti, kad dignem haubu isto tako vidno motor nemiran
onda se smiri odjednom i prestane sa losim ubrizgavanjem i ne bude nemiran
skidam dpf u srijedu da pokusam sa time, a ako je dizna vrijeme ce pokazati
Kod mene je zloglasni 1.6 tdi 66kW, javi kako prodje kod majstora tj kojem ideš jer u Sarajevu izgleda nema istog da bavi Bosch servisom.
Ja znam da mi ne gine reparirana/polovna dizna u auto, čak sam probao sa dvoktaktolom i išlo je mnogo bolje nego inače ono osjetiš da se podmažu dizne. Ali mislim da injektori bar kod mog motora ne mogu meda i da samo druga dizna može popraviti situaciju.
Nadam se da ćeš riješiti problem i ako uspiješ samo daj lokaciju ukoliko nije Zufer ili Jukić![]()
Sretno. Ja skidam u srijedu DPF da probam to prvo (kabina mi se ugrije u prvoj relativno brzo, pa kad bude mnogo vruće da ne tražim belaj i sa DPF)

U Mostaru imas dva, jedan lokalni, drugi profesionalni. Prvom dovezes auto, drugom doneses dizne da uradi reparaciju iste. Isao sam na testiranja dizni kod kolege, sreca pa se s tim bavi (on mi je egr off, dpf, pa su isti izvadili), te je testirao dizne, tri ok, jedna steka. Kaze da pokusam prvo sa ciscenjem one tecnosti, poboljsalo se ali i dalje imam problem. Preporucio mi je ovog majstora koji ce to detaljno pogledati, ako kaze da se mijenja, onda ce se promijeniti, naravno polovna (uzmes 4 sa otpada, i doneses i onda koja valja stavi, tri vratis na otpad, budu lrije toga oznacene, rekose mi 250-300KM polovna

Reparacija u Mostaru kod Jerry-a, 50KM kod Jerrya po dizni, a imas majstora skinu dizne pa salju u Bosnu. To je kolega radio kod kog sam uzeo E klasu on je platio 1200KM i garanciju imas od cak 6 mjeseci

Auto me do sada izaslo, kupnjom i ovome sto sam radio ca 13000 a sada dizne, auta su rupa bez dna, mogao uzeti hladno 2.0.
Uglavnom, jos to i to je to, pregledan je detaljno sve ok, od lafeta, kugla, krajnica, kocnica, svega. Ljeti gume i registracija.
Covjek uci na greskama, zato aBd sljedece auto ide direktno novo, ni to ne garantuje da ce raditi kako treba ali tako sam odlucio, s tim 10% da ostaje da uzmem u Zoom-u kod naseg forumasa auto 4-5 godina "staro" ali ovaj put vodim sa sebe covjeka sa pro dijagnostikom, nikad vise auto ne kupujem dok se dizne ne provjere.
Svima preporuke odmah egr i dpf off, i da se dpf izvadi i naravno stage 1, to je potpuno novo auto.
Javim desavanja dok mi kaze ima li spasa te cijenu.
Re: Automobili, motori...
Osjećaj "lakšeg" rada motora nakon uklanjanja DPF-a i EGR-a često dolazi zbog toga što su ti sistemi bili začepljeni ili neispravni. Kad se uklone, motor djeluje "rasterećenije", ali to nije nužno znak poboljšanja, nego samo reakcija na prethodni kvar.
ECU i sve senzorske povratne informacije (uključujući lambda i temperature sonde) su usklađene s prisustvom DPF-a i EGR-a. Njihovo uklanjanje remeti tu ravnotežu.
EGR nije samo ekološki element. Snižavanjem temperature sagorijevanja smanjuje se stvaranje NOx gasova, ali se i čuva motor. Manje temperature znače manje naprezanja za klipove, ventile i glavu motora.
Na duže staze štetno – stručna misljenja i iskustva pokazuju da vozila s uklonjenim DPF/EGR-om češće imaju probleme sa smjesom, detonacijama, pregrijavanjem, pa čak i turbom, jer je motor van projektovanih radnih uslova.
To što će vozilo prevaliti npr. 80k bez vidnih promjena, čini se top, pogotov vlasnicima koji malo prelaze i tu kilometražu prevale za 5 god.
ECU i sve senzorske povratne informacije (uključujući lambda i temperature sonde) su usklađene s prisustvom DPF-a i EGR-a. Njihovo uklanjanje remeti tu ravnotežu.
EGR nije samo ekološki element. Snižavanjem temperature sagorijevanja smanjuje se stvaranje NOx gasova, ali se i čuva motor. Manje temperature znače manje naprezanja za klipove, ventile i glavu motora.
Na duže staze štetno – stručna misljenja i iskustva pokazuju da vozila s uklonjenim DPF/EGR-om češće imaju probleme sa smjesom, detonacijama, pregrijavanjem, pa čak i turbom, jer je motor van projektovanih radnih uslova.
To što će vozilo prevaliti npr. 80k bez vidnih promjena, čini se top, pogotov vlasnicima koji malo prelaze i tu kilometražu prevale za 5 god.
In the midst of chaos, there is also opportunity.
Re: Automobili, motori...
Da li mijenjati ulje u mjenjacu uprkos tome da ovlasteni servis tvrdi da nema potrebe za tim jer je punjem dozivotnim uljem, a vw ni ne preporucuje zamjenu ulja i da nisu ustanovljeni veci problemi sa mjenjacem kod 3.0 motora, mada mnogi neki mehanicari savjetuju da se ipak zamijeni nekad ulje
Auto ima 85 hiljada kilometara trenutno 


Re: Automobili, motori...
Ja nebi mjenjao ako ti proizvodjac auta kaze da nema potrebe.Sheyi je napisao/la: ↑06 apr 2025, 12:57Da li mijenjati ulje u mjenjacu uprkos tome da ovlasteni servis tvrdi da nema potrebe za tim jer je punjem dozivotnim uljem, a vw ni ne preporucuje zamjenu ulja i da nisu ustanovljeni veci problemi sa mjenjacem kod 3.0 motora, mada mnogi neki mehanicari savjetuju da se ipak zamijeni nekad uljeAuto ima 85 hiljada kilometara trenutno
![]()
Mi smo npr testirali gearboxes za razne avione. I kad radimo endurance testove po 1500 sati, uvjek isto ulje koristimo.
Tako da sigurno i oni testiraju, inace bi proizvodjac rekao drugacije.
- VensanKasel
- Postovi: 3692
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ma brat najjači , još kaže eto ja ne pišem ovo što volim Golfa

Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- VivaLaStella
- Postovi: 1831
- Pridružen/a: 29 jun 2023, 08:41
- Lokacija: 76250 / 75270
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Čim vidim 1.6 kontam Siemens dizne. Mada od 2013 je to riješeno koliko znam
Nego doma sjednem, dignem regler, voterpajp i brning rege
L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17
L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17
Re: Automobili, motori...
Jesu majku imVivaLaStella je napisao/la: ↑06 apr 2025, 23:07Čim vidim 1.6 kontam Siemens dizne. Mada od 2013 je to riješeno koliko znam

Malo losije gorivo valjda odma krenu da ribaju. Čitao sam ljudi znali po tri puta sve 4 mijenjati za 7 godina korištenja.
2.0 koristi Boschove, a ove Simensove (Continental) su jednostavno same od sebe toliko loše da im vijek trajanja nije dobar i da ti ne gine promjena.
Kod mene je to vjerovatno situacija, ali gledam da prvo maknem DPF pa trljam dok ne rikne jedna, malo se igram, al šta ćeš.
Sljedeći automobil samo benzin, ništa na dizelu ne uštedih niti ću kad ga vozam 2-3 km do posla i nazad, ali yebiga škola i iskustvo.
- Slatinash_7
- Postovi: 3169
- Pridružen/a: 20 jun 2009, 17:56
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ja sam imao do skora Škodu Octaviu tu 1.6 TDI, i dva puta su me izdale dizne i to jednom na daljem putu..Toliko mi je nepouzdano to auto da sam umjesto toga uzeo Citroena..A sipao sam isključivo gorivo na Petrolu koji slovi za najčistije i najbolje gorivo pa džaba..Čuo sam da su kasnije riješili problem ali tog iskustva nemam niti želim da imam..
Habura (Jukić) u Tuzli je "definitivno" najbolji serviser tih čuda, toliko mu je čist servis, mašine su sve nove i vidi se da čovjek zna posao.
Habura (Jukić) u Tuzli je "definitivno" najbolji serviser tih čuda, toliko mu je čist servis, mašine su sve nove i vidi se da čovjek zna posao.
Slatina Bog i batina
Fukare Slatina i Modra blatina
Fukare Slatina i Modra blatina
- QUARTERBACK
- Postovi: 13105
- Pridružen/a: 04 nov 2013, 19:44
- Lokacija: Behind the offensive line
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
ne, to je longlife ulje i nemas potrebe osim u slucaja kvara mjenjaca da mjenjas to ulje.Sheyi je napisao/la: ↑06 apr 2025, 12:57Da li mijenjati ulje u mjenjacu uprkos tome da ovlasteni servis tvrdi da nema potrebe za tim jer je punjem dozivotnim uljem, a vw ni ne preporucuje zamjenu ulja i da nisu ustanovljeni veci problemi sa mjenjacem kod 3.0 motora, mada mnogi neki mehanicari savjetuju da se ipak zamijeni nekad uljeAuto ima 85 hiljada kilometara trenutno
![]()
Re: Automobili, motori...
Ma zamijeni. Šta će ti ko govorit, tamo neki inžinjeri, da ne trebašSheyi je napisao/la: ↑06 apr 2025, 12:57Da li mijenjati ulje u mjenjacu uprkos tome da ovlasteni servis tvrdi da nema potrebe za tim jer je punjem dozivotnim uljem, a vw ni ne preporucuje zamjenu ulja i da nisu ustanovljeni veci problemi sa mjenjacem kod 3.0 motora, mada mnogi neki mehanicari savjetuju da se ipak zamijeni nekad uljeAuto ima 85 hiljada kilometara trenutno
![]()

Emancipate yourselves from mental slavery...
Memento Mori...
Memento Mori...
Re: Automobili, motori...
IstoAA23 je napisao/la: ↑07 apr 2025, 11:29Jesu majku imVivaLaStella je napisao/la: ↑06 apr 2025, 23:07Čim vidim 1.6 kontam Siemens dizne. Mada od 2013 je to riješeno koliko znam![]()
Malo losije gorivo valjda odma krenu da ribaju. Čitao sam ljudi znali po tri puta sve 4 mijenjati za 7 godina korištenja.
2.0 koristi Boschove, a ove Simensove (Continental) su jednostavno same od sebe toliko loše da im vijek trajanja nije dobar i da ti ne gine promjena.
Kod mene je to vjerovatno situacija, ali gledam da prvo maknem DPF pa trljam dok ne rikne jedna, malo se igram, al šta ćeš.
Sljedeći automobil samo benzin, ništa na dizelu ne uštedih niti ću kad ga vozam 2-3 km do posla i nazad, ali yebiga škola i iskustvo.

- VensanKasel
- Postovi: 3692
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Čitavu život vozim benzince Hondu , kada čitam vaše probleme naježim seNeutral je napisao/la: ↑08 apr 2025, 18:45IstoAA23 je napisao/la: ↑07 apr 2025, 11:29Jesu majku imVivaLaStella je napisao/la: ↑06 apr 2025, 23:07Čim vidim 1.6 kontam Siemens dizne. Mada od 2013 je to riješeno koliko znam![]()
Malo losije gorivo valjda odma krenu da ribaju. Čitao sam ljudi znali po tri puta sve 4 mijenjati za 7 godina korištenja.
2.0 koristi Boschove, a ove Simensove (Continental) su jednostavno same od sebe toliko loše da im vijek trajanja nije dobar i da ti ne gine promjena.
Kod mene je to vjerovatno situacija, ali gledam da prvo maknem DPF pa trljam dok ne rikne jedna, malo se igram, al šta ćeš.
Sljedeći automobil samo benzin, ništa na dizelu ne uštedih niti ću kad ga vozam 2-3 km do posla i nazad, ali yebiga škola i iskustvo.
![]()

Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- VensanKasel
- Postovi: 3692
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ako je pod garancijom nemoj , ako nije zamjeni .Sheyi je napisao/la: ↑06 apr 2025, 12:57Da li mijenjati ulje u mjenjacu uprkos tome da ovlasteni servis tvrdi da nema potrebe za tim jer je punjem dozivotnim uljem, a vw ni ne preporucuje zamjenu ulja i da nisu ustanovljeni veci problemi sa mjenjacem kod 3.0 motora, mada mnogi neki mehanicari savjetuju da se ipak zamijeni nekad uljeAuto ima 85 hiljada kilometara trenutno
![]()
Znali su zaribati mjenjači sa doživotnim uljem .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- Papastathopoulos
- Postovi: 6326
- Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
- Lokacija: Jablanica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Momci, jel iko od vas koristio ova cuda za tapacirung krova kad krene platno da pada, prejeftino dodje u odnosu na novo presvlacenje krova, pa jel iko to stavljao u svoje auto ? kontam ako ne izgleda toliko ruzno da probam 



Ko rano rani, il je pekar il nije normalan
Re: Automobili, motori...
Probaj @ greko, ništa te ne košta
Ovo je još otmeno, ja sam negdje gledao i sa rajsneglama.
Zvjezdano nebo

Ovo je još otmeno, ja sam negdje gledao i sa rajsneglama.
Zvjezdano nebo

Ubi Concordia, Ibi Vicktoria
Re: Automobili, motori...
Sto ustedis na gorivu na dizelu, dat ces na popravke jer su daleko skuplje od benzinca, ista ti razlika dodje 

Re: Automobili, motori...
Nema šanse. Evo ja sam 80k prešao. Potrošnja 6l uz mušku vožnju bez štednje na gasu, volim potjerati. I to je stvarna potrošnja, nikakv board i slično, pun rezervoar kilometri na nula do kraja.
Dakle to je 80x60l=4800lx 2.5KM=12 000KM
Ovim načinom vožnje, bilo koji benzinac sigurno ne bi bio ispod 9l, a vjerovatno i jače, ali neka je 9. Benzinac od 150 i više konja pa ti vidi koliko ide uz gas u patos.

80x90l=7200l x 2.5KM=18 000KM.
Od kvarova imao senzor ispušnih plinova 50KM, i zamajac na 200 000 koji mi je došao u lošem stanju, tako da je on čak diskutabilan, ko zna ko i kako je vozio prije mene.
Ali eto on je bio s rukama 750, takoda sve zajedno 800, iako zamajac je druga priča i pitanke na benzincu koloko taj set kvačila može prije izmjene?
Auto na satu ima 270 000, dakle ne radi se o novom autu, nego za neke već osjetljivim kilometrima, mada sam ja skroz drugog mišljenja, meni je bitno stanje auta i ko ga je vozio, nego li ti km.
Ali niko ko vozi benzinca još mi se nije pohvalio potrošnjom, da kaže toliko i toliko realno uz ovakvo mjerenje kao ja, negose osvrću na board i vješto izbjegavaju.
Uglavnom su iskreni ovi koji su sa benzinca prešli ma dizel pa kažu stvarne brojke a one su 10l i više. Ne zanimaju me ovi što voze u leru, ja mogu tako dotjerati i na 4l, nije poenta.
A još na to da treba benzinca na više obrtaje vrtiti, jer ne može on na niskim potegnuti kao dizel.
Tačno bih volio benzin na 7 dana pa da znam tačno šta i koliko.
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 10 gostiju.