Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
83
60%
Benzin
29
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 138

Avatar
Neutral
Postovi: 37708
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 05 apr 2025, 15:43

AA23 je napisao/la:
05 apr 2025, 15:24
soko je napisao/la:
05 apr 2025, 15:17
Mozda ti je dpf otisao. Jel ga provjerio mehanicar?
egr dobar, dpf 69 gr cadji, propala regeneracija vise puta nazalost, danas ga vozio na duzu relaciju malo

generalno mogu ja njega vuci, ali cim ga upalim obrtaji blizu 1000 i spusta, motor radi neravnomjerno i ubrizgava tako da se u kabini osjeti, kad dignem haubu isto tako vidno motor nemiran

onda se smiri odjednom i prestane sa losim ubrizgavanjem i ne bude nemiran

skidam dpf u srijedu da pokusam sa time, a ako je dizna vrijeme ce pokazati
Sve slično, egr off, dpf off i skinut, od cetiri dizni, jedna dizna ide 900-1000, sljedece sedmice idem bosch majstoru da to rijesi. Auto radi nemirno kad se tek upali i stoji u mjestu nakon 30 sekundi, ako ne cekam odmah vozim, sve ok, osjeti se nemiran rad motora.

Avatar
AA23
Postovi: 15270
Pridružen/a: 27 okt 2012, 12:55
Lokacija: Where the legends are born.
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la AA23 » 05 apr 2025, 16:46

Neutral je napisao/la:
05 apr 2025, 15:43
AA23 je napisao/la:
05 apr 2025, 15:24
soko je napisao/la:
05 apr 2025, 15:17
Mozda ti je dpf otisao. Jel ga provjerio mehanicar?
egr dobar, dpf 69 gr cadji, propala regeneracija vise puta nazalost, danas ga vozio na duzu relaciju malo

generalno mogu ja njega vuci, ali cim ga upalim obrtaji blizu 1000 i spusta, motor radi neravnomjerno i ubrizgava tako da se u kabini osjeti, kad dignem haubu isto tako vidno motor nemiran

onda se smiri odjednom i prestane sa losim ubrizgavanjem i ne bude nemiran

skidam dpf u srijedu da pokusam sa time, a ako je dizna vrijeme ce pokazati
Sve slično, egr off, dpf off i skinut, od cetiri dizni, jedna dizna ide 900-1000, sljedece sedmice idem bosch majstoru da to rijesi. Auto radi nemirno kad se tek upali i stoji u mjestu nakon 30 sekundi, ako ne cekam odmah vozim, sve ok, osjeti se nemiran rad motora.
Koji motor u pitanju?

Kod mene je zloglasni 1.6 tdi 66kW, javi kako prodje kod majstora tj kojem ideš jer u Sarajevu izgleda nema istog da bavi Bosch servisom.

Ja znam da mi ne gine reparirana/polovna dizna u auto, čak sam probao sa dvoktaktolom i išlo je mnogo bolje nego inače ono osjetiš da se podmažu dizne. Ali mislim da injektori bar kod mog motora ne mogu meda i da samo druga dizna može popraviti situaciju.

Nadam se da ćeš riješiti problem i ako uspiješ samo daj lokaciju ukoliko nije Zufer ili Jukić :mrgreen:

Sretno. Ja skidam u srijedu DPF da probam to prvo (kabina mi se ugrije u prvoj relativno brzo, pa kad bude mnogo vruće da ne tražim belaj i sa DPF)


@soko

Prvi mehanicar kod kojeg sam bio kaže da motor kad ne uradi uspješno regeneraciju, vraća preostali dio u motor koji vrši pritisak na senzor zraka (?) - sa time da sam ja zamijenio senzor pritiska goriva koji je izbacivao grešku na dijagnostici, uzeo nov u Motorexu, i bolje pali ali nikakve veze sa ovim mojim problemom nema.

Isto tako sumnjao sam da nije regulator pritiska goriva (?), jer nekad on može izazvati slične probleme, ali nijedan majstor nije na to posumnjao pa onda se nemam šta i ja praviti pametan.

Tako da ili DPF ili Dizne, prije ovo drugo.


Hvala na pomoći momci.

soko
Postovi: 4242
Pridružen/a: 21 jan 2009, 15:34
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la soko » 05 apr 2025, 17:32

Mislio sam na DPF differential pressure sensor. Ako on ne radi nece regulisati EGR valve. Kad ti je sistem leden onda ti je gubitak pritiska preko filtera veci neg kad je vruc. Onda kad se ugrije sistem manja razlika. A to sensor ne primjeti pa onda egr valve ostane tako reci u uvjek istoj poziciji.

Avatar
Neutral
Postovi: 37708
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 05 apr 2025, 20:16

AA23 je napisao/la:
05 apr 2025, 16:46
Neutral je napisao/la:
05 apr 2025, 15:43
AA23 je napisao/la:
05 apr 2025, 15:24


egr dobar, dpf 69 gr cadji, propala regeneracija vise puta nazalost, danas ga vozio na duzu relaciju malo

generalno mogu ja njega vuci, ali cim ga upalim obrtaji blizu 1000 i spusta, motor radi neravnomjerno i ubrizgava tako da se u kabini osjeti, kad dignem haubu isto tako vidno motor nemiran

onda se smiri odjednom i prestane sa losim ubrizgavanjem i ne bude nemiran

skidam dpf u srijedu da pokusam sa time, a ako je dizna vrijeme ce pokazati
Sve slično, egr off, dpf off i skinut, od cetiri dizni, jedna dizna ide 900-1000, sljedece sedmice idem bosch majstoru da to rijesi. Auto radi nemirno kad se tek upali i stoji u mjestu nakon 30 sekundi, ako ne cekam odmah vozim, sve ok, osjeti se nemiran rad motora.
Koji motor u pitanju?

Kod mene je zloglasni 1.6 tdi 66kW, javi kako prodje kod majstora tj kojem ideš jer u Sarajevu izgleda nema istog da bavi Bosch servisom.

Ja znam da mi ne gine reparirana/polovna dizna u auto, čak sam probao sa dvoktaktolom i išlo je mnogo bolje nego inače ono osjetiš da se podmažu dizne. Ali mislim da injektori bar kod mog motora ne mogu meda i da samo druga dizna može popraviti situaciju.

Nadam se da ćeš riješiti problem i ako uspiješ samo daj lokaciju ukoliko nije Zufer ili Jukić :mrgreen:

Sretno. Ja skidam u srijedu DPF da probam to prvo (kabina mi se ugrije u prvoj relativno brzo, pa kad bude mnogo vruće da ne tražim belaj i sa DPF)
Isto motor pa stage 1 uradjen i sada 140ps ima, leti :mrgreen:

U Mostaru imas dva, jedan lokalni, drugi profesionalni. Prvom dovezes auto, drugom doneses dizne da uradi reparaciju iste. Isao sam na testiranja dizni kod kolege, sreca pa se s tim bavi (on mi je egr off, dpf, pa su isti izvadili), te je testirao dizne, tri ok, jedna steka. Kaze da pokusam prvo sa ciscenjem one tecnosti, poboljsalo se ali i dalje imam problem. Preporucio mi je ovog majstora koji ce to detaljno pogledati, ako kaze da se mijenja, onda ce se promijeniti, naravno polovna (uzmes 4 sa otpada, i doneses i onda koja valja stavi, tri vratis na otpad, budu lrije toga oznacene, rekose mi 250-300KM polovna :D ).

Reparacija u Mostaru kod Jerry-a, 50KM kod Jerrya po dizni, a imas majstora skinu dizne pa salju u Bosnu. To je kolega radio kod kog sam uzeo E klasu on je platio 1200KM i garanciju imas od cak 6 mjeseci :D

Auto me do sada izaslo, kupnjom i ovome sto sam radio ca 13000 a sada dizne, auta su rupa bez dna, mogao uzeti hladno 2.0.

Uglavnom, jos to i to je to, pregledan je detaljno sve ok, od lafeta, kugla, krajnica, kocnica, svega. Ljeti gume i registracija.

Covjek uci na greskama, zato aBd sljedece auto ide direktno novo, ni to ne garantuje da ce raditi kako treba ali tako sam odlucio, s tim 10% da ostaje da uzmem u Zoom-u kod naseg forumasa auto 4-5 godina "staro" ali ovaj put vodim sa sebe covjeka sa pro dijagnostikom, nikad vise auto ne kupujem dok se dizne ne provjere.

Svima preporuke odmah egr i dpf off, i da se dpf izvadi i naravno stage 1, to je potpuno novo auto.

Javim desavanja dok mi kaze ima li spasa te cijenu.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11392
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 06 apr 2025, 08:13

Osjećaj "lakšeg" rada motora nakon uklanjanja DPF-a i EGR-a često dolazi zbog toga što su ti sistemi bili začepljeni ili neispravni. Kad se uklone, motor djeluje "rasterećenije", ali to nije nužno znak poboljšanja, nego samo reakcija na prethodni kvar.

ECU i sve senzorske povratne informacije (uključujući lambda i temperature sonde) su usklađene s prisustvom DPF-a i EGR-a. Njihovo uklanjanje remeti tu ravnotežu.

EGR nije samo ekološki element. Snižavanjem temperature sagorijevanja smanjuje se stvaranje NOx gasova, ali se i čuva motor. Manje temperature znače manje naprezanja za klipove, ventile i glavu motora.
Na duže staze štetno – stručna misljenja i iskustva pokazuju da vozila s uklonjenim DPF/EGR-om češće imaju probleme sa smjesom, detonacijama, pregrijavanjem, pa čak i turbom, jer je motor van projektovanih radnih uslova.

To što će vozilo prevaliti npr. 80k bez vidnih promjena, čini se top, pogotov vlasnicima koji malo prelaze i tu kilometražu prevale za 5 god.
In the midst of chaos, there is also opportunity.

Avatar
Sheyi
Postovi: 13059
Pridružen/a: 10 jan 2009, 17:19
Lokacija: kraj puta
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Sheyi » 06 apr 2025, 12:57

Da li mijenjati ulje u mjenjacu uprkos tome da ovlasteni servis tvrdi da nema potrebe za tim jer je punjem dozivotnim uljem, a vw ni ne preporucuje zamjenu ulja i da nisu ustanovljeni veci problemi sa mjenjacem kod 3.0 motora, mada mnogi neki mehanicari savjetuju da se ipak zamijeni nekad ulje :) Auto ima 85 hiljada kilometara trenutno :)

soko
Postovi: 4242
Pridružen/a: 21 jan 2009, 15:34
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la soko » 06 apr 2025, 15:51

Sheyi je napisao/la:
06 apr 2025, 12:57
Da li mijenjati ulje u mjenjacu uprkos tome da ovlasteni servis tvrdi da nema potrebe za tim jer je punjem dozivotnim uljem, a vw ni ne preporucuje zamjenu ulja i da nisu ustanovljeni veci problemi sa mjenjacem kod 3.0 motora, mada mnogi neki mehanicari savjetuju da se ipak zamijeni nekad ulje :) Auto ima 85 hiljada kilometara trenutno :)
Ja nebi mjenjao ako ti proizvodjac auta kaze da nema potrebe.
Mi smo npr testirali gearboxes za razne avione. I kad radimo endurance testove po 1500 sati, uvjek isto ulje koristimo.
Tako da sigurno i oni testiraju, inace bi proizvodjac rekao drugacije.

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3692
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VensanKasel » 06 apr 2025, 15:55

armando je napisao/la:
01 apr 2025, 20:04
Evo ga @ bombay, uzeo je zalet :urnebes:
Ma brat najjači , još kaže eto ja ne pišem ovo što volim Golfa :mrgreen:
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
VivaLaStella
Postovi: 1831
Pridružen/a: 29 jun 2023, 08:41
Lokacija: 76250 / 75270
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VivaLaStella » 06 apr 2025, 23:07

Čim vidim 1.6 kontam Siemens dizne. Mada od 2013 je to riješeno koliko znam
Nego doma sjednem, dignem regler, voterpajp i brning rege

L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17

Avatar
AA23
Postovi: 15270
Pridružen/a: 27 okt 2012, 12:55
Lokacija: Where the legends are born.
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la AA23 » 07 apr 2025, 11:29

VivaLaStella je napisao/la:
06 apr 2025, 23:07
Čim vidim 1.6 kontam Siemens dizne. Mada od 2013 je to riješeno koliko znam
Jesu majku im :mrgreen:

Malo losije gorivo valjda odma krenu da ribaju. Čitao sam ljudi znali po tri puta sve 4 mijenjati za 7 godina korištenja.

2.0 koristi Boschove, a ove Simensove (Continental) su jednostavno same od sebe toliko loše da im vijek trajanja nije dobar i da ti ne gine promjena.

Kod mene je to vjerovatno situacija, ali gledam da prvo maknem DPF pa trljam dok ne rikne jedna, malo se igram, al šta ćeš.

Sljedeći automobil samo benzin, ništa na dizelu ne uštedih niti ću kad ga vozam 2-3 km do posla i nazad, ali yebiga škola i iskustvo.

Avatar
Slatinash_7
Postovi: 3169
Pridružen/a: 20 jun 2009, 17:56
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Slatinash_7 » 07 apr 2025, 12:19

Ja sam imao do skora Škodu Octaviu tu 1.6 TDI, i dva puta su me izdale dizne i to jednom na daljem putu..Toliko mi je nepouzdano to auto da sam umjesto toga uzeo Citroena..A sipao sam isključivo gorivo na Petrolu koji slovi za najčistije i najbolje gorivo pa džaba..Čuo sam da su kasnije riješili problem ali tog iskustva nemam niti želim da imam..

Habura (Jukić) u Tuzli je "definitivno" najbolji serviser tih čuda, toliko mu je čist servis, mašine su sve nove i vidi se da čovjek zna posao.
Slatina Bog i batina

Fukare Slatina i Modra blatina

Avatar
QUARTERBACK
Postovi: 13105
Pridružen/a: 04 nov 2013, 19:44
Lokacija: Behind the offensive line
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la QUARTERBACK » 07 apr 2025, 21:53

Sheyi je napisao/la:
06 apr 2025, 12:57
Da li mijenjati ulje u mjenjacu uprkos tome da ovlasteni servis tvrdi da nema potrebe za tim jer je punjem dozivotnim uljem, a vw ni ne preporucuje zamjenu ulja i da nisu ustanovljeni veci problemi sa mjenjacem kod 3.0 motora, mada mnogi neki mehanicari savjetuju da se ipak zamijeni nekad ulje :) Auto ima 85 hiljada kilometara trenutno :)
ne, to je longlife ulje i nemas potrebe osim u slucaja kvara mjenjaca da mjenjas to ulje.

Avatar
Sage
Postovi: 3899
Pridružen/a: 08 jan 2013, 11:07
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Sage » 07 apr 2025, 22:11

Sheyi je napisao/la:
06 apr 2025, 12:57
Da li mijenjati ulje u mjenjacu uprkos tome da ovlasteni servis tvrdi da nema potrebe za tim jer je punjem dozivotnim uljem, a vw ni ne preporucuje zamjenu ulja i da nisu ustanovljeni veci problemi sa mjenjacem kod 3.0 motora, mada mnogi neki mehanicari savjetuju da se ipak zamijeni nekad ulje :) Auto ima 85 hiljada kilometara trenutno :)
Ma zamijeni. Šta će ti ko govorit, tamo neki inžinjeri, da ne trebaš :mrgreen:
Emancipate yourselves from mental slavery...

Memento Mori...

Avatar
Neutral
Postovi: 37708
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 08 apr 2025, 18:45

AA23 je napisao/la:
07 apr 2025, 11:29
VivaLaStella je napisao/la:
06 apr 2025, 23:07
Čim vidim 1.6 kontam Siemens dizne. Mada od 2013 je to riješeno koliko znam
Jesu majku im :mrgreen:

Malo losije gorivo valjda odma krenu da ribaju. Čitao sam ljudi znali po tri puta sve 4 mijenjati za 7 godina korištenja.

2.0 koristi Boschove, a ove Simensove (Continental) su jednostavno same od sebe toliko loše da im vijek trajanja nije dobar i da ti ne gine promjena.

Kod mene je to vjerovatno situacija, ali gledam da prvo maknem DPF pa trljam dok ne rikne jedna, malo se igram, al šta ćeš.

Sljedeći automobil samo benzin, ništa na dizelu ne uštedih niti ću kad ga vozam 2-3 km do posla i nazad, ali yebiga škola i iskustvo.
Isto

:thumbup:

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3692
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VensanKasel » 08 apr 2025, 19:36

Neutral je napisao/la:
08 apr 2025, 18:45
AA23 je napisao/la:
07 apr 2025, 11:29
VivaLaStella je napisao/la:
06 apr 2025, 23:07
Čim vidim 1.6 kontam Siemens dizne. Mada od 2013 je to riješeno koliko znam
Jesu majku im :mrgreen:

Malo losije gorivo valjda odma krenu da ribaju. Čitao sam ljudi znali po tri puta sve 4 mijenjati za 7 godina korištenja.

2.0 koristi Boschove, a ove Simensove (Continental) su jednostavno same od sebe toliko loše da im vijek trajanja nije dobar i da ti ne gine promjena.

Kod mene je to vjerovatno situacija, ali gledam da prvo maknem DPF pa trljam dok ne rikne jedna, malo se igram, al šta ćeš.

Sljedeći automobil samo benzin, ništa na dizelu ne uštedih niti ću kad ga vozam 2-3 km do posla i nazad, ali yebiga škola i iskustvo.
Isto

:thumbup:
Čitavu život vozim benzince Hondu , kada čitam vaše probleme naježim se :mrgreen:
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3692
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VensanKasel » 08 apr 2025, 19:39

Sheyi je napisao/la:
06 apr 2025, 12:57
Da li mijenjati ulje u mjenjacu uprkos tome da ovlasteni servis tvrdi da nema potrebe za tim jer je punjem dozivotnim uljem, a vw ni ne preporucuje zamjenu ulja i da nisu ustanovljeni veci problemi sa mjenjacem kod 3.0 motora, mada mnogi neki mehanicari savjetuju da se ipak zamijeni nekad ulje :) Auto ima 85 hiljada kilometara trenutno :)
Ako je pod garancijom nemoj , ako nije zamjeni .
Znali su zaribati mjenjači sa doživotnim uljem .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6326
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 08 apr 2025, 19:47

Momci, jel iko od vas koristio ova cuda za tapacirung krova kad krene platno da pada, prejeftino dodje u odnosu na novo presvlacenje krova, pa jel iko to stavljao u svoje auto ? kontam ako ne izgleda toliko ruzno da probam :)


slika
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
armando
Postovi: 2835
Pridružen/a: 15 feb 2009, 20:40
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la armando » 08 apr 2025, 19:57

Probaj @ greko, ništa te ne košta :D
Ovo je još otmeno, ja sam negdje gledao i sa rajsneglama.
Zvjezdano nebo :mrgreen:
Ubi Concordia, Ibi Vicktoria

Avatar
alemsa
Postovi: 26106
Pridružen/a: 21 jul 2012, 19:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la alemsa » 08 apr 2025, 20:30

Sto ustedis na gorivu na dizelu, dat ces na popravke jer su daleko skuplje od benzinca, ista ti razlika dodje :kafa:

Avatar
Huske
Postovi: 216
Pridružen/a: 18 mar 2024, 08:39
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Huske » 08 apr 2025, 20:52

alemsa je napisao/la:
08 apr 2025, 20:30
Sto ustedis na gorivu na dizelu, dat ces na popravke jer su daleko skuplje od benzinca, ista ti razlika dodje :kafa:
Nema šanse. Evo ja sam 80k prešao. Potrošnja 6l uz mušku vožnju bez štednje na gasu, volim potjerati. I to je stvarna potrošnja, nikakv board i slično, pun rezervoar kilometri na nula do kraja.
Dakle to je 80x60l=4800lx 2.5KM=12 000KM

Ovim načinom vožnje, bilo koji benzinac sigurno ne bi bio ispod 9l, a vjerovatno i jače, ali neka je 9. Benzinac od 150 i više konja pa ti vidi koliko ide uz gas u patos. ;)
80x90l=7200l x 2.5KM=18 000KM.

Od kvarova imao senzor ispušnih plinova 50KM, i zamajac na 200 000 koji mi je došao u lošem stanju, tako da je on čak diskutabilan, ko zna ko i kako je vozio prije mene.
Ali eto on je bio s rukama 750, takoda sve zajedno 800, iako zamajac je druga priča i pitanke na benzincu koloko taj set kvačila može prije izmjene?
Auto na satu ima 270 000, dakle ne radi se o novom autu, nego za neke već osjetljivim kilometrima, mada sam ja skroz drugog mišljenja, meni je bitno stanje auta i ko ga je vozio, nego li ti km.

Ali niko ko vozi benzinca još mi se nije pohvalio potrošnjom, da kaže toliko i toliko realno uz ovakvo mjerenje kao ja, negose osvrću na board i vješto izbjegavaju.
Uglavnom su iskreni ovi koji su sa benzinca prešli ma dizel pa kažu stvarne brojke a one su 10l i više. Ne zanimaju me ovi što voze u leru, ja mogu tako dotjerati i na 4l, nije poenta.

A još na to da treba benzinca na više obrtaje vrtiti, jer ne može on na niskim potegnuti kao dizel.
Tačno bih volio benzin na 7 dana pa da znam tačno šta i koliko.

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 10 gostiju.