VensanKasel je napisao/la: ↑27 jun 2025, 10:50Mbike ima Garmin ...
Vjerovatno ima jeftinijih drugih , ali eto na prvu .

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
VensanKasel je napisao/la: ↑27 jun 2025, 10:50Mbike ima Garmin ...
Vjerovatno ima jeftinijih drugih , ali eto na prvu .
Ne znam kakvo je to ulje Engol, prvi put čujem?
mislim da je ulje kupljeno u motorexu, oko 80KM.. nakon ovih desavanja sam i ja citao pa kazu da je za vw castrol najboljeHuske je napisao/la: ↑09 jul 2025, 14:05Ne znam kakvo je to ulje Engol, prvi put čujem?
Vw propisuje Castrol 5w30, ja se držim toga. Izmjena 15k, ni od toga ne odustajem ma koliko god majstori i ljudi pojedini pričali da se mijenja na 10k. A svi majstori kažu dođi nakon 10k, čak neki i u kompjuteru mijenjaju da odbrojava do 10k, a ne kako je fabrika stavila na 15k.
Ova najnovija auta kažu 30k, to već izgleda previše, znaćemo po zapisanim servisnim intervalima kada ti polovnjaci dođu kod nas da li je to stvarno dovoljno da se servis radi na čak 30k.
jesu li majstori priključivali dijagnostiku? Kod vw je sve otključano, dijagnostika skoro uvijek pokaže gdje je problem.Mostarwolf1981 je napisao/la: ↑09 jul 2025, 14:18samo nikako skontat zasto se pali ta lampica s vremena na vrijeme
Pritisak ulja motora mjeri se mehanički spravom zvanom manometar, tako što se izvadi automat itd.Mostarwolf1981 je napisao/la: ↑08 jul 2025, 14:24pozz ekipa, nakon sto sam kupio golf 6 za par dana se pojavila lampica oil pressure engine off owner's manual, kod jednog majstora otisao zamijenio mi senzor nivoa ulja i zamijenio ulje ( stavio engol ulje).. nakon 2 mjeseca opet mi se pojavila ista lampica i odem kod drugog majstora on zamijenio senzor pritiska ulja i hajd' ferceralo je tako 3mj sigurno bez izbacivanja greske, i neki dan opet isto izbaci 2 3x, i nakon toga se nije palila vise.. citam kao da bi moglo biti do viskoznosti ulja, pa ne znam je li iko imao slicnih slucajeva
Lucid Air Grand Touring set a new Guinness World Records title for the longest journey by an electric car on a single charge with an astonishing 1,205 kilometers.
Najprodavaniji motor svih vremena je Chevrolet Small Block V8 motoru LS serije, čiji je životni vijek trajao približno sedam decenija.
Proizvedeno je više od 100 miliona primjeraka Chevy Small-Blocka, što ga čini najmasovnije proizvedenim automobilskim motorom koji je svijet ikada vidio.
Ideja za Chevy Small Block rodila se iz očaja. Bila je 1954. godina, a novi model Chevrolet Corvette nije "zapalio" automobilski svijet, na veliko razočaranje Chevroletovih rukovodilaca.
Prodaja Corvette je krenula toliko loše da se General Motors poigravao sa idejom da ukine model. Međutim, čovjek po imenu Ed Kol dobio je zadatak da Corvette dobije više snage. Stoga se obratio Pontiacu za dizajn ventila i krenuo u stvaranje novog motora, prenosi b.92.
Na kraju je V8 prešao put od crteža do proizvodnje za samo 15 nedjelja. Novi V8 motor odmah su počeli da ugrađuju u Corvette iz 1955. i u Chevrolet Bel Air. Novi 4,3-litarski motor sa malim blokom proizvodio je 195 KS kada je bio opremljen četvorocilindričnim Rochester karburatorom, 65 KS više nego problematični prethodnik Blue Flame.
Tražnja je naglo porasla, a uspjeh se od tada može direktno povezati sa brzom reakcijom Eda Kola i njegovog tima.
Naravno, izvedeno je nekoliko varijacija kultnog motora (LS porodice), rasla je zapremina i mijenjala se tehnologija, a LS se zadržao u proizvodnji između sredine 1950-ih i 2014.
Na kraju, motor je sa 4,3 litra došao do 6,6 litara, čime se približio kategoriji većih motora. Najpoznatija verzija je 5,7-litarska koja se pojavila 1997. godine sa Chevrolet Corvetteom C5.
Taj motor, LS1, bio je izrađen od aluminijuma i mogao je da isporuči 350 KS pri 5600 o/min. GM ga je koristio i u porodičnim automobilima, limuzinama, kombijima, pikapovima.
Motori serije LS pokretali su velik deo GM-ove ponude više od 20 godina. LS je 2014. godine zamenjen novim LT motorom, a treća generacija V8 motora bila je potpuno novi dizajn koji je poboljšao sve što je naučeno sa LS-om.
Ukupno je proizvedeno više od stotinu miliona motora LS serije.
Jedva čekam da se pocastim jednim takvim. Corvette C8 6.2 V8 LT. Ja razumijem sto to auto nije namijenjeno krivine. U Sjevernoj americi imaš bukvalno 3 krivine, ostalo sve pravac haha.Asteriks je napisao/la: ↑11 jul 2025, 16:30Najprodavaniji motor svih vremena je Chevrolet Small Block V8 motoru LS serije, čiji je životni vijek trajao približno sedam decenija.
Proizvedeno je više od 100 miliona primjeraka Chevy Small-Blocka, što ga čini najmasovnije proizvedenim automobilskim motorom koji je svijet ikada vidio.
Ideja za Chevy Small Block rodila se iz očaja. Bila je 1954. godina, a novi model Chevrolet Corvette nije "zapalio" automobilski svijet, na veliko razočaranje Chevroletovih rukovodilaca.
Prodaja Corvette je krenula toliko loše da se General Motors poigravao sa idejom da ukine model. Međutim, čovjek po imenu Ed Kol dobio je zadatak da Corvette dobije više snage. Stoga se obratio Pontiacu za dizajn ventila i krenuo u stvaranje novog motora, prenosi b.92.
Na kraju je V8 prešao put od crteža do proizvodnje za samo 15 nedjelja. Novi V8 motor odmah su počeli da ugrađuju u Corvette iz 1955. i u Chevrolet Bel Air. Novi 4,3-litarski motor sa malim blokom proizvodio je 195 KS kada je bio opremljen četvorocilindričnim Rochester karburatorom, 65 KS više nego problematični prethodnik Blue Flame.
Tražnja je naglo porasla, a uspjeh se od tada može direktno povezati sa brzom reakcijom Eda Kola i njegovog tima.
Naravno, izvedeno je nekoliko varijacija kultnog motora (LS porodice), rasla je zapremina i mijenjala se tehnologija, a LS se zadržao u proizvodnji između sredine 1950-ih i 2014.
Na kraju, motor je sa 4,3 litra došao do 6,6 litara, čime se približio kategoriji većih motora. Najpoznatija verzija je 5,7-litarska koja se pojavila 1997. godine sa Chevrolet Corvetteom C5.
Taj motor, LS1, bio je izrađen od aluminijuma i mogao je da isporuči 350 KS pri 5600 o/min. GM ga je koristio i u porodičnim automobilima, limuzinama, kombijima, pikapovima.
Motori serije LS pokretali su velik deo GM-ove ponude više od 20 godina. LS je 2014. godine zamenjen novim LT motorom, a treća generacija V8 motora bila je potpuno novi dizajn koji je poboljšao sve što je naučeno sa LS-om.
Ukupno je proizvedeno više od stotinu miliona motora LS serije.![]()
Corvette C8 bio je 2023. najprodavaniji sportski auto sa središnje postavljenim motorom u SAD-u.Bosniacum Lilium je napisao/la: ↑12 jul 2025, 05:05Jedva čekam da se pocastim jednim takvim. Corvette C8 6.2 V8 LT. Ja razumijem sto to auto nije namijenjeno krivine. U Sjevernoj americi imaš bukvalno 3 krivine, ostalo sve pravac haha.Asteriks je napisao/la: ↑11 jul 2025, 16:30Najprodavaniji motor svih vremena je Chevrolet Small Block V8 motoru LS serije, čiji je životni vijek trajao približno sedam decenija.
Proizvedeno je više od 100 miliona primjeraka Chevy Small-Blocka, što ga čini najmasovnije proizvedenim automobilskim motorom koji je svijet ikada vidio.
Ideja za Chevy Small Block rodila se iz očaja. Bila je 1954. godina, a novi model Chevrolet Corvette nije "zapalio" automobilski svijet, na veliko razočaranje Chevroletovih rukovodilaca.
Prodaja Corvette je krenula toliko loše da se General Motors poigravao sa idejom da ukine model. Međutim, čovjek po imenu Ed Kol dobio je zadatak da Corvette dobije više snage. Stoga se obratio Pontiacu za dizajn ventila i krenuo u stvaranje novog motora, prenosi b.92.
Na kraju je V8 prešao put od crteža do proizvodnje za samo 15 nedjelja. Novi V8 motor odmah su počeli da ugrađuju u Corvette iz 1955. i u Chevrolet Bel Air. Novi 4,3-litarski motor sa malim blokom proizvodio je 195 KS kada je bio opremljen četvorocilindričnim Rochester karburatorom, 65 KS više nego problematični prethodnik Blue Flame.
Tražnja je naglo porasla, a uspjeh se od tada može direktno povezati sa brzom reakcijom Eda Kola i njegovog tima.
Naravno, izvedeno je nekoliko varijacija kultnog motora (LS porodice), rasla je zapremina i mijenjala se tehnologija, a LS se zadržao u proizvodnji između sredine 1950-ih i 2014.
Na kraju, motor je sa 4,3 litra došao do 6,6 litara, čime se približio kategoriji većih motora. Najpoznatija verzija je 5,7-litarska koja se pojavila 1997. godine sa Chevrolet Corvetteom C5.
Taj motor, LS1, bio je izrađen od aluminijuma i mogao je da isporuči 350 KS pri 5600 o/min. GM ga je koristio i u porodičnim automobilima, limuzinama, kombijima, pikapovima.
Motori serije LS pokretali su velik deo GM-ove ponude više od 20 godina. LS je 2014. godine zamenjen novim LT motorom, a treća generacija V8 motora bila je potpuno novi dizajn koji je poboljšao sve što je naučeno sa LS-om.
Ukupno je proizvedeno više od stotinu miliona motora LS serije.![]()
Još nešto mi privlači pažnju od V8, a to je onaj u BMW 550i u faceliftu od 2021. Bože zdravlja, insallah