Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- Centre forward
- Postovi: 6402
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Golf
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Centre forward
- Postovi: 6402
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Indija 1:0 Kina
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Preživjet će SUS motori cijelo stoljeće.Ubrzo će se Europska komisija javiti s novim pravilima koja će regulirati emisije CO2 u automobilima. Ključni datum je 10. prosinca. Sada se iz dobro obaviještenih izvora doznaje da bi zabrana prodaje novih vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem 2035. godine u državama Europske unije mogla biti ukinuta. Odnosno, čini se da bi benzinci (hibridi i plug-in hibridi) i dizelaši mogli preživjeti. No ipak će biti postavljeni neki uvjeti.
O namjerama Europske komisije pišu Handelsblatt i Bild. Privatnim kupcima ili fizičkim osobama bi i dalje bilo omogućeno kupovati vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem, ali će tvrtke biti prisiljene prijeći na električne automobile.
Handelsblatt piše da bi Europska komisija mogla prisiliti tvrtke da već 2027. godine 50 posto njihove flote bude električno. Do 2030. udio bi trebao biti do 90 posto. Danas službeni automobili čine 60 posto prodaje automobila. Još će se u kontekstu tvrtki razgovarati o plug-in hibridima.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Ma smijesno. I sa OK infrastrukturom koja je ovde kod nas, kod mene na poslu mislim da jedno 15% ljudi vozi elektricno ili hibridno auto. Tesko je zamijeniti takav izvor energije kao sto je nafta a decenijama se vrtilo sve oko nje.
Ne obra se bostan, dok sljive ne popadaju...
- Centre forward
- Postovi: 6402
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Mercedes povukao radikalni potez
Mercedes je povukao radikalni potez i napustio koncept "luksuzne strategije" te priprema ulazne modele koji bi mogli da budu jeftiniji za četvorocifrene iznose; spekuliše se o spuštanju cene najjeftinijih Mercedesa 20-30 posto u odnosu na dosadašnje početne cene.
U trenutku kada je električni CLA model Mercedesa postavio novi plafon za mnoge smešno visoke cene premium tržišta, Mercedes priprema šok za konkurenciju i prijatno iznenađenje potrošačima; povratak u segment koji je nekada bio zona njegovog rasta, ali iz kojeg se godinama svesno povlačio jer se na premium modelima lakše dolazilo do superprofita. Reč "luksuz", nekada mantra izvršnog direktora Ole Källeniusa, bukvalno je izbrisana iz strateških dokumenata a zamenjuje je fleksibilnija, tržišno racionalna orijentacija koja otvara vrata milionima kupaca; onih koje je Mercedes poslednjih godina gubio.
Od Mercedesa, naravno, ne treba očekivati da će na tržište izbaciti nešto poput Dacije koja će na haubi imati slavni krug s tri kraka, nego neku vrstu cenovno prihvatljivijeg vozila jer su svi njihovi modeli, objektivno, potrošačima sve više služili za maštarenje o tome šta bi možda, jednog lepog dana, mogli da kupe – ako dobiju na lutriji.
O nameri Mercedesa da redefiniše svoju tržišnu politiku nemačku javnost je informisao celi spektar nemačkih medija. Bild, Handelsblatt, WirtschaftsWoche… objavili su da se Mercedes okreće kupcima koji žele "pravi Mercedes", ali ne u cenovnim sferama rezervisanim za više klase, tj. SUV-ove koji često koštaju 60, 70 ili 100.000 evra; rečju, bogatstvo. Specijalizovana izdanja koja prate automobilske tehnologije potvrđuju isto: izbacivanje reči "luxus" iz zvanične strategije nije pogrešna interpretacija Mercedesovih namera, nego odlučna namera uprave da transformiše imidž možda najcenjenijeg evropskog auto-brenda. Unutar kompanije više se ne govori o tome da Mercedes mora da bude "isključivo luksuzan", nego "najpoželjniji u svakom segmentu u kojem se takmiči".
Ovakav zaokret odmah nameće pitanje koje izaziva pažnju i običnih kupaca i stručnjaka: sa li Mercedes ulazi na teritoriju VW-a i da je li ovo početak otvorenog tržišnog obračuna u segmentu koji je Volkswagen decenijama smatrao svojim dvorištem? Da li gledamo početak ‘bratoubilačkog rata‘ nemačke autoindustrije jer ih je pritisla kineska konkurencija i brutalna domaća regulativa?
Kada se jedan premium brend odluči na spuštanje u cenovni razred između trideset i četrdeset hiljada evra, postavlja se i još jedno, takođe važno pitanje: da li Mercedes otvara dugo zaključana vrata prema zdravijoj tržišnoj dinamici u evropskoj autoindustriji, koja se poslednjih godina češće bavila političkim pritiskom na Brisel nego stvaranjem boljih proizvoda?
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
ovaj RS4 mi je nesto najljepse, al kod nas ne mozes naci dobrog dizela ovog modela a ne RS
dzaba sto je sekundu sporiji od 6R sto sam imao, sutra bi ga uzeo




