Dobro. IGenghis je napisao/la:Kao naprimjer kad je u strašnom Toro Rossu došao do pobjede kao najmlađi u historiji ... Vettele, vettele, lako ti je u TR, ajd ti malo u HRT ...

Sta si hteo time da pokazes

Moderator/ica: rio_Ferdy88
Dobro. IGenghis je napisao/la:Kao naprimjer kad je u strašnom Toro Rossu došao do pobjede kao najmlađi u historiji ... Vettele, vettele, lako ti je u TR, ajd ti malo u HRT ...
Hoću da pokažem i dokažem da je neumjesno stavljati Hamilton ispred Vettela. Ne stavljam ja Vettela ispred Senne i Šumija, nego ispred Hamiltona.MaGiCa je napisao/la:Dobro. IGenghis je napisao/la:Kao naprimjer kad je u strašnom Toro Rossu došao do pobjede kao najmlađi u historiji ... Vettele, vettele, lako ti je u TR, ajd ti malo u HRT ...![]()
Sta si hteo time da pokazesTakvih stvari je bilo i bice ih. I nista nije to impresivnije od Senne u Tolemanu iz Monaca 84 ili Schumachera iz Spa 1992. Obojica su izdominirali trke u losijim bolidima.
Nemas ti pojma... od kad ti to pratis forume da bi ti meni ovde pametvao za sta su forumi...?Genghis je napisao/la:@sead_f1 - Slažem se sa 99% tvog posta, samo moraš uzeti u obzir da je forum namijenjen za diskusiju, tako da je nekome draži Vettel što je sigurniji i konstantniji vozač (pa to više vrijednuje), s druge strane neko voli avanturizam, adrenalin pa mu je draži Hamilton, a neko voli nepredvidivost i specijalne uslove, pa voli Alonsa ... tako da donekle i ono što u svom životu cijenimo utiče na izbor našeg favorita ...
Kod utrke koju je Vettel pobjedio u bolidu Torro Rosso treba uzeti u obzir i specijalne okolnosti. I dalje ostajem misljenja da za te okolnosti njegov bolid i nije bio toliko los, koliko njegovo ime "Torro Rosso" govori, te da su tu pomogla i jos neka desavanja.MaGiCa je napisao/la:Dobro. IGenghis je napisao/la:Kao naprimjer kad je u strašnom Toro Rossu došao do pobjede kao najmlađi u historiji ... Vettele, vettele, lako ti je u TR, ajd ti malo u HRT ...![]()
Sta si hteo time da pokazesTakvih stvari je bilo i bice ih. I nista nije to impresivnije od Senne u Tolemanu iz Monaca 84 ili Schumachera iz Spa 1992. Obojica su izdominirali trke u losijim bolidima.
I ja smatram da Webber nije na nivou trenutno najboljih aktivni pilota. Mislim da bi RedBull na strani Vettela mogao imati boljeg pilota od Webbera. Kao sto bi i Ferrari mogao pored Alonse staviti boljeg pilota od Masse. Zasto ove ekipe drze klasicne "dvojke"? Njihova politika. To je nesto sto mi se kod McLarena dopada, dva prvaka u ekipi pa neka taru jedan drugog, ako je potrebno. Poznato je napr. da je Vettel nakon sto je u jednom treningu ostetio svoje novo krilo (od kojeg jos nisu imali rezervu) dobio Webberovo.MaGiCa je napisao/la:Prvo, Webber je prosek. To sam napisao. Nije top vozac i rezultati su mu toliko dobri jer ima opasno dobar auto.
Slazem se. Button je vozac koji je sebi u "Hamiltonovoj" ekipi ostvario veliki respekt. A to je uspio svojim kvalitetom.MaGiCa je napisao/la:Drugo, Button je dosta bolji vozac od Webbera. Da ima kvalitet, pokazao je u BARu i Williamsu.
Ovde se djelomicno slazem sa Bilalom. Senna je sigurno jedna legenda ovog sporta i jedno veliko ime u historiji F1. Ali po cemu se moze reci da je Senna bolji od bilo kojeg aktuelnog pilota, pogotovo kada su u pitanju piloti protiv kojih nije nikad vozio? Ali mislim da tako ne mozemo tu titulu "najboljeg od sviju" dati ni Schumacheru.MaGiCa je napisao/la:Trece, A.Senna je najbolji vozac svih vremena. M.Schumacher je samo statisticki najuspesniji.
Vozacki? Ja bi to sa biologijim nazvao "fizicki". Schumacher sigurno posjeduje vozacke kvalitete i sposoban je da vozi protiv svoje mladje konkurencije. Bilo bi interesantno staviti ga u isti bolid pa onda vidjeti pod pritiskom i istim uslovima koliko je bolji ili losiji. Ali sigurno je tu negdje. Koliko je fizicki spreman da izdrzi takve borbe do zadnje runde...neznamo. Sigurno je brz i neka nam ga jos u borbi. Nadam se da ce uspijeti poboljsati bolid i da ce mo ga i u utrkama vidjeti u borbama za prednja mjesta.MaGiCa je napisao/la:Cetvrto, vozacki su Hamilton, Alonso, Raikkonen, Vettel ispred njega u ovom trenutku. Jbga, biologija je to.
Mislim da postoji i medju novim stazama dobri, koje mogu pruziti interesantne borbe. Kada je u pitanju preticanje, nije samo do staze. Zavisi puno i od tehnike i pravila. Naravno stare staze nose puno interesantne historije sa sobom, desavanja, velikih odluka.MaGiCa je napisao/la:Peto, mesas dobru, bezbednu i skupu stazu sa trkackom. Monza/Silverstone/Spa su "trkacke" staze. AD/India/Korea to nisu.
Prost i Senna nikada nisu u istom trenutku vozili za Williams. Prost to nije zeleo, a kad je Senna dosao u Williams - Prost se povukao. Senna je poginuo na trecoj trci za Williams. Sve svoje titule je osvojio u McLarenu.Bilal je napisao/la:Kazes Sennu sprijecila smrt da hara u tom super Williamsu jos nekoliko godina? Taj Williams je proglasen najdominantnijim bolidom ikad. Senna i Prost su jedini zavrsavali u istom krugu. I sta reci na to? Kvalitet vozaca ili superioran bolid?
Kad smo vec kod sbb, kbb price. Sta bi bilo da je Schumacher sa ekipom ostao u Benettonu? Mozda je mogao ostvariti jos koju titulu, pa onda preci u McLaren kod Adriana Neweya i osvojiti jos koju titulu.
Naravno da je prvi konkurent uvek klupski kolega. Na bazi toga se vidi koliko je ko dobar.Valencia je napisao/la:Slazem se sa Magicom da Formula 1 postaje tesko smaranje. Iz godine u godinu postaje sve gore. Staze su ubitacno dosadne. Ova nova pravila qrcu ne valjaju. Najvise mi nedostaje dosipanje goriva u toku utrke. KERS, DRS i ostale gluposti nista dobro nisu donijele.
F1 je bila mnogo zanimljivija u vrijeme Verstapena, Frencena, Kultara, Hila, Vilneva itd.
Porediti vozace nije nimalo lako, posebno za vecinu nas koji smo laici za ovaj sport. Odgledao sam stotine utrka, ali se opet smatram laikom.
Nekako se mogu porediti vozaci koji voze u istom timu. Meni Hamilton u prvoj sezoni nije izgledao nista slabije od Alonsa. Moj je dojam da je u ovom trenutku bolji vozac od Spanca.
Sumaher je gazio sa superiornim bolidom. Velika steta sto u Ferariju nije imao vrhunskog partnera, pa da se onda vidi koliko je u stvari mocan. Onih 4-5 sezona bi bez vecih problema izdominirali Hil, Vilnev, pa i Frencen ili Kultar.
F1 je nazalost prvenstveno trka timova, pa tek onda vozaca. Na kraju uglavnom pobjedjuje brzi bolid.
Moguce da si u pravu, kao sto je moguce da je to timska odluka. Meni je tesko bilo sta tvrditi.MaGiCa je napisao/la:Medjutim, Schumacher nikada nije zeleo nekoga ko moze da ga ugrozi u svom timu.
Mnogo je tesko poverovati u slucajnost da covek nekih 12-13 sezona u svom prime-u, nije niti jednom imao dostojnog kolegu. Svi veliki vozaci su za tako dugu karijeru imali barem jednog klupskog kolegu top klase: Fangio je imao Moss-a, Clark i Stewart su imali G.Hilla, Lauda je imao Reutemanna i Prosta, Prost je imao Laudu, Sennu i Mansella, Senna je imao Prosta, a Alonso Hamiltona...Valencia je napisao/la: Moguce da si u pravu, kao sto je moguce da je to timska odluka. Meni je tesko bilo sta tvrditi.
A sta je forum, ako nije mesto za nagadjanjaTesko je sada reci ko je bolji vozac, Sumaher ili recimo Alonso. To mogu procjenjivati vrhunski poznavaoci ovog sporta. Ja samo mogu nagadjati.
Dakako da ce ostati. Zato je pogresno nasumicno bacati statistike, jer statistika ne vredi nista, ako nema konteksta u kojoj se pominje.Samo je velika steta sto je pored sebe imao prosjecne vozace. Zbog toga ce uvijek ostati trag sumnje na njegove vozacke sposobnosti.
Jos bi bilo bolje da mir vlada u svetu i da nema gladne dece, a da fabrike pripadaju radnicima.Kako bi bilo dobro kada bi u posljednjoj utrci sezone svim vozacima dali iste bolide, pa da se ta zadnja utrka boduje duplo u odnosu na ostale utrke. Pa da onda vidimo ko je majstor.
X puta???? Da, ali je u ovom slucaju X=1, potpuno ista situacija kao Massino pustanje Alonsa. Timska odluka.majestic24 je napisao/la:Nemoze kvaliteta timskog kolege odlucivati o tome da li si ti dobar vozac ili ne. Neosporno je to da je vozacu lakse kad je citav tim iza njega,ali to neznaci na stazi nista.
Ono proslogodisnje preticanje Alonsa nad Masom je sasvim logicno za mene. Alonso je bio brzi u tom trenutku i borio se za pobjedu. Vidjelo se na kraju utrke gdje je Masa zavrsio a gdje Alonso.
Kod Schumachera je dosta drugacije. Njemu su x puta poklonjene pobjede njegovih timskih kolega. Kad se sjetim samo a1 ringa i ovog
[youtube][/youtube]
Nicije naredbe se nemogu s ovim mjeriti. Pobjeda mu nije trebala uopste. Jednostavno,nabijalu su broj pobjeda. Nista drugo.
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.