Post
Postao/la amerosm » 03 avg 2012, 04:00
Nisu potrebni nikakvi momci iz udruzenja, vec je potrebna kompetentna osoba na poziciji direktora marketing sluzbe. Malo je potrebno da privuces odredjenu osobu, ali to izgleda nasa marketing sluzba nije u stanju.
Evo jedana banalan primjer:
Kada smo igrali prijateljsku utakmicu sa BiH prosle godine, uprava kluba je vjerne navijace stavila u rang derbi navijaca, a potez vrijedan paznje bi bio kada bi vlasnicima godisnjih i polugodisnjih karti obezbjedili poseban ulaz i da udju na stadion kao gospoda, a ne da se guraju ispred stadiona s tim derbi-navijacima.
Poruka koja bi bila poslata je sljedeca: Ukoliko si dio nase porodice uvijek ces biti cjenjen.
Prvo moras privuci navijace, da bi onda privukao sponzore. Kod kupovine godisnje kao jedan lijepo gest kluba mogao bi se uruciti neki privjesak Zelje, zatim studentima i srednjoskolcima dozovoliti da godisnju kartu kupe na rate. Sada ce neki reci ko mi garantuje da ce on uplatiti iznos ? Pa lijepo pred svaku trecu domacu utakmicu treba da se uplati jedna rata, ukoliko to nije slucaj samo se ta karta zablokira - ionako sve ide kompjuterski.
Jednostavnim, ali malim potezima podignes prosjek na 6000 gledaoca po utakmici i uz rezultate na terenu pridobijes nove sponzore za klub.
"My Favorite Ring is Always the Next One"