Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
84
60%
Benzin
30
21%
Plin
4
3%
Hibrid
2
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 141

Avatar
ŠB_Fidelis
Postovi: 5886
Pridružen/a: 21 feb 2009, 04:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la ŠB_Fidelis » 19 jun 2013, 17:30

Pa dobro, to je neka minimalna cijena i pocetna A3 linija jer si pitao za koliko se najmanje moze naci, a da je A3, a ne neki Golf 4 npr. :)

Ova druga generacija (8P) su naravno dosta bolje, dosta su odmakle u ovoj aktualnoj generaciji u odnosu na pocetak, mislim Audi opcenito, al ove facelift A3 8P (negdje kraj 2008.) su stvarno lijepa vozila i kvalitetna, plus dolaze kao common rail dizelasi. Ako se netko misli isplati li se uzeti i ima li razlike izmedju A3 i Golf 6, npr., ima, itekakve razlike. Sad, cijene, 2007. recimo, kao neki prosjek, odnosno minimum minimuma za uzeti sa leasinga, moze se od 15500 + PDV, pa recimo nek su ove novije 16500-18500 + PDV.
Zadnja izmjena: ŠB_Fidelis, dana/u 19 jun 2013, 17:34, ukupno mijenjano 1 put.
...Život za Široki...

Avatar
hodža
Postovi: 8651
Pridružen/a: 09 avg 2010, 00:15
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la hodža » 19 jun 2013, 17:31

vjerujem da i High razmišlja u okviru istog cjenovnog ranga kao i ja :mrgreen: :lol: :lol:
FORZA MARŠAL !!!

Avatar
ŠB_Fidelis
Postovi: 5886
Pridružen/a: 21 feb 2009, 04:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la ŠB_Fidelis » 19 jun 2013, 17:37

Aha, pa dobro, posteno, moze se vjerujem naci onda i za prihvatljiviju cijenu, kome se svidja model, tj. :)
...Život za Široki...

Avatar
High
Postovi: 18541
Pridružen/a: 27 jun 2008, 17:25
Lokacija: Сɖϸɖѣє□о

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la High » 19 jun 2013, 17:39

Nije ni meni izgled nešto posebno, međutim, nije to presudno.
Ako u selo dođe bog kog seljaci nisu na vlastitim kolima dovukli, oguliće ga i pojesti mu džigericu i meso i oglodati kosti. A njegove crvene krpe razapeće na slavolucima.

Avatar
nime_tm87
Postovi: 5664
Pridružen/a: 23 jun 2009, 13:08
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la nime_tm87 » 19 jun 2013, 23:36

High je napisao/la:Nije ni meni izgled nešto posebno, međutim, nije to presudno.
Uvijek sam govorio, felge su 50% auta, izgledom... tako je i sa ovim Audijem. Sa dobrim felgama ovo auto je prelijepo, a i zvijerka prava. Pogotovo facelift verzija... vozne karakteristike i motor u odnosu na golfa nebo i zemlja...

http://www.pi.k.ba/artikal/7257841/audi-a3-ambition/" onclick="window.open(this.href);return false;

Evo vidi ovog Audija. Vrijedi ovih para 1000%. Bolje ovaj audi koji je za ove pare sigurno u top stanju sa svom opremom koju ima golf 5 za ove pare kojije ustvari krš potroseni,...

Avatar
High
Postovi: 18541
Pridružen/a: 27 jun 2008, 17:25
Lokacija: Сɖϸɖѣє□о

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la High » 20 jun 2013, 11:32

Ovaj auto je odličan. Iznenadih se, još je 2003. godište. Samo ga boja malo karinđa. :mrgreen:
Ako u selo dođe bog kog seljaci nisu na vlastitim kolima dovukli, oguliće ga i pojesti mu džigericu i meso i oglodati kosti. A njegove crvene krpe razapeće na slavolucima.

Klare
Postovi: 3611
Pridružen/a: 24 jun 2010, 12:28

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Klare » 21 jun 2013, 16:12

Za koliko se vani može naći solidan Golf 4?

Avatar
majestic24
Postovi: 11847
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la majestic24 » 21 jun 2013, 16:41

Klare je napisao/la:Za koliko se vani može naći solidan Golf 4?

2000-2500 eura..za 2500 vec mozes naci odlicnog golfa

Rodjak mi je skoro kupio cetvorku. On nije trazio auto s puno opreme nego auto koje je ocuvano.

1,9 tdi ,155 000 presao,bez el podizaca,ima klimu...platio ga 2250 eura
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
Neutral
Postovi: 38192
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 21 jun 2013, 16:51

Jest vani, ali nema šanse za tako male pare uzeti 4 u BiH.

Klare
Postovi: 3611
Pridružen/a: 24 jun 2010, 12:28

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Klare » 21 jun 2013, 20:58

majestic prijatelju, znaš da sam govorio kako namjeravam uzeti tricu,
ali sam razmislio pošto tu u porodici mogu dobiti povlasticu da me pogodnije izađe uzeti auto mlađe još 5 godina.

tricu ako hoćeš da vrijedi ono od 90hp sa klimom nema ispod 5500, što je stvarno previše za auto 16+godina, i 220k+na satu...

Znam da za Golf 4 kruže razne priče, kao ljudi kažu auto se loše pokazalo? :?

A evo recimo jedan stariji prijatelj ga vozio 7 godina, i to puno prešao s njim i ima samo riječi hvale kako ga je slušalo, i kaže nikad ga ne bi mijenjao ali morao pošto je bio dobro udaren.

A također znam i za priču kao na sećiji :mrgreen: ,
što me naprosto ne zanima, jer ako ispunjava udobnost moje dvojke pečatimo da je zadovoljilo. :D

I recimo zanima me koliko me još troškova sa povlasticom dođe?

Avatar
majestic24
Postovi: 11847
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la majestic24 » 21 jun 2013, 21:28

Klare je napisao/la:majestic prijatelju, znaš da sam govorio kako namjeravam uzeti tricu,
ali sam razmislio pošto tu u porodici mogu dobiti povlasticu da me pogodnije izađe uzeti auto mlađe još 5 godina.

tricu ako hoćeš da vrijedi ono od 90hp sa klimom nema ispod 5500, što je stvarno previše za auto 16+godina, i 220k+na satu...

Znam da za Golf 4 kruže razne priče, kao ljudi kažu auto se loše pokazalo? :?

A evo recimo jedan stariji prijatelj ga vozio 7 godina, i to puno prešao s njim i ima samo riječi hvale kako ga je slušalo, i kaže nikad ga ne bi mijenjao ali morao pošto je bio dobro udaren.

A također znam i za priču kao na sećiji :mrgreen: ,
što me naprosto ne zanima, jer ako ispunjava udobnost moje dvojke pečatimo da je zadovoljilo. :D

I recimo zanima me koliko me još troškova sa povlasticom dođe?
Neznam brate sta da ti kazem.

Nisam ja cuo neke lose stvari u vezi cetvorke,bas naprotiv. Jedino sto im jest "mana" je skupo odrzavanje. Al kad malo prokontas i pogledas na cijene djelova drugih ,novijih auto,na kraju vidis da je to sve isto.

Neznam koliko tacno dodje s povlasticom,al mislim da te sve troskove uvoza+registracija nece izaci vise od 1000 maraka. Zapravo sam siguran da nece.

Al prodiskutovati cemo o tome kad dodjem kuci.
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Klare
Postovi: 3611
Pridružen/a: 24 jun 2010, 12:28

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Klare » 21 jun 2013, 23:17

Malo sam se raspitao i održavanje se može trpiti.

Recimo veliki servis je 450KM :arrow: vodena pumpa(s tim da nju ne bi trebalo mijenjati dok traje, a ako je za dvojku 50KM, koliko onda može biti za četvorku), zupčasti, remen, ulje, filteri ulja, nafte i zraka.

I kod ostalih potrošnih dijelova razlika je ne velika.

Recimo ako ćemo već tražiti manu onda to može biti turbina,
koja je 1000eura,
ali postoje majstori koji osposobe pokvarenu za 500KM.

Naravno da ga ne bih vozio u ovlašteni servis,
jer većina se može promijeniti kod savremenog mehaničara...

Ne znam šta još ima od skupljih dijelova? :?

1000KM za uvoz je uredu, a ne bih ni ja nešto opreme zahtijevao,
uz ono standardno što dođe+klima,
a električne retrovizore, stakla, parking senzore, tempomat..., to i nije potrebno.

Sutra sam opet ovdje...

Avatar
ŠB_Fidelis
Postovi: 5886
Pridružen/a: 21 feb 2009, 04:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la ŠB_Fidelis » 22 jun 2013, 01:04

Pa dobro sad, ja ne znam sta vi ocekujete, svako iole novije auto je ''skupo'' za odrzavati. Ne mozes ti danas uzeti neko auto i kontati nit moram odrzavati niti ce me to kostati. Naravno da ce kostati. Minimum minimuma tih velikih servisa je 4-500 KM u neovlastenim servisima. Ovlasteni su duplo. Ljudi na tome uzimaju novac. Mozes ti uzeti po nabavnoj cijeni BMW novi, uz nikakvu marzu fakticki, kvaka je u tome da ga odrzavas u ovlastenom servisu i ti ljudi bi bili presretni samo zbog toga.
Kome je do tih dijelova i servisa, brate vozi Golfa dvicu onda i zivio. Ne pokusavam biti bezobrazan ili sto vec, pokusavam pribliziti funkcioniranje vozila iz 21. stoljeca prosjecnom konzumentu.
Gledaj da ti auto zadovoljava primarne potrebe, ono za sto ce se koristiti, te ukus. Ja npr. u vozilu uzivam, iznimno mi je terapeutski cisto voziti, tako da mi vozilo npr. nije cisti luksuz, nego i uzitak, i shodno tome se unutar svojih okvira prema tome tako ponasam. Netko drugi ce drugacije, netko treci na neki treci nacin, ali vjerujte da kod ovih novijih vozila i nece bas toliku ulogu igrati servis i cudesa, ja bih radije gledao resale value, a posto je to nesto sto je na ovim prostorima jasno definirano, vecina ljudi bira isto.
...Život za Široki...

Avatar
nime_tm87
Postovi: 5664
Pridružen/a: 23 jun 2009, 13:08
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la nime_tm87 » 22 jun 2013, 08:47

Stari mi vozao g4 sedam godina.... kad kupujes g4 treba pogledati motor ako je suh dobro je, ako trosi ulje ne kupuj ni za zivu glavu... ovaj golf je trosio ulje nenormalno... treba dobro pogledati i mjenjac....
Ali, opet nas je OK sluzio... ulaganja standradna nikad nije bilo nekih vecih ulaganja. Doduse bio je sdi...
Sve u svemu solidan autic, lijen pravo :mrgreen: ... sad se moze naci za 7500 dobar g4 TDI sa klimom, ESP, el.podizacima i 5 vrata i nekih 190 000 na satu

Avatar
ŠB_Fidelis
Postovi: 5886
Pridružen/a: 21 feb 2009, 04:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la ŠB_Fidelis » 22 jun 2013, 11:06

Ja, znaci ja, ne bih dao marke preko 5000, eto 5500 KM za Golf 4. Sto prije ljudi ovo shvate i pocnu se tako i ponasati, to bolje.
A taj VAG koncern, da, najbitnije je da trosi malo ulja motor, to je jedan od zastitnih znakova tih VW, Audi i sl. motora, i jedan od primarnih znakova koliko je pazen i kako je vozen.
...Život za Široki...

Klare
Postovi: 3611
Pridružen/a: 24 jun 2010, 12:28

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Klare » 22 jun 2013, 12:23

Fidelis svi mi cijenimo tvoje znaje o ovoj materiji, ali šta si sinoć ispisao :? ,
haj bio je petak, pa moguće da se malo i poteglo. :mrgreen:
ŠB_Fidelis je napisao/la:Pa dobro sad, ja ne znam sta vi ocekujete, svako iole novije auto je ''skupo'' za odrzavati. Ne mozes ti danas uzeti neko auto i kontati nit moram odrzavati niti ce me to kostati. Naravno da ce kostati.
To apsolutno niko nije rekao, u svako auto s vremena na vrijeme treba uložiti.
Naveo sam i cijenu velikog servisa i cijena je krajnje prihvatljiva,
naveo sam da od težih kvarova kod TDI-a zna otići turbina i nova je 1500+KM, a opravka stare 500KM+na obje se dobije garancija.
Što se tiče same turbine ta ili ta ti isto dođe, samo ova druga naravno dosta isplativija,
a 500 KM se svakako može istrpiti, preko toga, pa da ne govorimo prego 1000 je već problem.

Kod SDi-a ima nakva usisna grana i ona je nova 1000KM, polovna 400KM

Što se ostalih dijelova tiče stvarno ne znam i tu sam znak pitanja postavio? :?:

Što se tiče novijih auta apsolutni sam laik, ljudi uglavnom kažu skupo održavanje,
a ja hoću da imam uvid koliko je to skupo ustvari,
iz ovih početnih saznanja mi se čini da VW nije baš specijalno skup? :?
ŠB_Fidelis je napisao/la:Kome je do tih dijelova i servisa, brate vozi Golfa dvicu onda i zivio. Ne pokusavam biti bezobrazan ili sto vec, pokusavam pribliziti funkcioniranje vozila iz 21. stoljeca prosjecnom konzumentu.
Molim te reci šta ovim hoćeš da kažeš.
Zar je puno na 50-100k km 400 KM? :?
Za Golfa 2 u toj situaciji ti treba 200KM.
ŠB_Fidelis je napisao/la:ali vjerujte da kod ovih novijih vozila i nece bas toliku ulogu igrati servis i cudesa
Ovo nikako nismo razumjeli? :?
ŠB_Fidelis je napisao/la:ja bih radije gledao resale value, a posto je to nesto sto je na ovim prostorima jasno definirano, vecina ljudi bira isto.
Također? :?

Avatar
nime_tm87
Postovi: 5664
Pridružen/a: 23 jun 2009, 13:08
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la nime_tm87 » 22 jun 2013, 13:03

ŠB_Fidelis je napisao/la:Ja, znaci ja, ne bih dao marke preko 5000, eto 5500 KM za Golf 4. Sto prije ljudi ovo shvate i pocnu se tako i ponasati, to bolje.
A taj VAG koncern, da, najbitnije je da trosi malo ulja motor, to je jedan od zastitnih znakova tih VW, Audi i sl. motora, i jedan od primarnih znakova koliko je pazen i kako je vozen.
Ti od 5500 su realno krsevi i tu ti odmah treba jos 1000 KM na veliki servis da auto iole funkcionira kako treba, aaa za 5500 ces tesko naci g4 ocuvanog i TDI obicno su to benzinci 1.4
I jos nesto... to ti ljudi nikad nece shvatiti, pa golf 2 je kod nas 3000 KM

Avatar
secer
Postovi: 2745
Pridružen/a: 19 okt 2008, 09:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la secer » 22 jun 2013, 13:12

Klare je napisao/la:turbina i nova je 1500+KM
uzmes auto bez turbine.
vido, lajkovo, da **** i mogu da umrem XD

film i kinematografija - tema gdje ne postoji vlastito misljenje, samo klaretovo i pogresno!

Avatar
hoshafka
Postovi: 926
Pridružen/a: 29 okt 2012, 14:05
Lokacija: Ni tamo ni tu
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la hoshafka » 22 jun 2013, 13:32

Pozdrav ljudi, moj prvi post na ovoj temi, imam jedno pitanje. Ima li neko iskustva sa registrovanjem oldtajmera, načuo sam da ako je auto starije od 30 god postaje oldtajmer i može se trajno registrovati, a godišnje se plaća samo osiguranje i neke takse. Inače imam Golfa 2 84 god., znači sljedeće godine bi bio star 30 god i mogao bi ga trajno registrovati. Nadam se da neko zna nešto o tome. Hvala unaprijed na odgovorima.
Pustiću sunce da topi ljubav!

Avatar
ŠB_Fidelis
Postovi: 5886
Pridružen/a: 21 feb 2009, 04:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la ŠB_Fidelis » 22 jun 2013, 13:57

Pa petak je, normalno da se poteglo. :lol:

Pa vidi, fakticki na svakom novijem njemackom vozilu moze se nesto potrgati i da kosta vise od 1000 KM, ako ce te bas tako zapasti. Koliko kosta set kvacila npr. za takvo vozilo, zamajac? Nije nesto puno jeftinije.
To su sve stavke koje utjecu.
Dobro rece secer, ako netko nece problema s tom turbinom ili sto vec, pa uzmi auto bez turbine eto.
Uzmi Renault Clio i veliki servis ti je 500 KM. Ali ne, svi bi VW, Audi, BMW, Mercedes, i prvo pitanje koliko trosi i koliki je servis, a auto 2005 nadalje. Pa nije to pravljeno kao u proslom stoljecu da traje 10 godina da mu samo ulje mijenjas fakticki.

Ne govorim ja nista za cijene tih dijelova, sve je to kako si rekao i postujem da ljudi vole znati konkretno koliko sta kosta, ali meni osobno je malo suvisna prica kad netko gleda tako neki VW, Audi, BMW, i sl., i pocne se pitati koliko mu kostaju dijelovi. Kosta. Za svako od njih. Ali isto tako kostat ce te i na novijim vozilima drugih marki, jer recimo za cijenu nekog 2010. Megane-a dobijes npr. dobijes Golf 5 2008. godista, a nije daleko ni Golf 6 osnovni model, oba, odnosno sva tri ce te kostati u servisu. Uzmi taj Megane novije generacije, pa nije mu nista jeftinije odrzavanje niti su mu jeftiniji dijelovi od te Golf 4ce npr, u prosjeku, ako ces odrzavati u ovlastenom servisu, a vecina vlasnika takvih vozila to preferira.
Molim te reci šta ovim hoćeš da kažeš.
Zar je puno na 50-100k km 400 KM?
Za Golfa 2 u toj situaciji ti treba 200KM.
Pa nista, hocu reci ako je nekome do jeftinog odrzavanja, odnosno ako mu je to primarna i jedina vodilja u kupovini vozila, onda nek ne gleda nista osim Golf 2.
Svako, ali svako novije vozilo (pri cemu mislim na vozila proizvedena u ovom stoljecu) ce ga kostati u odrzavanju. Svako. Naravno, necu sad usporedjivati BMW 5 sa Golf 5, primjerice, jer se radi o razlicitim klasama, ali nije ni ta 5ca upola jeftinija za odrzavati.
Ovo nikako nismo razumjeli?
Ponovno, sva novija vozila su relativno skupa za odrzavati, stvarno nisu tolike razlike, svi imaju te redovite intervale zamjena dijelova slicne, cijene vise variraju ovisno o tome da li ga odrzavas u ovlastenim ili neovlastenom servisu, nego ista drugo. Govorim o vozilima koja su u istoj klasi, samo razlicite marke, dakle necemo usporedjivati limuzinu sa hatchbackom, itd., mada nije razlika bas ni tolika koliko ljudi misle.
Također?
Resale value? Vozilo za koje kasnije mozes najvise dobiti novca, odnosno auto koje ce najbolje odrzati cijenu. Meni bi to bilo bitnije od cijene servisa. Znaci, govorim o novijim Audijima primarno (koji ujedno najbolje drzi cijenu), VW, itd. Ljudi se sokiraju kad kupe npr. Renault Clio s 4 vrata i sl. i plate ga, lupam, 13500 KM. Kad mu za dvije, dvije i nesto sitno godine kazes da vrijedi 8000 KM, frapira se.
nime_tm87 je napisao/la:
ŠB_Fidelis je napisao/la:Ja, znaci ja, ne bih dao marke preko 5000, eto 5500 KM za Golf 4. Sto prije ljudi ovo shvate i pocnu se tako i ponasati, to bolje.
A taj VAG koncern, da, najbitnije je da trosi malo ulja motor, to je jedan od zastitnih znakova tih VW, Audi i sl. motora, i jedan od primarnih znakova koliko je pazen i kako je vozen.
Ti od 5500 su realno krsevi i tu ti odmah treba jos 1000 KM na veliki servis da auto iole funkcionira kako treba, aaa za 5500 ces tesko naci g4 ocuvanog i TDI obicno su to benzinci 1.4
I jos nesto... to ti ljudi nikad nece shvatiti, pa golf 2 je kod nas 3000 KM
Pa, odgovorio si sam sebi pitanje. Golf 2 kosta 3000 KM. Gdje to ima?
Otidji u Njemacku i ne plati MARKE preko 5000-5500 za Golf 4. Tocka.
A sto se tice toga krsevi, kako koji. Ja sam Golf 4 prodao za 4700, 2001., 180 000 km, bez klime, ulaganja na njemu da bude tip top vozilo ravno 500 KM, sto izadje 5200 KM.
...Život za Široki...

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 17 gostiju.