Sarajlijc@ je napisao/la:Stari manijak sa 15 godina?



Moderatori/ce: insider,LjoZee,irfo
Sarajlijc@ je napisao/la:Stari manijak sa 15 godina?
ti kladionica vozfsdghdsfs je napisao/la:Sta ste napali lika sviju mi.Dobrodos'o jarane .
Odo vala .Yebala te kladionica jes' cuo .iVar je napisao/la:ti kladionica vozfsdghdsfs je napisao/la:Sta ste napali lika sviju mi.Dobrodos'o jarane .
![]()
isplati se osvojit' kup i ići u EL, a ne u LP. veća šansa bgm, 2 kola za uhar love ako se ne može dalje, a ovdje ćemo dobiti .!.samozeljo1921 je napisao/la:Izgleda da se kod nas ne isplati biti najbolji jer po pricama prakticno ti od toga nemas nista, pri tom mislim na finansijsku podrsku nekih drzavnih organa, sramota
Slažem se većinom sa svime navedenim. Samo pitanje je ko je ovdje levatAlipasino je napisao/la:8231 stranica napisana o nama znaci da nas ima masala.Pozdrav svim manijacima od najmladzih pa do dzuturuma ko sto sam ja.Ja cu pratit Zelju dok ne riknem pa kakav god bio samo molim ako pisem kritike ili malo realnosti bez napada jer napast nekog preko foruma na osnovu njegovog misljenja neide.Mi smo svi plava braca i u dobru i u zlu.Lako je bit navijac kad sve stima ali je **** bit navijac kad neide e tu se onda osjeti ljubav prema klubu jer ako gubis od nekih levata a nije ti krivo moras se malo zamislit sta je problem.
pitarluk je stanje uma, način razmišljanja, a poneki "navija" za Želju, ali je mentalno njihov, tamo bi se bolje osjećao. na to sam mislioGlodar je napisao/la:Vjeruj da nisu svi pitari, ima tu i "naših" Landža, Ahmedbegovića, Sipovića koji bi nešto da hajruju. Doduše, sve te "naše" bi složio u bijelo roblje ili im prodao organe, džabaja sam je napisao/la:pitarska je sudbina teška...
Devotion je napisao/la:Prije par dana pisali ste o marketingu, i kako su za loš marketing krivi pojedinci koji su zaduženi za ovaj segment kluba. Naravno da je dio krivice i na njima, međutim na sportski marketing jednog kluba najviše utiče rezultat. Klub kada ima rezultate tada su i marketinški efekti mnogo bolji, tako je svagdje pa i u našem Želji. Za afirmativne rezultate kluba največa je odgovornost na stručnom štabu i treneru. Budite sigurni da je Bayern marketinški zaradio više zahvaljujući osvajanju LP nego samom radu ljudi zaduženih za marketing. Kada vaš klub ostvaruje dobre rezultate javlja se osjećaj ponosa i tada svaki navijač lakše troši novac na razna obilježja kluba, loši rezultati izazivaju loš osjećaj a tada sigurno niko neće da troši novac. Stoga ove pripremne utakmice ne treba shvatati samo kao uigravanje ekipe nego i čuvanje obraza, jer kako objasniti da u 70% međunarodnih što prijateljskih što službenih utakmica mi primimo po 4 komada i više. Ako će ovo pomoći marketingu kluba onda je do mene. Ako neko misli da će Svraki porasti cijena poslije utakmice sa Aluminijem (4:0) ili bilo kojem igraču vara se. E ovaj dio marketinga je do stručnog štaba. Stalno prozivamo E.Ćolića, Jamaka ... pa nisu oni naš izbor nego Amarov pa valjda je na njemu i odgovornost, a ako on smatra da nema boljih a mi kažemo da on najbolje zna, nemojmo ih ni mi pljuvati. Zato smatram da nisu samo pravi navijači Želje mister postovi: 4460, mistrer postovi: 7646, glodari i sl., nego i neko ko napiše neku dobronamjernu kritiku na račun Amara.
Trenutno korisnika/ca: WeekendOffender i 17 gostiju.