Formula 1 - ARHIVA POSTOVA

Moderator/ica: rio_Ferdy88

Pobjednik Bahrain Grand Prix 2021 je:

Anketa je završila: 01 apr 2021, 15:13.

Alfa Romeo
0
Nema glasova.
AlphaTauri
1
3%
Alpine
0
Nema glasova.
Aston Martin
1
3%
Ferrari
5
13%
Haas
1
3%
McLaren
1
3%
Mercedes
16
41%
Red Bull
14
36%
Williams
0
Nema glasova.
 
Ukupno glasova: 39

Avatar
Ted Mosby
Postovi: 4664
Pridružen/a: 14 nov 2009, 18:47
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Ted Mosby » 14 jun 2010, 13:15

Jučer kad je Webber vodio u utrci, trebali su ga barem 6-7 krugova ranije pozvati u boks, tako bi po meni završio ispred Vettela. Za Red Bull još ništa nije gotovo. Vettel zaostaje 19 bodova a Webber 6 sitnih bodova. Sad se možda preokrene situacija. Webber pobijedi i eto ga, prvi je u ukupnom poretku. Mogu samo reći da će sljedeća utrka biti jako zanimljiva, Valencia, gradska trka, važne će biti kvalifikacije
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu

tax
Postovi: 1488
Pridružen/a: 12 apr 2009, 20:56
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la tax » 14 jun 2010, 14:10

nisam gledo moze li mi neko reci za sumahera kako je vozio ali malo detaljnije :D
Moja domovina Republika Bosna i Hercegovina
marsej mali tim
uprava me mrzi ali sam jaci i od njih

Avatar
majestic24
Postovi: 11847
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la majestic24 » 14 jun 2010, 14:15

tax je napisao/la:nisam gledo moze li mi neko reci za sumahera kako je vozio ali malo detaljnije :D
Islo mu je dobro,al nakon prvog odlaska u box,vratio se tik ispred kubice i malo su se dotaknuli gumama pa je shumi moraoo na jos jedno mjenjanje guma vec u iducem krugu s cime mu je utrka bila unistena. Da nije bilo toga,mislim da bi bio u TOP 5.
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
daffy
Postovi: 2580
Pridružen/a: 29 okt 2009, 09:31
Lokacija: Bratislava
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la daffy » 14 jun 2010, 14:35

nema sanse da bi on mogao zavrsiti u top 5.. pa petorka se na pocetku odvojila.. a siguran sam da bi ga Kubica presao i da nije isao u box ;)
Football Identity. Izaberite da li cete biti Manager, Igrac ili Novinar.

Nema botova, trenira vas onaj sto je manager, a manager kupuje vas igrace. BiH liga tek pocela.

Vise info na http://sportsport.ba/forum/viewtopic.php?f=44&t=2700

Avatar
SaltCityAttack
Postovi: 21931
Pridružen/a: 24 jan 2010, 20:49
Lokacija: Tuzla-Chicago
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la SaltCityAttack » 14 jun 2010, 15:38

daffy je napisao/la:ja sam mislio da ce Button biti pravi flop.. prije je bio odlican vozac dok je vozio u Bar Hondi.. ali onda se ona raspala, pa njeni eko projekti i ostala sranja doveli da uvijek bude zadnji ili predzadnju.. ali sad je svima pokazao da uopste nije los vozac..

Vettel moze stici, samo da se malo smiri i da pocne normalno voziti.. jos uvijek mislim da Red Bull ima puno bolji bolid od Mclarena.. preticanje Webbera - Buttona.. niko ne moze reci da je Webber bolji od Buttona kad nije.. nit ce biti.. ali ima dobar bolid.. samo sto su imali kiks u boxu :? usli kao prvi i treci, a izasli kao 4. i 5... :roll:

Ma Red Bull je na pocetku seozne bio dominantni, ali izgleda d aje Mclaren usavrsio bolid i sada su nesto jaci.Pa vidio si kako je Hamilton stizao Webera.Izgleda da su u barem ovoj utrci i onoj prosloj bili nesto jaci.Uglavnom bilo kako bilo ocekuje nas zanimljiv nastavak sezone
SA VJEROM BOGA, FUKARE SLOBODA DO GROBA!
I opet Tušanj, tribina i sindrom ludila
jedan klub, jedan grad i navijačka skupina
OD PROŠLE, NE MOŽE BITI NAM TEŽA GODINA
I DALJE OSTAJEMO SLOŽNI KO' BRAĆA I RODBINA !
FKR TZ 87'

East Family FFC1987

Avatar
Neutral
Postovi: 38218
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Neutral » 14 jun 2010, 16:00

Ako Mclaren nastavi za ovakvim napretkom, onda drugi nemaju nikakve šanse. ;)

Avatar
daffy
Postovi: 2580
Pridružen/a: 29 okt 2009, 09:31
Lokacija: Bratislava
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la daffy » 14 jun 2010, 17:33

Webbera nije stizao samo Hamilton, stizao ga je i "slabiji" ( u odnosu na ostale ) Alonso.. i razlog je 100% potrosene gume.. cim je Mark promjenio gume poceo je on njima skidati prednost..

sto se tice prosle utrke tu su bili potpuno ravnopravni Mclaren i Red Bull.. ali biser Webber je uradio svoje..
Football Identity. Izaberite da li cete biti Manager, Igrac ili Novinar.

Nema botova, trenira vas onaj sto je manager, a manager kupuje vas igrace. BiH liga tek pocela.

Vise info na http://sportsport.ba/forum/viewtopic.php?f=44&t=2700

Avatar
majestic24
Postovi: 11847
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la majestic24 » 14 jun 2010, 17:43

daffy je napisao/la:Webbera nije stizao samo Hamilton, stizao ga je i "slabiji" ( u odnosu na ostale ) Alonso.. i razlog je 100% potrosene gume.. cim je Mark promjenio gume poceo je on njima skidati prednost..

sto se tice prosle utrke tu su bili potpuno ravnopravni Mclaren i Red Bull.. ali biser Webber je uradio svoje..
Weber je na kraju gubio u odnosu na prva 3. Imao je 40 secundi zaostatka.
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
daffy
Postovi: 2580
Pridružen/a: 29 okt 2009, 09:31
Lokacija: Bratislava
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la daffy » 14 jun 2010, 17:47

20 sekundi iza prvog, 10-ak sekundi iza kolege, +30 sekundi ispred 6. plasiranog i par krugova do kraja.. ja ne bi bio budala da forsiram motor, bolid i da rizikujem i ovu petu poziciju radi nemoguce misije.. istina, pri kraju je Webber jako usporio.. zadnjih 5 krugova.. ali samo pogledaj vremena cim je izasao iz boxa.. prikazali 3 kruga i svaki po sekunda, dvije..
Football Identity. Izaberite da li cete biti Manager, Igrac ili Novinar.

Nema botova, trenira vas onaj sto je manager, a manager kupuje vas igrace. BiH liga tek pocela.

Vise info na http://sportsport.ba/forum/viewtopic.php?f=44&t=2700

Avatar
majestic24
Postovi: 11847
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la majestic24 » 14 jun 2010, 18:31

daffy je napisao/la:20 sekundi iza prvog, 10-ak sekundi iza kolege, +30 sekundi ispred 6. plasiranog i par krugova do kraja.. ja ne bi bio budala da forsiram motor, bolid i da rizikujem i ovu petu poziciju radi nemoguce misije.. istina, pri kraju je Webber jako usporio.. zadnjih 5 krugova.. ali samo pogledaj vremena cim je izasao iz boxa.. prikazali 3 kruga i svaki po sekunda, dvije..
Da,ali to je zbog novih guma. Nakon 5 krugova vec ih je bio "unistio". Vettel je strasno usporavao zbog losijih guma, webber bi ga sigurno stigao da nije imao isti problem i SIGURAN sam da nije isao da sacuva motor. Njihova taktika u ovoj utrci je bila losa (mislim na Red Bull) i to je to.
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
majestic24
Postovi: 11847
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la majestic24 » 14 jun 2010, 18:36

Evo ti i dokaz za ovo moje

Rezultat utrke:
1. L. Hamilton (VBR/McLaren) 1:33:53.456
2. J. Button (VBR/McLaren) + 2.254
3. F. Alonso (ŠPA/Ferrari) + 9.214
4. S. Vettel (NJE/Red Bull) + 37.817
5. M. Webber (AUS/Red Bull) + 39.291
6. N. Rosberg (NJEMercedes) + 56.084
7. R. Kubica (POLJ/Renault) + 57.300
8. S. Buemi (ŠVI/Toro Rosso) + 1 krug
9. V. Liuzzi (ITA/Force India) + 1 krug
10. A. Sutil (NJE/Force India) + 1 krug
11. M. Schumacher (NJE/Mercedes) + 1 krug
12. J. Alguersuari (ŠPA/Toro Rosso) + 1 krug
13. N. Hulkenberg (NJE/Williams) + 1 krug
14. R. Barrichello (BRA/Williams) + 1 krug
15. F. Massa (BRAFerrari) + 1 krug
16. H. Kovalainen (FIN/Lotus) + 2 kruga
17. V. Petrov (RUS/Renault) + 2 kruga
18. K. Chandhok (IND/HRT) + 4 kruga
19. L. Di Grassi (BRA/Virgin) + 5 kruga
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
daffy
Postovi: 2580
Pridružen/a: 29 okt 2009, 09:31
Lokacija: Bratislava
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la daffy » 14 jun 2010, 18:40

bilo bi dobro da imaju vremena 68 i 69 kruga.. to bi reklo sve..

ovako mozemo nagadjati sta se desilo, ja i dalje mislim da su usporili..
Football Identity. Izaberite da li cete biti Manager, Igrac ili Novinar.

Nema botova, trenira vas onaj sto je manager, a manager kupuje vas igrace. BiH liga tek pocela.

Vise info na http://sportsport.ba/forum/viewtopic.php?f=44&t=2700

Avatar
majestic24
Postovi: 11847
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la majestic24 » 14 jun 2010, 18:44

Robert Kubica, Michael Schumacher i Jaime Alguersuari bili su predmet sudačke istrage po završetku Velike nagrade Kanade, no sva su trojica prošla najviše s ukorom...

Utrka u Montrealu pripala je McLarenovom dvojcu, a sucima je potom preostalo raščistiti nekoliko dvojbenih situacija sa staze.

Pri se slučaj ticao Roberta Kubice, koji je na vrlo neobičan i opasan način ušao u boks - s unutarnje strane Adriana Sutila, netom prije ulaska u zavoj, a nedugo nakon što su se spomenuti vozači borili za poziciju.

Sutil je usporio, a Renaultov je Poljak jednakom brzinom produžio svojim mehaničarima. Za to je kažnjen ukorom.

Drugi je problem sucima predstavljao obračun Michaela Schumachera i Felipea Masse. U samoj završnici utrke Nijemac je zatvorio prostor Brazilcu i došlo je do dodira, pri čemu je Massi oštećeno prednje krilo.

Nakon proučavanja situacije i razgovora s obojicom, suci su zaključili da kažnjavanje u ovom slučaju nije potrebno.

Ukor je naknadno dobio i mladi Španjolac Jaime Alguersuari zbog sudara s Rubensom Barrichellom u uvodnoj fazi utrke
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
Devil
Moderator
Postovi: 22692
Pridružen/a: 13 jun 2009, 00:17
Lokacija: Grad Greha
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Devil » 24 jun 2010, 23:31

Ovo je FIa usvojela danas,za sledecu sezonu,Pirreli ce biti zvanicni dostavljac guma u naredne 3 godine.



The FIA's World Motor Sport Council, which met in Geneva today, has made the following decisions:

Tyres

Pirelli has been selected as the single tyre supplier for the FIA Formula One World Championship for a period of three years, commencing in 2011. The sole supplier will undertake to strictly respect the sporting and technical regulations implemented by the FIA.

"Competitor's staff" FIA Licence

A proposal relating to specific licences for members of staff of competitors entered in the FIA World Championships has been submitted to the Formula One Commission. This is under consideration for implementation in the FIA Formula One World Championship from the start of 2011, with a view to inclusion in other FIA World Championships in the future.

Safety Car

With immediate effect, no car may overtake until it has passed the first safety car line for the first time when the safety car is returning to the pits. However, if the safety car is still deployed at the beginning of the last lap, or is deployed during the last lap, it will enter the pit lane at the end of the lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.

General safety

With immediate effect, any car being driven unnecessarily slowly, erratically, or which is deemed potentially dangerous to other drivers, will be reported to the stewards. This will apply whether any such car is being driven on the track, the pit entry or the pit lane.

In order to ensure cars are not driven unnecessarily slowly on in-laps during qualifying or reconnaissance laps when the pit exit is opened for the race, drivers must stay below the maximum time set by the FIA between the safety car line after the pit exit and safety car line before the pit entry. The maximum time will be determined by the race director at each event prior to the first day of practice, but may be amended during the event if necessary.

The grid

From 2011, any driver whose best qualifying lap exceeds 107% of the fastest Q1 qualifying time will not be allowed to take part in the race. Under exceptional circumstances, however, which may include setting a suitable lap time in a free practice session, the stewards may permit the car to start the race. Should there be more than one driver accepted in this manner, the grid order will be determined by the stewards.

Driver adjustable bodywork

From 2011, adjustable bodywork may be activated by the driver at any time prior to the start of the race and, for the sole purpose of improving overtaking opportunities during the race, after the driver has completed two laps. The driver may only activate the adjustable bodywork in the race when he has been notified via the control electronics that it is enabled. It will only be enabled if the driver is less than one second behind another at any of the pre-determined positions around each circuit. The system will be disabled the first time the driver uses the brakes after the system has been activated. The FIA may, after consulting all the competitors, adjust the time proximity in order to ensure the purpose of the adjustable bodywork is met.

Aerodynamic influence

With the exception of the parts necessary for the driver adjustable bodywork, any car system, device or procedure which uses driver movement as a means of altering the aerodynamic characteristics of the car is prohibited from 2011.

Weight

From 2011, the minimum weight of the car must not be less than 640 kg at all times during the event.

Fuel draining

With immediate effect, if a sample of fuel is required after a practice session the car concerned must have first been driven back to the pits under its own power.

Licences
Based on his career résumé and comparative F1 testing times, the World Council has approved the granting of a four-race probationary super license to Chinese driver Ho-Pin Tung.
Pozdravlja vas Cika Devil. Secajte me se. :)))

Avatar
steve-o
Postovi: 3068
Pridružen/a: 08 jun 2009, 21:24
Lokacija: 61°14′32″N 7°3′18″E
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la steve-o » 25 jun 2010, 00:15

500. utrka ovog vikenda za meni najdrazi tim, Lotus. sretno!

slika

Avatar
Isnar
Postovi: 1126
Pridružen/a: 22 avg 2009, 22:06
Lokacija: Lukavac
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Isnar » 25 jun 2010, 01:19

Mislim da ce pocetak slijedece sezone obiljeziti ova promjena proizvodjaca guma, tu ce biti timova koji ce usicariti i koji se nece snaci. Vidjeli smo da timovi nekad i za ove hiljadu put prezvakane Bridgestonove gume ne znaju kako ce se ponasati. Imam osjecaj da ce Pirelli na pocetku zeznuti stvar, i da ce se mnogi zaliti na te nove gume, a sa druge strane da ce neki timovi (citaj: Mercedes GP) sa nekim personama na celu (citaj: Ross Brawn) ufatiti fazon i namahati se bodova, kao sto je to bilo i sa onim dvostrukim difuzorima. Dakle, obratiti paznju na gume :mrgreen:
FK Željezničar/Manchester United/KK Bosna/Boston Celtics/RK Bosna/VK Mladost/Pittsburgh Penguins/NY Jets/Fernando Alonso/Rafael Nadal/Hamza Alić/LoLo Jones/Jeremy Wariner/Kenenisa Bekele/Rebbeca Soni/Stephanie Rice/Michael Phelps/Eamon Sullivan/C. Stoner

bavarian_bk
Postovi: 4557
Pridružen/a: 24 sep 2009, 23:49
Lokacija: Bosanska Krupa
Kontakt:

Post Postao/la bavarian_bk » 25 jun 2010, 15:20

Uvode ovo pravilo 107% . Kako misle da onda ovi sada HRT i Virgin nastupaju u utrci . Rijetko kad su oni ispod 5 6 sekundi zaostatka za vodecim u kvalikfikacijama . Glupost ziva po meni .

Za one koji neznaju : Pravilo 107 % :Dakle, od iduće godine, svi vozači čije vrijeme premašuje 107% najboljeg vremena u posljednjoj kvalifikacijskoj rundi, neće imati mogućnost nastupa na utrci.
Npr : ukoliko je vozač na pole poziciji postavio vrijeme od 1 minute i 30 sekundi, svaki vozač sa zaostatkom većim od 6.3 sekunde, neće ostvariti pravo nastupa na utrci.

Avatar
jose
Postovi: 6581
Pridružen/a: 20 okt 2009, 17:19
Kontakt:

Re:

Post Postao/la jose » 25 jun 2010, 15:23

bavarian_bk je napisao/la:Uvode ovo pravilo 107% . Kako misle da onda ovi sada HRT i Virgin nastupaju u utrci . Rijetko kad su oni ispod 5 6 sekundi zaostatka za vodecim u kvalikfikacijama . Glupost ziva po meni .

Za one koji neznaju : Pravilo 107 % :Dakle, od iduće godine, svi vozači čije vrijeme premašuje 107% najboljeg vremena u posljednjoj kvalifikacijskoj rundi, neće imati mogućnost nastupa na utrci.
Npr : ukoliko je vozač na pole poziciji postavio vrijeme od 1 minute i 30 sekundi, svaki vozač sa zaostatkom većim od 6.3 sekunde, neće ostvariti pravo nastupa na utrci.
Pa to je odlicno pravilo, ja sam jedva cekao da ga ponovo vrate. Ti HRT-ovi i Virgini samo smetaju na stazi i predstavljaju opasnost za ostale vozace. Ili nek se potrude da poboljsaju bolid ili nek ne ucestvuju na trkama.
Velež, Chelsea FC, LA Lakers, Scuderia Ferrari

bavarian_bk
Postovi: 4557
Pridružen/a: 24 sep 2009, 23:49
Lokacija: Bosanska Krupa
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la bavarian_bk » 25 jun 2010, 15:28

Pa i meni je odlicno pravilo sto se tice toga da nece nastupati ,ali FIA je zelila da HRT i Virgin i Lotus nastupaju u F1 prvenstvu a sada ih izbacuju ovim pravilom ,neznaju ni sami sta ce ;)

Avatar
Ted Mosby
Postovi: 4664
Pridružen/a: 14 nov 2009, 18:47
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Ted Mosby » 25 jun 2010, 19:40

To pravilo 107% je dobro pravilo, to je trebalo biti i ove sezone
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu

Zaključano

Natrag na “Auto-moto”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.