
Tu sam vidio i farove na četvrtini benzin auu, onda unutra recaro kožna sjedišta, četvorka predobra, a sve na prodaju sa nje

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Nova da uzmeš ili da ova sredjujes?R32 je napisao/la:Joj mene neki đavo vec duze vrijeme vuce da bacim para na kola, al opet skontam ima bitnijih stvari![]()
Ma i mene dijelovi povoljno izađu, sto se tice toga odrzavanja , ma men se cini dzaba, kad vidim kako je za neka auta..
Hvala ti majstoreAsteriks je napisao/la:Lanac sigurno nije mjenjan pa bi ti najbolje bilo da ga na oko 250 000 zamjenis (i onda dok traje motor toliko ce i on a vjerovatno ces i novu makinju nac za nekoliko god).
Kazem ti, ta se lampica moze i iskljuciti/resetovati te podesiti po zelji u servisu.
I da, otp kada mjenjo il kontrolisao lanac prekontrolisi i vodenu pumpu, to sve fino zapises u rokovnik i miran.
Ma i kod mene, jbg nekako bi uzeo neko sa malo boljom opremom pa onda mozda njega za dusu sredio, ovako ne znam imam ja 10 stvari koje bi na cetvrtici uradio, ali nekako ne znam da li se zavaljivat djabeR32 je napisao/la:Ma ili jedno ili drugo![]()
Obje su varijante aktivne. Mislim ja bi to i uradio, i na proljece sam uzeo 17" felge vw oz racing Italy, i odem u Njemacku i ostanu tako...
ali me druga stvar yebe, Hocu se zenit
Kao prvo, benzinci su dosta osjetljivi u nekim stvarima.scoutFM je napisao/la:Eh ovako imam odnedavno jedan problem sa opel corsa c 2001 godiste 1.0 motor.
Desavalo mi se da mi se palila lampica zuta engine managment ( auto i spaner preko ) kada auto vozim iznad 2500 obrtaja i tada prelazi na limp mode. Nisam obracao previse paznju na to, dok mi auto nije odjednom se ugasilo, izgubi snagu i padnu obrtaji iako drzim gas do daske. Ocitavalo je gresku p0100 ( main air flow sensor ) sto je upucivalo na protokomjer ali majstor mi objasnio da je to do EGR ventila da je zatvoren skroz bio.
Nakon ciscenja i ide malo bolje, ali desava mi se da kada dostigne radnu temperaturu gasi se na semaforu kada izbacim iz brzine i pustim kvacilo. Hladan ide normalno. Kod testa papucicom gasa opet ocitava p0100 gresku..ima li neko ideju ili iskustva o cemu je rijec..navodno protokomjer je ok. Lijep pozdrav
Eh bas tako desava se kad pustim gas i izbacim, podrhtava i nekad se ugasi..i kad dodajem gas ne ide glatko, kao da ne prima i treba mu da se zaleti..hvala puno na odgovoruAsteriks je napisao/la:Kao prvo, benzinci su dosta osjetljivi u nekim stvarima.scoutFM je napisao/la:Eh ovako imam odnedavno jedan problem sa opel corsa c 2001 godiste 1.0 motor.
Desavalo mi se da mi se palila lampica zuta engine managment ( auto i spaner preko ) kada auto vozim iznad 2500 obrtaja i tada prelazi na limp mode. Nisam obracao previse paznju na to, dok mi auto nije odjednom se ugasilo, izgubi snagu i padnu obrtaji iako drzim gas do daske. Ocitavalo je gresku p0100 ( main air flow sensor ) sto je upucivalo na protokomjer ali majstor mi objasnio da je to do EGR ventila da je zatvoren skroz bio.
Nakon ciscenja i ide malo bolje, ali desava mi se da kada dostigne radnu temperaturu gasi se na semaforu kada izbacim iz brzine i pustim kvacilo. Hladan ide normalno. Kod testa papucicom gasa opet ocitava p0100 gresku..ima li neko ideju ili iskustva o cemu je rijec..navodno protokomjer je ok. Lijep pozdrav
Tvoji simptomi navode na tri moguca problema - bobina i kablovi, lambda sonda i trece leptir gasa.
Znaci najjeftinije ti je prvo zamjeniti kablove ak vec nisi, a onda ovo ostalo. Msm da je struja u pitanju tj. bobina nije potpuno ispravna.
Ova sonda ti je vazna jer kontrolise ispusne gasove i salje u softwer motora info i prema tome taj motor ustvari i radi. Pa ces cesto il zbog pomenute bobine il ove sonde osjetiti da ti auto u leru podrhtava i gubi na obrtajima il kada gasaš ono kao da ceka pa najednom odapne.
ma ja vjeruj eto stavio nove kontrole za grijanje i narucio sam nekakvih led sijalica pa cu to staviti cisto eto da ga unutra sredim maloR32 je napisao/la:Kakva ti je potrosnja? Lambda sonda ako nije uredu zna cesto pravit problem sa potrosnjom...
@Quinlan Dijelimo isto misljenjeTi bar imas neke dodatne opreme, kod mene je bas stock, osim centralne/daljinskog...
Mada tamo na jesen cu vjerovatno limariju sredit, sanirat ostecenja, nanovo farbati komplet auto, polirati. Pa cu vjerovatno i uskladit prije toga ljetni/ zimski set. Vjerovatno malo i u pod, pa mozda i stelujuce opruge pred zimu malo odignuti vidjeti.
Ima mi na zadnjem desnom rubu hrđe i mislio sam da je povrsinski, to sam sebi na proljece jos uradio, sanirao. Ali nisam mogao cekati par dana da se git sa svim osusi, a ni vremena ni zivaca ta u tankim slojevima nanosim, pa je sitno puklo. Ali je opet super kako je bilo. Pa bi to sve rijesio, doveo u fabricko stanje, i vjerovatno bi kod mene ostao do penzije![]()
Druga opcija je zamijeniti ovaj postojeci za vw T4, jer 2 vozila def. mi trebaju, a i kombi je potreba, Pa bi mozda i G5 uzeo, ali SDI-a sa bogatom opremom ( al su poskupi)
Lakoste je napisao/la:Nemoj parkirat blizu rijeke.
Ili možda bolje kad parkiram da izvadim rezervoar, crijevo i pumpu i fino je u kuću pored radijatora, pa ujutru je staviti i vozi misko?Lakoste je napisao/la:Nemoj parkirat blizu rijeke.
Ma PRTROL ovaj slovenački, tu mi je nekako i najkvalitetnije, a i blizu mi. Ali problem mi sto mi je zgrada 5M od rijeke, i automatski je znatno hladnije ovdje, bilo 4,5 stepeni manje nego u ostalim dijelovima grada.R32 je napisao/la:Ma 99% je to sto su ti rekli, nego gdje sipas gorivo?
Sent from my E6533 using Tapatalk
Potrosnja mi je nekih 7 8 litara al sve je gradska voznja i racunam posto je motor ugl hladan da je to radi toga..i sinoc stojim na semaforu i motor je dostigao radnu temperaturu i cuje se samo cudan zvuk i gubi obrtaje i svjetla kao da oslabise i ali drzao sam papucicu gasa i nije se ugasioR32 je napisao/la:Kakva ti je potrosnja? Lambda sonda ako nije uredu zna cesto pravit problem sa potrosnjom...
@Quinlan Dijelimo isto misljenjeTi bar imas neke dodatne opreme, kod mene je bas stock, osim centralne/daljinskog...
Mada tamo na jesen cu vjerovatno limariju sredit, sanirat ostecenja, nanovo farbati komplet auto, polirati. Pa cu vjerovatno i uskladit prije toga ljetni/ zimski set. Vjerovatno malo i u pod, pa mozda i stelujuce opruge pred zimu malo odignuti vidjeti.
Ima mi na zadnjem desnom rubu hrđe i mislio sam da je povrsinski, to sam sebi na proljece jos uradio, sanirao. Ali nisam mogao cekati par dana da se git sa svim osusi, a ni vremena ni zivaca ta u tankim slojevima nanosim, pa je sitno puklo. Ali je opet super kako je bilo. Pa bi to sve rijesio, doveo u fabricko stanje, i vjerovatno bi kod mene ostao do penzije![]()
Druga opcija je zamijeniti ovaj postojeci za vw T4, jer 2 vozila def. mi trebaju, a i kombi je potreba, Pa bi mozda i G5 uzeo, ali SDI-a sa bogatom opremom ( al su poskupi)
Tako je, ubrzo benzinca starog 15 god. neces moc registrovati bez 600 KM, a cetvroku (dizelasa) i bez 900 KM.U Federaciji BiH koji se počeo primjenjivati od 1. januara 2017. godine, tehnički pregled vozila poskupio je i do 30 KM u zavisnosti tipa motora u vozilima.
Pravilnik nalaže obavezan eko test na svim vozilima.
Sudeći prema prvim reakcija vlasnika automobila, mnogi su nezadovoljni, ne samo novim nametom, nego i načinom na koji se on obračunava.
“Valjda bi taj namet treba biti manji za vozila koja posjeduju katalizator, koji služi da smanji emisiju štetnih čestica. No, izgleda da nije tako. Ukoliko vozite 20 godina star benzinac bez katalizatora, namet je najmanji, dok je recimo cijena tehničkog pregleda za nov automobil s dizel motorom i Euro 4 standardom maksimalno podignuta”, kaže jedan od nezadovoljnih vozača.
Pomenute izmjene u pravilniku donose poskupljenje registracije vozila u prosjeku od 30 KM, što je, nakon prošlogodišnjeg februarskog povećanja cestarine prilikom registracije, još jedan udar na džep vlasnika automobila u Federaciji BiH.
I kaže Pežo, Reno, Citroen....Najprodavaniji automobil u Švedskoj u 2016, godini bio je Volkswagen Golf, što je prvi put nakon više od pola stoljeća da ta titula nije pripala Volvu.
Od ukupnog broja kupljenih novih automobila u zemlji, udio Golfa iznosi 5,9 posto, dok je kod Volva ta brojka 5,7 posto te se odnosi na tri modela. objavila je nacionalna automobilska udruga.
Zadnji put Volvo nije bio na vrhu liste najprodavanijih automobila 1962. godine, kada ga je pretekla Volkswagenova buba.
Unatoč tome što je automobilsko poslovanje Volva trenutno u vlasništvu kineske kompanije, grupe Zhejinag Geely Holding, Volvo se i dalje doživljava kao istinski švedski brend.
S više od jednog automobila na pet stanovnika, ili 21,5 posto, Volvo i dalje ima najveći udio na ukupnom švedskom tržištu automobila, a slijedi Volkswagen s 15,7 posto.
Udruga je istaknula kako je u 2016. zabilježena rekordna prodaja novih automobila, njih 372 tisuće, oko 8 posto više u odnosu na 2015., što se zahvaljuje jačanju gospodarstva.
Trenutno korisnika/ca: L-Train, Napapijri, Pensioner26 i 12 gostiju.