arelinho je napisao/la: Ne viđam te na drugim temama nikako.![]()




Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
arelinho je napisao/la: Ne viđam te na drugim temama nikako.![]()
nevidjena kanta. amg se pokenjo po tradiciji.Asteriks je napisao/la:
Tata udri po konkurenciji.
Model A 45 AMG 4Matic je s 381 KS najveće snage i najvećim okretnim momentom od 475 Nm tako postao najsnažnijim sportskim modelom u kategoriji kompaktnih automobila. Ovu izvedbu pokreće 2-litreni benzinski turbo-motor s izravnim ubrizgavanjem zahvaljujući kojem se A klasa 45 AMG može pohvaliti ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 4,2 sekunde (0,4 s brže od prethodnika), dok je najveća brzina elektronički ograničena na 250 km/h.
Ovo za nista ispod E klase se slazem.Isto vrijedi i za Audi,tek od A6 pa nadalje Audi pokazuje sta moze.Centre forward je napisao/la:Pa dobro, Mercedes se na neki način mor'o vratit' na to prvo mjesto kada je prodaja luksuznih vozila u pitanju, na globalnom nivou. Ove, odnosno prošle godine su skinuli BMW sa trona koji ih je sa istog mak'o 2005 godine i suvereno vlad'o luksuzom 10-ak godina. U toj klasi su još su Audi i Lexus od ovih ozbiljnijih, da se razumijemo.
U Mercedesu je konfekcija ozbiljno zavladala, jer istu traži tržište. Taj trend zahvata sve proizvođače, ništa čudno. Asteriks je pristalica
downsizinga motora, dok je amidža vjerovatno old skul pa se ne kontaju. I meni ova A klasa nije pravi Mercedes, posebno ona prva generacija iz devedesetih koja je bila apsolutni promašaj, al' tvrdoglavi Nijemci nisu odustali. No dobro, pravi ljubitelji Mečke ne voze ništa ispod E klase, jerbo se lahko moRe nać' neki Dačijin motor pod haubom giganta iz Štutgarta.
Mah nema to ljubitelj ne ljubitelj, ljudi kupe priznanja, a pricamo o cetverocilindrasima kubikaze do 2000. Msm znamo svi sta mogu v6, v8 isl., no ovdje se radi o šišanju jednog golfa, fora, audija etc.Centre forward je napisao/la:Pa dobro, Mercedes se na neki način mor'o vratit' na to prvo mjesto kada je prodaja luksuznih vozila u pitanju, na globalnom nivou. Ove, odnosno prošle godine su skinuli BMW sa trona koji ih je sa istog mak'o 2005 godine i suvereno vlad'o luksuzom 10-ak godina. U toj klasi su još su Audi i Lexus od ovih ozbiljnijih, da se razumijemo.
U Mercedesu je konfekcija ozbiljno zavladala, jer istu traži tržište. Taj trend zahvata sve proizvođače, ništa čudno. Asteriks je pristalica
downsizinga motora, dok je amidža vjerovatno old skul pa se ne kontaju. I meni ova A klasa nije pravi Mercedes, posebno ona prva generacija iz devedesetih koja je bila apsolutni promašaj, al' tvrdoglavi Nijemci nisu odustali. No dobro, pravi ljubitelji Mečke ne voze ništa ispod E klase, jerbo se lahko moRe nać' neki Dačijin motor pod haubom giganta iz Štutgarta.
To je to, cak neces naci nista sem instrument table, duge rucice mjenjaca, koznih siceva ali zato kocione pedale kao nanule.U Tuzli ima novi Mustang 5.0. Staj'o sam pored njega na po' metra otvorenih vrata, razgled'o unutrašnjost 20-ak minuta i ništa posebno, zaista. Ne zrači emocijama nikako. Ja bih recimo takvih deset dao za jedan (il' jednu) Eleanor.
hubraum ist durch nichts zu ersetzenCentre forward je napisao/la:dok je amidža vjerovatno old skul