Poštovani posjetioci,

ukoliko niste u mogućnosti da se logirate, molimo Vas da ispraznite browser cookies te pokušate ponovo.

Teretana

Moderatori/ce: insider,ribery,rio_Ferdy88,Crixus

Muumii
Postovi: 394
Pridružen/a: 17 dec 2012, 20:49
Kontakt:

PostPostao/la Muumii » 25 dec 2017, 09:46

JHam WroteColonKoji su najbolji preparati za pogurat mrsanje uz redovan kardio i odredjene vjezbe s tegovima? Koristio sam LCarnitin, iz apoteka u kapsulama, ali ima li sta da jos pogura?


Prvo i osnovno da bi potaknuo mrsanje moras ubrzat metabolizam,eh sad ti znas najbolje kako tvoje tijelo funkcionise i u kakvom si stanju. I prvo na "suho" moras doci do neke granice,pa tek onda poceinjes sa primjenom nekog suplementa(meni licno najbolji TermoSpeed,jer potice pretvaranje masti u energiju). Eh sad ono sto dosta ljudi ne zna,masne naslage najvise izlaze kroz mokracu,pa mozes i po tome gledati kako "napredujes",isto tako dijareju mozes cesto imati,sve ti je to od izbacivanja masti iz organizma. Naravno varijaciju UH moras pravit,te pojacati unos proteina i moja preporuka zbog sebe i svog zdravlja u zimskom periodu bcaa i vitamine forsiraj zbog imuniteta. I jos jedan savjet prvo tegovi,pa onda traka ili neke vjezbe kondicije. A i kad radis sa tezinama pravi svaki trening varijacije,postavljaj sebi ciljeve,radi i sto vece kilaze,a i fokus na broj ponavljanja(naravno jedan trening kilaze,drugi broj ponavljanja),ali ono najvaznije fokusiraj se na rad misica,znaci da pravilno izvodis vjezbe i ubaci svako 2-3 dan trening stomaka,ne previse,ali dovoljno da osjetis da ti stomak " radi". Ako volis slano,ljuto,kiselo,alkohol,cips i takve stvari moras nabit nogom sve to(sto je i najvaznije od svega).

Bela
Postovi: 87
Pridružen/a: 10 maj 2015, 17:33
Lokacija: Dubrave
Kontakt:

PostPostao/la Bela » 04 jan 2018, 20:56

Eh ovako, visok sam oko 185 cm i tezak samo 63 kilograma. Imam 16 godina i zelio bih da krenem u teretanu te da dobijem malo na tezini ali mi se ne koriste nikakvi suplementi. Da li je to izvodljivo??

Avatar
Lord44
Postovi: 137
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 04 jan 2018, 21:10

Bela WroteColonEh ovako, visok sam oko 185 cm i tezak samo 63 kilograma. Imam 16 godina i zelio bih da krenem u teretanu te da dobijem malo na tezini ali mi se ne koriste nikakvi suplementi. Da li je to izvodljivo??

Taman ti je to.U tim godinama ti i ne trebaju suplementi (mozes vitamine jedino).Mrsav si puno.Vjerovatno si ektomorf(oni najteze dobijaju na tezini)
Jedi svaka 2-3 sata, iskoristi to sto si totalni pocetnik, uz trening ces vjerovatno imati i bolji apetit i mozes ti doljeta bar 7-8 finih kila nabaciti.Ti si mlad , metabolizam brz, hormon rasta sad divlja ko nikad i eto ti recepta za misice.Trening, dobra klopa...proteina dosta i bices ti novi lik do iduce godine u ova doba.Samo naprijed :thumbup:
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

enobarca
Postovi: 2939
Pridružen/a: 10 nov 2010, 22:01
Kontakt:

PostPostao/la enobarca » 09 jan 2018, 12:25

Bela WroteColonEh ovako, visok sam oko 185 cm i tezak samo 63 kilograma. Imam 16 godina i zelio bih da krenem u teretanu te da dobijem malo na tezini ali mi se ne koriste nikakvi suplementi. Da li je to izvodljivo??

Naravno da je izvodivo, govorim ti iz iskustva.Takodjer sam bio veoma mrsav i prije otprilike 5 mjeseci sam poceo sa treningom, dobio sam na masi pofino bez ikakvih suplemenata, potrudi se da imas dnevno 4,5 obroka.Naravno izbaci smece iz ishrane, tu podrazumijevam brzu hranu, ove mesne preradjevine tj pastete, salame i slicno.
Jaja, sirevi, zitarice, riza, tjestenina, bijelo meso, krompir, riba,voce, povrce, kikiriki maslac,orasasti plodovi, na tome bi trebao bazirati prehranu, naravno neces sigurno zbog obaveza moci svaki put jesti nesto od ovoga, ponekad ces na brzinu pojesti neki sendvic ili nesto nezdravo ali potrudi se da se to sto manje desava.I naravno moras trenirati, pronadji na internetu neki plan za pocetnike ili pitaj trenera, ako teretana ima istog naravno i rezultati ce doci sigurno.

Avatar
BitiSrcemVezan
Postovi: 3829
Pridružen/a: 24 avg 2014, 00:31
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

PostPostao/la BitiSrcemVezan » 11 jan 2018, 12:37

A koliko je najoptimalnije dnevno trenirati, vremenski mislim? I koliko puta sedmično odmarati?
1946

Muumii
Postovi: 394
Pridružen/a: 17 dec 2012, 20:49
Kontakt:

PostPostao/la Muumii » 11 jan 2018, 16:47

BitiSrcemVezan WroteColonA koliko je najoptimalnije dnevno trenirati, vremenski mislim? I koliko puta sedmično odmarati?

45min-1 h,sve zavisi sta radis i na cemu je fokus,al ugl to je to otp,uz pravilno zagrijavanje i istezanje na kraju treninga. A to koliko puta ce sedmicno trenirat je individualno sve,sve zavisi kakve treninge radis,ja licno praktikujem 2-1,to mi najvise lezi,mada i 5-2 praktikujem kad zelim malo veci napor prirediti tijelu,al u sustini ako si pocetnik mozes odmarat samo kad osjetis potrebu i najveca preporuka baziraj se na formu izvodjenja vjezbi,nacin,da to bude sto pravilnije,kilaze :nene: :stop: :thumbdown: za pocetnike

enobarca
Postovi: 2939
Pridružen/a: 10 nov 2010, 22:01
Kontakt:

PostPostao/la enobarca » 13 jan 2018, 19:07

Hoce li mnogo utjecati na nabijanje misicne mase to ako budem trcao sedmicno 3 puta, nista pretjerano, oko 9,10 kilometara sveukupno svake sedmice.Nervira me ovaj stomak odnosno salo na njemu, nema ga mnogo, skroz malo ali opet mi smeta pa bi se zelio rijesiti toga ali ne znam da li da se upustim u to dok pokusavam nabaciti kilograme jer naravno od trcanja se mrsavi.Trening inace odradim oko 12 a trcao bi navece nekad.

KpbKaka22
Postovi: 992
Pridružen/a: 31 jan 2015, 23:24
Kontakt:

PostPostao/la KpbKaka22 » 14 jan 2018, 13:02

sta se desava,ako unosimo puno masti a uz to pijes puno proteini,znaci ovo sto ja jedem pizze palacinke itd.a pritom treniram mogu slobodno nabit sve nogom ,jer nece bit rezultata ?

Avatar
samoposmatram
Postovi: 2168
Pridružen/a: 20 nov 2013, 15:11
Kontakt:

PostPostao/la samoposmatram » 14 jan 2018, 13:17

enobarca WroteColonHoce li mnogo utjecati na nabijanje misicne mase to ako budem trcao sedmicno 3 puta, nista pretjerano, oko 9,10 kilometara sveukupno svake sedmice.Nervira me ovaj stomak odnosno salo na njemu, nema ga mnogo, skroz malo ali opet mi smeta pa bi se zelio rijesiti toga ali ne znam da li da se upustim u to dok pokusavam nabaciti kilograme jer naravno od trcanja se mrsavi.Trening inace odradim oko 12 a trcao bi navece nekad.

Nece, misic se trosi tek kad su sve zalihe ugljenih hidrata potrosene.
Sami sebi dovoljni, nikom drugom povoljni, ideološki pogubljeni, nepristojni čak i vulgarni
puni mržnje prema svakom, koji isto ne misli

to smo mi forumasi

Avatar
samoposmatram
Postovi: 2168
Pridružen/a: 20 nov 2013, 15:11
Kontakt:

PostPostao/la samoposmatram » 14 jan 2018, 13:23

KpbKaka22 WroteColonsta se desava,ako unosimo puno masti a uz to pijes puno proteini,znaci ovo sto ja jedem pizze palacinke itd.a pritom treniram mogu slobodno nabit sve nogom ,jer nece bit rezultata ?

Puno masnoce = kardiovaskularne bolesti

Puno proteina tereti bubrege, povecava umor, jaca upale, kvari stolicu.

Svaki trening da rezultat i elitni sportasi dobijaju ugroske i imaju navedene probleme. Ako ti je cilj braniti tijelo, da bolje dijeluje i duze traje izbjegavaj alkohol, cigare, droge, ljekove, preradjenu hranu i masnu hranu.
Sami sebi dovoljni, nikom drugom povoljni, ideološki pogubljeni, nepristojni čak i vulgarni
puni mržnje prema svakom, koji isto ne misli

to smo mi forumasi

KpbKaka22
Postovi: 992
Pridružen/a: 31 jan 2015, 23:24
Kontakt:

PostPostao/la KpbKaka22 » 14 jan 2018, 13:46

samoposmatram WroteColon
KpbKaka22 WroteColonsta se desava,ako unosimo puno masti a uz to pijes puno proteini,znaci ovo sto ja jedem pizze palacinke itd.a pritom treniram mogu slobodno nabit sve nogom ,jer nece bit rezultata ?

Puno masnoce = kardiovaskularne bolesti

Puno proteina tereti bubrege, povecava umor, jaca upale, kvari stolicu.

Svaki trening da rezultat i elitni sportasi dobijaju ugroske i imaju navedene probleme. Ako ti je cilj braniti tijelo, da bolje dijeluje i duze traje izbjegavaj alkohol, cigare, droge, ljekove, preradjenu hranu i masnu hranu.



Ne pijem a ne pusim,ne drogiram se sto se tice tih bolesti spreman sam i rizikovati,samo da ne moram svaki dan jesti jaja i ribu,jer zdrav zivot je skup zivot.

enobarca
Postovi: 2939
Pridružen/a: 10 nov 2010, 22:01
Kontakt:

PostPostao/la enobarca » 14 jan 2018, 13:55

samoposmatram WroteColon
enobarca WroteColonHoce li mnogo utjecati na nabijanje misicne mase to ako budem trcao sedmicno 3 puta, nista pretjerano, oko 9,10 kilometara sveukupno svake sedmice.Nervira me ovaj stomak odnosno salo na njemu, nema ga mnogo, skroz malo ali opet mi smeta pa bi se zelio rijesiti toga ali ne znam da li da se upustim u to dok pokusavam nabaciti kilograme jer naravno od trcanja se mrsavi.Trening inace odradim oko 12 a trcao bi navece nekad.

Nece, misic se trosi tek kad su sve zalihe ugljenih hidrata potrosene.

Hvala na odgovoru :thumbup:

Avatar
samoposmatram
Postovi: 2168
Pridružen/a: 20 nov 2013, 15:11
Kontakt:

PostPostao/la samoposmatram » 14 jan 2018, 13:55

KpbKaka22 WroteColon
samoposmatram WroteColon
KpbKaka22 WroteColonsta se desava,ako unosimo puno masti a uz to pijes puno proteini,znaci ovo sto ja jedem pizze palacinke itd.a pritom treniram mogu slobodno nabit sve nogom ,jer nece bit rezultata ?

Puno masnoce = kardiovaskularne bolesti

Puno proteina tereti bubrege, povecava umor, jaca upale, kvari stolicu.

Svaki trening da rezultat i elitni sportasi dobijaju ugroske i imaju navedene probleme. Ako ti je cilj braniti tijelo, da bolje dijeluje i duze traje izbjegavaj alkohol, cigare, droge, ljekove, preradjenu hranu i masnu hranu.



Ne pijem a ne pusim,ne drogiram se sto se tice tih bolesti spreman sam i rizikovati,samo da ne moram svaki dan jesti jaja i ribu,jer zdrav zivot je skup zivot.

Naprotiv zdrav zivot je najjeftiniji. Zdrave namirnice u sezoni se kupuju po daleko povoljnijoj cijeni, nego recimo meso sumnjivog porijekla. Kad se tijelo snabdjeva po potrebi tijela, puno se lakse izvode treninzi, kvalitetnije, i daleko su krace pauze zbog povreda, cak i rijedje se pojavljuju.
Moj glavni savjet svima, je da slusaju tijelo. Ako ti je muka poslije jela, to nije sitost, vec je nesto sto tvoje tijelo nepodnosi, izbjegavaj i rijetko konsumiraj tu namirnicu.
Sami sebi dovoljni, nikom drugom povoljni, ideološki pogubljeni, nepristojni čak i vulgarni
puni mržnje prema svakom, koji isto ne misli

to smo mi forumasi

Avatar
samoposmatram
Postovi: 2168
Pridružen/a: 20 nov 2013, 15:11
Kontakt:

PostPostao/la samoposmatram » 14 jan 2018, 13:59

enobarca WroteColon
samoposmatram WroteColon
enobarca WroteColonHoce li mnogo utjecati na nabijanje misicne mase to ako budem trcao sedmicno 3 puta, nista pretjerano, oko 9,10 kilometara sveukupno svake sedmice.Nervira me ovaj stomak odnosno salo na njemu, nema ga mnogo, skroz malo ali opet mi smeta pa bi se zelio rijesiti toga ali ne znam da li da se upustim u to dok pokusavam nabaciti kilograme jer naravno od trcanja se mrsavi.Trening inace odradim oko 12 a trcao bi navece nekad.

Nece, misic se trosi tek kad su sve zalihe ugljenih hidrata potrosene.

Hvala na odgovoru :thumbup:

Nema na cemu.

Licno trcim izmedju 80 i 110 km mjesecno, kad netreniram sa ciljem. U tom periodu nikad negubim misicnu masu, samo mi masnoca varira.
Sami sebi dovoljni, nikom drugom povoljni, ideološki pogubljeni, nepristojni čak i vulgarni
puni mržnje prema svakom, koji isto ne misli

to smo mi forumasi

KpbKaka22
Postovi: 992
Pridružen/a: 31 jan 2015, 23:24
Kontakt:

PostPostao/la KpbKaka22 » 14 jan 2018, 14:03

ali za nekog ko ima 70 kila slaba ramena i ruke,sta preostaje nego jest te masnoce od cega se deblja,a sad kad sam vididio na yt da je pozeljno izbjegavat masnoce ako ih jedes da nema nista od tih proteina treninga itd

enobarca
Postovi: 2939
Pridružen/a: 10 nov 2010, 22:01
Kontakt:

PostPostao/la enobarca » 14 jan 2018, 14:14

samoposmatram WroteColonNema na cemu.

Licno trcim izmedju 80 i 110 km mjesecno, kad netreniram sa ciljem. U tom periodu nikad negubim misicnu masu, samo mi masnoca varira.

Ma ja necu ni upola toliko i nije mi cilj da sto prije skinem to salo sa stomaka, nema ga mnogo pa mi ne smeta bas previse tako da ne zurim.Inace sinoc sam trcao, 4 kilometra sam otrcao i primjetio sam da me ledja bole nakon toga, trcao sam na betonu i u nekim bezveze patikama koje nisu namjenjene za trcanja.Jedan poznanik mi rece da je imao isti problem dok nije kupio kvalitetne patike za trcanje, je li moguce da su dobre patike toliko bitne, mozda je i do mene tj moje fizicke spreme ali nesto sumnjam u to jer sam trenirao 2 sporta nekoliko godina i fizicki sam aktivan te problema sa ledjima nisam imao dosad, nije to neka neizdrziva i jaka bol ali trajala je do jutra skoro.

Avatar
Lord44
Postovi: 137
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 14 jan 2018, 14:24

samoposmatram WroteColon
enobarca WroteColonHoce li mnogo utjecati na nabijanje misicne mase to ako budem trcao sedmicno 3 puta, nista pretjerano, oko 9,10 kilometara sveukupno svake sedmice.Nervira me ovaj stomak odnosno salo na njemu, nema ga mnogo, skroz malo ali opet mi smeta pa bi se zelio rijesiti toga ali ne znam da li da se upustim u to dok pokusavam nabaciti kilograme jer naravno od trcanja se mrsavi.Trening inace odradim oko 12 a trcao bi navece nekad.

Nece, misic se trosi tek kad su sve zalihe ugljenih hidrata potrosene.

Ne mozes nabijati misicnu masu i istovremeno mrsati.Tijelo je savrsen stroj i vrlo brzo se adaptira na sve vrste stresa(opterecenja)Ako je rijec o malo sala na donjem stomaku (tzv tvrdoglavo salo) , neces ga skinuti trcanjem .Moze, al to zahtjeva poseban tretman.Npr ujutro na prazan stomak, al opet to onda zahtjeva i uzimanje antikatabolika, bas da sacuvas to misica sto imas.Moj ti je savjet da odaradis dobru dijetu, rotaciju UH ,pa kad i to stane onda opalis po sprintovima i eto six- packa
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

enobarca
Postovi: 2939
Pridružen/a: 10 nov 2010, 22:01
Kontakt:

PostPostao/la enobarca » 14 jan 2018, 14:37

Lord44 WroteColonNe mozes nabijati misicnu masu i istovremeno mrsati.Tijelo je savrsen stroj i vrlo brzo se adaptira na sve vrste stresa(opterecenja)Ako je rijec o malo sala na donjem stomaku (tzv tvrdoglavo salo) , neces ga skinuti trcanjem .Moze, al to zahtjeva poseban tretman.Npr ujutro na prazan stomak, al opet to onda zahtjeva i uzimanje antikatabolika, bas da sacuvas to misica sto imas.Moj ti je savjet da odaradis dobru dijetu, rotaciju UH ,pa kad i to stane onda opalis po sprintovima i eto six- packa

Znam to, to je logicno ali kontao sam da tako malo trcanja nece mnogo utjecati na masu, desetak kilometara sedmicno sveukupno.Mislio sam ako ce i utjecati to ce biti minimalan utjecaj jer nije sad da cu trcati svaki dan.Procitacu o toj dijeti sad pa cu vidjeti, inace se vec hranim zdravo poprilicno, ponekad kad zurim pojedem nesto manje zdravo ali ne desava se to cesto.

Avatar
Galion
Postovi: 1940
Pridružen/a: 06 jun 2010, 15:50
Lokacija: Široki Brijeg
Kontakt:

PostPostao/la Galion » 14 jan 2018, 17:30

Ima li itko tko zna kakva je razlika između preparata na bazi dekstroze poput ovoga https://www.iafstore.com/eu/z-konzept/rapid-carbo-codp35199 i grožđanog šećera iz DM-a https://www.meindm.at/ernaehrung/shop/Lebensmittel/Bonbons%2C-Kaugummis-%26-Traubenzucker/Traubenzucker/DAS-gesunde-PLUS/DAS-gesunde-PLUS-Traubenzucker/61055/2_10014858.action?
Meni se čini da je isto, a opet ovo iz DM-a dosta jeftinije po kilaži :hmmmmm:

Avatar
samoposmatram
Postovi: 2168
Pridružen/a: 20 nov 2013, 15:11
Kontakt:

PostPostao/la samoposmatram » 14 jan 2018, 17:39

enobarca WroteColon
samoposmatram WroteColonNema na cemu.

Licno trcim izmedju 80 i 110 km mjesecno, kad netreniram sa ciljem. U tom periodu nikad negubim misicnu masu, samo mi masnoca varira.

Ma ja necu ni upola toliko i nije mi cilj da sto prije skinem to salo sa stomaka, nema ga mnogo pa mi ne smeta bas previse tako da ne zurim.Inace sinoc sam trcao, 4 kilometra sam otrcao i primjetio sam da me ledja bole nakon toga, trcao sam na betonu i u nekim bezveze patikama koje nisu namjenjene za trcanja.Jedan poznanik mi rece da je imao isti problem dok nije kupio kvalitetne patike za trcanje, je li moguce da su dobre patike toliko bitne, mozda je i do mene tj moje fizicke spreme ali nesto sumnjam u to jer sam trenirao 2 sporta nekoliko godina i fizicki sam aktivan te problema sa ledjima nisam imao dosad, nije to neka neizdrziva i jaka bol ali trajala je do jutra skoro.

Trcanje je najteretniji nacin cardio treninga za zglobove. Ako ti bolovi u ledjima sprjecavaju da obavljas trening, to jeste trcanje, zamjeni trening plivanjem. U vodi ces ojacati torso, sto ce ti uklonuti bolove u kicmi. Ako ti se nepliva ili je skupo, smanji daljinu trcanja.

4 kilometra je puno ako je prvi put. Za pocetak ti je vaznije trcati intervale. 400 m x4,5 ili 6, 800 m x 3,4 ili 100 m x 10. Stime ces i bolju tehniku u trcanju dobiti.

Sto se tice patika za trcanje. Sto tanji dzon to zdraviji zglobovi, sto vise "jastuka", sto vise pate zglobovi. Beton i trotoari su kic. Trcanje je za mekanu podloge. Atletska staza, trava, pijesak, zemlja i tijelo ce ti biti zahvalno. Pritome izbjegavas zagadjen vazduh koliko toliko. Nema nista gore nego zadihan stojati na crvenom i udisati dim auta.
Sami sebi dovoljni, nikom drugom povoljni, ideološki pogubljeni, nepristojni čak i vulgarni
puni mržnje prema svakom, koji isto ne misli

to smo mi forumasi


Natrag na “Fitness & Bodybuilding”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.