Sedmica 1.6 TDI od 110 konja ti je vjerovatno najekonomicniji izbor. Taj 1.6 TDI (CR) je nastao iz veceg tj. 2.0 TDI CR, ima njegov mehanizam razvoda, naravno common rail ubrizgavanje, mozda i najmanju potrosnju dostupunu na trzistu a da je te snage.Pogba je napisao/la:Volvo V40 D2/3/4 ili Golf 7?
Da ne idem u detalje, hatchback fazon treba biti, nesto mladje, 2015 i gore, dizel, potrosnja bitna je li, da ima snage, pretezno grad, ali i putovanja u zemlje regije, dovoljno prostora za trenutno 2, a sutra i djecica, troskovi odrzavanja naravno bitni. Razmatrao bih mozda i Merc B klasu. Vjerovatno bih uvezao iz GER. Otvoren za prijedloge slicnog profila.
Smanjenjem hoda klipa, dobilo se na trazenom broju obrtaja manje opterecenje samim tim mirniji rad. Strasna izolazcija buke i tu im malo ko moze parirati. Ubrzanje od 0 - 100 nekih 10 sec, sto msm da je tebi dovoljno.
S druge strane, glede sigurnosti u bilo kojoj klasi, Volvo postavlja standarde i iste kopiraju inzinjeri VW-a, Merca i ostalih. Jednostavno, aktivna/pasivna sigurnost, stabilnost, kvalitet karoserije, zaustavni put, masa asistenata pri voznji... znaci br. 1, ubjedljivo.
Medjutim, Svedjani su za manju kubikazu koristili motor 1.6 koji nije njihov, vec nastao u saradnji Forda i PSA grupacije, znaci fakticki je isti kao onaj iz Pezoa.
Ali, ako os cistokrvni motor Volva, onda moras traziti petocilindrasa (V5) 2.0 od 150 konja (pa gore). To ti je onaj D3, potrosnja premala a snage na pretek.
Glede odrzavanja ak uzmes Volvo 1.6, mal je skuplji, iako nemaju ni blizu servisnu mrezu kao VW, ali ovaj 2.0 D3, koji je bez obzira na sve moj favorit, onda ces morati posegnuti nesto dublje u dzep.
Interval velikog servisa sedmice 1.6 je 210 000 km a msm da je i kod Svedjana negdje u toj zoni.
Sad je na tebi, zelis li nenadjebivu sigurnost il isto tak fantasticnu sedmicu, koja ipak, u zavrsnoj ocjeni ne moze sa Volvom, barem meni ne, iako je tu masa parametara koja treba da se poklopi.