Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
83
60%
Benzin
29
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 138

samosarajvo
Postovi: 3648
Pridružen/a: 16 jul 2010, 00:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la samosarajvo » 02 jan 2020, 15:02

Brzinsko pitanje za asteriksa svemocnog :D

Sinoc palim auto na minus tri stepena napolju i cujem karakteristicni zvuk mikroremena.Samo na sekundicu prilikom paljenja i prestade.
Neki dan sam ga palio na -11 i nista...stari kaze da je i on cuo prije par dana isto.Znaci nije konstantan zvuk.
Cudno mi je jer sam ljetos zamjenio 2 mikroremena (koliko ih dodje na autu) Bosch proizvodjac i remenicu ili ti ga iddler pulley, ona je bila Japanparts (part number 49160-70AA0, samo zalijepi na google u pogledaj jer nisam siguran jel remenica pravi naziv za to).
Jel ima jos nesto na sx4 1.6 sto bi se trrbalo zamjeniti oko tog dijela? Spaner, zatezac? Jel moguce da je to to.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11413
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 02 jan 2020, 17:23

Recemo specificne zvukove imas zbog alternatora, zatezaca zupcastog remena te zatezaca mikro remena.

Sad, moguce da je doslo do habanja, kratkog preskakanja, labavosti samog remena i cega vec.

Onda, zbog niskih temperatura ulje u motoru bude gusce pa je moguce da i tu nekad nesto klepne ili zaskripi na hladan start, zavisno do stanja samog motora.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 02 jan 2020, 17:41, ukupno mijenjano 1 put.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Elubrylla
Postovi: 168
Pridružen/a: 21 feb 2011, 03:31
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Elubrylla » 02 jan 2020, 17:41

Imam passata 5+ 1.9 tdi 130ks. Imam problem sa gubljenjem snage. Znaci auto ide dobro dok u jednom trenutku ne izgubi snagu pa se mora auto ugasiti i upaliti da bi opet islo. Znam da ima bukvalno stotinu tema o ovome i citao sam sve od zaprljane turbine, pokvarenih senzora, cijevi itd. Vozio sam auto kod 3-4 lokalna majstora i niko nije rijesio problem. Zna li ko kakvog majstora da bi to znao rijesiti? Sve se kontam otici u MRM ovlasteni servis u Mostar. Inace sam iz Tomislavgrada.

Avatar
legenda reala
Postovi: 32250
Pridružen/a: 30 jun 2010, 00:53
Lokacija: Gorazde
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la legenda reala » 02 jan 2020, 17:48

Dodajes gas ono nista samo stoji na hiljadu obrtaja ne moze gore , ugasis ponovo upalis ides par kilometara normala sve i opet stane i sve u krug tako, meni se to desavalo i bio je otiso neki senzor papucice gasa zamjenio i sve ok bilo

majstori govorili zaprljani ti neki ventili nesto odi negdje produvaj ga al nista sve isto bilo
Španski bijeli vuk, neprevaziđeni El Matador. Anđeo Madrida. Šef lob udaraca. Njegovo istinsko kraljevsko visočanstvo. Raul Gonzalez Blanco.

Avatar
Elubrylla
Postovi: 168
Pridružen/a: 21 feb 2011, 03:31
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Elubrylla » 02 jan 2020, 17:56

Bas jucer isao za Sarajevo. Cijelim putem normalno a kad sam izisao na autoput 140km/h i gotovo. Stani sa strane ugasi/upali i dalje. Sto je cudno u trecoj brzini ide do 4000 obrtaja. U cetvrtoj i petoj ga na 3000 baca u safe mode.

Avatar
legenda reala
Postovi: 32250
Pridružen/a: 30 jun 2010, 00:53
Lokacija: Gorazde
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la legenda reala » 02 jan 2020, 18:03

ma to je samo senzor onaj ko i kod mne sto je bilo, iza tebe kolona on samo stane :urnebes: :urnebes: ti gasi pali raja svira ja jbem sv a niko ne zna sta mu je kad ono neka glupost ne moze biti veca

jel ti izbacuje neki alarm kad to stane meni je i nesto pisalo
Španski bijeli vuk, neprevaziđeni El Matador. Anđeo Madrida. Šef lob udaraca. Njegovo istinsko kraljevsko visočanstvo. Raul Gonzalez Blanco.

Avatar
Elubrylla
Postovi: 168
Pridružen/a: 21 feb 2011, 03:31
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Elubrylla » 02 jan 2020, 18:06

Ne izbaciva nikakvu gresku, mijenjao senzor za protok zraka i nije pomoglo.

Avatar
harden
Postovi: 22442
Pridružen/a: 20 avg 2015, 00:17
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la harden » 02 jan 2020, 18:07

Koelga je ostavio Audija u ovlastenom servisu, rekli 1400KM popravak. On odveze ko drugog lika ono samo akumulator otisao, nadam se da to nisu ti iskreno :mrgreen:
" moj Isak i bla bla pitanje kako može bit njegovo dijete ona crnoj gori on engleskoj dva mijeseca nije bila snjim da rodi 2 mijeseca ranije možda grešim reko sam mu de ti proveri DNK "

Avatar
legenda reala
Postovi: 32250
Pridružen/a: 30 jun 2010, 00:53
Lokacija: Gorazde
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la legenda reala » 02 jan 2020, 18:11

Elubrylla je napisao/la:
02 jan 2020, 18:06
Ne izbaciva nikakvu gresku, mijenjao senzor za protok zraka i nije pomoglo.
odi gdje na dijagnostiku nek ti vide sta je meni je pokazalo da je taj senzor papucice gasa iako sam ja guglajuci po forumima doso do istog zakljucka da je taj senzor dijagnostika mi je samo potvrdila da je to
Španski bijeli vuk, neprevaziđeni El Matador. Anđeo Madrida. Šef lob udaraca. Njegovo istinsko kraljevsko visočanstvo. Raul Gonzalez Blanco.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11413
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 02 jan 2020, 19:02

Elubrylla je napisao/la:
02 jan 2020, 17:56
Bas jucer isao za Sarajevo. Cijelim putem normalno a kad sam izisao na autoput 140km/h i gotovo. Stani sa strane ugasi/upali i dalje. Sto je cudno u trecoj brzini ide do 4000 obrtaja. U cetvrtoj i petoj ga na 3000 baca u safe mode.
U turbini se vremenom nakupi cađi. Njena pokretna krilca ostaju polublokirana i teze okretljiva. Prilikom povećanja brzine raste pritisak pomenute turbine do granicne vrijednosti nakon koje je softver programiran da ubaci motor u safe mode rezim, radi njegove zastite. Nakon ponovnog paljenja problem nestaje da bi nekad, rastom pritiska imao istu situaciju.

Prosta logika - SM je rezim rada zastite da ne bi nastala veca steta. Upravljačka jedinica kontroliše procese a kada se desi npr. rast pritiska dolazi do izbijanja snage. Brzina rada turbine u vezi je sa kolicinom sabijenog vazduha u cilindrima. Pokrecu je ispusni gasovi i tako se povecava pritisak.

Znaci sve su prilike da ide remont pomenute.

Preporuka za pregled - servis Vucic Jablanica, te majstor Voloder u Konjicu, skreces desno 50m prije nebodera kada ulazis u grad.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
AA23
Postovi: 15270
Pridružen/a: 27 okt 2012, 12:55
Lokacija: Where the legends are born.
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la AA23 » 02 jan 2020, 21:37

Asteriks je napisao/la:
01 jan 2020, 09:57
Rupe motora su popunjene odredjenim cepovima. Nakon sto podje lediti, blok se siri i taj cep ispadne te tecnost iscuri, da ne bi doslo do pucanja istog. Konstrukcijski trik.

To sto u zimskom periodu na hladan start radi drugacije, nije znak nekog ostecenja. Najvaznije - slep sluzba do majstora koji ce ti pregledati opce stanje.

Druga stvar je eventualno ostecenje hladnjaka a simptom je prebrzo dizanje temperature. Onda, zbog nekih pomjeranja treba prekontrolisati dihtung glave motora.

Moguce da mu nije apsolutno nista, al opet moguce dosta od navedenog. Pregled strucnjaka je najbolja opcija.

I osnovno, pred svaku zimu na bilo kojoj benzinskoj stanici imas mogucnost mjerenja tacke smrzavanja pomocu ispitivaca antifriza. Zamjena tecnosti (jesen) pogotovu na dvici je prelagan postupak. Skines šelne sa gumene cijevi (one dole sto izlazi iz hladnjaka) pomocu papagajki. Pustis da istece te ocistis obicnom vodom. Vratis cijev, pomijesas antifriz i vodu u omjeru 50:50, eventualno 60:40 u korist vode. Upaslis motor da izbije vazduzni cep, zavrnes posudu i vozi. U vrh glave, 20 minuta posla.

U subotu ću ga tek moći odvući, a i tad će popustiti definitivno, mislim i ja da mu nije ništa ali eto, antifriz me zayebao, msm ne mene nego stari ga koristio jedno vrijeme i nije uopšte dosuo kako treba..

Što je najjače dok se meni dvica palila drugima su auta pred kućama ostajala :lol: tako da mi je ovo bilo malo neprijatno iznenađenje.

Avatar
StrikeWarzone
Postovi: 2621
Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la StrikeWarzone » 02 jan 2020, 23:21

@asteriks jel moguce da su se disk plocice potrosile nakon 30.000 km? O prednjim govorim... mijenjao ih na 195 evo sad 225 i pocelo da skripi a vidim.i blage tragove smedje materije po disku ?
Htjeli su da te gase, yeb'o si im mater!

Lillard
Postovi: 22212
Pridružen/a: 28 mar 2013, 23:46
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Lillard » 02 jan 2020, 23:24

Elubrylla je napisao/la:
02 jan 2020, 17:56
Bas jucer isao za Sarajevo. Cijelim putem normalno a kad sam izisao na autoput 140km/h i gotovo. Stani sa strane ugasi/upali i dalje. Sto je cudno u trecoj brzini ide do 4000 obrtaja. U cetvrtoj i petoj ga na 3000 baca u safe mode.
U MRMu su pouzdani, trebali bi znat.
"Last time they count me out, what I do Game 6?"

Civa
Postovi: 2381
Pridružen/a: 25 maj 2012, 20:59
Lokacija: Moscow !
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Civa » 03 jan 2020, 08:21

Turbina prika. Nemaš se šta patit. Ili reparaciju odradi ili novu stavi. Imao sam prije 4-5 godina isti problem na Skodi. U brdu nema šanse 2k obrtaja preć, il neće da vuče, pa onda pročepi. Kad se turbina uradila letila je ponovo.
Tako blizu, a tako daleko.

Avatar
dijabola
Postovi: 1012
Pridružen/a: 20 maj 2011, 23:07
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la dijabola » 03 jan 2020, 09:56

Asteriks je napisao/la:
31 dec 2019, 09:48
@dijabola Naravno motor nije sve tu je jos elektronika itd. Kod takvih analiza uvijek imaj na umu stanje polovnjaka - ovjes, istrosenost karika, (ne)redovni servisi do dostupnosti dijelova i cijena.

Nema vozila da u većoj ili manjoj mjeri nije osjetljivo na lose gorivo. Problem onda nastaje u cijenama dizni.

Automatski mjenjac ima specifičan termin zamjene ulja a interval je kraci vec kod manuelnog. Trazi temu odrzavanje pomenutog mjenjaca, al po provjerenim portalima tipa proauto. Uopce servis je prilicno skuplji. Kod nekih vozila guta cak i 7l ulja. :lol:
OK, zagrizao sam za bemve i sutra idem pogledati jedan 325i e92. Da li znaš ima li velike razlike u 2.5 i 3.0 kubikaži ovih motora?
Ono što mi se ne sviđa konkretno na ovom modelu su felge koje su 19 inča (mislim da je ipak malo previše zar ne) i cijena. Našao sam ih dosta povoljnijih 330xd, pa iako je dizel koliko vidim po netu vožnja je i u njemu fenomenalna, a ima i više snage od ovog benzinca. Ono što me zanima je koliko je problematičan taj dizel (nisam nikad imao nijednog, posebno ne ove nove s ovim ekologijama). Famozni plivajući zamajac i dpf filter, koliko je to problematično konkretno na ovim modelima godišta 2008-2011 recimo? Koliko vidim osim to dvoje, redovno servisiranje i ovaj motor je beton. Pitam jer ako ovaj ne spusti cijenu značajno otvoren sam i prema dizelu, majku mu pa jedino kad ja kupujem auto ispade benzinci skuplji od dizela.
Kolumna: http://forum.sportsport.ba/viewtopic.php?f=35&t=6347

Avatar
Elubrylla
Postovi: 168
Pridružen/a: 21 feb 2011, 03:31
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Elubrylla » 03 jan 2020, 11:25

legenda reala je napisao/la:
02 jan 2020, 18:11
Elubrylla je napisao/la:
02 jan 2020, 18:06
Ne izbaciva nikakvu gresku, mijenjao senzor za protok zraka i nije pomoglo.
odi gdje na dijagnostiku nek ti vide sta je meni je pokazalo da je taj senzor papucice gasa iako sam ja guglajuci po forumima doso do istog zakljucka da je taj senzor dijagnostika mi je samo potvrdila da je to
Dijagnostika kaze turbina prepunjava...

Avatar
Asteriks
Postovi: 11413
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 03 jan 2020, 12:42

StrikeWarzone je napisao/la:
02 jan 2020, 23:21
@asteriks jel moguce da su se disk plocice potrosile nakon 30.000 km? O prednjim govorim... mijenjao ih na 195 evo sad 225 i pocelo da skripi a vidim.i blage tragove smedje materije po disku ?
Zavisi do stila voznje i proizvodjaca. Neke plocice ide preko 50k, a neke cak iste kvalitete prilicno manje.
OK, zagrizao sam za bemve i sutra idem pogledati jedan 325i e92. Da li znaš ima li velike razlike u 2.5 i 3.0 kubikaži ovih motora?
Razlika je veci obrtni moment te 0.3 sec bolje ubrzanje.

Zamjena plivajuceg je prilicno praprena kod skoro svih modela koji ga posjeduju. Interval zamjene zavisno od okolnosti moze izaci i na 250k.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 03 jan 2020, 12:49, ukupno mijenjano 2 puta.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
StrikeWarzone
Postovi: 2621
Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la StrikeWarzone » 03 jan 2020, 12:46

Asteriks je napisao/la:
03 jan 2020, 12:42
StrikeWarzone je napisao/la:
02 jan 2020, 23:21
@asteriks jel moguce da su se disk plocice potrosile nakon 30.000 km? O prednjim govorim... mijenjao ih na 195 evo sad 225 i pocelo da skripi a vidim.i blage tragove smedje materije po disku ?
Zavisno do stila voznje i proizvodjaca.
I diskovi su dosta potrošeni, pa planiram da zamijenim i diskove i plocice jer dosta zapinje gore pri vrhu diska...
Mada mi je čudno jer sam prednje mijenjao na 195 a zadnje na 175 i još uvijek se ne čuju...
Htjeli su da te gase, yeb'o si im mater!

Avatar
Belmin6
Postovi: 10722
Pridružen/a: 11 maj 2012, 18:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Belmin6 » 03 jan 2020, 22:05

Koliko ce me izaci registracija? Golf5 1.9 66 2008 godiste. Polica 50% ?

Avatar
StrikeWarzone
Postovi: 2621
Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la StrikeWarzone » 03 jan 2020, 23:10

Belmin6 je napisao/la:
03 jan 2020, 22:05
Koliko ce me izaci registracija? Golf5 1.9 66 2008 godiste. Polica 50% ?
Oko 600 KM. I valjda 77kw a ne 66.
https://bihamk.ba/bs/usluge/registracija
Htjeli su da te gase, yeb'o si im mater!

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: eldo, rio_Ferdy88 i 10 gostiju.