Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88,insider,rio_Ferdy88

Šta vam je najvažnije kod izbora novog vozila?

snaga i veća kubikaža
14
15%
manja kubikaža i ekonomičnija potrošnja
17
19%
dostupnost dijelova
6
7%
cijena dijelova
8
9%
početna vrijednost vozila
21
23%
brend
25
27%
 
Ukupno glasova: 91

JoeBleck
Postovi: 2888
Pridružen/a: 13 maj 2015, 00:12
x 24
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la JoeBleck » 06 mar 2020, 23:46

Misljenje o citroenu c4 2013 model 1.6 -84kw.
Ulaganja , dijelovi,odrzavanje,elektronika,hronicni neki problemi,potrosnja etc

Hvala unaprijed,

Avatar
Sarajlijica1946
Postovi: 7998
Pridružen/a: 21 jan 2016, 11:37
Lokacija: https://www.fksarajevo.ba/bs/
x 2
Kontakt:

Post Postao/la Sarajlijica1946 » 07 mar 2020, 05:53

bmw 1 1 8 dizel 2009 godina 4 vrata, 6 brzina
sta kazes asteriks?

Avatar
Asteriks
Postovi: 11266
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
x 118

Post Postao/la Asteriks » 07 mar 2020, 11:06

Sarajlijica1946 je napisao/la:
07 mar 2020, 05:53
bmw 1 1 8 dizel 2009 godina 4 vrata, 6 brzina
sta kazes asteriks?
Ti motori BMW-a su imali problema sa kvalitetom lanca te istezanjem istog. Od 2009. do 2011. su ojacali pomenuti ali izgleda da nisu u potpunosti regulisali gresku. To je motor oznake N47.

Generalno glede BMW-a, najpoznatiji i najbolji motori su sestaci (V6) benzinci atmosferci. Medjutim iako isti pofino trose ekonomicnost i nije pravac koji su inzinjeri ovog brenda u prvoj generaciji trazili. To su auta puna glamura, izdrzljivosti, dugovjecnosti, snage. Zelim reci, kada trazis kvalitetan BMW da u potpunosti opravdava znak onda sigurno neces traziti motor sa 4 cilindra.

Vec u drugoj generaciji popularne serije 1, imas i trocilindrase benzince te sigurnije dizelase (u pogledu ovog pomenutog hronicnog problema).

Koliko su sestaci dobri vidimo npr. u BMW 3 serije (F30) od 2012. gdje su nastavili sa tradicijom pa imas turbo benzinca i dizela 3.0 (V6) sa preko 250 i 300 konja.

Zbog toga na konacan sud o ovom gigantu nikad nece uticati neki promasaji i solidna rjesenja tipa odredjenih motora sa 4 cilindra (naravno i tu ima dobrih primjeraka) i uvijek ce BMW biti sinonim za kvalitet.
"Tko godi je Bosnjanin ali Kraljstva bosanskoga prije rata bil dlzan komu godi Dubrovcaninu, volja na viri mu uzeto na gospockoj, a moze Dubrovcanin tozi istinom pokazati - da se ima Dubrovcaninu vratiti i platiti." Tvrtko II

JoeBleck
Postovi: 2888
Pridružen/a: 13 maj 2015, 00:12
x 24
Kontakt:

Post Postao/la JoeBleck » 07 mar 2020, 12:24

:rol:
Asteriks je napisao/la:
07 mar 2020, 11:06
Sarajlijica1946 je napisao/la:
07 mar 2020, 05:53
bmw 1 1 8 dizel 2009 godina 4 vrata, 6 brzina
sta kazes asteriks?
Ti motori BMW-a su imali problema sa kvalitetom lanca te istezanjem istog. Od 2009. do 2011. su ojacali pomenuti ali izgleda da nisu u potpunosti regulisali gresku. To je motor oznake N47.

Generalno glede BMW-a, najpoznatiji i najbolji motori su sestaci (V6) benzinci atmosferci. Medjutim iako isti pofino trose ekonomicnost i nije pravac koji su inzinjeri ovog brenda u prvoj generaciji trazili. To su auta puna glamura, izdrzljivosti, dugovjecnosti, snage. Zelim reci, kada trazis kvalitetan BMW da u potpunosti opravdava znak onda sigurno neces traziti motor sa 4 cilindra.

Vec u drugoj generaciji popularne serije 1, imas i trocilindrase benzince te sigurnije dizelase (u pogledu ovog pomenutog hronicnog problema).

Koliko su sestaci dobri vidimo npr. u BMW 3 serije (F30) od 2012. gdje su nastavili sa tradicijom pa imas turbo benzinca i dizela 3.0 (V6) sa preko 250 i 300 konja.

Zbog toga na konacan sud o ovom gigantu nikad nece uticati neki promasaji i solidna rjesenja tipa odredjenih motora sa 4 cilindra (naravno i tu ima dobrih primjeraka) i uvijek ce BMW biti sinonim za kvalitet.
Dosta se prodaje taj BMW a nije ni jeftinoca.

Baci mi review na ovog citroena iznad :)

Hvala

Avatar
Asteriks
Postovi: 11266
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
x 118

Post Postao/la Asteriks » 07 mar 2020, 12:54

:rol:
Ne znam cemu ovaj smajli, ali opcepoznato da su sestaci BMW-a klasa za sebe i da nisu imali ovakih ispada kao primjer kvalitet dijelova motora sa 4 cilindra. Msm ko ne vjeruje neka poprica sa strukom. BMW je uvijek imao legendarne sestake te na toj podlozi i napravio ime, sjetimo se legendarne kockice isl.

C4 je dobar izbor ali problem na kakav ces polovnjak naletiti. Treba prekontrolisati turbinu (ugrubo se zna njen vijek), onda da li lupa iz podrucja zamajca (plivajuci) te generalno stanje motora.

Ovo su HDI motore sljedece generacije pa su msm radili 1.6 HDI sa 8 umjesto dosadasnjih 16 ventila.

Propisani interval zamjene zupcastog krece se oko 170k, mada uzimajuci u obzir kvalitete dijelova pogotov onih na nasem trzistu preporucljivo je 10k ranije.

Treba prekontrolisati ovjes i ono kompresiju te ako nije odrzavan u ovlastenom servisu odraditi veliki servis. Naravno nakon kupovine koristis samo stritkno propisano ulje a ne kako se zna desiti zlj preporuke nekih majstora te kvalitetno gorivo obzirom da su dizne svih novijih automobila itekako paprene.
"Tko godi je Bosnjanin ali Kraljstva bosanskoga prije rata bil dlzan komu godi Dubrovcaninu, volja na viri mu uzeto na gospockoj, a moze Dubrovcanin tozi istinom pokazati - da se ima Dubrovcaninu vratiti i platiti." Tvrtko II

Avatar
rio_Ferdy88
Moderator
Postovi: 35309
Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
Lokacija: Tamni Vilajet
x 230
Kontakt:

Post Postao/la rio_Ferdy88 » 07 mar 2020, 13:12

Ovdje kod nas treba zabraniti prodaju auta sa zadnjom vučom :mrgreen:
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..

JoeBleck
Postovi: 2888
Pridružen/a: 13 maj 2015, 00:12
x 24
Kontakt:

Post Postao/la JoeBleck » 07 mar 2020, 13:29

Asteriks je napisao/la:
07 mar 2020, 12:54
:rol:
Ne znam cemu ovaj smajli, ali opcepoznato da su sestaci BMW-a klasa za sebe i da nisu imali ovakih ispada kao primjer kvalitet dijelova motora sa 4 cilindra. Msm ko ne vjeruje neka poprica sa strukom. BMW je uvijek imao legendarne sestake te na toj podlozi i napravio ime, sjetimo se legendarne kockice isl.

C4 je dobar izbor ali problem na kakav ces polovnjak naletiti. Treba prekontrolisati turbinu (ugrubo se zna njen vijek), onda da li lupa iz podrucja zamajca (plivajuci) te generalno stanje motora.

Ovo su HDI motore sljedece generacije pa su msm radili 1.6 HDI sa 8 umjesto dosadasnjih 16 ventila.

Propisani interval zamjene zupcastog krece se oko 170k, mada uzimajuci u obzir kvalitete dijelova pogotov onih na nasem trzistu preporucljivo je 10k ranije.

Treba prekontrolisati ovjes i ono kompresiju te ako nije odrzavan u ovlastenom servisu odraditi veliki servis. Naravno nakon kupovine koristis samo stritkno propisano ulje a ne kako se zna desiti zlj preporuke nekih majstora te kvalitetno gorivo obzirom da su dizne svih novijih automobila itekako paprene.
Posto tipkam sa mobitela ovo je greska.Nisam ni primjetio da je smajli izletio.Ne bih trazio review da ne smatram da imas znanje :D


U globalu taj c4 nije lose auto.
Meni je recimo linijom za klasu bolja Astra,eh sad da li je kvalitetom bolja ne znam.
Drug mi ima 1.7 i hvali kao da je Porsche.Drugi ima 1.3 i kaze da je za odrzavati Tito.


To su generalno sva auta 10k + koji karat gore.

Prodaje mi komsija 1.6tdi Pola 2012 godiste izgleda vrhunski , hvali ga ko sina jedinca al kontam sto ga prodajes koji q.
Pretpostavljam da je generalno veoma kvalitetno auto , ti motori dobri , on mal cust.

Jos jedom izvinjenje , za smjeh jedini ti imas razlog

Avatar
Asteriks
Postovi: 11266
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
x 118

Post Postao/la Asteriks » 07 mar 2020, 14:00

Imas izvjestaj ADAC-a posjete servisima gdje je analizirano masa vozila svakog segmenta. Naravno iako njemacki auto klub, msm da su rezultati prilicno realni. U analize su ukljuceni kvarovi pocev od obicnog akumulatora do elektro problema i crkavanja motora. Ova slika je za vozila klase Pola (kako ih je ADAC razvrstao).

Taj motor 1.6 TDI je izveden legendarnog 1.9 TDI, isti razvodni mehanizam samo skracen hod + sto je bolje regulisano toplinsko optrecenje te generalno ima mirniji rad.

slika

Koliko sam informisan kod ovih 1.6 TDI motora zamjena zupcastog od 2010. je svakih 200k.

Sad kod Pola 1.6 TDI imas motore sa tri oznake i razlicite snage. Pa tako onaj 1.6 TDI ima od 75, 90 do 105 konja, mada na nasem trzistu najzastupljeniji je onaj od 66kw.

Opet, ako imas nekog bliskog majstoru ili servisu, moze ti reci kvalitet dijelova (koje oznake kupovati), gdje je najpouzdanije za odrzavat te kako su se pokazali, msm koji je najcesci razlog posjete tim servisima.
"Tko godi je Bosnjanin ali Kraljstva bosanskoga prije rata bil dlzan komu godi Dubrovcaninu, volja na viri mu uzeto na gospockoj, a moze Dubrovcanin tozi istinom pokazati - da se ima Dubrovcaninu vratiti i platiti." Tvrtko II

Avatar
Sage
Postovi: 4311
Pridružen/a: 08 jan 2013, 11:07
x 115
Kontakt:

Post Postao/la Sage » 07 mar 2020, 14:06

Asteriks, ja imam Megana 2011.godina, 1.5 dci, 63kwh. Ja sam ga kupio prosle godine, imao je na satu 70 000km, ja sam mu drugi vlasnik? Vozilo je extra, udoban, trosi ko upaljac. Uradio sam mu veliki servis nekad u Novembru u Citroenu u Tz. Na kolko mu ide zamjena zupcastog, cisto pitam.
Emancipate yourselves from mental slavery...

Memento Mori...

Avatar
Asteriks
Postovi: 11266
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
x 118

Post Postao/la Asteriks » 07 mar 2020, 14:15

Msm da je interval na 160 000 km, al ne bi bilo lose i 10k ranije obzirom na kvalitet remena. Imas marke tipa Bosch, Gates, TRW, Flennor koje su provjerene, samo se drzati preporuke, ne gledati jeftinije alternative i mirna Bosna.
"Tko godi je Bosnjanin ali Kraljstva bosanskoga prije rata bil dlzan komu godi Dubrovcaninu, volja na viri mu uzeto na gospockoj, a moze Dubrovcanin tozi istinom pokazati - da se ima Dubrovcaninu vratiti i platiti." Tvrtko II

JoeBleck
Postovi: 2888
Pridružen/a: 13 maj 2015, 00:12
x 24
Kontakt:

Post Postao/la JoeBleck » 07 mar 2020, 15:02

Asteriks je napisao/la:
07 mar 2020, 14:00
Imas izvjestaj ADAC-a posjete servisima gdje je analizirano masa vozila svakog segmenta. Naravno iako njemacki auto klub, msm da su rezultati prilicno realni. U analize su ukljuceni kvarovi pocev od obicnog akumulatora do elektro problema i crkavanja motora. Ova slika je za vozila klase Pola (kako ih je ADAC razvrstao).

Taj motor 1.6 TDI je izveden legendarnog 1.9 TDI, isti razvodni mehanizam samo skracen hod + sto je bolje regulisano toplinsko optrecenje te generalno ima mirniji rad.

slika

Koliko sam informisan kod ovih 1.6 TDI motora zamjena zupcastog od 2010. je svakih 200k.

Sad kod Pola 1.6 TDI imas motore sa tri oznake i razlicite snage. Pa tako onaj 1.6 TDI ima od 75, 90 do 105 konja, mada na nasem trzistu najzastupljeniji je onaj od 66kw.

Opet, ako imas nekog bliskog majstoru ili servisu, moze ti reci kvalitet dijelova (koje oznake kupovati), gdje je najpouzdanije za odrzavat te kako su se pokazali, msm koji je najcesci razlog posjete tim servisima.
Ovo je lista posjecenosti od “najlosijeg” do Pola kao najboljeg?

Avatar
Asteriks
Postovi: 11266
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
x 118

Post Postao/la Asteriks » 07 mar 2020, 15:21

Poredjena su nova vozila odredjene godine. Sad, moze vlasnik da zove servis zbog praznog akumulatora, sitnice tipa nekog problema sa brisacem isl., ali isto tako moze ostati na cesti zbog veceg kvara.

Nisu redali po vrsti vec jednostavno broju posjeta kao sto nisu uzeli jedan vec sve motore odredjenog proizvodjaca. Pa tako Polo 1.6 TDI moze biti top ali zbog npr. Pola trocilindrasa 1.4 TDI ili nekog benzinca ide nize na tabeli (i obratno).

Ali generalno, info je korisna jer kada se pogledaju sve tabele za sve klase i godine, vidi se jedan trend sigurnosti prije svega Japanaca.
"Tko godi je Bosnjanin ali Kraljstva bosanskoga prije rata bil dlzan komu godi Dubrovcaninu, volja na viri mu uzeto na gospockoj, a moze Dubrovcanin tozi istinom pokazati - da se ima Dubrovcaninu vratiti i platiti." Tvrtko II

JoeBleck
Postovi: 2888
Pridružen/a: 13 maj 2015, 00:12
x 24
Kontakt:

Post Postao/la JoeBleck » 07 mar 2020, 20:49

Asteriks je napisao/la:
07 mar 2020, 15:21
Poredjena su nova vozila odredjene godine. Sad, moze vlasnik da zove servis zbog praznog akumulatora, sitnice tipa nekog problema sa brisacem isl., ali isto tako moze ostati na cesti zbog veceg kvara.

Nisu redali po vrsti vec jednostavno broju posjeta kao sto nisu uzeli jedan vec sve motore odredjenog proizvodjaca. Pa tako Polo 1.6 TDI moze biti top ali zbog npr. Pola trocilindrasa 1.4 TDI ili nekog benzinca ide nize na tabeli (i obratno).

Ali generalno, info je korisna jer kada se pogledaju sve tabele za sve klase i godine, vidi se jedan trend sigurnosti prije svega Japanaca.
Hvala brt.

U pon dolazi sx4 2010 1.6 bezin plin.
Daj mi neki review za tog SUVa.
Da li se upustati.Vjerujem da je kvalitetan , japanac je.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11266
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
x 118

Post Postao/la Asteriks » 08 mar 2020, 09:40

Tesko je sada pruziti detaljan opis za vozila tipa sx4, obzirom na stanje u nasoj zemlji. Imas opciju 4x4 kao i obicni pogon. Ono sto su zabiljezili u Evropi na vecem broju primjeraka je to da su neki modeli od 2007. do 2009. imali problema sa brzim praznjenjem akumulatora te neki dizelasi iz 2008. problem alternatora.

Bilo je tu i opoziva cak modela mladjih od ove 2010. a razlog je neispravnost bocnih zracnih jastuka. Do pomenute godine ni sigurnost nije bila na top nivou, glede kres testa, kasnije su valjda to popravili. Svi benzinci sx4 bi trebalo da imaju lanac umjesto remena.

Jest Japanac ali gledajuci sve klase, Toyota pravi bolja vozila.
"Tko godi je Bosnjanin ali Kraljstva bosanskoga prije rata bil dlzan komu godi Dubrovcaninu, volja na viri mu uzeto na gospockoj, a moze Dubrovcanin tozi istinom pokazati - da se ima Dubrovcaninu vratiti i platiti." Tvrtko II

Avatar
GracanicaAA
Moderator
Postovi: 3639
Pridružen/a: 18 maj 2013, 17:55
x 32
Kontakt:

Post Postao/la GracanicaAA » 10 mar 2020, 19:32

Kako je lik posten. :tokralju: :tokralju:

slika
www.facebook.com/BratstvoGracanicaOfficial

Avatar
Brokula
Postovi: 13073
Pridružen/a: 13 feb 2014, 18:32
x 134
Kontakt:

Post Postao/la Brokula » 10 mar 2020, 20:16

Poceo mi prozor na mojoj strani vibrirati, ima lufta. Moze li se to rijesiti kako, ili da trpim/mijenjam?

Fakat je iritantno skroz
7 - Tottenham Hotspur are the first English side to concede seven goals in any European competition since Tottenham Hotspur themselves lost 0-8 to FC Koln in the UEFA Intertoto Cup in July 1995. Spursy.

Avatar
jelle
Postovi: 3345
Pridružen/a: 28 feb 2010, 23:25
x 38
Kontakt:

Post Postao/la jelle » 11 mar 2020, 08:36

Al cuj ostavio novac hahahshshs....jako pametno ako je istina ...trebo je kreditnu karticu i pin ostavit :rol:

Avatar
muha milanez
Postovi: 3621
Pridružen/a: 13 dec 2010, 07:20
x 7
Kontakt:

Post Postao/la muha milanez » 11 mar 2020, 08:41

Sage je napisao/la:
07 mar 2020, 14:06
Asteriks, ja imam Megana 2011.godina, 1.5 dci, 63kwh. Ja sam ga kupio prosle godine, imao je na satu 70 000km, ja sam mu drugi vlasnik? Vozilo je extra, udoban, trosi ko upaljac. Uradio sam mu veliki servis nekad u Novembru u Citroenu u Tz. Na kolko mu ide zamjena zupcastog, cisto pitam.
Servisni interval kod megana je 160 000 ili 6 godina starosti. Posto je tvoj megan 2011 moguće da je neko već ranije radio veliki servis.
... we are ac milan ...

Avatar
Goodman
Postovi: 772
Pridružen/a: 15 sep 2019, 08:28
x 146
Kontakt:

Post Postao/la Goodman » 11 mar 2020, 08:56

Audi A6 g4 3.0 TDI ili
BMW 530 f10/f11 ?
Pitam ja vas.
Jednom Željezničar, uvijek Željezničar.

Avatar
Sage
Postovi: 4311
Pridružen/a: 08 jan 2013, 11:07
x 115
Kontakt:

Post Postao/la Sage » 11 mar 2020, 10:04

muha milanez je napisao/la:
11 mar 2020, 08:41
Sage je napisao/la:
07 mar 2020, 14:06
Asteriks, ja imam Megana 2011.godina, 1.5 dci, 63kwh. Ja sam ga kupio prosle godine, imao je na satu 70 000km, ja sam mu drugi vlasnik? Vozilo je extra, udoban, trosi ko upaljac. Uradio sam mu veliki servis nekad u Novembru u Citroenu u Tz. Na kolko mu ide zamjena zupcastog, cisto pitam.
Servisni interval kod megana je 160 000 ili 6 godina starosti. Posto je tvoj megan 2011 moguće da je neko već ranije radio veliki servis.
Nije niko..ja ga kupio sa 70 000 na satu i uradim mu na 90 000 jer su mi savjetovali bas zbog godina vozila to jest dijelova. Interesovalo me iduci kad je, cisto informativno.
Emancipate yourselves from mental slavery...

Memento Mori...

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: AngelDiMaria, S-Y-L-A-R, vm22 i 28 gostiju.