Formula 1 - ARHIVA POSTOVA

Moderator/ica: rio_Ferdy88

Pobjednik Bahrain Grand Prix 2021 je:

Anketa je završila: 01 apr 2021, 15:13.

Alfa Romeo
0
Nema glasova.
AlphaTauri
1
3%
Alpine
0
Nema glasova.
Aston Martin
1
3%
Ferrari
5
13%
Haas
1
3%
McLaren
1
3%
Mercedes
16
41%
Red Bull
14
36%
Williams
0
Nema glasova.
 
Ukupno glasova: 39

Avatar
RK Gradacac
Postovi: 2166
Pridružen/a: 06 apr 2008, 17:43
Lokacija: -010-
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la RK Gradacac » 29 apr 2009, 10:20

Ja bi ga volio vidjeti u Ferrariju, da naslijedi Schumija 8-)
010 ISN'T JUST A CODE

Avatar
majestic
Postovi: 675
Pridružen/a: 13 jul 2008, 22:45
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la majestic » 29 apr 2009, 14:41

Nakon što je McLaren pred FIA-inim svjetskim automoto vijećem priznao krivnju po svih pet točaka odlučeno je kako će biti kažnjeni sa zabranom nastupa na tri utrke. Ipak, iskrenost i poštenje Martina Whitmarsha nije prošla nenagrađeno i nadležni su odlučili suspendirati kaznu koja će se primijeniti samo u slučaju pojavljivanja novih dokaza u svezi ovog slučaja ili pak nekih novih prekršaja britanske momčadi u narednih 12 mjeseci...

Prema svemu sudeći i lie-gate je iza nas. Podsjetimo se, na VN Australije nakon kratkog izleta Jarna Trullija za vrijeme safety cara pokraj njega prolazi aktualni svjetski prvak, Lewis Hamilton da bi Toyota samo nekoliko zavoja kasnije vratila svoju poziciju - još uvijek pod sigurnosnim automobilom.

Dok je Trulli tvrdio kako je Hamilton naglo zastao zbog čega jednostavno nije imao drugog izbora nego ga zaobići, momci iz McLarena izjavili su kako Lewis nije učinio ništa neuobičajeno i kako se radi o pogrešci Toyotinog vozača. Međutim, nakon što su preslušane snimke razgovora između Hamiltona i njegovog boksa pokazalo se kako je britanska momčad namjerno zavaravala nadležne.

Lewis Hamilton odmah je diskvalificiran sa utrke, a Dave Ryan, čovjek koji je uz Hamiltona lagao u oči sucima vrlo brzo je otpušten. Jedina nepoznanica bila je kazna koja je donesena na danas održanom izvanrednom sastanku FIA-inog Svjetskog automoto vijeća.

U međuvremenu više smo puta mogli čuti isprike kako Hamiltona tako i šefa momčadi Whitmarsha koji je otišao i korak dalje te se i pismeno ispričao FIA-i zbog propusta u svojoj momčadi. U svijetlu otvorenosti samog vrha McLarena, FIA se ipak odlučila na nešto blažu kaznu.

Naime, iako je britanskoj momčadi prijetilo i nezamislivo izbacivanje iz aktualne sezone FIA se odlučila na zabranu nastupa na svega tri utrke. Međutim zbog otvorenosti i priznanja krivnje od strane McLarena, Svjetsko automoto vijeće odlučilo je odmah i suspendirati svoju kaznu koja će postati aktivno samo u slučaju novih dokaza ili novog kršenja toliko spominjanog članka 151c Međunarodnog sportskog kodeksa.

Očito olakšanje bilo je vidljivo na licu Martina Whitmarsha koji je odmah po izricanju kazne dao i vrlo kratku, ali jasnu izjavu: "Napokon se možemo vratiti utrkivanju."

Avatar
Neutral
Postovi: 37706
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Neutral » 30 apr 2009, 17:35

Formula 1 postaje sve dosadnije, još ovo novo pravila od sljedeće godine kako nema točenje goriva pa nema prestizanja kroz bokseve. Ovo su velike gluposti, također neće biti grijača na gumama više...

Avatar
RK Gradacac
Postovi: 2166
Pridružen/a: 06 apr 2008, 17:43
Lokacija: -010-
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la RK Gradacac » 30 apr 2009, 20:08

Ma nisu gluposti, ko je vozac dokazat ce se na stazi. Bice sve zanimljivije, samo da se Ferrari i co. izjednace sa Brown-om...
010 ISN'T JUST A CODE

Avatar
el-fighter
Postovi: 5071
Pridružen/a: 29 mar 2009, 23:53
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la el-fighter » 30 apr 2009, 20:12

Pa ovo prerasta u zezanciju. Experimentišu na utrkama formule 1 svoja zamišljanja. Da su čelnici ovog takmičenja ljudi iz našeg Saveza ne bi me to čudilo. Ali ovako.
Velež do groba života mi moga
Volim majko ja Zenico tebe i Veleža više nego sebe

Ne možeš postati tako brzo iza zadnjeg posta kojeg si postao/la.

Avatar
elvid
Postovi: 134
Pridružen/a: 08 okt 2008, 15:35
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la elvid » 30 apr 2009, 23:58

FIA OBJAVILA PLANOVE ZA BUDUĆNOST

Međunarodna automobilistička federacija, FIA, danas je objavila planove za budućnost Formule 1.

Potvrđeno je da će rok za predaju prijava za natjecanje u Svjetskom prvenstvu Formule 1 iduće godine trajati od 23. do 29. svibnja ove godine. Unutar tog roka, svi kandidati će morati ispuniti obaveznu prijavnicu. Najviše 13 timovima može biti odobrena prijavnica.

Potvrđen je i dugo najavljivani plan uvođenja opcionalnog ograničenog budžeta od 40 milijuna funti (58.8 milijuna dolara). Timovi će se ove godine na prijavnici morati izjasniti planiraju li iduće sezone nastupati bez ograničenog budžeta, te bolid razvijati unutar prilično ograničavajućih pravila, ili s ograničenim budžetom, te puno većom tehničkom slobodom pri dizajniranju bolida. Važno je napomenuti da bi ograničenim budžetom bili pokriveni svi troškovi osim troškova marketinga, ugostiteljstva, vozača, kazni, motora, te svih ostalih troškova koje timovi mogu opravdati da nisu imali nikakav utjecaj na njihove performanse ili dividende.

Vrijedi spomenuti da bi timovima koji prihvate natjecanje s ograničenim budžetom bilo dopušteno korištenje motora bez ograničenja broja okretaja, ugradnja pomičnih prednjih i stražnjih krilaca, neograničeno testiranje bolida izvan sezone na stazi i unutar zračnih tunela bez ograničenja omjera testnog modela bolida.

Također, Formula One Management je najavio velikodušno otvaranje vlastite lisnice, te je pristao svakoj novoj momčadi na godišnjoj razini isplatiti 10 milijuna dolara bolida, platiti troškove prijevoza dvije šasije i popratnog tereta do 10 tona (šasije su isključene), te 20 avionskih karata ekonomske klase za svaki odlazak na utrku izvan europskog kontinenta. Ono što FOM od novih timova traži zauzvrat jest da se kvalificiraju kao konstruktori i da pokažu kako imaju potrebne objekte, financijske resurse i tehničke mogućnosti za efektivno natjecanje u Formuli 1.

Također je potvrđeno kako će iduće godine nadolijevanje goriva tijekom utrke biti zabranjeno kako bi se smanjili troškovi prijevoza opreme za nadolijevanje, te potaknuli proizvođači motora na dizajniranje štedljivijih motora.

Usto, potvrđena je i zabrana korištenja svih vrsta grijača guma, te je najavljeno povećanje minimalne težine bolida s trenutnih 605 kilograma na 620 kilograma. Minimalna težina bolida povećana je kako bi se teže vozače, poput Roberta Kubice, dovelo na jednaku razinu s lakšim vozačima kad je u pitanju ugradnja KERS sustava.
Naime, Poljak je ove godine nastupio na utrci s KERS-om, ali je zbog dodatne težine znatno izgubio na slobodi raspodjele balasta koji služe za poboljšanje balansa bolida.
Da mi je samo doživjeti ljeto u kojem će ljudi ostavljati televizor u dvorištu do dva ujutro i gledati utakmice naše reprezentacije!

Avatar
elvid
Postovi: 134
Pridružen/a: 08 okt 2008, 15:35
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la elvid » 01 maj 2009, 00:06

Evo kako je izgledo Alonso poslije trke u Bahreinu!

http://i170.photobucket.com/albums/u264 ... 224102.jpg

Situaciju je pogoršala njegova pumpa za vodu, koja je zakazala na početku utrke, pa je bivši dvostruki svjetski prvak morao kraj dočekati bez kapi osvježenja.
Da mi je samo doživjeti ljeto u kojem će ljudi ostavljati televizor u dvorištu do dva ujutro i gledati utakmice naše reprezentacije!

Avatar
Neutral
Postovi: 37706
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Neutral » 01 maj 2009, 00:16

elvid je napisao/la:Evo kako je izgledo Alonso poslije trke u Bahreinu!

http://i170.photobucket.com/albums/u264 ... 224102.jpg

Situaciju je pogoršala njegova pumpa za vodu, koja je zakazala na početku utrke, pa je bivši dvostruki svjetski prvak morao kraj dočekati bez kapi osvježenja.

Neka mu boce Coca-Cole stave za svaku slučaj.

Avatar
geronimo
Moderator
Postovi: 8132
Pridružen/a: 04 nov 2008, 18:08
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la geronimo » 01 maj 2009, 22:05

slika

Sjećanje na Ayrtona Sennu

Na zavoju Tamburelo na stazi Imola 1. maja 1994. godine poginuo je najbolji vozač Formule 1 svih vremena, Brazilac Ayrton Senna.

Senna je na utrkama Formule 1 pobijedio 41 put, a tri je puta bio prvak svijeta. Upisao je čak 80 pobjedničkih postolja, 65 pole positiona i 19 najbržih krugova.


Legenda, ali ona istinska legenda....
Kad god se njega sjetim, naumpadne mi period najvecih i najboljih utrka u Formuli 1, kad je se vozilo bez kalkulacija, bez puno taktike, onako muski. Ali nazalost, taj nacin je postajao sve opasniji, tako da je nakon nekoliko nesreca i pogibije najveceg vozaca svih vremena uvedeno/uvodi se...niz pravila za poboljsanje sigurnosti voznje u F1, samim tim i vozaca. Cime Formula 1 postaje sve dosadnija...

Nek' mu je vjecna slava.
Vom Jäger zum Gejagten

Avatar
Neutral
Postovi: 37706
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Neutral » 02 maj 2009, 23:54

Maks Mosley je izjavio da može i Formula 1 bez Ferrarija. On je pritom mislio na prijetnje Ferrarija da će napusitti Formulu 1 radi ograničenje budžeta na samo 40 miliona funti.

Avatar
majestic
Postovi: 675
Pridružen/a: 13 jul 2008, 22:45
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la majestic » 03 maj 2009, 09:59

Ova formula ode u qrac. Boga mi,ja sam sad vise poceo pratiti Moto GP. Nije stvar u tome sto su Ferrari,Mclaren i Renault u "donjem domu" F1,vec zato sto jednostavno se vise nema sta vidjeti. Jos govore o tome da ce se od sljedece sezone nece moci donalijevati gorivo...pa prvo preticanje na utrci vidjet cemo u zadnjih 5 krugova utrke. I da,zbog cega svi govorite o Vetelu kao o najboljem vozacu danasnjice? Pa on je ostvario dvije pobijede (obje po kisi,i obje je startao s pole-position). Svi znamo kolika je to prednost. Pa bolji je sigurno i kubica od njega,a da ne govorim i bar jos 6-7 vozaca.

Avatar
Neutral
Postovi: 37706
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Neutral » 03 maj 2009, 14:14

To govore ne kompotentni ljudi. Možda i ja nisam kompetentan ali makar sam objektivan. Alosno je strašan vozać ali ima te vruče krvi u sebi i brzo poludi. Kubica je vrhunski vozać ali nije top. Glock je dobar vozać ali tim ga uvijek zaj....Kimi je majstor baš kao i Hamilton, za Kimija znam jer je bio u Mclarenu kada je pucao uvijek motor i opet je bio čudo, a za Hamilton ne moram pričati u prvoj sezoni nesretno izgubi titulu u drugoj sezoni sretno do nje, ali opet je osvojio.


Nema veze mora se popraviti akoBogda jer gore od ovoga ne može.

Avatar
geronimo
Moderator
Postovi: 8132
Pridružen/a: 04 nov 2008, 18:08
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la geronimo » 03 maj 2009, 22:43

majestic je napisao/la:Ova formula ode u qrac. Boga mi,ja sam sad vise poceo pratiti Moto GP. Nije stvar u tome sto su Ferrari,Mclaren i Renault u "donjem domu" F1,vec zato sto jednostavno se vise nema sta vidjeti. Jos govore o tome da ce se od sljedece sezone nece moci donalijevati gorivo...pa prvo preticanje na utrci vidjet cemo u zadnjih 5 krugova utrke. I da,zbog cega svi govorite o Vetelu kao o najboljem vozacu danasnjice? Pa on je ostvario dvije pobijede (obje po kisi,i obje je startao s pole-position). Svi znamo kolika je to prednost. Pa bolji je sigurno i kubica od njega,a da ne govorim i bar jos 6-7 vozaca.
Nije jos najbolji, ko je to rekao?
Ali ce biti, i to vrlo brzo!
Vom Jäger zum Gejagten

Avatar
Neutral
Postovi: 37706
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Neutral » 03 maj 2009, 23:57

Polako neka nama zdravlja da doživimo i vidimo :mrgreen:

Avatar
el-fighter
Postovi: 5071
Pridružen/a: 29 mar 2009, 23:53
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la el-fighter » 04 maj 2009, 00:03

Vetel još dosta mora uraditi da bi postao najbolji vozač formule 1. Sada je daleko od toga.
Velež do groba života mi moga
Volim majko ja Zenico tebe i Veleža više nego sebe

Ne možeš postati tako brzo iza zadnjeg posta kojeg si postao/la.

Avatar
RK Gradacac
Postovi: 2166
Pridružen/a: 06 apr 2008, 17:43
Lokacija: -010-
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la RK Gradacac » 06 maj 2009, 14:21

Vetel je trenutno najveci talenat formule 1. Ima sve predispozicije da postane najbolji.
Vozaci koji su trenutno bolji od njega su Kimi, Alonso i Hamilton. Ostali su svi tu negdje...
010 ISN'T JUST A CODE

Avatar
elvid
Postovi: 134
Pridružen/a: 08 okt 2008, 15:35
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la elvid » 08 maj 2009, 22:14

V.N. ŠPANIJE
Prva Velika nagrada Španije održana je 1913. godine. Ta trka nije vožena u okviru današnje organizacije. U okviru FIA prva trka je održana 1951. godine i tada je pobedio Huan Manuel Fanđo. Do 1968. godine trka je u okviru FIA šampionata održana jedino još 1954. godine. Razlog za tako dug prekid je teški incident koji se 1955. godine dogodio u okviru trke 24 časa Le Mana.

Od 1968. godine trka je u kalendaru FIA skoro svake godine, uz izuzetke 1980. i 1982.-1985. godine. Trke su se vozile na različitim stazama, a od 1991. godine trka se redovno održava na stazi Katalunja.

Staza u Barceloni je napravljena 1991. godine nakon što je Španjolska auto-moto federacija odlučila prestati dijeliti VN Španjolske sa četiri druge staze. Sama staza smještena je nešto sjevernije od Barcelone, a njen izgled i izvedba su bolji od većine drugih staza iz kalendara natjecanja. Pri projektiranju staze dizajner je uzeo u obzir činjenicu da većina gledatelja voli gledati utrke sa mnogo prestizanja i uzbuđenja.

Prvi zavoj na stazi je oštri desni sa velikom šljunčanom zamkom odmah pokraj staze tako da vozači trebaju biti jako oprezni te moraju prilično jako kočiti prije samog zavoja. U prvoj utrci na stazi 1991. godine pobjednik je bio Nigel Mansell. Njegovi tada veliki protivnici Gerhard Berger i Ayrton Senna nisu bili uspješni u prvom nastupu na stazi. Bergeru je eksplodirao motor dok je Senna pogriješio pri odabiru guma jer su vremenski uvjeti bili promjenjivi.

Nigel Mansell je po drugi puta slavio u utrci na stazi u Barceloni već slijedeće 1992. godine dok je drugo mjesto zauzeo tada novak u Formuli 1 Michael Schumacher. Senna opet nije imao uspjeha na stazi jer se je njegov bolid zavrtio na stazi te zabio u zaštitni zid nekoliko krugova prije kraja utrke. 1993. godine na stazi je dominirao Alain Prost vozeći Williams i to ispred Ayrtona Senne koji kao da nije imao sreće na stazi. Damon Hill bio je pobjednik 1994. godine te je svojom pobjedom uspio vratiti osmjeh na lica ljudima iz svoga tima, nakon velike tragedije u kojoj je smrtno nastradao Ayrton Senna.

Te godine Michael Schumacher je ponovno osvojio drugo mjesto u utrci na toj stazi. Ta osvojena dva druga mjesta za Michaela Schumachera kao da su najavljivali njegove dvije uzastopne pobjede 1995. godine i 1996. godine kada se utrka vozila po kišnim uvjetima koje je Michael znao iskoristiti jer je sa 6-og mjesta na prvo došao već u 12 krugu. 1997. godine Williamsov bolid se pokazuje kao najbolji jer pobjedu odnosi njegov vozač Jacques Villeneue.

Nakon te Williamsove pobjede dolazi do trogodišnje dominacije McLarena i njihovog vozača Mike Hakkinena. '98., '99. i 2000.-te McLaren se činio nepobjedivim i nadmoćnim u odnosu na bolide ostalih timova. Iduće godine Ferrari uspješno zaustavlja dominaciju McLarena na stazi te Michael Schumacher ostvaruje i svoju treću pobjedu na stazi.

U iduće dvije godine, pobjednik Velike Nagrade Španjolske se nije mijenjao. Michael Schumacher je u 2002. i 2003. nastavio svoju dominaciju na Španjolskoj stazi te je jednostavno bio nepobjediv.

2004. Michael Schumacher je na Španjolskoj stazi ostvario svoju petu uzastopnu pobjedu sezone i tako po drugi put sustigao svoji rekord kojeg je izvorno postavio bivši svjetski prvak, Nigel Mansell 1992. godine zahvaljujući odličnom Williamsovom bolidu sa aktivnim ovjesom.
Godinu dana kasnije pobjedu u Španjolskoj slavio je Kimi Raikkonen u McLaren-Mercedesu. Finac je vodio utrku od samog početka kada je startao s pole pozicije sve do prolaska kroz cilj. Nakon Kimija slijede Alonso u Renaultu i Trulli koji je ostvario još jedan podij za Toyotinu momčad.

2006. godine Fernando Alonso je napokon slavio na domaćem terenu. Španjolac je uvjerljivo pobijedio ispred Michaela Schumachera i momčadskog kolege Đankarla Fizikele

2007. na španjolskom je tlu Felipe Masa slavio svoju drugu pobjedu u sezonu ispred McLarenovog dvojca - Luisa Hamiltona i Fernanda Alonsa.

Iduće godine Ferari nastavlja svoju dominaciju započetu na prethodnoj utrci s dvostrukom pobjedom Kimija Raikonena. i Felipea Masse. Na trećem mjestu je završio jedini vozač Vodafon Meklaren Mercedesa Luis Hamilton, jer je njegov timski kolega Heiki Kovalainen u 21. krugu utrke doživio tešku nesreću, udarivši u zid.

2008: K. Raikkonen (Ferrari)
2007: F. Massa (Ferrari)
2006: F. Alonso (Renault)
2005: K. Raikkonen (McLaren)
2004: M. Schumacher (Ferrari)
2003: M. Schumacher (Ferrari)
2002: M. Schumacher (Ferrari)
2001: M. Schumacher (Ferrari)
2000: M. Hakkinen (McLaren)
1999: M. Hakkinen (McLaren)
1998: M. Hakkinen (McLaren)
1997: J. Villeneuve (Williams)
Da mi je samo doživjeti ljeto u kojem će ljudi ostavljati televizor u dvorištu do dva ujutro i gledati utakmice naše reprezentacije!

Avatar
elvid
Postovi: 134
Pridružen/a: 08 okt 2008, 15:35
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la elvid » 08 maj 2009, 22:22

Evo vremenske slike i podataka ko koristi kers!

slika
slika

RENAULT IZBACIO KERS
Prema pisanju novinara španjolskog Diaria AS, Renault je izbacio iz upotrebe kontroverzni sustav za spremanje kinetičke energije (KERS) na čak sedam slijedećih utrka. Dosad je bilo poznato da Fernando Alonso i Nelson Piquet Jr neće imati bolide opremljene ovom tehnološkom novotarijom samo na predstojećoj VN Španjolske i potom na VN Monaka, međutim, očito su u francusko-engleskoj momčadi povučeni puno dublji potezi.
Razlog ovom radikalnom i dugotrajnom izbacivanju KERS-a iz Renaultovih bolida je prvenstveno njegova neučinkovitost na stazi, koja dolazi kao posljedica povišenog centra gravitacije za čak četiri centimetra, što se ne može kompenzirati niti dodatnom snagom. Navodno će Fernando Alonso ponovo razmisliti o njegovom korištenju tek na brzim stazama u Spa-Francorchampsu i Monzi, kada se voze VN Belgije i VN Italije

BMW SAUBER BEZ KERS-a U ŠPANJOLSKOJ
BMW Sauber je potvrdio kako će na ovotjednoj V.N. Španjolske nastupiti bez KERS-a u svojim bolidima.
Upravitelj momčadi, Mario Theissen, rekao je kako ovog vikenda neće koristiti KERS kako bi se mogli u potpunosti koncentrirati na testiranje novog aero paketa.
"U Barceloni nećemo imati KERS u našim bolidima, jer donosimo novi aero paket, a (istodobno) korištenje KERS-a ne funkcionira," rekao je Theissen. "KERS ćemo, najvjerojatnije, u oba bolida vratiti u Turskoj."

FERRARI OSTAJE PRI KERS-u

Ferrari je potvrdila kako će na V.N. Španjolske ponovno nastupiti s KERS-om, usprkos problemima koji su pogodili Felipea Massu na prethodnoj utrci u Bahreinu.
"Glede pitanja KERS-a, istog ćemo, nakon mnogo uloženog truda u poboljšanje pouzdanosti, ponovno koristiti u Španjolskoj," objavio je Ferrari. "KERS bi trebao biti prednost za (bolid) F60, koji je izrađen da ga pokreće energetski sustav kao ključni dio dizajna, što znači da F60 ne profitira od boljeg balansa ukoliko nema ugrađen KERS, što se jasno moglo vidjeti tijekom treninga u Bahreinu.
KERS će biti značajno vozačko pomagalo tijekom ove utrke, s obzirom da je startno-ciljna ravnina vrlo dugačka."
Da mi je samo doživjeti ljeto u kojem će ljudi ostavljati televizor u dvorištu do dva ujutro i gledati utakmice naše reprezentacije!

Avatar
elvid
Postovi: 134
Pridružen/a: 08 okt 2008, 15:35
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la elvid » 08 maj 2009, 22:26

Catalunya - Drugi slobodni treninzi

P. VOZAČ NACIONALNOST MOMČAD VRIJEME

1. N. Rosberg Nijemac Williams-Toyota 1:21:588

2. K. Nakajima Japanac Williams-Toyota + 0:00:152
3. F. Alonso Španjolac Renault + 0:00:193
4. R. Barrichello Brazilac Brawn-Mercedes + 0:00:255

5. M. Webber Australac Red Bull-Renault + 0:00:439
6. J. Button Englez Brawn-Mercedes + 0:00:464
7. S. Vettel Nijemac Red Bull-Renault + 0:00:494
8. N. Piquet Brazilac Renault + 0:00:761
9. S. Buemi Švicarac STR-Ferrari + 0:00:983
10. K. Raikkonen Finac Ferrari + 0:01:011
11. S. Bourdais Francuz STR-Ferrari + 0:01:027
12. G. Fisichella Talijan Force India-Mercedes + 0:01:082
13. L. Hamilton Englez McLaren-Mercedes + 0:01:221
14. H. Kovalainen Finac McLaren-Mercedes + 0:01:288

15. F. Massa Brazilac Ferrari + 0:01:290
16. R. Kubica Poljak BMW Sauber + 0:01:360
17. N. Heidfeld Nijemac BMW Sauber + 0:01:585
18. T. Glock Nijemac Toyota + 0:01:772
19. J. Trulli Talijan Toyota + 0:02:035
20. A. Sutil Nijemac Force India-Mercedes ---





Catalunya - Prvi slobodni treninzi

P. VOZAČ NACIONALNOST MOMČAD VRIJEME

1. J. Button Englez Brawn-Mercedes 1:21:799
2. J. Trulli Talijan Toyota + 0:00:355
3. R. Kubica Poljak BMW Sauber + 0:00:422
4. N. Heidfeld Nijemac BMW Sauber + 0:00:859

5. K. Nakajima Japanac Williams-Toyota + 0:00:860
6. N. Rosberg Nijemac Williams-Toyota + 0:00:868
7. N. Piquet Brazilac Renault + 0:00:954
8. T. Glock Nijemac Toyota + 0:01:029
9. F. Massa Brazilac Ferrari + 0:01:056
10. R. Barrichello Brazilac Brawn-Mercedes + 0:01:060
11. K. Raikkonen Finac Ferrari + 0:01:074
12. M. Webber Australac Red Bull-Renault + 0:01:135
13. S. Vettel Nijemac Red Bull-Renault + 0:01:160
14. L. Hamilton Englez McLaren-Mercedes + 0:01:278
15. S. Bourdais Francuz STR-Ferrari + 0:01:289
16. G. Fisichella Talijan Force India-Mercedes + 0:01:290
17. F. Alonso Španjolac Renault + 0:01:358
18. S. Buemi Švicarac STR-Ferrari + 0:01:386
19. H. Kovalainen Finac McLaren-Mercedes + 0:01:723
20. A. Sutil Nijemac Force India-Mercedes + 0:01:737
Da mi je samo doživjeti ljeto u kojem će ljudi ostavljati televizor u dvorištu do dva ujutro i gledati utakmice naše reprezentacije!

esso
Postovi: 197
Pridružen/a: 02 jan 2009, 15:06
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la esso » 09 maj 2009, 14:50

e jes mi drago sto se ferari vraca evo na kvalifikacijama massa je odlican i jako brz a jedino sto je bilo lose je odluka ferarija da raikonen ne izlazi iz boksa i ispadne u prvoj rundi a bio je strasno brz losa su procijenili da nemoze ispasti a mogao je biti medu 3 da je vozio jer masa je odlican go go go ferari :D

Zaključano

Natrag na “Auto-moto”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.