Jesi ti kad čuo za ovaj problem kod Megana

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Jesi ti kad čuo za ovaj problem kod Megana
da je do senzora radilice mislim da mu se ne bi auto upalilo kad je vec zagrijano. Prvo paljenje uredu...svako kasnije je sranje
Kada bi npr. neki auto košt'o isto pogonjen SUS motorom ili el motorom, šta bi ste vi odabrali?„Ups“, reče Volkswagen 2015., u vreme kada je izbio „dizelgejt“. Bilo je potrebno nekoliko godina i popriličan broj milijardi dolara da bi nemački gigant „iskompenzovao“ stvari i ostavio ružnu prošlost iza sebe. Međutim, kompanija je takođe morala da predstavi ubedljivu strategiju u vezi s planovima koji podrazumevaju otklon od oslanjanja na omražene dizel motore. Samim tim, električna inicijativa koja je usledila nimalo ne treba da čudi, a pet godina kasnije, možemo da vidimo prve rezultate nove orijentacije nemačkog proizvođača, i to u vidu ID.3.
Čuveni JATO Dynamics, nezavisna kompanija koja se bavi istraživanjem u automobilskom sektoru, upravo je objavila prodajne brojke iz septembra, vezane za evropsko tržište. Ono čemu svedočimo je do pre godinu-dve bilo potpuno nezamislivo. Naime, po prvi put u istoriji automobilske industrije, broj novih registrovanih elektrifikovanih vozila (BEV, PHEV i HEV) je prošlog meseca nadmašio broj registracija dizel modela. (Ovo se sigurno neće svideti našim vozačima, koji željno čekaju dizel polovnjake sa zapada, jer se bliži trenutak kada ih više neće biti).
Doduše, još uvek govorimo o maloj razlici, ali čak i da se radi o samo jednom automobilu, i to bi bila značajna vest. Pre nego što odemo detaljnije u priču, stvari treba sagledati iz ove perspektive: pre deset godina, na dizele se odnosilo 50 odsto novih registracija, dok je tržišni udeo električnih automobila bio ispod jednog procenta. Ovog septembra, svedočimo prodaji dizel vozila od 24,8 odsto, dok se gotovo polovina tog procenta (12%) odnosi na čisto električna vozila. Kada se tome dodaju „plug-in“ i regularni hibridi, dobijamo ukupan marketinški udeo elektrifikovanih vozila od 25 odsto.
Po brojkama koje je pružio JATO, Volkswagen grupa je lider u BEV segmentu u smislu rasta, a sledi Tesla. VW je zabeležio rast od čak 352 odsto, naravno zahvaljujući novom ID.3, dok je najprodavaniji Tesla Model 3, s 15.702 jedinice, iza kojeg je Renault Zoe, s 11.023 prodata primerka. Uprkos ohrabrujućem startu, ID.3 nije uspeo da ostvari petocifrenu brojku, jer je isporučeno 7.897 primeraka ovog modela.
Kada je o segmentima reč, SUV/krosoveri i dalje ubedljivo vode s 41,3 odsto tržišnog udela, dok ih prate modeli iz B segmenta (19%), a zatim oni iz C kategorije (17,7%). Svi ostali „barataju“ jednocifrenim brojkama.
Postoji više razloga zašto dizel automobili više nisu omiljeni izbor evropskih kupaca, a teško je reći koji je od tih razloga bitniji u odnosu na drugi. S jedne strane, imamo regulativu koja nedvosmisleno ima nameru da izbaci dizel motore iz velikih gradova u budućnosti, verovatno i u potpunosti.
S druge strane, sve veći broj ljudi počinje da obraća pažnju na ekološki uticaj koji vrše njihove vozačke navike. Javno mnjenje je danas mnogo svesnije opasnosti koju donosi zagađenje i emisija ugljen-dioksida, a uz sve to, „dizelaši“ emituju i azotne okside, kao i druge po zdravlje štetne čestice.
Pored toga, razvoj hibridne tehnologije znači da većina prednosti koju poseduju dizel motori može biti postignuta kroz miks električnog i benzinskog pogona. Visok obrtni moment pri niskim obrtajima, široka autonomija, niska emisija CO2? Sve to može da se dobije s hibridima.
Na kraju, cene elektrifikovanih modela konstantno padaju, a u nekim slučajevima, kupovina takvog vozila može biti čak atraktivnija u odnosu na ekvivalentnu dizel opciju, zahvaljujući brojim subvencijama. S konkurencijom koja postaje sve oštrija, i razvojem novih tehnologija, pad cena baterijski pogonjenih vozila se podrazumeva, mada bi aktuelna stopa mogla biti nešto usporena u budućnosti.
Dakle, region koji je nekada bio „Meka“ za dizel automobile, pretvara se u njihov „mrtvački sanduk“. Čini se da Evropa ubrzano odbacuje „naftaše“, bez bilo kakvog izgleda da bi stvari mogle da se promene.
Cuj 150, kolike su to gume 20e,QUARTERBACK je napisao/la: ↑31 okt 2020, 18:21jel neko imao iskustva sa matador sibirsnow gumama? znam da je ovaj matador continentalova filijala takoreci, sad ne znam koliko su pouzdane zimi ove gume.. imam ljetne te marke nisu lose al snijeg je druga prica..sta uzeti uopste za zime, nema se bas za ove top marke da idem po komadu iznad 150KM![]()
Imas na ekupi akciju, sa visa karticom 10 posto jeftinijeQUARTERBACK je napisao/la: ↑31 okt 2020, 18:58gdje je to michelin stoja roki, gdje god sam gledao bas su skupi ti jaci proizvodjaci, mozda ja gledam na pogresnim mjestima![]()
Uzmi Continental , skupi nekako pare i trajaće ti 4-5 sezona bez problema .QUARTERBACK je napisao/la: ↑31 okt 2020, 18:58gdje je to michelin stoja roki, gdje god sam gledao bas su skupi ti jaci proizvodjaci, mozda ja gledam na pogresnim mjestima![]()
Continental je radio strasne gume u dimenzijama R16 i R17 tamo do 2018. nakon cega su stafetu predali Michelinu.bombaysaphire je napisao/la: ↑31 okt 2020, 22:47
Uzmi Continental , skupi nekako pare i trajaće ti 4-5 sezona bez problema .
Nmeoj štediti na gumama , jer guma glavu čuva![]()
Kod ove petice kod mene Fulda zimske, evo druga sezona, nema problema, bar nije bilo, 105 je bio komad ako se sjećamQUARTERBACK je napisao/la: ↑31 okt 2020, 18:58gdje je to michelin stoja roki, gdje god sam gledao bas su skupi ti jaci proizvodjaci, mozda ja gledam na pogresnim mjestima![]()
Around 13.8 million people work in the EU automotive sector. Manufacturing (direct and indirect) accounts for 3.5 million jobs, sales and maintenance for 4.5 million, and transport for 5.1 million
the turnover generated by the automotive industry represents over 7 % of EU GDP
Ce da bude ogromnih rezova narednih 10-ak godina.Prema najnovijim podacima ACEA-e, najviše radnika u autoindustriji zapošljavaju Njemačka (870 tisuća radnika), Francuska (223 tisuće), Poljska (203 tisuće), Velika Britanija (186 tisuća) i Rumunjska, čija je autoindustrija dosada otvorila 185 tisuća radnih mjesta.
Toyota Rav 4 2.2 D-CAT 4x4 automatic Rav4 TEK REGISTROV (23.900 KM)soxx je napisao/la: ↑02 nov 2020, 14:36Planiram uzimat auto na godinu, nekih 11-12k eura ulozit al vjerujte da nemam pojma sta bi uzeo.
Imam golfa 6 trenutno, slusa pravo, al sad dijete kako sam dobio, malan mi, a i sto je najgore samo dvoja vrata.
Imam zelju za nekakvim dzipom al ne znam za te pare mozel se nac sta, ovi tiguani mi nisu lijepi (u tom rangu cijene)
Imatel kakve prijedloge? Inace ne mora bit dzip
Gledo sam ove oktavije nisu lose al eto nemam pojma