Centre forward je napisao/la: ↑18 nov 2020, 16:25
Malo solidniji golf MK4 na piku je još uvijek preko 5000, a ima ih i preko 6000. Ljudi nisu normalni. Kakav 307 za te pare? Može neki grob. Ne ložite momka bez veze. Jedini solidan auto za te novce je neki Fiat.
Mole se čelnici VW grupe da je uzmu pod svoje i uz Sevape spase istinsku legendu. Stelvio TDI
Nastavlja se tragična prodaja Alfe Romeo u Evropi
Prodaja italijanske marke opala je na Starom kontinentu u oktobru za 20,2%.
Evropljanima je tokom prethodnog meseca ukupno isporučeno samo 3.418 automobila sa značkom Alfe Romeo, a ovakvi rezultati mogu se nazvati samo tragičnim. Alfa je u oktobru imala tržišni udeo od veoma malih 0,3% u Evropi. U prvih deset meseci ove godine, italijanski brend isporučio je na našem kontinentu 27.911 automobila, što je pad od 39% naspram prošle godine odnosno oko 18.000 jedinica lošiji rezultat nego lane…
O kakvom se zapravo dramatičnom neuspehu radi najbolje se da objasniti kroz jedan primer. Dakle, Mercedesova A klasa prodata je u Evropi u septembru u 20.430 primeraka, a kada se tome doda i broj dostavljenih jedinica u avgustu, ispada da je nemačka marka ostvarila veću prodaju samo sa jednim modelom u dva meseca, nego Alfa Romeo za deset meseci. Jasno je da je ovakvo poslovanje neodrživo i da je trenutno jedini spas za Alfu dolazak kompletno novog rukovodstva.
Kada je reč o prodaji, Alfa je naravno najpopularnija na domaćem tržištu. Tako je gotovo polovina isporučenih jedinica u oktobru završila u Italiji, njih 1.598. I to je pad od 15,85% naspram oktobra 2019. godine. Alfa je u Italiji prodala nešto više od 13.000 vozila od početka godine.
U Nemačkoj je brend sa Apeninskog poluostrva indeksirao 359 registracija tokom pređašnjeg meseca, a ukupno 2.503 zaključno sa oktobrom ove godine (-27%). Slično je i u Francuskoj, gde je Alfa dostavila 283 automobila u oktobru, a 1.660 u prvih deset meseci 2020. godine (-44%).
Loši izveštaji stižu i iz Španije. Ovde je italijanska marka prodala 227 četvorotočkaša tokom prethodnog meseca, a u dosadašnjem delu godine skromnih 1.929 (-42%). Prodaja je na lošem nivou i u Velikoj Britaniji, tamo je Alfa ubeležila 142 registracije u oktobru, dok je zaključno sa prošlim mesecom indeksirala ukupno 1.675 (-44%).
Dakle, oštar pad na svim velikim evropskim tržištima. Ono što je tužno je činjenica da proizvođač iz Italije gotovo i nema načina da oporavi prodaju u narednih nekoliko meseci. Pravi, ko zna koji po redu, preporod ove marke očekuje se tek 2022. godine, kada bi trebalo da počne prodaja dugoočekivanog SUV-a Tonale, s tim da će se tada osetiti i efekti odluka novonastalog Stellantisa.
Druze nemoj praviti svetogrdje
Neka TDIa podalje od talijana hehehe. Doduse, koliko sam upucen i Wagen je totalno presao na CR sistem.
Za svu raju koja trazi polovnjaka..nemoj te ici ss predrasudama. Platite pregled 10-20-50KM kod majstora kojem vjerujete. Ja kada sam traziopsr auts sam odvukao majstoru, pocastio i platio, i spasio me majstor da ne uzmem Punta 2005 1,3mjet 66kw. 100 j ebenih problem ima. Od el.serva, mjenjaca (ne set lamela-zamajac) nego bas mjenjac sve cak do dizni. Na satu fol 250.000 a duva plavkasto sivi (ili koje je vec boje dim).Ja nisam primjetio ..al zato maajtor jeste. A ja kreten dao kaparu joju i spremi jos 3700.
Tad mi majstor kaze, koji klinac trazis toplu vodu kad vjerujes JTDu uzmi Stila. I nakon 7 dana naletim na magare 1.9 85kw i to karavan ( volim hecbek izvedbe i nikad nisam bio ljubitelj karavana..al od sad samo karavan). Kad sam dovukao majstoru, s metar covjek kaze znam da ces ovog kupiti.
Nevjerovatno, koliko zdrav auto. Sve sto je vlasnik mjenjao ima dokumentovano kroz ser.knjigu.
Jedino krajnica jedna dotrajala i puknuta sajba.
2300 sam platio KM. (Tek bio registrovan i dobio 2seta skoro novih guma).
Hocu da kazem, nemojte se zalietati. Ja kao fiatista sam gledao i Megana, 307icu, Passata, Fabiu, japance, Punta, Alfu itd. Doduse, moj budzet je bio do 3500KM i u tpm cjenovnom rangu sam gledao i prednost na motor i ekonomicnost nego na izgled i sminku.
Jbg..auto je veliki potrosac ako se redovno odrzava. Pet puta je skuplje ako se ne odrzava.
Nikad kupovat od ljudi koji smatraju da auto sa lancem nema potrebu velikog servisa , kao i od ljudi koji smatraju da je veliki servis samo promjena zupcastog i vodena pumpa
