U vratimaMisterGuardiola je napisao/la: ↑21 mar 2021, 11:58Golf 5 2004. 1.9 tdi
Zadnja desna vrata nece da se zakljucaju.
U cemu moze biti problem,ako neko otprilike zna sta moze biti?
Hvala.
Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Emancipate yourselves from mental slavery...
Memento Mori...
Memento Mori...
-
bombaysaphire
- Postovi: 8123
- Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Gdje živiš ?MisterGuardiola je napisao/la: ↑21 mar 2021, 11:58Golf 5 2004. 1.9 tdi
Zadnja desna vrata nece da se zakljucaju.
U cemu moze biti problem,ako neko otprilike zna sta moze biti?
Hvala.
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
- SlevinKelevra
- Postovi: 9077
- Pridružen/a: 30 okt 2012, 23:40
- Lokacija: NYC, USA
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Za otprilike 8 hiljada KM trebam gradski automobil, sa solidnom reputacijom sto se kvarova tice i, naravno, da je malo potrosac.
Ima li boljeg izbora od Fieste stare desetak godina?
Ima li boljeg izbora od Fieste stare desetak godina?
- feniksptica
- Postovi: 18221
- Pridružen/a: 14 nov 2019, 19:12
- Kontakt:
- Fantasista
- Postovi: 3274
- Pridružen/a: 26 avg 2013, 23:01
- Lokacija: Tuzla
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Šta god da uzmeš za te pare nećeš se usrećit.
Re: Automobili, motori...
Toyota Yaris je polovnjak vrhunske reputacije. Znaci motor 1.3/1.33 (drugi je noviji i jaci).SlevinKelevra je napisao/la: ↑22 mar 2021, 00:24Za otprilike 8 hiljada KM trebam gradski automobil, sa solidnom reputacijom sto se kvarova tice i, naravno, da je malo potrosac.
Ima li boljeg izbora od Fieste stare desetak godina?
Gledajuci izvjestaje servisa po kvarovima na veci uzorak, pomenuta je sami vrh, cak i kada je rijec o vozilima od 10 + godina starosti. Naravno Njemacka kao najvece EU trziste je odlican poligon za takve analize. Tu je lanac umjesto zupcastog, atmosferac, normalna potrosnja itd.
Sad, problem sto ces na nasem trzistu tesko naci ovu Toyotu za 8K (i to je ovaj stariji 1.3) plus tu je ona zabarna oko uvoza Euro 4 tako da trebas dobar racun ako zelis posegnuti za vozilom preko grane, a da ne preskocis zacrtani cjenovni rang.
Od ostalih tu su naravno Fiesta, Clio... Glede Clia, kljucne boljke rijesene su od 2007. Od navedene godine, mozemo komotno reci da je Clio polako ali sigurno konstantno napredovao u svim segmentima. Oba vozila su medju prodavanijim u EU zadnjih 15 godina, iz sezone u sezonu. To je dokaz kvalitete koju kupci prepoznaju u masi konkurencije. Clio je prvi u svojoj klasi osvojio 5 zvjedica na kres testu vec sada davne 2005.
Dizelasi 3. generacije, kubikaze 1.5 pocev od 2006. imaju interval velikog servisa svako 160k.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Čekaj jebote, otkud ti da je 1.33 Toyotin benzinac vrh i pouzdan. Pa taj motor je grozan, troši litar ulja po kilometru nakon 100k pređenihAsteriks je napisao/la: ↑22 mar 2021, 09:29Toyota Yaris je polovnjak vrhunske reputacije. Znaci motor 1.3/1.33 (drugi je noviji i jaci).SlevinKelevra je napisao/la: ↑22 mar 2021, 00:24Za otprilike 8 hiljada KM trebam gradski automobil, sa solidnom reputacijom sto se kvarova tice i, naravno, da je malo potrosac.
Ima li boljeg izbora od Fieste stare desetak godina?
Gledajuci izvjestaje servisa po kvarovima na veci uzorak, pomenuta je sami vrh, cak i kada je rijec o vozilima od 10 + godina starosti. Naravno Njemacka kao najvece EU trziste je odlican poligon za takve analize. Tu je lanac umjesto zupcastog, atmosferac, normalna potrosnja itd.
Sad, problem sto ces na nasem trzistu tesko naci ovu Toyotu za 8K (i to je ovaj stariji 1.3) plus tu je ona zabarna oko uvoza Euro 4 tako da trebas dobar racun ako zelis posegnuti za vozilom preko grane, a da ne preskocis zacrtani cjenovni rang.
Od ostalih tu su naravno Fiesta, Clio... Glede Clia, kljucne boljke rijesene su od 2007. Od navedene godine, mozemo komotno reci da je Clio polako ali sigurno konstantno napredovao u svim segmentima. Oba vozila su medju prodavanijim u EU zadnjih 15 godina, iz sezone u sezonu. To je dokaz kvalitete koju kupci prepoznaju u masi konkurencije. Clio je prvi u svojoj klasi osvojio 5 zvjedica na kres testu vec sada davne 2005.
Dizelasi 3. generacije, kubikaze 1.5 pocev od 2006. imaju interval velikog servisa svako 160k.
Re: Automobili, motori...
Tako ozbiljan problem zahtijevao bi reakciju od strane Toyote, cak i za vozila nakon 100k. Danas vidis da je neki proizvodjac opozvao modele stare i preko 10 godina, proizvedene u odredjenom intervalu. Da trosi litar po srijedi bi bila hronicna greska.
Opozivi su se znali desiti nakon problema sa losim zaptivanjem bilo nekih crijeva ili slicnih caka. Primjer VW-ovog TSI motora, istina druge prirode - sa lancem, nakon kojeg su presli na zupcasti, pa kod nekih modela zbog pozara, jastuka itd. A bas je Toyota zadnje vrijeme imala ogromne opozive cak i za neke modele od 15 godina starosti. Pa evo striktno Mazda je opozvala, istina manji broj u jednom periodu u vezi problema sa brtvljenjem zbog kojih je moglo doci do povecanje potrosnje ulja.
Pricam o izvjestaju za polovna vozila baziranom na vecem uzorku, tj. broju intervencija nekog servisa i vrsti kvara. Ova Yaris je pouzdana po pitanju elektrike, generalno kvarova itd. Motor 1.33 je zazivio u Yarisu, Aurisu a kasnije pored navedenih, svoj vijek nastavio u Corolli itd.
Moguce da postoji validna info ali tu bi se trebalo raditi o vise od par vozila po odredjenom presjeku te jasno precizirati da li je rijec o poklopcu ventila, karteru, dihtungu glave, nekom semeringu itd. Imas i onih banalnih problema da pusta na poklopcu motora kod nekih polovnjaka a to lagano regulise jednostavnom diht masom.
Onda, pri kupovini polovnjaka osnovna stvar je provjera potrosnje ulja. Pokazatelji - plavi dim na auspuhu te mrlje ispod motora, a takva potrosnja ne moze proci nezapazeno i tesko da ces tek tako biti preveslan.
Opozivi su se znali desiti nakon problema sa losim zaptivanjem bilo nekih crijeva ili slicnih caka. Primjer VW-ovog TSI motora, istina druge prirode - sa lancem, nakon kojeg su presli na zupcasti, pa kod nekih modela zbog pozara, jastuka itd. A bas je Toyota zadnje vrijeme imala ogromne opozive cak i za neke modele od 15 godina starosti. Pa evo striktno Mazda je opozvala, istina manji broj u jednom periodu u vezi problema sa brtvljenjem zbog kojih je moglo doci do povecanje potrosnje ulja.
Pricam o izvjestaju za polovna vozila baziranom na vecem uzorku, tj. broju intervencija nekog servisa i vrsti kvara. Ova Yaris je pouzdana po pitanju elektrike, generalno kvarova itd. Motor 1.33 je zazivio u Yarisu, Aurisu a kasnije pored navedenih, svoj vijek nastavio u Corolli itd.
Moguce da postoji validna info ali tu bi se trebalo raditi o vise od par vozila po odredjenom presjeku te jasno precizirati da li je rijec o poklopcu ventila, karteru, dihtungu glave, nekom semeringu itd. Imas i onih banalnih problema da pusta na poklopcu motora kod nekih polovnjaka a to lagano regulise jednostavnom diht masom.
Onda, pri kupovini polovnjaka osnovna stvar je provjera potrosnje ulja. Pokazatelji - plavi dim na auspuhu te mrlje ispod motora, a takva potrosnja ne moze proci nezapazeno i tesko da ces tek tako biti preveslan.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Ma sve pet, sve si (kao i obično) odlično objanio. Samo po meni nije preporuka 1.33i kod Toyote 
Ako će benzinski neka lovi 1.6, a dizel 1.4 je onako baš pofin motor.
Ako će benzinski neka lovi 1.6, a dizel 1.4 je onako baš pofin motor.
Re: Automobili, motori...
Vidi, bolje na ovoj temi objelodaniti mogucnost neke ozbiljne greske vec da covjek bezveze baca novac. Zbog toga je svako misljenje i svaka info dobrodosla.
Recemo hronicni problem kod Yarisa proizvedenog do 2007. bilo je kvacilo, ali Toyota je to vecim dijelom regulisala.
Recemo hronicni problem kod Yarisa proizvedenog do 2007. bilo je kvacilo, ali Toyota je to vecim dijelom regulisala.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- SlevinKelevra
- Postovi: 9077
- Pridružen/a: 30 okt 2012, 23:40
- Lokacija: NYC, USA
- Kontakt:
-
bombaysaphire
- Postovi: 8123
- Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ja ti savjetujem da kupiš auto sa dobrom umjesto solidno reputacijom , i da ti to bude važnije od potrošnje .SlevinKelevra je napisao/la: ↑22 mar 2021, 13:12Hvala na savjetu, al da te pitam malo direktnije....
Da si ti u mojoj situaciji, sta bi ti bio priotritet za potraziti? Razmisljam i o Polu...
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Re: Automobili, motori...
Potrazi Clia ali 2007. i da nije kenja od 50 kw, vec onaj jaci. Sad pitanje kako ces to uklopiti u zeljeni cjenovni rang. Da ponovim, interval zamjene zupcastog 160k.SlevinKelevra je napisao/la: ↑22 mar 2021, 13:12Hvala na savjetu, al da te pitam malo direktnije....
Da si ti u mojoj situaciji, sta bi ti bio priotritet za potraziti? Razmisljam i o Polu...
Naravno i Polo 9N 74 kw odlican. Od facelifta 2005. (9N3) imas onaj oznake AXR i BMT, a ovaj prvi nema DPF. Interval velikog servisa za pomenuti motor ti je 120k.
Valja pomenuti da ovi interavli vaze kada se od provjerenog dobavljaca nabavlja provjerena marka. U Njemackoj, imas tzv. inspekciju remena kojem je vijek 120k na nekih 100k.
Kod nas to cesto zna biti kad prokelepce pa brze bolje mijenjaj.
I jos ovo, danas skoro pa ne mozes vjerovati nekoj servisnoj papirologiji. Najbolje sto mozes jeste da odradis par preventivnih zahvata, cak po mogucnosti i veliki servis da bi imao orijentir za kvalitetno odrzavanje.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Gledam baš suprugi za posla neki gradski autić, benzinac, 2015-2017. godište, i Clio IV TCe 90 nekako nudi najviše. Navigacija, udobna sjedišta, lijep izgled iznutra i izvana, ne znam samo koliko je taj motor pouzdan sa 898 cm³Asteriks je napisao/la: ↑22 mar 2021, 09:29.. Glede Clia, kljucne boljke rijesene su od 2007. Od navedene godine, mozemo komotno reci da je Clio polako ali sigurno konstantno napredovao u svim segmentima. Oba vozila su medju prodavanijim u EU zadnjih 15 godina, iz sezone u sezonu. To je dokaz kvalitete koju kupci prepoznaju u masi konkurencije. Clio je prvi u svojoj klasi osvojio 5 zvjedica na kres testu vec sada davne 2005.
100% sportski i krajnje opušten potpis
Re: Automobili, motori...
Godinama unazad Clio je odmah iza Golfa u EU.
Generalno downsizing benzinci su jedan od cescih izbora. A koliko je benzin popularan u zadnje vrijeme imas podatak da npr. na najvecem trzistu Evrope - Njemackoj, benzinci cine vecinski udio novih vozila.
Prema tamosnjem autoklubu, upravo su ta godista pocev od 2016. najbolja za kupovina Clia iako ni one ranije generacije nisu podlozne vecim kvarovima, ali ipak razlika je primjetna.
Taj motor TCe date oznake ugradjivao se u Nissan Micru, Renault Captur, Twingo III, Smart, Daciu Sandero itd. Gledajuci statistike pouzdanosti bas i pomenuti modeli prilicno dobro kotiraju, pa mozes paralelno pratiti iskustva i sa navedenim.
Sljedeci dokaz pouzdanosti - cinjenica da je izveden iz vec poznatog cetverocilindrasa. Unutrasnjost medju boljima u klasi kao i sigurnost.
Istina ovaj trocilindras nije elastican sa tek solidnim ubrzanjem (13 do 100). Onda ova generacija u odnosu na prethodnika nudi nesto manje prostora pozadi plus izolacija na vecim brzinama je neki prosjek.
Generalno downsizing benzinci su jedan od cescih izbora. A koliko je benzin popularan u zadnje vrijeme imas podatak da npr. na najvecem trzistu Evrope - Njemackoj, benzinci cine vecinski udio novih vozila.
Prema tamosnjem autoklubu, upravo su ta godista pocev od 2016. najbolja za kupovina Clia iako ni one ranije generacije nisu podlozne vecim kvarovima, ali ipak razlika je primjetna.
Taj motor TCe date oznake ugradjivao se u Nissan Micru, Renault Captur, Twingo III, Smart, Daciu Sandero itd. Gledajuci statistike pouzdanosti bas i pomenuti modeli prilicno dobro kotiraju, pa mozes paralelno pratiti iskustva i sa navedenim.
Sljedeci dokaz pouzdanosti - cinjenica da je izveden iz vec poznatog cetverocilindrasa. Unutrasnjost medju boljima u klasi kao i sigurnost.
Istina ovaj trocilindras nije elastican sa tek solidnim ubrzanjem (13 do 100). Onda ova generacija u odnosu na prethodnika nudi nesto manje prostora pozadi plus izolacija na vecim brzinama je neki prosjek.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Ugl. bolji i ljepsi od Pola.
Re: Automobili, motori...
Asteriks je napisao/la: ↑22 mar 2021, 16:51Godinama unazad Clio je odmah iza Golfa u EU.
Generalno downsizing benzinci su jedan od cescih izbora. A koliko je benzin popularan u zadnje vrijeme imas podatak da npr. na najvecem trzistu Evrope - Njemackoj, benzinci cine vecinski udio novih vozila.
Prema tamosnjem autoklubu, upravo su ta godista pocev od 2016. najbolja za kupovina Clia iako ni one ranije generacije nisu podlozne vecim kvarovima, ali ipak razlika je primjetna.
Taj motor TCe date oznake ugradjivao se u Nissan Micru, Renault Captur, Twingo III, Smart, Daciu Sandero itd. Gledajuci statistike pouzdanosti bas i pomenuti modeli prilicno dobro kotiraju, pa mozes paralelno pratiti iskustva i sa navedenim.
Sljedeci dokaz pouzdanosti - cinjenica da je izveden iz vec poznatog cetverocilindrasa. Unutrasnjost medju boljima u klasi kao i sigurnost.
Istina ovaj trocilindras nije elastican sa tek solidnim ubrzanjem (13 do 100). Onda ova generacija u odnosu na prethodnika nudi nesto manje prostora pozadi plus izolacija na vecim brzinama je neki prosjek.
Meni Polo tek od 2017. liči na nešto, a to godište sa dobrom opremom i navigacijom košta puno više od Clia... pratio sam oglase ako i izleti neka dobra ponuda za par sati već ode. Bit ce na kraju najvjerovatnije Clio ili Fabia
100% sportski i krajnje opušten potpis
Re: Automobili, motori...
Prošle godine u saobraćajnim nezgodama u BiH život su izgubile 244 osobe, dok je 8.575 osoba zadobilo teže ili lakše tjelesne povrede.


Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Ima netko iskustva sa hybridima? Upa mi je u oko Peugeot 508 hybrid, 2012 godiste, zapravo vec duze vrijeme mi se sviđa ta 508 ali sam sad naletio i na tu mogucnost hybrida. Koliko dugo traje garancija na bateriju, i jel automobil funkcionira i ako se danas sutra ista pokvari/isprazni, jel automobil normalno funkcionira bez nje?
Io non rubo il campionato ed in Serie B non sono mai stato!
Urlando contro il cielo
Tu regina di milano
Io son pazzo di te
Go into a room too fast kid, the room eats you.
Urlando contro il cielo
Tu regina di milano
Io son pazzo di te
Go into a room too fast kid, the room eats you.
Re: Automobili, motori...
Bjezi od toga... baterija je tipa 10 ak godina trajanja ... a taman mu je vrijeme za mjenjanje iste ...a nije jeftina ni maloTritolone je napisao/la: ↑24 mar 2021, 12:07Ima netko iskustva sa hybridima? Upa mi je u oko Peugeot 508 hybrid, 2012 godiste, zapravo vec duze vrijeme mi se sviđa ta 508 ali sam sad naletio i na tu mogucnost hybrida. Koliko dugo traje garancija na bateriju, i jel automobil funkcionira i ako se danas sutra ista pokvari/isprazni, jel automobil normalno funkcionira bez nje?
Online
Trenutno korisnika/ca: Bing [Bot], VivaLaStella i 23 gosta.




