
Nije neko mjerilo, prvenstveno jer su se drugačije staze vozile, a i uvjeti su promijenjeni, ali ovo je pomalo poražavajući podatak.
Motosport.it drugačije piše.
Nova hibridni sistem će biti tu od iduće trke. Ove četiri trke su proveli na prošlogodišnjem hibridnom sistemu, a mislim da je rok za sve ekipe da novi hibridni sistem instaliraju do 1.8. ili 1.9. ove godine. I zadnju trku se zbog pouzdanosti PU Leclerca koristila u konzervativnom režimu, a ova nova PU2 je prošla sve sigurnosne testove i zato će biti tu na ovoj stazi gdje će snaga motora doći više do izražaja nego u Imoli. Sve ekipe će vjerovatno doći sa low downforce setupom, a Ferrari će pokušati riješiti te probleme sa poskakivanjem gdje će, ako budu uspješni, izvući beneficije i što se tiče brzine. To poskakivanje im i nije toliki problem kao što je problem Mercedesu, Mercedes totalno izgubi na ravnoteži kada nakon pravca ulazi u krivinu.
Glavne aerodnimačke nadogradnje stižu u Španiju. Ne samo kod njih, nego kod svake ekipe. Ovo će baš biti strašna borba oko razvoja bolida, treba dosta kalkulisati i dubinski ispitati svaki dio, a samim time i pogoditi momentum kada te dijelove staviti na bolid. Vidjet ćemo hoće li uspjeti parirati sada u Miamiju što se tiče highspeeda.
Gubitak Andy Cowella je njih najviše uništio. Moguće i najbitniji član te Mercedesove generacije inžinjera. Govorio je i sam Totto, teško je zadržati ljude kada druge ekipe ponude trostruko veću platu, gotovo nemoguće je onda to sačuvati. Vjerujem ja da će Mercedes opet biti konkurentan, ali nisam nešto siguran da će u skorije vrijeme uzeti titule, dosta su desetkovani što se samog staffa tiče i ono što su gradili cijelo desetljeće se dobrim dijelom uništilo. Dugotrajan je proces toga svega, Ferrari je 2019. godine počeo sa rebuildingom oko strukture ekipe kako bi bili konkurenti u novoj eri. Trebat će dosta, dosta strpljenja. A Hamiltonu vrijeme prolazi.AshburtonG je napisao/la: ↑28 apr 2022, 12:08Mercedes je ocito u kratkom periodu izgubio mnogo bitnih kotaca pri razvoju bolida:
Ben Hodgkinson(RB)
Eric Blandin(Aston)
Gianluca Romani(Ferrari).
Osim toga, skoro je Helmut M. pricao da je RB uzeo oko 50 radnika iz Mercedesove tvornice. To je mnogo za harmoniju jedne grupe rudara, a kamoli ljudi koji se bave aerodinamikom i snagom motora.
Oni ce definitivno doci do te stabilne trece pozicije, ali sam siguran da je mnogo ljudi, ukljucujuci i mene, ocekivalo da se potuku mnogo zesce i uzmu 4-5pobjeda ove godine, cak i nakon uzasnog testiranja i tempa u prvoj utrci.
S ovakvim rjesenjem bolida, oni bi trebali biti najjaci na pravcu, a upravo su tamo relativno losi. Dakle, vjerovatno ne stima ni PU, a ni aerodinamika.
PU im je moguće najslabiji od svih, pouzdani su, ali opet poprilično slabi. Vidjet ćemo sve u Španiji, vjerujem ja da oni i dalje mogu pobjedu ostvariti uz neke sretne okolnosti, ali baš su daleko od Ferrarija i RedBulla. Hamilton nije naviknut na ovakve uvjete, to je vjerovatno i najveći razlog zašto je Russell bolje pozicioniran od njega u prvenstvu. Poprilično sam siguran ako se nešto drastično u Mercedesu ne desi i ako Russell nastavi dobijati Hamiltona, da će se penzionisati iduće godine. I oni će sa nadogradnjama u Miami, iako je sam Showlin rekao da neće riješiti tu probleme, ali će im te nadogradnje dati upute jesu li na pravom putu u rješavanju problema. Evo šta su oni promijenili sad u Imoli:
RedBull je pored famozne pouzdanosti poradio i na kočionom sistemu i sistemu za hlađenje bolida prošlu trku. Dodali su i nadogradnje podnice (izgleda da su sitno kopirali dizajn Ferrarija što se tiče toga
