Robust je napisao/la: ↑05 okt 2022, 18:02
bombaysaphire je napisao/la: ↑05 okt 2022, 17:55
FoxMulder je napisao/la: ↑05 okt 2022, 17:24
Koja je najbolja od te tri nabrojane aviokompanije?
Pa zavisi kako kojem aerodromu odgovara , za Sarajevo bi najbolji EasyJet . Za Tuzlu RyanAir , za Banja Luku i Ryanair i WizzAir , za Mostar WizzAir .
Najbolji odnos prema putniku ima EasyJet , a najuspješnija kompanija je RyanAir . Nije mi nimalo žao što odlazi WizzAir , šta su ove godine radili putnicima pa to je za fuj fujeva
ljudi se raspadaju vise redovan red voznje ima GRAS od wizza, ljudi oko 300 miliona u minusu u zadnjem kvartalu

, ukinuli i srezali boga oca od linija u evropi

boje ih svak nesposobni kartu za decemar za njemacku platio 250KM , sad nakon refunda moracu dati 450 kermi eurowingsu
JP Morgan stoji iza njih .
Nedavno je BlueAir u Rumuniji bankrotirao i Wizz Air je reagovao ekstremno brzo na prekid operacija .
Wizz Air je bazirao 5 dodatnih aviona u Rumunjskoj, te će sada imati čak 17 baziranih aviona. Kompanija će otvoriti nove linije za Prag, Larnacu i Atenu, no povećat će broj frekvencija na 30 linija koje već operira. Wizz Air će ovime dodati 2,5 milijuna sjedala u Rumunjskoj, a operirat će 180 linija sa 11 rumunjskih aerodroma. Ogromna brojka.
Sa druge strane najavili su ekspanziju u Saudijskoj Arabiji sa čak 20 novih linija .
Iz Riyadha kompanija će letjeti najviše linija i to za Beč, Bukurešt, Budimpeštu, Cataniu, Larnacu, Milano Malpensa, Napulj, Rim FCO, Sofiju i Veneciju. Iz Jeddaha Wizz će letjeti za Beč, Bukurešt, Budimpeštu, Larnacu, Milan Malpensu, Rim FCO, Veneciju. Iz Dammama kompanija će letjeti za Abu Dhabi, Beč, Budimpeštu, Larnacu, Rim FCO i Tiranu .
A što se tiče gubitaka , evo dobar tekst kako i zašto .
Kao što ste mogli primijetiti velik broj kompanija je u 2. kvartalu (u Wizz Airu je to 1. kvartal njihove fiskalne godine) bio financijski pozitivan. Čak štoviše profiti kod nekih su bili i preko sto milijuna USD. U Europi u 2. kvartalu pozitivni su IAG, Swiss, Lufthansa i Air France-KLM (ostali još nisu objavili financijska izvješća).
No, Wizz Air nije profitabilan. Čak štoviše u drugom kvartalu ostvarili su enormnih 452,5 milijuna EUR gubitka. Ovime je akumulirani gubitak kompanija u Covidu-19 prešao preko 1,5 milijardi EUR. Ogromna novac. Sjetimo se da je za bitno manje novaca bankrotirao Kingfisher, bmi, Air Berlin, dakle veće kompanije od Wizz Aira.
Da stvar bude gora, najveći konkurent Wizz Aira Ryanair je ostvario profit od čak 170 milijuna EUR. Dakle, razlika između Wizz Aira i Ryanaira je u preko 622 milijuna EUR. Ogromno!
Wizz Air je krenuo sa vrtoglavom ekspanzijom već u VI. mjesecu 2020. I u pola najgore Covid-19 godine je otvorio preko 250 linija i 15 baza, tri puta više nego 2019. To je koštalo opaku svotu novaca. Potom je kompanija nastavila rasti i širiti se, poglavito na Zapadu. I tu je razbila zube. Kako mi je u intervjuu rekao O’Leary Wizz Air jednostavno ne zna raditi na Zapadu, tako su radna prava i uvjeti daleko teži nego na Istoku. I desilo se nešto na što nismo navikli, Wizz je zatvorio čak 5 baza, među kojima i obije baze u Norveškoj, jedinu bazu u Njemačkoj i jednu u Velikoj Britaniji.
Od I. mjeseca 2022. Wizz je krenuo sa potezanjem ručne i ukinuo je brdo linija i frekvencija. Ova rezanja su se nastavila i tijekom ljeta. Kompanija je porezala 5% svojih letova tijekom ljeta (podaci pokazuju da je i više). No, ono što se najavljuje tijekom zime 2022/23 je istinski kaotično.
Kako mi je rekao direktor jednog aerodroma regije koji ima velik broj letova Wizz Aira, kompanija će ove zime opako posjeći sve baze, pa tako i Sarajevo, Tuzlu, Beograd i Skopje. Direktor mi kaže da kompanija ima vrlo slabe prihode i da ima manjak posada. Kompanija ne vjeruje u ugovaranje cijene goriva na duži period i tu su ozbiljno izgubili. Za razliku od toga Ryanair plaća 80% svog goriva po cijeni od 70 USD po barelu. Ovu cijenu kompanija ima do III. mjeseca 2023. Ryanair će time uštedjeti 1,5 milijardi USD. Direktor mi kaže da i na linijama gdje Wizz Air ima 95% load faktora bilježe gubitke.
Uz to nitko u kompaniji se više ne osudi donijeti nikakvu odluku u strahu da pogriješi. I tako je sve palo na ramena Varadija, koji donosi sve odluke. Direktor mi kaže da je najveći problem Wizz Aira upravo loš management. U svakom slučaju nije dobro. Ostaje za vidjeti koliko će još IndigoPartners i JP Morgan trpjeti ovakve gubitke.
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!