Formula 1

Moderator/ica: rio_Ferdy88

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6036
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la AshburtonG » 08 mar 2023, 21:19

Mclaren pravi novi, Aston Martin nema uopce svoj tunel, vec koristi Mercedesov. U Q1 vodece ekipe voze sporije i po 1-1.5s od Q3, a 1.1 sekunda je uglavnom normalan raspon za Q1. I Bahrain 2021 je bio na slicnim rasponima, osim dva Haasova bolida.

Najrelevatnije je pracenje racepacea, a to nam jos preostaje da vidimo ove sezone. Prosle je RB i pored problema na startu imao prilicno dominantan bolid. Ako bude slicna prica i ove godine, onda je jasno da je cost cap promasaj.

Avatar
EBSCO
Postovi: 1667
Pridružen/a: 06 feb 2012, 00:31
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la EBSCO » 08 mar 2023, 23:50

Bundesliga je napisao/la:
08 mar 2023, 20:35
Cost cap je odlicna stvar, samo bi ga trebalo povecati zbog inflacije. A da pravila ne rade ne bi u Q1 od prvog do 19 razlika bila samo 1.1 sekundu. Nije sve ni u tome koliko potrosis vec kako potrosis. Cost cap se ne odnosi na postrojenja i zracne tunele. Zato AM i McLaren prave nove. McLaren ce imati novi zracni tunel krajem ove godine a AM ce novo postrojenje otvoriti u maju ove godine a zracni tunel iduce sezone. RB je pokupio bruku inzinjera i svega iz Mercedesa, AM iz RB-a, Mercedesa i ostalih timova.
Eto taman si u 2 recenice objasnio jedan od razloga zasto cost cap nije dobar :kuknjava: Evo jedan od hipotetickih primjera kako je isla stvar. Mercedes je recimo imao para za 20 aktivnih inzinjera koji ce dan noc raditi na problemu kada se stvori i vrlo brzo ce popraviti bolid i nedostatak. Uvođenjem cost capa mercedes mora otpustiti 10 inzinjera i vec nemaju istu moc kao prije a ostali inzinjeri ce samo otici u drugu ekipu. Ili jos bolji primjer je sama 2021a sezona gdje je Mercedes bio u ociglednom zaostatku koji su uspjeli nadoknaditi kroz sezonu. Da si tada imao cost cap gledao bi vrlo dosadnu sezonu gdje bi RB lagano dobio. A kada pricamo o zracnim tunelima i tu je vrijeme ograniceno na bazi toga koje si mjesto osvojio u WCC proteklu sezonu. Da me ne shvatis pogresno dosta inzinjera je otislo od mercedesa radi novog izazova i burnouta ali kada imas novac lakse je naci zamjenu nego sada kada moras pratiti svaki dolar. I AM je kupio te inzinjere parama a ne necim desetim.

Ashburton je naveo realan prikaz situacije gdje u skoro svim sportovima imas samo par timova koji se uvijek vrte u vrhu. Sto naravno samo po sebi nije sporno dokle god ima takmicenje između njih. Mercedes jeste dominirao ako gledas krajnji rezultat ali si barem imao borbu sa Ferrarijem par godina a i duel između Rosberga i Hamiltona. Ovo mirise na situaciju gdje niko nece moci ni prismrditi RB-u a Checo nema kapacitet da se nosi sa Maxom kao sto je Rosberg mogao sa Hamiltonom. Ironicno tu "monotoniju" razbiju upravo ekipe koje preuzmu bogati vlasnici i upumpaju pare. Ovaj Aston Martin koji imas sad je upravo posljedica investiranja para a ne cost capa. Ovako sada imas RB koji je zakucao pravila i cost cap koji ne dopusta ekipama da se brzo penju prema gore. Uostalom F1 je elitni sport a ne "narodni". Ovo nije kosarka ili fudbal gdje ces sada ocekivati neke magicne price nego sport gdje vrhunske kompanije i konstruktori se bore ko ce napraviti bolje auto i pobjediti. Slobodno mogu potpisati odma sada da se top 3 (merc, ferrari i rb) nikad nece smijeniti sa vrha radi cost capa jer mislim da su umjesto tog efekta jednakosti, ustvari dobili efekt da se ekipe sporije penju prema gore i ponasaju se konzervativnije.
BocaJuniors1905 je napisao/la:
08 mar 2023, 19:22
Jbg, Toto je šest mjeseci unaprijed dobio od nekoga iz FIA-e specifikacije kakvi će bolidi biti u 2014 prvoj godini hibrid ere. Pa je sklopio zvijer koja je vladala sedam godina i sekundu brža od svih. Lik u zatvor treba ići. Sad je i ženu ubacio kao Direktora F1 akademije, prošle godine ubacio ženu iz Mercedesa u FIA-u pa su skinuli Majkl Masija, sreća onaj Arap otjera tu ženu početkom ove godine, nakon što je dala info Totu da je RedBul prekršio salary cap za **** 400 hiljada dolara koje nisu otpisali od poreza. Mutan je Toto lik, evo i Hamilton ljut, kaže za BBC Sport da ga nisu slušali šta treba mijenjati na autu i da niko ne prihvata odgovornost da ga nisu slušali.

Rasel standardno već plače po nalogu Tota da će RedBul svaku utrku dobiti ne bili FIA donijela nove odluke koje pogoduju Mercedes. Prošle godine odluke za poskakivanje radi retarda iz Mercedesa koji nisu htjeli podići bolid jer bi izgubili na brzini, pa novi pod od Belgije prošle godine.

Sad će nastaviti kmečati predvođeni Raselom i opet će im FIA pogodovati i usred sezone mijenjati pravila zbog jedne ekipe.
I one pizde iz Ferarija imaju pravo na veto nikad da ga iskoriste. Samo šute.
F1 akademija je za pocetak zensko orijentirana serija. Susie Wolf je 3 godine radila kao development vozac za Williams i povrh toga je imala ogromnu karijeru kao vozac a i kao TP FE tima. Trenutno objektivno gledajuci nemas bolju zensku osobu koja bi vodila zensku seriju. Istina da je Totova zena ali nije fer odbacit joj citavu karijeru i pripisati zaslugu samo radi toga sto mu je zena. I Totu niko nije dao info za krsenje cost capa nego je prvi sumnje iznio Binotto kada je vidio kolicinu upgrades koju RB dovodi i procjenio je da to nije moguce uraditi unutar budzeta. A Tota nije bilo tesko nahuskati da ide protiv RB-a :mrgreen:

Bundesliga
Postovi: 11764
Pridružen/a: 15 mar 2011, 23:06
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Bundesliga » 09 mar 2023, 00:09

AshburtonG je napisao/la:
08 mar 2023, 21:19
Mclaren pravi novi, Aston Martin nema uopce svoj tunel, vec koristi Mercedesov. U Q1 vodece ekipe voze sporije i po 1-1.5s od Q3, a 1.1 sekunda je uglavnom normalan raspon za Q1. I Bahrain 2021 je bio na slicnim rasponima, osim dva Haasova bolida.

Najrelevatnije je pracenje racepacea, a to nam jos preostaje da vidimo ove sezone. Prosle je RB i pored problema na startu imao prilicno dominantan bolid. Ako bude slicna prica i ove godine, onda je jasno da je cost cap promasaj.
Aston Martin pravi svoj zracni tunel koji ce biti gotov iduce sezone a do tada koristi Mercedesov. Prave i novo postrojenje u koje su ulozili vise od 200 miliona i ono bi trebalo biti gotovo u maju ove godine. Voze sporije zbog dosta razloga, guzva na stazi, staza sporija jer kako idu kvalifikacije uvjeti su bolji i bolji. Uvijek tako bilo.
EBSCO je napisao/la:
08 mar 2023, 23:50
Mercedes je gubio inzinjere i prije cost capa od RB-a, nije RB 2021 bezveze bio odlican bolid, a do tada nisu bili u igri za sampionat. Idu ljudi gdje im je bolje, gdje dobijaju bolje pozicije. Tako je i Fallows otisao u Aston Martin jer je dobio mnogo bolju poziciju nego sto bi ikad dobio u RB-u. Tamo bio potrcko Neweyu a ovdje glavni. Mercedes je svakako imao nekih 2000 ljudi, sto je 4 puta vise od nekih timova, gdje ti je tu balans? I ne mozes ti kaznjavati RB jer su uboli sa bolidom, ko je kriv Mercedesu sto su potpuno promasili koncept i sad bi mijenjali pravila. E ne moze tako. A kad su bili najbolji nisu htjeli nista mijenjati. Aston Martin pokazao da se moze jer su 2.4 sekunde bili brzi od proslogodisnjeg vremena u kvalifikacijama. Po race paceu drugi iza RB-a. Dakle, moze se kad se hoce. A jos nisu ni uselili u novo postrojenje i nemaju svoj zracni tunel.
I am not yet born; O hear me.
Let not the bloodsucking bat or the rat or the stoat or the
club-footed ghoul come near me.

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6036
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la AshburtonG » 09 mar 2023, 04:28

Pa ko je to porekao? Ti si rekao da prave nove tunele, sto je tacno samo za McLaren, dok AM nema uopce svoj trofej. Kako ce pravit novi, kad nemaju trenutni? :mrgreen:
Tesko da ce ga oni dovrsit do kraja ove sezone. Vec su potvrdili da ce wind tunnel tek bit spreman za razvoj bolida za 2025 godinu, a da ce tek biti zavrsen sredinom 2024. Dakle, ako bude spreman tj. od koristi vec za 2025 dobro je.

Fulas poentu. AM je bukvalno kopija proslogodisnjeg RBa i to je jedini razlog zbog cega odlicno stoje aerodinamicki, a ne zbog toga sto su oni nesto revolucionarno(u smislu svog koncepta) uradili. Uporedi samo bolide i sve ce ti bit jasno. Na to dodaj Mercedesov motor, zadnju suspenziju i mjenjac, pa nije ni cudno sto stoje ovako dobro tj. sto su napredovali 2 sekunde. Bice zanimljivo vidjeti i njihov razvoj tokom sezone, gdje ce morat sami donosit nove dijelove i riskirat, ako budu u nekoj borbi za top3. Ja sam misljenja da ce uvijek bit par koraka iza, jer nemaju svoj koncept.

F1 je sport inovacija i testiranja, a cost capom ubijas mogucnost za takvo nesto i limitiras ekipe na all in poteze na pocetku svake promjene regulacija. Valjda je poenta da neko svake sezone moze dovesti nove sponzore i pokusat uradit nesto novo ili nesto bolje, a ne kopirat najbolji proslogodisnji bolid. Ovako imas priliku samo tu zimu pred promjenu, a tu ce svakako uvijek biti favoriti ekipe poput RB, Mercedesa ili Ferrarija. Da nema cost capa, barem bi imali Mercedes koji bi se mogao potuci s RB, ali mozda i Aston ako uloze ogromne novce u R&D. Ostale ekipe ili finansijski nisu spremne ili su strukturirane poput Ferrarija, gdje se samo ljudi mijenjaju, a sve ostaje isto.

Avatar
BocaJuniors1905
Postovi: 3978
Pridružen/a: 17 avg 2019, 23:20
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la BocaJuniors1905 » 09 mar 2023, 09:50

EBSCO je napisao/la:
08 mar 2023, 23:50
Bundesliga je napisao/la:
08 mar 2023, 20:35
Cost cap je odlicna stvar, samo bi ga trebalo povecati zbog inflacije. A da pravila ne rade ne bi u Q1 od prvog do 19 razlika bila samo 1.1 sekundu. Nije sve ni u tome koliko potrosis vec kako potrosis. Cost cap se ne odnosi na postrojenja i zracne tunele. Zato AM i McLaren prave nove. McLaren ce imati novi zracni tunel krajem ove godine a AM ce novo postrojenje otvoriti u maju ove godine a zracni tunel iduce sezone. RB je pokupio bruku inzinjera i svega iz Mercedesa, AM iz RB-a, Mercedesa i ostalih timova.
Eto taman si u 2 recenice objasnio jedan od razloga zasto cost cap nije dobar :kuknjava: Evo jedan od hipotetickih primjera kako je isla stvar. Mercedes je recimo imao para za 20 aktivnih inzinjera koji ce dan noc raditi na problemu kada se stvori i vrlo brzo ce popraviti bolid i nedostatak. Uvođenjem cost capa mercedes mora otpustiti 10 inzinjera i vec nemaju istu moc kao prije a ostali inzinjeri ce samo otici u drugu ekipu. Ili jos bolji primjer je sama 2021a sezona gdje je Mercedes bio u ociglednom zaostatku koji su uspjeli nadoknaditi kroz sezonu. Da si tada imao cost cap gledao bi vrlo dosadnu sezonu gdje bi RB lagano dobio. A kada pricamo o zracnim tunelima i tu je vrijeme ograniceno na bazi toga koje si mjesto osvojio u WCC proteklu sezonu. Da me ne shvatis pogresno dosta inzinjera je otislo od mercedesa radi novog izazova i burnouta ali kada imas novac lakse je naci zamjenu nego sada kada moras pratiti svaki dolar. I AM je kupio te inzinjere parama a ne necim desetim.

Ashburton je naveo realan prikaz situacije gdje u skoro svim sportovima imas samo par timova koji se uvijek vrte u vrhu. Sto naravno samo po sebi nije sporno dokle god ima takmicenje između njih. Mercedes jeste dominirao ako gledas krajnji rezultat ali si barem imao borbu sa Ferrarijem par godina a i duel između Rosberga i Hamiltona. Ovo mirise na situaciju gdje niko nece moci ni prismrditi RB-u a Checo nema kapacitet da se nosi sa Maxom kao sto je Rosberg mogao sa Hamiltonom. Ironicno tu "monotoniju" razbiju upravo ekipe koje preuzmu bogati vlasnici i upumpaju pare. Ovaj Aston Martin koji imas sad je upravo posljedica investiranja para a ne cost capa. Ovako sada imas RB koji je zakucao pravila i cost cap koji ne dopusta ekipama da se brzo penju prema gore. Uostalom F1 je elitni sport a ne "narodni". Ovo nije kosarka ili fudbal gdje ces sada ocekivati neke magicne price nego sport gdje vrhunske kompanije i konstruktori se bore ko ce napraviti bolje auto i pobjediti. Slobodno mogu potpisati odma sada da se top 3 (merc, ferrari i rb) nikad nece smijeniti sa vrha radi cost capa jer mislim da su umjesto tog efekta jednakosti, ustvari dobili efekt da se ekipe sporije penju prema gore i ponasaju se konzervativnije.
BocaJuniors1905 je napisao/la:
08 mar 2023, 19:22
Jbg, Toto je šest mjeseci unaprijed dobio od nekoga iz FIA-e specifikacije kakvi će bolidi biti u 2014 prvoj godini hibrid ere. Pa je sklopio zvijer koja je vladala sedam godina i sekundu brža od svih. Lik u zatvor treba ići. Sad je i ženu ubacio kao Direktora F1 akademije, prošle godine ubacio ženu iz Mercedesa u FIA-u pa su skinuli Majkl Masija, sreća onaj Arap otjera tu ženu početkom ove godine, nakon što je dala info Totu da je RedBul prekršio salary cap za **** 400 hiljada dolara koje nisu otpisali od poreza. Mutan je Toto lik, evo i Hamilton ljut, kaže za BBC Sport da ga nisu slušali šta treba mijenjati na autu i da niko ne prihvata odgovornost da ga nisu slušali.

Rasel standardno već plače po nalogu Tota da će RedBul svaku utrku dobiti ne bili FIA donijela nove odluke koje pogoduju Mercedes. Prošle godine odluke za poskakivanje radi retarda iz Mercedesa koji nisu htjeli podići bolid jer bi izgubili na brzini, pa novi pod od Belgije prošle godine.

Sad će nastaviti kmečati predvođeni Raselom i opet će im FIA pogodovati i usred sezone mijenjati pravila zbog jedne ekipe.
I one pizde iz Ferarija imaju pravo na veto nikad da ga iskoriste. Samo šute.
F1 akademija je za pocetak zensko orijentirana serija. Susie Wolf je 3 godine radila kao development vozac za Williams i povrh toga je imala ogromnu karijeru kao vozac a i kao TP FE tima. Trenutno objektivno gledajuci nemas bolju zensku osobu koja bi vodila zensku seriju. Istina da je Totova zena ali nije fer odbacit joj citavu karijeru i pripisati zaslugu samo radi toga sto mu je zena. I Totu niko nije dao info za krsenje cost capa nego je prvi sumnje iznio Binotto kada je vidio kolicinu upgrades koju RB dovodi i procjenio je da to nije moguce uraditi unutar budzeta. A Tota nije bilo tesko nahuskati da ide protiv RB-a :mrgreen:
Realno tu je poziciju dobila jer žena Tota. Nikad je ne bi dobila bez njega.

Meni samo jedno nije jasno, kada su dominirali prazne tribine na utrkama bile nisu mogli stvoriti jaku navijačku bazu. Ona bruka iz 2019. u Hokenhajmu ostaje za sva vremena. Slave 125. godina 90 posto ljudi u Farari bojama i 10 posto Maksovi navijači :mrgreen:

Niko živ njih ne smatra njemačkom ekipom. Šef i vlasnik 33 posto Austrijanac Toto, sjedište u Engleskoj, inžinjeri Englezi, vozači Englezi :mrgreen: Veze oni sa Njemačkom nemaju, da se razumijemo to se odnosi i na RedBul, ali Maksa barem armija prati po cijelom svijetu, Hamilton uz onoliku dominaciju nije skupio neku veću bazu da ga prati po svijetu. Zadesi se tu i tamo neki engleski turista pa ode na utrku :mrgreen:
MANIJACI JUG 1987
MI SMO ONI ŠTO NE DAJU NA SVOJE!

Avatar
BocaJuniors1905
Postovi: 3978
Pridružen/a: 17 avg 2019, 23:20
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la BocaJuniors1905 » 09 mar 2023, 10:00

AshburtonG je napisao/la:
09 mar 2023, 04:28
Pa ko je to porekao? Ti si rekao da prave nove tunele, sto je tacno samo za McLaren, dok AM nema uopce svoj trofej. Kako ce pravit novi, kad nemaju trenutni? :mrgreen:
Tesko da ce ga oni dovrsit do kraja ove sezone. Vec su potvrdili da ce wind tunnel tek bit spreman za razvoj bolida za 2025 godinu, a da ce tek biti zavrsen sredinom 2024. Dakle, ako bude spreman tj. od koristi vec za 2025 dobro je.

Fulas poentu. AM je bukvalno kopija proslogodisnjeg RBa i to je jedini razlog zbog cega odlicno stoje aerodinamicki, a ne zbog toga sto su oni nesto revolucionarno(u smislu svog koncepta) uradili. Uporedi samo bolide i sve ce ti bit jasno. Na to dodaj Mercedesov motor, zadnju suspenziju i mjenjac, pa nije ni cudno sto stoje ovako dobro tj. sto su napredovali 2 sekunde. Bice zanimljivo vidjeti i njihov razvoj tokom sezone, gdje ce morat sami donosit nove dijelove i riskirat, ako budu u nekoj borbi za top3. Ja sam misljenja da ce uvijek bit par koraka iza, jer nemaju svoj koncept.

F1 je sport inovacija i testiranja, a cost capom ubijas mogucnost za takvo nesto i limitiras ekipe na all in poteze na pocetku svake promjene regulacija. Valjda je poenta da neko svake sezone moze dovesti nove sponzore i pokusat uradit nesto novo ili nesto bolje, a ne kopirat najbolji proslogodisnji bolid. Ovako imas priliku samo tu zimu pred promjenu, a tu ce svakako uvijek biti favoriti ekipe poput RB, Mercedesa ili Ferrarija. Da nema cost capa, barem bi imali Mercedes koji bi se mogao potuci s RB, ali mozda i Aston ako uloze ogromne novce u R&D. Ostale ekipe ili finansijski nisu spremne ili su strukturirane poput Ferrarija, gdje se samo ljudi mijenjaju, a sve ostaje isto.
Realno, bez salary capa nije uopšte konkurentno. Imao si Mercedes koji je godišnje trošio 450 miliona na dva bolida, Ferari i RedBul sigurno po 300 miliona. Kako će se drugi takmičiti s tim? Jedan Meklaren, Vilijams, Reno koji su ipak historijska imena. A zamisli tek sirotinju Has i Alfa Romeo. Baš tad bez salary capa nisu mogli meda svetoj trojci na vrhu, možda neko ludilo od utrke kao Monza 2020 kad je Gasli pobijedio ili Mađarska 2021. kada je Okon dobio, ali to je baš splet najluđih mogućih okolnosti. Ili Bahrejn 2020. kad je Čeko dobio u Fors indiji, Rasel koji je vozio umjesto Hamiltona temam da ga prestigne pukne mu guma :mrgreen:

Ovako barem ispliva neko kao Aston koji je bliže svetoj trojci nego midfildu. Mislim uvijek će najbolji inženjeri raditi u Trojci, ali kada imaš nekog kao Lorenc Strol možeš itekako ukrasti i njima ponajbolje inženjere i pokušati se tući. Šta će jadni Gunter kad nazove Džina :mrgreen: lik sirotinja
MANIJACI JUG 1987
MI SMO ONI ŠTO NE DAJU NA SVOJE!

Bundesliga
Postovi: 11764
Pridružen/a: 15 mar 2011, 23:06
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Bundesliga » 09 mar 2023, 10:29

AshburtonG je napisao/la:
09 mar 2023, 04:28
Pa ko je to porekao? Ti si rekao da prave nove tunele, sto je tacno samo za McLaren, dok AM nema uopce svoj trofej. Kako ce pravit novi, kad nemaju trenutni? :mrgreen:
Tesko da ce ga oni dovrsit do kraja ove sezone. Vec su potvrdili da ce wind tunnel tek bit spreman za razvoj bolida za 2025 godinu, a da ce tek biti zavrsen sredinom 2024. Dakle, ako bude spreman tj. od koristi vec za 2025 dobro je.

Fulas poentu. AM je bukvalno kopija proslogodisnjeg RBa i to je jedini razlog zbog cega odlicno stoje aerodinamicki, a ne zbog toga sto su oni nesto revolucionarno(u smislu svog koncepta) uradili. Uporedi samo bolide i sve ce ti bit jasno. Na to dodaj Mercedesov motor, zadnju suspenziju i mjenjac, pa nije ni cudno sto stoje ovako dobro tj. sto su napredovali 2 sekunde. Bice zanimljivo vidjeti i njihov razvoj tokom sezone, gdje ce morat sami donosit nove dijelove i riskirat, ako budu u nekoj borbi za top3. Ja sam misljenja da ce uvijek bit par koraka iza, jer nemaju svoj koncept.

F1 je sport inovacija i testiranja, a cost capom ubijas mogucnost za takvo nesto i limitiras ekipe na all in poteze na pocetku svake promjene regulacija. Valjda je poenta da neko svake sezone moze dovesti nove sponzore i pokusat uradit nesto novo ili nesto bolje, a ne kopirat najbolji proslogodisnji bolid. Ovako imas priliku samo tu zimu pred promjenu, a tu ce svakako uvijek biti favoriti ekipe poput RB, Mercedesa ili Ferrarija. Da nema cost capa, barem bi imali Mercedes koji bi se mogao potuci s RB, ali mozda i Aston ako uloze ogromne novce u R&D. Ostale ekipe ili finansijski nisu spremne ili su strukturirane poput Ferrarija, gdje se samo ljudi mijenjaju, a sve ostaje isto.
Ma necemo sad filozofirati, prave svoj zracni tunel jel sad bolje? AM nije ni blizu kopija RB-a vec fuzija mnogih bolida plus inovacije samog Aston Martina. Imas side pode koji vise lice na Ferrari-Alpinu ali samo agresivnije i za razliku od Ferrarija one se spustaju skroz dole. Imas prednje krilo koje je slicno Mercedesu sto je opet normalno jer imaju njihov motor, njihov mjenjac i zadnje vjesanje. Prednje vjesanje prave sami i opet se mora prilagoditi Mercedesovim dijelovima i nije ni nalik RB-u. Onda imas sa strane poda ove zice koje je uspostavio Mercedes pa ostali pokupili. Pusti ti Marka sto baljezga gluposti, najodvratnija licnost u citavoj F1 a nije da nema konkurencije. Ne mozes ti praviti nesto da bude isto kao RB, a dijelovi te ogranicavaju. Pod cost capom ti je kljucno da imas vrhunsko postrojenje, vrhunski zracni tunel i vrhunsko osoblje. I onda mozes svasta uraditi.
I am not yet born; O hear me.
Let not the bloodsucking bat or the rat or the stoat or the
club-footed ghoul come near me.

Avatar
EBSCO
Postovi: 1667
Pridružen/a: 06 feb 2012, 00:31
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la EBSCO » 09 mar 2023, 17:53

Izgleda doslo iz guice u glavu :mrgreen:
Ferrari: Sanchez, head of aerodynamics, has resigned!
https://www.formu1a.uno/terremoto-ferra ... imissioni/
Mercedes emergency meeting: Mike Elliot receives ultimatum
https://www.formu1a.uno/en/mercedes-eme ... ultimatum/

Avatar
BocaJuniors1905
Postovi: 3978
Pridružen/a: 17 avg 2019, 23:20
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la BocaJuniors1905 » 09 mar 2023, 20:44

EBSCO je napisao/la:
09 mar 2023, 17:53
Izgleda doslo iz guice u glavu :mrgreen:
Ferrari: Sanchez, head of aerodynamics, has resigned!
https://www.formu1a.uno/terremoto-ferra ... imissioni/
Mercedes emergency meeting: Mike Elliot receives ultimatum
https://www.formu1a.uno/en/mercedes-eme ... ultimatum/
Mene je baš Hamilton iznenadio da je onako prozvao ekipu, realno uvijek je bio hajmo jače, hajmo bolje, možemo mi ovo, vratićemo se.
Izgleda da ga je baš pogodilo što su opet krntiju napravili. Neka se malo i Orci znoje :mrgreen:
MANIJACI JUG 1987
MI SMO ONI ŠTO NE DAJU NA SVOJE!

Avatar
EBSCO
Postovi: 1667
Pridružen/a: 06 feb 2012, 00:31
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la EBSCO » 09 mar 2023, 23:31

BocaJuniors1905 je napisao/la:
09 mar 2023, 20:44
EBSCO je napisao/la:
09 mar 2023, 17:53
Izgleda doslo iz guice u glavu :mrgreen:
Ferrari: Sanchez, head of aerodynamics, has resigned!
https://www.formu1a.uno/terremoto-ferra ... imissioni/
Mercedes emergency meeting: Mike Elliot receives ultimatum
https://www.formu1a.uno/en/mercedes-eme ... ultimatum/
Mene je baš Hamilton iznenadio da je onako prozvao ekipu, realno uvijek je bio hajmo jače, hajmo bolje, možemo mi ovo, vratićemo se.
Izgleda da ga je baš pogodilo što su opet krntiju napravili. Neka se malo i Orci znoje :mrgreen:
Mislim da je Hamilton u prosloj sezoni kroz primjer Russella shvatio da se mora vise zauzeti za sebe i da ne moze vise slijepo vjerovati inzinjerima. Generalno kroz protekle sezone Mercedes je fercerao bez greske i Hamilton je imao apsolutno povjerenje u ono sto rade i nije nista propitivao i zavrsavali su sa titulama. George kao mlađi i malo agilniji, je shvatio ranije da to bas nije onaj stari Mercedes pa je poceo propitivati strategije i nametati svoja rjesenja. Isto tako u kontekstu auta, mislim da im Hamilton previse vjeruje i da je bio "blag" tokom developmenta kada im je govorio kakvo je auto ali da je ocigledno sad "puklo" u njemu.

Ovdje se izgleda desava ona klasicna bitka inzinjera i realizatora. Inzinjer dođe sa brojevima i metrikom da sve na papiru radi kako treba i da se moze doci do neke brzine, dok ovi u praksi na stazi se slomise govoreci da se ustvari desava nesto skroz drugo :mrgreen:

Bururetuglavi
Postovi: 186
Pridružen/a: 07 avg 2022, 09:54
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Bururetuglavi » 10 mar 2023, 10:37

Velika zanimljivost

https://theobjective.com/deportes/2023- ... formula-1/

Od svih motora koji napuste Brixworth najkvalitetniji idu momcadi Mercedesa. Tako da najbolji motor koji je isporucen Luisu Hamiltonu na testu imao 3 KW ili oko 4 KS vise snage nego oni isporuceni AM


Ako se nastavi ovakvo stanje izmedju AM i Mercedesa stanje bi se moglo okrenuti od cetvrte utrke da ovi prvi krenu dobijati najkvalitetnije sto izadje iz Brixwortha

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6036
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la AshburtonG » 17 mar 2023, 13:24

U Mercedesu se kuha pravo. :rol:


Avatar
BocaJuniors1905
Postovi: 3978
Pridružen/a: 17 avg 2019, 23:20
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la BocaJuniors1905 » 17 mar 2023, 16:53

Dobar prvi trening, nije bilo zastava. U Ferariju opet belaji, kada koriste pravo krilo za ovu stazu spori su na pravcu i u krivinama. RedBul najbrži sa 335kmh
MANIJACI JUG 1987
MI SMO ONI ŠTO NE DAJU NA SVOJE!

Avatar
samocelik
Postovi: 4931
Pridružen/a: 27 nov 2011, 20:00
Lokacija: Uzavreli Grad
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la samocelik » 17 mar 2023, 18:26

Ovi iz Ferrarija su retardirani majke mi moje. Ne znam kako da se drugačije izrazim.
Godinama su te topili, ali ostao si jak kao Čelik!

Avatar
BocaJuniors1905
Postovi: 3978
Pridružen/a: 17 avg 2019, 23:20
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la BocaJuniors1905 » 17 mar 2023, 19:47

samocelik je napisao/la:
17 mar 2023, 18:26
Ovi iz Ferrarija su retardirani majke mi moje. Ne znam kako da se drugačije izrazim.
Opet mijenjali dijelove motora na oba bolida :cry:
Dvije sedmice govore, sve OK nema problema i danas promjena.

Inače, na drugom treningu svi timovi su bili odlični na dugim krugovima, sličan race pace, RedBul naravno najbolji.
Iznenadjene je Alpina :thumbup:
MANIJACI JUG 1987
MI SMO ONI ŠTO NE DAJU NA SVOJE!

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6036
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la AshburtonG » 17 mar 2023, 19:51

Alonso gubi u S3. Ako tamo nadju rjesenje, mogla bi bit zanimljiva trka, za razliku od prethodne, pogotovo jer ce ovdje skoro pa sa 100% sigurnoscu bit zutih zastava, VSC i SC.


Avatar
samocelik
Postovi: 4931
Pridružen/a: 27 nov 2011, 20:00
Lokacija: Uzavreli Grad
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la samocelik » 17 mar 2023, 23:07

Ova mi je staza cool. U obje trke do sada je dala neke neočekivane stvari. Iskrneo po do sada pokazanom Max će biti prvak krajem ljeta i ne vidim nekog konkurenta. Nadam se da će Alonso uzeti što više postolja (jer to znači trkanje) pa možda i jednu dvije pobjede ako RB Maxa odustane. Ferrari kao i Mečka za sada ne znaju jesu li došli ili pošli. Alpina pokušava to iskorisiti što je jako pohvalno. McLaren :rol:
Godinama su te topili, ali ostao si jak kao Čelik!

Bundesliga
Postovi: 11764
Pridružen/a: 15 mar 2011, 23:06
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Bundesliga » 17 mar 2023, 23:41

AshburtonG je napisao/la:
17 mar 2023, 19:51
Alonso gubi u S3. Ako tamo nadju rjesenje, mogla bi bit zanimljiva trka, za razliku od prethodne, pogotovo jer ce ovdje skoro pa sa 100% sigurnoscu bit zutih zastava, VSC i SC.

Gubi zato sto RB ima brutalnu brzinu na pravcu. Tu AM kaska, ako to uspiju rijesiti bit ce dobro. U prvom i drugom sektoru gdje nije samo fazon po gasu je Nando bio najbrzi. Zato sto je tehnicki prejak vozac.
I am not yet born; O hear me.
Let not the bloodsucking bat or the rat or the stoat or the
club-footed ghoul come near me.

Avatar
darker10
Postovi: 5253
Pridružen/a: 20 nov 2012, 15:01
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la darker10 » 18 mar 2023, 08:36

Sve sto zelim za utrku jest da na startnom gridu Verstappen i Alonso budu na prve dvije pozicije.😁

Avatar
ronaldo99
Postovi: 18718
Pridružen/a: 05 okt 2010, 20:16
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la ronaldo99 » 18 mar 2023, 09:25

Jel ima ferari kakve kazne zbog promjena na bolidu?

Odgovori

Natrag na “Auto-moto”

Online

Trenutno korisnika/ca: Amazon [Bot] i 2 gosta.