ASD je napisao/la: ↑10 jun 2023, 14:43
tuzlak1987 je napisao/la: ↑10 jun 2023, 13:03
rio_Ferdy88 je napisao/la: ↑10 jun 2023, 12:37
Dok god imaju jeftine karte i lete iz BiH neka ih, bolje i sa njima letjeti negoli sa nekim ko naplacuje tri puta vise za obicnu kartu.
Ne znam sta misli Sarajevo al ce morati sa nekim potpisati ugovor od tih low cost, ne znam da iko ide vise iz Sa za Evropu pored Tuzle i Banjaluke, sto god rodbine imam svi idu tako, ili Split, jer sto bi placao neko tri puta skuplje karte kad moze ovamo proci jeftinije.
Cim je to u gubitku velika je sansa da fusere i sa odrzavanjem aviona.
Možda su gubitak stvorili tako što su novac trošili u održavanje aviona?
Iznenađujuće Ryanair ima prilično staru flotu, u prosjeku čak 12,1 godinu. Ryanair (bez sestinskih kompanija) ima 258 aviona. Najstariji avion je jedini Boeing 737-700 koji je star čak 22,6 godina. Najstariji 737-800 je 18,4 godina, a čak 6 aviona je starije od 18 godina. Najmlađi 737MAX8-200 je star mjesec dana.
Za razliku od toga Wizz Air ima flotu prosječno staru tek 5,6 godina (najstariji avion ima 14,4 godine). EasyJet ima flotu prosječno staru tek 8,7 godina, Norwegian 7,2 godine, Vueling 8,1, Transavia 11,5, Eurowings 11,4, Flydubai 5,4 godine, a Pegasus tek 5,1 godinu. Ovo znači da Ryanair ima bitno stariju flotu od ostalih LCC.
Za poređenje Lufthansa bog allah Evrope ima avione i po 25 godina stare .
Gubitak su najviše stvorili kada su krenuli sa ekspanzijom i otvaranjem baza 2021 godine , godinu poslije "dolaska" korone , tada su mislili da će biti boom ...
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...