Moguce da je akumulator. Ali valjalo bi provjeriti i napon punjenja akumulatora, koji bi trebao bit otprilike izmedju 13.7 i 14.5 V i mjeri se kad motor radi. Za svako odstupanje trebat ces provjerit i alternator, jer pomenuti alternator puni akumulator.klasik je napisao/la: ↑22 jun 2023, 00:00Golf 6, 1.6
Veceras bio u gradu i vratim se do auta, upalise se lampice i pogasi sve, mrtav, upalim ga na kablove vozio 10 minuta ugasim i opet isto. Upalim ponovo i vozso se pola h i kad sam ugasio opet isto, nista, kso krene kontakt i nista, nems verglsnja, nista, mrtav. U ovoj voznji mi je podigo malo rad motora, isto ko kad radi regeneraciju dpfa, kad stanem na semafor i dam gas zna mi malo unutrasnje osvjetljenje zatreperit i ono na sekundu mi se upale neke nasumicne lampice.
Sutra cu do majstora al moram prvo na posao sa autom pa kontam
Akumulator
Alternator
Il nesto trece
Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Alternator je to kume. Samo kod dobrog električara se uputi.Asteriks je napisao/la: ↑22 jun 2023, 08:11Moguce da je akumulator. Ali valjalo bi provjeriti i napon punjenja akumulatora, koji bi trebao bit otprilike izmedju 13.7 i 14.5 V i mjeri se kad motor radi. Za svako odstupanje trebat ces provjerit i alternator, jer pomenuti alternator puni akumulator.klasik je napisao/la: ↑22 jun 2023, 00:00Golf 6, 1.6
Veceras bio u gradu i vratim se do auta, upalise se lampice i pogasi sve, mrtav, upalim ga na kablove vozio 10 minuta ugasim i opet isto. Upalim ponovo i vozso se pola h i kad sam ugasio opet isto, nista, kso krene kontakt i nista, nems verglsnja, nista, mrtav. U ovoj voznji mi je podigo malo rad motora, isto ko kad radi regeneraciju dpfa, kad stanem na semafor i dam gas zna mi malo unutrasnje osvjetljenje zatreperit i ono na sekundu mi se upale neke nasumicne lampice.
Sutra cu do majstora al moram prvo na posao sa autom pa kontam
Akumulator
Alternator
Il nesto trece
Tako blizu, a tako daleko.
Re: Automobili, motori...
Ubacio jutros drugi akumulator, odma upali bez problemaAsteriks je napisao/la: ↑22 jun 2023, 08:11Moguce da je akumulator. Ali valjalo bi provjeriti i napon punjenja akumulatora, koji bi trebao bit otprilike izmedju 13.7 i 14.5 V i mjeri se kad motor radi. Za svako odstupanje trebat ces provjerit i alternator, jer pomenuti alternator puni akumulator.klasik je napisao/la: ↑22 jun 2023, 00:00Golf 6, 1.6
Veceras bio u gradu i vratim se do auta, upalise se lampice i pogasi sve, mrtav, upalim ga na kablove vozio 10 minuta ugasim i opet isto. Upalim ponovo i vozso se pola h i kad sam ugasio opet isto, nista, kso krene kontakt i nista, nems verglsnja, nista, mrtav. U ovoj voznji mi je podigo malo rad motora, isto ko kad radi regeneraciju dpfa, kad stanem na semafor i dam gas zna mi malo unutrasnje osvjetljenje zatreperit i ono na sekundu mi se upale neke nasumicne lampice.
Sutra cu do majstora al moram prvo na posao sa autom pa kontam
Akumulator
Alternator
Il nesto trece
ᴛᴜᴢʟᴀɴꜱᴋᴀ ꜱʟᴏʙᴏᴅᴀ
Re: Automobili, motori...
I meni se isto desilo ugasio auto bez problema, nakon pet minuta ponovo da upalim nista nikakvog zvuka. Promjenio akumulator upalio bez problema.klasik je napisao/la: ↑22 jun 2023, 11:21Ubacio jutros drugi akumulator, odma upali bez problemaAsteriks je napisao/la: ↑22 jun 2023, 08:11Moguce da je akumulator. Ali valjalo bi provjeriti i napon punjenja akumulatora, koji bi trebao bit otprilike izmedju 13.7 i 14.5 V i mjeri se kad motor radi. Za svako odstupanje trebat ces provjerit i alternator, jer pomenuti alternator puni akumulator.klasik je napisao/la: ↑22 jun 2023, 00:00Golf 6, 1.6
Veceras bio u gradu i vratim se do auta, upalise se lampice i pogasi sve, mrtav, upalim ga na kablove vozio 10 minuta ugasim i opet isto. Upalim ponovo i vozso se pola h i kad sam ugasio opet isto, nista, kso krene kontakt i nista, nems verglsnja, nista, mrtav. U ovoj voznji mi je podigo malo rad motora, isto ko kad radi regeneraciju dpfa, kad stanem na semafor i dam gas zna mi malo unutrasnje osvjetljenje zatreperit i ono na sekundu mi se upale neke nasumicne lampice.
Sutra cu do majstora al moram prvo na posao sa autom pa kontam
Akumulator
Alternator
Il nesto trece
Re: Automobili, motori...
Od ukupnog broja uvezenih vozila od januara do maja ove godine, cifre 27416, vecina naravno otpada na polovnjake tj. 23349 dok na nova 4022.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 22 jun 2023, 17:57, ukupno mijenjano 1 put.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Sta bi mi moglo biti na jednom kombiju, kad nabijem na 40 pocne tresti dok ne ocepi pa opet normala. Cini mi se da su svjecice? Sta mislis? Ako je otiso coil, onda moram iznutra vadit, puh
Re: Automobili, motori...
Koji je kombi roka, godiste, kubikaza itd...
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Re: Automobili, motori...
Kakve to ti masinerije vozis. Sad, to su oni Fordovi V8 (ima i V10). Ja koliko sam uspio bliknut, imas ovaj 5.4 sto se u tu seriju (E) ugradjuje dugo godina a snage 260 konja. Ima i onaj jaci V10 6.8 al vjerovatno nije taj.
Pretpostavljam da je automatik, benzinac i atmosferski motor (znaci bez turba). Msm da su prilicno izdrzljivi, ali kako ne bi, kada su toliko toga ulozi u motor od 8 cilindara koji je mozda i zastitni znak tog komercijalnog vozila.
Sad, moze bit zbog ubrzigavanja, moze zbog probijanja iskre na kablovima, lambde sonde, senzora (npr. temperature), falš zraka itd.
Onda moze do zapusenog filtera zraka u kombinaciji sa drugom cakom, zaprljan MAF senzor, kvar pumpe goriva, leptir gasa, istrosene svjecice il zapusen katalizator. Popis je prilicno velik.
Najbolje skopcat na dijagnostiku.
Pretpostavljam da je automatik, benzinac i atmosferski motor (znaci bez turba). Msm da su prilicno izdrzljivi, ali kako ne bi, kada su toliko toga ulozi u motor od 8 cilindara koji je mozda i zastitni znak tog komercijalnog vozila.
Sad, moze bit zbog ubrzigavanja, moze zbog probijanja iskre na kablovima, lambde sonde, senzora (npr. temperature), falš zraka itd.
Onda moze do zapusenog filtera zraka u kombinaciji sa drugom cakom, zaprljan MAF senzor, kvar pumpe goriva, leptir gasa, istrosene svjecice il zapusen katalizator. Popis je prilicno velik.
Najbolje skopcat na dijagnostiku.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
4.6, V8, benzin, automatik, morat cu ga skopcat onda, mada mi baca na svjecice.Asteriks je napisao/la: ↑22 jun 2023, 18:33Kakve to ti masinerije vozis. Sad, to su oni Fordovi V8 (ima i V10). Ja koliko sam uspio bliknut, imas ovaj 5.4 sto se u tu seriju (E) ugradjuje dugo godina a snage 260 konja. Ima i onaj jaci V10 6.8 al vjerovatno nije taj.
Pretpostavljam da je automatik, benzinac i atmosferski motor (znaci bez turba). Msm da su prilicno izdrzljivi, ali kako ne bi, kada su toliko toga ulozi u motor od 8 cilindara koji je mozda i zastitni znak tog komercijalnog vozila.
Sad, moze bit zbog ubrzigavanja, moze zbog probijanja iskre na kablovima, lambde sonde, senzora (npr. temperature), falš zraka itd.
Najbolje skopcat na dijagonostiku.
Ma nisu k'o sto su bili, od 2000-2006 su najbolje serije sto su izdavali, imo sam prije ovog 2006, 300k s njim preso nista na njemu nisam zamjenio osim ulja, mashina suho zlato, ovo novije je smece, na ovom mi otisla transmisija na 80k, sad me ovo zeza. Napraviti pa uvalit kome, i uzet Sprintera. Sta mislis o Sprinterima 2500, dizel?
Re: Automobili, motori...
Sto se transmisije tice, jesil mijenjao ulje, jer na automatskim mjenjacima interval zamjene zna bit na cca 60 do 70k, a tu bome fino popije i preko 5 litara.
A glede Sprintera pa vidi, u Americi i EU recemo najprodavanije komercijalno vozilo je Ford Transit. Tamo bi ti trebao bit jeftiniji servis za Transita te pristupacnost i generalno servisna mreza. Opet zavisno kakav model zelis, koje kubikaze, snage itd.
Imas i onaj Ford Transit Custom, ali ovisno o tvojoj potrebi za utovarni prostor, nosivost itd. Najtezi Sprinter ima nosivost oko 2500 kg dok najtezi Transit oko 2200 (provjeri ti ipak detaljno ovu info).
Imas ponudu dobrih i jakih dizelasa za ovog Forda.
A glede Sprintera pa vidi, u Americi i EU recemo najprodavanije komercijalno vozilo je Ford Transit. Tamo bi ti trebao bit jeftiniji servis za Transita te pristupacnost i generalno servisna mreza. Opet zavisno kakav model zelis, koje kubikaze, snage itd.
Imas i onaj Ford Transit Custom, ali ovisno o tvojoj potrebi za utovarni prostor, nosivost itd. Najtezi Sprinter ima nosivost oko 2500 kg dok najtezi Transit oko 2200 (provjeri ti ipak detaljno ovu info).
Imas ponudu dobrih i jakih dizelasa za ovog Forda.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Jesam, odrzavam to sve.Asteriks je napisao/la: ↑22 jun 2023, 19:31Sto se transmisije tice, jesil mijenjao ulje, jer na automatskim mjenjacima interval zamjene zna bit na cca 60 do 70k, a tu bome fino popije i preko 5 litara.
A glede Sprintera pa vidi, u Americi i EU recemo najprodavanije komercijalno vozilo je Ford Transit. Tamo bi ti trebao bit jeftiniji servis za Transita te pristupacnost i generalno servisna mreza. Opet zavisno kakav model zelis, koje kubikaze, snage itd.
Imas i onaj Ford Transit Custom, ali ovisno o tvojoj potrebi za utovarni prostor, nosivost itd. Najtezi Sprinter ima nosivost oko 2500 kg dok najtezi Transit oko 2200 (provjeri ti ipak detaljno ovu info).
Imas ti ponudu dobrih i jakih dizelasa za ovog Forda.
Dvoumim se izmedju ta dva, kazu da je Sprinter jaci, jest da su popravke skuplje ali slabo se i kvari, vidjo sam ih po 700k presli. Samo DEF zeza mnoge, imal kakva solucija za DEF?
Re: Automobili, motori...
Pa provjeri ti to opet, jer evo uporedo nesto radim pa ti haman sture info prosljedjujem. Ford Transit najjaci model ima dva sestaka (V6) benzinca od 275 i 310 konja, ovo je za americko trziste. Ne bi rekao da Merc u Sprinteru ima tu jaceg aduta.
Mozes naravno poredit i dizel verzije a imas onaj onaj Transit dizelas od msm 185 konja 2.0, bar je bio u ponudi prije dvije god. Sad da li je to verzija za EU i ima li u SAD-u to ne znam trenutno.
Mozda je Sprinter mogao prevaliti ogromnu km, ali na novijim modelima uvijek imas nove izazove, kostrukcijska rjesenja, opterecenja, smanjenja kubikaze zarad eko izazova, itd., pa je uvijek potrebno pricekati noviju generaciju da se dokaze na djelu.
Glede dugovjecnosti, pravovremeni servis i originalni dijelovi su prava rjesenja.
Mozes naravno poredit i dizel verzije a imas onaj onaj Transit dizelas od msm 185 konja 2.0, bar je bio u ponudi prije dvije god. Sad da li je to verzija za EU i ima li u SAD-u to ne znam trenutno.
Mozda je Sprinter mogao prevaliti ogromnu km, ali na novijim modelima uvijek imas nove izazove, kostrukcijska rjesenja, opterecenja, smanjenja kubikaze zarad eko izazova, itd., pa je uvijek potrebno pricekati noviju generaciju da se dokaze na djelu.
Glede dugovjecnosti, pravovremeni servis i originalni dijelovi su prava rjesenja.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- tuzlak1987
- Postovi: 36247
- Pridružen/a: 26 maj 2013, 12:11
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ima li neko ideju sta bi moglo biti. Kada sam parkirao auto primjetim da su za autom ostajali tragovi kao kapi vode. Pogledam motor sve ok, sagnem se da vidim ispod auta i kapa konstantno dole negdje na mjestu osovine i mjenjaca.
A inace danas kada sam upalio temperatura 45, sada da krenem zamaglila stakla skroz.
Provjeriti cu ujutru nivo rashladne. Tekucina koja kapa je kao voda, nije ulje.
Ova sparina je izgleda previse za Cliomobila bila danas
A inace danas kada sam upalio temperatura 45, sada da krenem zamaglila stakla skroz.
Provjeriti cu ujutru nivo rashladne. Tekucina koja kapa je kao voda, nije ulje.
Ova sparina je izgleda previse za Cliomobila bila danas

Re: Automobili, motori...
Da ti nije od klime kondenz? Jesil je palio?tuzlak1987 je napisao/la: ↑22 jun 2023, 21:40Ima li neko ideju sta bi moglo biti. Kada sam parkirao auto primjetim da su za autom ostajali tragovi kao kapi vode. Pogledam motor sve ok, sagnem se da vidim ispod auta i kapa konstantno dole negdje na mjestu osovine i mjenjaca.
A inace danas kada sam upalio temperatura 45, sada da krenem zamaglila stakla skroz.
Provjeriti cu ujutru nivo rashladne. Tekucina koja kapa je kao voda, nije ulje.
Ova sparina je izgleda previse za Cliomobila bila danas![]()
Emancipate yourselves from mental slavery...
Memento Mori...
Memento Mori...
Re: Automobili, motori...
@Asteriks
Passat B7 2014 2.0 103 kw
109k prešao
Passat B7 2014 2.0 103 kw
109k prešao
Re: Automobili, motori...
B7 je imao kres test 2010., i osvojio 5 zvjezdica za tadasnje stadnarde. Zastita (su)vozaca 91 %, djece 77 %, te safety assist 71 %, to sto se tice sigurnosti.
Godisnje, servisi najveceg EU trzista - Njemacke, zabiljeze posjet od par miliona intervencija, tj. onaj vanredni gdje je vozilo stalo, radila slepka ili ekipe izalse na teren. Gledajuci po modelima i klasi, te rezultatima analiza najveceg autokluba EU, moze se reci da je Passat B7 imao dobar rezultat.


Taj motor sto te zanima 2.0 TDI, recemo u B6-ici je imao nekih problema oko dizni, koje su bile Siemensove do 2009. Od 2008. se ugradjuje ovo moderno CR ubrizgavanje.
B7 od pocetka koristi Boschove dizne sa kojima nisu zabiljezeni neki hronicni problemi. Interval velikog servisa ti je cca 200 do 210k. Platformu dijeli sa Skodom Superb, Tiguanom itd. Benzinci su im imali problema sa lancem, oni TSI zbog cega su od 2012. presli na remen.
Kada ga testirao, zapamti da imas masu stvari od kojih neke neces stic ili ces smetnut, al ono kljucno - noviji polovnjaci, znaci motori kada rade u leru, zagrijani i ti mu otvoris cep ulja i vidis da malo dimi, ne mora znacit kraj svijeta te stanje pred generalku, jer tu su neka kostrukcijska rjesenja, etc, pa nekad ne mora znaciti nista, a ne da ti neki strucnjak puni glavu ono bjezi od toga. Istina moze znacit bas da je zreo za generalke, ali to ce pokazat mjerenje kompresije i pritiska ulja, a ne ono odokativna procjena. Tako da trebas gledati cijelu sliku, da li lupa, krci, trese, skrga. Da li trza u voznji, prima li gas, kako reaguje u leru, da li ravonmjerno ubrzava i da li pusta ulje il kakvu tecnost. Pa pregledaj ovjes, tako sto ces motati max u lijevo/desno itd. Nekad i kad lupa/struze pa skontas otp dolazi iz desnog tocka, moze bit npr. zamjena kinetickog pa ne treba te odma odbit, ako je prodavac voljan malo spustiti. I opet budi spreman taman kad ti majstor kaze 10/10, da ces uskoro uloziti minimalno par joja u vanredni servis.
Godisnje, servisi najveceg EU trzista - Njemacke, zabiljeze posjet od par miliona intervencija, tj. onaj vanredni gdje je vozilo stalo, radila slepka ili ekipe izalse na teren. Gledajuci po modelima i klasi, te rezultatima analiza najveceg autokluba EU, moze se reci da je Passat B7 imao dobar rezultat.


Taj motor sto te zanima 2.0 TDI, recemo u B6-ici je imao nekih problema oko dizni, koje su bile Siemensove do 2009. Od 2008. se ugradjuje ovo moderno CR ubrizgavanje.
B7 od pocetka koristi Boschove dizne sa kojima nisu zabiljezeni neki hronicni problemi. Interval velikog servisa ti je cca 200 do 210k. Platformu dijeli sa Skodom Superb, Tiguanom itd. Benzinci su im imali problema sa lancem, oni TSI zbog cega su od 2012. presli na remen.
Kada ga testirao, zapamti da imas masu stvari od kojih neke neces stic ili ces smetnut, al ono kljucno - noviji polovnjaci, znaci motori kada rade u leru, zagrijani i ti mu otvoris cep ulja i vidis da malo dimi, ne mora znacit kraj svijeta te stanje pred generalku, jer tu su neka kostrukcijska rjesenja, etc, pa nekad ne mora znaciti nista, a ne da ti neki strucnjak puni glavu ono bjezi od toga. Istina moze znacit bas da je zreo za generalke, ali to ce pokazat mjerenje kompresije i pritiska ulja, a ne ono odokativna procjena. Tako da trebas gledati cijelu sliku, da li lupa, krci, trese, skrga. Da li trza u voznji, prima li gas, kako reaguje u leru, da li ravonmjerno ubrzava i da li pusta ulje il kakvu tecnost. Pa pregledaj ovjes, tako sto ces motati max u lijevo/desno itd. Nekad i kad lupa/struze pa skontas otp dolazi iz desnog tocka, moze bit npr. zamjena kinetickog pa ne treba te odma odbit, ako je prodavac voljan malo spustiti. I opet budi spreman taman kad ti majstor kaze 10/10, da ces uskoro uloziti minimalno par joja u vanredni servis.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Koliko bi novca dao za ovo auto?Asteriks je napisao/la: ↑23 jun 2023, 17:04B7 je imao kres test 2010., i osvojio 5 zvjezdica za tadasnje stadnarde. Zastita (su)vozaca 91 %, djece 77 %, te safety assist 71 %, to sto se tice sigurnosti.
Godisnje, servisi najveceg EU trzista - Njemacke, zabiljeze posjet od par miliona intervencija, tj. onaj vanredni gdje je vozilo stalo, radila slepka ili ekipe izalse na teren. Gledajuci po modelima i klasi, te rezultatima analiza najveceg autokluba EU, moze se reci da je Passat B7 imao dobar rezultat.
Taj motor sto te zanima 2.0 TDI, recemo u B6-ici je imao nekih problema oko dizni, koje su bile Siemensove do 2009. Od 2008. se ugradjuje ovo moderno CR ubrizgavanje.
B7 od pocetka koristi Boschove dizne sa kojima nisu zabiljezeni neki hronicni problemi. Interval velikog servisa ti je cca 200 do 210k. Platformu dijeli sa Skodom Superb, Tiguanom itd. Benzinci su im imali problema sa lancem, oni TSI zbog cega su od 2012. presli na remen.
Kada ga testirao, zapamti da imas masu stvari od kojih neke neces stic ili ces smetnut, al ono kljucno - noviji polovnjaci, znaci motori kada rade u leru, zagrijani i ti mu otvoris cep ulja i vidis da malo dimi, ne mora znacit kraj svijeta te stanje pred generalku, jer tu su neka kostrukcijska rjesenja, etc, pa nekad ne mora znaciti nista, a ne da ti neki strucnjak puni glavu ono bjezi od toga. Istina moze znacit bas da je zreo za generalke, ali to ce pokazat mjerenje kompresije i pritiska ulja, a ne ono odokativna procjena. Tako da trebas gledati cijelu sliku, da li lupa, krci, trese, skrga. Da li trza u voznji, prima li gas, kako reaguje u leru, da li ravonmjerno ubrzava i da li pusta ulje il kakvu tecnost. Pa pregledaj ovjes, tako sto ces motati max u lijevo/desno itd. Nekad i kad lupa/struze pa skontas otp dolazi iz desnog tocka, moze bit npr. zamjena kinetickog pa ne treba te odma odbit, ako je prodavac voljan malo spustiti. I opet budi spreman taman kad ti majstor kaze 10/10, da ces uskoro uloziti minimalno par joja u vanredni servis.
Re: Automobili, motori...
Pa sad, po Svabiji to 2014. god se krecu od 9000 eura pa do 14 000 i jace, ovisno od stanja, paketa opreme (Trendline, Comfortline i Highline).
Kod nas je vjv od 20k pa gore preko 24k KM, divlje je to trziste polovnjaka.
Druga stvar sto bi ja radije za te pare uzeo i tik stariju Toyotu RAV4, a idealno bi bilo neku Corollu benzinca.
Japanac je dokazano nenadmasiv u segmentu polovnjaka, barem po pitanju ovih V4 motora. Eh kad oces petak, a pogotov sestak (V6) i sl, onda ko ima dublji dzep u obzir dolaze BMW, Merc i tako ti teskasi.
Kod nas je vjv od 20k pa gore preko 24k KM, divlje je to trziste polovnjaka.
Druga stvar sto bi ja radije za te pare uzeo i tik stariju Toyotu RAV4, a idealno bi bilo neku Corollu benzinca.
Japanac je dokazano nenadmasiv u segmentu polovnjaka, barem po pitanju ovih V4 motora. Eh kad oces petak, a pogotov sestak (V6) i sl, onda ko ima dublji dzep u obzir dolaze BMW, Merc i tako ti teskasi.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Kad su već aktivan, Asteriks.....mišljenje o Tiguanu Rline 2.0, kraj 2010
Mane i vrline
Drže cijenu nenormalno koliko god ga neko zvao Golf na steroidima.
Konkurenti... ford kuga i ostali.
Isplati li se dati 20 milki za njega
Mane i vrline
Drže cijenu nenormalno koliko god ga neko zvao Golf na steroidima.
Konkurenti... ford kuga i ostali.
Isplati li se dati 20 milki za njega
Ubi Concordia, Ibi Vicktoria
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.