Chat - bez politike i ratnih prica

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Avatar
Sveti
Postovi: 9345
Pridružen/a: 01 sep 2012, 21:25
Lokacija: Silent Hill
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la Sveti » 27 jun 2023, 09:21

Dok Sarajevo trpa Rumune, Dal Varešanović uživa na odmoru s kćerkom Amre Džeko

:rol:
naprijed rejal

Avatar
gaston
Postovi: 15617
Pridružen/a: 29 jun 2012, 22:40
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la gaston » 27 jun 2023, 10:03

Sveti je napisao/la:
27 jun 2023, 09:21
Dok Sarajevo trpa Rumune, Dal Varešanović uživa na odmoru s kćerkom Amre Džeko

:rol:
Jesi vidio onaj za Bulgari :rol:

Povezanost sa sportom: 2004te uletila gola na teren :mrgreen:
Ima jedan klub, jedan tim, s tradicijom jakom, čiji verni navijači su povezani znakom.
Pa zato nikad ne brinu, jer znaju da u tami, dokle god da postoje neće hodati sami!

"Kako se lopta nije odbila u zemlju ako ga je pogodila u ruku!?"

Avatar
Sveti
Postovi: 9345
Pridružen/a: 01 sep 2012, 21:25
Lokacija: Silent Hill
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la Sveti » 27 jun 2023, 10:04

gaston je napisao/la:
27 jun 2023, 10:03
Sveti je napisao/la:
27 jun 2023, 09:21
Dok Sarajevo trpa Rumune, Dal Varešanović uživa na odmoru s kćerkom Amre Džeko

:rol:
Jesi vidio onaj za Bulgari :rol:

Povezanost sa sportom: 2004te uletila gola na teren :mrgreen:
Jesam :rol: kakva gomila pacenika u pizddu materinu :urnebes:
naprijed rejal

bob
Postovi: 4158
Pridružen/a: 28 nov 2008, 15:40
Lokacija: ..............................
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la bob » 27 jun 2023, 12:27

Murga je napisao/la:
27 jun 2023, 06:41
De nabrojite neka fina mjesta za sjesti na rucak, da je fin porodicni ambijent u ili oko Sarajeva, ali da je nesto aktuelnije.

Nisam bio od prije korone pa ne znam imal kakvih preporuka. Ovo po gradu sam upoznat, osim ako ima nesto novo. Hvala unaprijed.
basca kod ene,kibe (sedrenik), zacin/mala kuhinja (na mejtasu) … na prvu

Avatar
gaston
Postovi: 15617
Pridružen/a: 29 jun 2012, 22:40
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la gaston » 27 jun 2023, 12:45

Sakrit ću nešto u spoiler, al' znajte da otvarate na svoj rizik. Bez zajebancije, mnoge je dovelo do transa.

Gunaydin
Ima jedan klub, jedan tim, s tradicijom jakom, čiji verni navijači su povezani znakom.
Pa zato nikad ne brinu, jer znaju da u tami, dokle god da postoje neće hodati sami!

"Kako se lopta nije odbila u zemlju ako ga je pogodila u ruku!?"

Avatar
Arvid
Postovi: 21105
Pridružen/a: 06 feb 2021, 10:46
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la Arvid » 27 jun 2023, 15:36

I found freedom. Losing all hope was freedom.

Avatar
MaroonBjelave
Postovi: 5594
Pridružen/a: 18 jun 2018, 13:12
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la MaroonBjelave » 27 jun 2023, 16:20

gaston je napisao/la:
27 jun 2023, 12:45
Sakrit ću nešto u spoiler, al' znajte da otvarate na svoj rizik. Bez zajebancije, mnoge je dovelo do transa.

Gunaydin
A što je Instagram pao zbog Đurđinih gOOzova to ništa, a? :D

Avatar
Arvid
Postovi: 21105
Pridružen/a: 06 feb 2021, 10:46
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la Arvid » 27 jun 2023, 17:32

I found freedom. Losing all hope was freedom.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11430
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la Asteriks » 27 jun 2023, 18:17

Istorijski značajni projekti za ekonomsku i saobraćajnu revitalizaciju regije Hercegovine – tunel Prenj, tunel Kvanj te dionica Mostar sjever – Mostar jug, a koji će donijeti novu dimenziju saobraćajnog povezivanja ovoga dijela BiH na međunarodnu mrežu saobraćajnih koridora, trebali bi biti ugovoreni do kraja ove godine, saznaje Večernji list.
Kada se tome doda i dionica Mostar jug – tunel Kvanj, koja također uskoro dolazi na red, regija Hercegovina imat će ili izgrađen ili u gradnji cjelokupan dio panevropskog koridora koji će svoju vrijednost pokazati u godinama koje dolaze, kada će se, uporedo s političkim napretkom BiH prema EU provoditi jednako vrijedni procesi ekonomskog uvezivanja.

Dinamika aktivnosti
V.d. direktora JP Autoceste Federacije BiH Denis Lasić u razgovoru za Večernji list objasnio je detalje planiranih aktivnosti za ovu i iduću godinu, najavivši izuzetno vrijedne, a iz uglastruke strateški važne projekte saobraćajnog uvezivanja koji imaju jasnu potporu međunarodnih finansijskih institucija.

Naglasio je kako je podršk EBRD-a, Evropske investicijske banke (EIB), kao i Svjetske banke jasna i neupitna, potvrdivši da je u posljednjih nekoliko dana održano nekoliko sastanaka i razgovora o temi finansiranja i podrške daljnjem ubrzanju dinamike gradnje koridora. Lasić je poručio kako su Autoceste Federacije krenule obnovljenom energijom u tom smjeru, kazavši kako su detektirali i riješili određene stvari u tom procesu, nakon čega je mogla uslijediti i nova dinamika.

Potvrdivši kako su međunarodne finansijske institucije spremne pratiti i podržavati Federaciju, Lasić je objasnio i očekivanja za ovu godinu.

A ona glase: – Do kraja 2023. godine trebale bi biti ugovorene dionice Mostar sjever – Mostar jug, tunel Prenj, kao i tunel Kvanj, dok bi u prvoj polovini iduće godine trebala biti ugovorena i dionica Mostar jug – tunel Kvanj. Lasić ističe kako se također očekuje i ugovaranje za dio autoceste od Zenice do Poprikuša, a u 2024. godini cilj je, naglasio je, imati ugovorene sve preostale dionice koridora Vc u vrijednosti od još milijardu maraka.

Sve to uklapa se u zacrtani cilj o završetku radova izgradnje kroz ovaj entitet, a koji će dobiti jednu savremenu, brzu i sigurnu saobraćajnicu spojenu na sve važnije saobraćajne koridore Evropske unije. Takvo što otvorit će nove perspektive razvoja lokalnoj poslovnoj zajednici, kao i lokalnoj samoupravi, općinama i gradovima kroz koje prolazi.

Kada je riječ o radovima na sjevernom dijelu, svakako treba uputiti na najveći investicijski ugovor u posljednjih 30 godina u BiH, koji se odnosi na dionicu autoceste na koridoru Vc Medakovo – Ozimice ukupne dužine 21,3 kilometra, a na kojoj radi Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret A. Ş.

Projekat je to kojim će se na viši nivo podići ekonomski potencijali ovoga dijela BiH, ali i stvoriti pretpostavke za povezivanje sjevernog dijela koridora. Takvo što zasigurno će dovesti do snažnijeg prometnog pozicioniranja, ali i otvoriti nove perspektive razvoja.

Tehničke karakteristike
U kontekstu južnog dijela koridora koji prolazi kroz Hercegovinu svakako će tunel Prenj biti najzahtjevniji projekt u kontekstu struke, što i ne čudi s obzirom na geografsku konfiguraciju terena, kao i činjenicu da će mašine probijati deset kilometara dug tunel ispod planinskog masiva.

Tunel je lociran u središnjem masivu planine Prenj i s dužinom od 10,45 kilometara (sa svim pristupima oko 12 kilometara) radit će se o devetom najdužem cestovnom tunelu u Evropi, a prvi je ovakav tunel u Bosni i Hercegovini koji prelazi granicu od šest kilometara.

Kada je pak u pitanju dionica Mostar sjever – Mostar jug, projektna dokumentacija pokazuje kako će također biti riječ o iznimno zahtjevnom projektu, a dokaz je plan koji uključuje izgradnju pet tunela ukupne dužine oko šest kilometara i deset vijadukata/mostova ukupne dužine oko dva kilometra.

Svi ovi važni procesi imaju podršku međunarodnih finansijskih institucija, a novi investicijski ciklus koji se planira ove i iduće godine bit će važan dio dovršetka mozaika koji se odnosi na infrastrukturni projekt o kojem su sanjale generacije žitelja BiH.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
nerkolfc
Postovi: 13802
Pridružen/a: 14 maj 2013, 20:10
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la nerkolfc » 27 jun 2023, 18:58

Samo promjenio se ovaj Dodik. Hvala kifli sto ga je branio svim silama. Ovakvi nam sugrađani trebaju

BenWhite
Postovi: 2583
Pridružen/a: 28 okt 2021, 19:23
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la BenWhite » 27 jun 2023, 20:00

nerkolfc je napisao/la:
27 jun 2023, 18:58
Samo promjenio se ovaj Dodik. Hvala kifli sto ga je branio svim silama. Ovakvi nam sugrađani trebaju
Dejtonski sporazum od danas i službeno ne postoji.

Invalidne političke strukture iz Federacije, kao i njihovi polupani simpatizeri koji su ubjeđivali javnost da je sastanak u Dodikovom rakijskom podrumu zapravo naznaka predstojeće renesanse u BiH, danas jedva da se oglašavaju. Imaju prečeg posla, nisu se još rastalila sva javna preduzeća, **** Dodika i Dejton.
Diovci i gej lobisti svakako misle da nema života poslije zadnjih izbora.

Slijedeće što će Dodik napraviti je zabrana djelovanja SIPE i tužilaštva na teritoriji RSa. Ko će ga zaustaviti? Difovci, gej lobisti i zabrinuti Ameri?
41:34

Avatar
nerkolfc
Postovi: 13802
Pridružen/a: 14 maj 2013, 20:10
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la nerkolfc » 27 jun 2023, 20:08

Nema reakcije trojkasa, ipak je bitnije da se osudi to sto LGBT zastava nije mogla da rasvjetli Sarajevo

Avatar
ASD
Postovi: 24279
Pridružen/a: 20 okt 2012, 12:26
Lokacija: Ciudad de carbón (Kohlenstadt)
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la ASD » 27 jun 2023, 20:22

BenWhite je napisao/la:
27 jun 2023, 20:00
nerkolfc je napisao/la:
27 jun 2023, 18:58
Samo promjenio se ovaj Dodik. Hvala kifli sto ga je branio svim silama. Ovakvi nam sugrađani trebaju
Dejtonski sporazum od danas i službeno ne postoji.

Invalidne političke strukture iz Federacije, kao i njihovi polupani simpatizeri koji su ubjeđivali javnost da je sastanak u Dodikovom rakijskom podrumu zapravo naznaka predstojeće renesanse u BiH, danas jedva da se oglašavaju. Imaju prečeg posla, nisu se još rastalila sva javna preduzeća, **** Dodika i Dejton.
Diovci i gej lobisti svakako misle da nema života poslije zadnjih izbora.

Slijedeće što će Dodik napraviti je zabrana djelovanja SIPE i tužilaštva na teritoriji RSa. Ko će ga zaustaviti? Difovci, gej lobisti i zabrinuti Ameri?
Pozdrav, nisam te dugo vidio. Što li?

Avatar
Tekashi
Postovi: 16629
Pridružen/a: 03 apr 2019, 20:54
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la Tekashi » 27 jun 2023, 20:25

Dodik ce ugasiti manji bh. entitet 👍. RS vise ne postoji u Ustavnom sudu, a to je tek pocetak.

Avatar
alemsa
Postovi: 26223
Pridružen/a: 21 jul 2012, 19:27
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la alemsa » 27 jun 2023, 20:31

Tekashi je napisao/la:
27 jun 2023, 20:25
Dodik ce ugasiti manji bh. entitet 👍. RS vise ne postoji u Ustavnom sudu, a to je tek pocetak.
Ka ocjepljenu?

Avatar
Tekashi
Postovi: 16629
Pridružen/a: 03 apr 2019, 20:54
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la Tekashi » 27 jun 2023, 20:32

alemsa je napisao/la:
27 jun 2023, 20:31
Tekashi je napisao/la:
27 jun 2023, 20:25
Dodik ce ugasiti manji bh. entitet 👍. RS vise ne postoji u Ustavnom sudu, a to je tek pocetak.
Ka ocjepljenu?
Ka praznoj ljusturi.

ljevak
Postovi: 940
Pridružen/a: 13 apr 2021, 22:23
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la ljevak » 27 jun 2023, 20:32

Asteriks je napisao/la:
27 jun 2023, 18:17
Istorijski značajni projekti za ekonomsku i saobraćajnu revitalizaciju regije Hercegovine – tunel Prenj, tunel Kvanj te dionica Mostar sjever – Mostar jug, a koji će donijeti novu dimenziju saobraćajnog povezivanja ovoga dijela BiH na međunarodnu mrežu saobraćajnih koridora, trebali bi biti ugovoreni do kraja ove godine, saznaje Večernji list.
Kada se tome doda i dionica Mostar jug – tunel Kvanj, koja također uskoro dolazi na red, regija Hercegovina imat će ili izgrađen ili u gradnji cjelokupan dio panevropskog koridora koji će svoju vrijednost pokazati u godinama koje dolaze, kada će se, uporedo s političkim napretkom BiH prema EU provoditi jednako vrijedni procesi ekonomskog uvezivanja.

Dinamika aktivnosti
V.d. direktora JP Autoceste Federacije BiH Denis Lasić u razgovoru za Večernji list objasnio je detalje planiranih aktivnosti za ovu i iduću godinu, najavivši izuzetno vrijedne, a iz uglastruke strateški važne projekte saobraćajnog uvezivanja koji imaju jasnu potporu međunarodnih finansijskih institucija.

Naglasio je kako je podršk EBRD-a, Evropske investicijske banke (EIB), kao i Svjetske banke jasna i neupitna, potvrdivši da je u posljednjih nekoliko dana održano nekoliko sastanaka i razgovora o temi finansiranja i podrške daljnjem ubrzanju dinamike gradnje koridora. Lasić je poručio kako su Autoceste Federacije krenule obnovljenom energijom u tom smjeru, kazavši kako su detektirali i riješili određene stvari u tom procesu, nakon čega je mogla uslijediti i nova dinamika.

Potvrdivši kako su međunarodne finansijske institucije spremne pratiti i podržavati Federaciju, Lasić je objasnio i očekivanja za ovu godinu.

A ona glase: – Do kraja 2023. godine trebale bi biti ugovorene dionice Mostar sjever – Mostar jug, tunel Prenj, kao i tunel Kvanj, dok bi u prvoj polovini iduće godine trebala biti ugovorena i dionica Mostar jug – tunel Kvanj. Lasić ističe kako se također očekuje i ugovaranje za dio autoceste od Zenice do Poprikuša, a u 2024. godini cilj je, naglasio je, imati ugovorene sve preostale dionice koridora Vc u vrijednosti od još milijardu maraka.

Sve to uklapa se u zacrtani cilj o završetku radova izgradnje kroz ovaj entitet, a koji će dobiti jednu savremenu, brzu i sigurnu saobraćajnicu spojenu na sve važnije saobraćajne koridore Evropske unije. Takvo što otvorit će nove perspektive razvoja lokalnoj poslovnoj zajednici, kao i lokalnoj samoupravi, općinama i gradovima kroz koje prolazi.

Kada je riječ o radovima na sjevernom dijelu, svakako treba uputiti na najveći investicijski ugovor u posljednjih 30 godina u BiH, koji se odnosi na dionicu autoceste na koridoru Vc Medakovo – Ozimice ukupne dužine 21,3 kilometra, a na kojoj radi Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret A. Ş.

Projekat je to kojim će se na viši nivo podići ekonomski potencijali ovoga dijela BiH, ali i stvoriti pretpostavke za povezivanje sjevernog dijela koridora. Takvo što zasigurno će dovesti do snažnijeg prometnog pozicioniranja, ali i otvoriti nove perspektive razvoja.

Tehničke karakteristike
U kontekstu južnog dijela koridora koji prolazi kroz Hercegovinu svakako će tunel Prenj biti najzahtjevniji projekt u kontekstu struke, što i ne čudi s obzirom na geografsku konfiguraciju terena, kao i činjenicu da će mašine probijati deset kilometara dug tunel ispod planinskog masiva.

Tunel je lociran u središnjem masivu planine Prenj i s dužinom od 10,45 kilometara (sa svim pristupima oko 12 kilometara) radit će se o devetom najdužem cestovnom tunelu u Evropi, a prvi je ovakav tunel u Bosni i Hercegovini koji prelazi granicu od šest kilometara.

Kada je pak u pitanju dionica Mostar sjever – Mostar jug, projektna dokumentacija pokazuje kako će također biti riječ o iznimno zahtjevnom projektu, a dokaz je plan koji uključuje izgradnju pet tunela ukupne dužine oko šest kilometara i deset vijadukata/mostova ukupne dužine oko dva kilometra.

Svi ovi važni procesi imaju podršku međunarodnih finansijskih institucija, a novi investicijski ciklus koji se planira ove i iduće godine bit će važan dio dovršetka mozaika koji se odnosi na infrastrukturni projekt o kojem su sanjale generacije žitelja BiH.
I da ga shvatis ozbiljno. Pa lik ne zna da se radi dionica Poprikuse-Nemila, on spominje ugovaranje.

Avatar
ASD
Postovi: 24279
Pridružen/a: 20 okt 2012, 12:26
Lokacija: Ciudad de carbón (Kohlenstadt)
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la ASD » 27 jun 2023, 20:34

Da li je iko imao bolove u trtičnoj kosti?
Vozio sam bajk, kasnije ležao par sati u kadi, opterećenje je bilo na kost.

Kakvi su ovo bolovi jbte. Ležati ne možeš. :D
Zadnja izmjena: ASD, dana/u 27 jun 2023, 20:38, ukupno mijenjano 1 put.

Avatar
CAGarfia
Postovi: 3542
Pridružen/a: 30 mar 2023, 01:47
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la CAGarfia » 27 jun 2023, 20:36

Dodik opet baca kosti…


Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Giuseppe1, Sveti i 8 gostiju.