Opet cemo gledati zanimljiv i neizvjesan derbi

Opet cemo gledati zanimljiv i neizvjesan derbi
Sa takvim razmisljanjem i jeste BiH u qurcu, jer ti se sve svede kako nekoga premuntati ili previrati. Tako su nasi klubovi nekad mogli igraca prodati u Njemacku, pa Belgiju, a sada jako tesko. Sad nam je ta Turska, Istocna Evropa trziste.scholsey je napisao/la: ↑15 jan 2024, 15:27Donekle si ti u pravu, nema šta. Prvenstveno zbog toga što je sportski marketing u mnogome specifičan.Hansestadt je napisao/la: ↑15 jan 2024, 14:48Uvjek ti je proizvod koji ti je glavni faktor. Dobar proizvod sa dobrim marketingom ce uspjeti. Dobar proizvod sa losim marketingom nece, zato se i radi rebranding ili repositioning. Ali isto tako nikad nisam vidio los proizvod sa dobrim marketingom da moze da bude sustainable na duze staze. I to je kljucno u ovom kontekstu. Tako ti je i u sportu, moras imati rezultate, dovesti neke zvucne igrace, neke projekte koje su vezane za klub da bi imao osnovu za dobar marketing. I onda naravno mozes da analiziras je li marketing team sposoban ili nije. Ljudi misle da ti marketing moze nesto znacajnije pokrenuti, a to ti je fakticki sporedna funkcija koja prati rad ostalih.
Proizvod je samo baza prema kojoj se orijentišeš na samom početku pravljenja strategije. Njegov kvalitet je suštinski nebitan. Na ovo boldirano stvarno ne znam šta bih ti rekao.. pogotovo jer haman živiš na Zapadu, barem ovdje toga ne manjka. Pričam poučen iskustvom. Evo, recimo, dok pišem čekam sastanak na kojem ćemo dogovarati kako da uspješno tušimo realno qrac od proizvoda.. i bićemo uspješni, kao i 300x do sada. Vremenom će se proizvod vjerovatno bolje prilagoditi tržištu i objektivno poboljšati (a i ako ne, mi ćemo učiniti da kupci tako misle, jer ih obično poznajemo kao da smo sjedili s njima u kući).
Kvaka je u tome što to u pravilu košta stotine hiljada eura i što ozbiljni ljudi često ni ne pomišljaju da rade sa ublehama kakvih pogotovo na Balkanu ima za izvoza.
Moć marketinga je nevjerovatna. Naravno, kada se time bave pravi stručnjaci sa dosta iskustva, a ne neka djeca sa laptopom i velikim snovima. Nije sve kao Avon pa da samo dijeliš slike po društvenim mrežama, staviš hashtag i ti šatro stručnjak.
Meni je žao ako nekome probušim balon o nekom idiličnom svijetu, ali poenta marketinga upravo i jeste da nekog u određenom smislu premuntaš. Prevara je teška riječ.Hansestadt je napisao/la: ↑15 jan 2024, 15:38Sa takvim razmisljanjem i jeste BiH u qurcu, jer ti se sve svede kako nekoga premuntati ili previrati. Tako su nasi klubovi nekad mogli igraca prodati u Njemacku, pa Belgiju, a sada jako tesko. Sad nam je ta Turska, Istocna Evropa trziste.scholsey je napisao/la: ↑15 jan 2024, 15:27Donekle si ti u pravu, nema šta. Prvenstveno zbog toga što je sportski marketing u mnogome specifičan.Hansestadt je napisao/la: ↑15 jan 2024, 14:48Uvjek ti je proizvod koji ti je glavni faktor. Dobar proizvod sa dobrim marketingom ce uspjeti. Dobar proizvod sa losim marketingom nece, zato se i radi rebranding ili repositioning. Ali isto tako nikad nisam vidio los proizvod sa dobrim marketingom da moze da bude sustainable na duze staze. I to je kljucno u ovom kontekstu. Tako ti je i u sportu, moras imati rezultate, dovesti neke zvucne igrace, neke projekte koje su vezane za klub da bi imao osnovu za dobar marketing. I onda naravno mozes da analiziras je li marketing team sposoban ili nije. Ljudi misle da ti marketing moze nesto znacajnije pokrenuti, a to ti je fakticki sporedna funkcija koja prati rad ostalih.
Proizvod je samo baza prema kojoj se orijentišeš na samom početku pravljenja strategije. Njegov kvalitet je suštinski nebitan. Na ovo boldirano stvarno ne znam šta bih ti rekao.. pogotovo jer haman živiš na Zapadu, barem ovdje toga ne manjka. Pričam poučen iskustvom. Evo, recimo, dok pišem čekam sastanak na kojem ćemo dogovarati kako da uspješno tušimo realno qrac od proizvoda.. i bićemo uspješni, kao i 300x do sada. Vremenom će se proizvod vjerovatno bolje prilagoditi tržištu i objektivno poboljšati (a i ako ne, mi ćemo učiniti da kupci tako misle, jer ih obično poznajemo kao da smo sjedili s njima u kući).
Kvaka je u tome što to u pravilu košta stotine hiljada eura i što ozbiljni ljudi često ni ne pomišljaju da rade sa ublehama kakvih pogotovo na Balkanu ima za izvoza.
Moć marketinga je nevjerovatna. Naravno, kada se time bave pravi stručnjaci sa dosta iskustva, a ne neka djeca sa laptopom i velikim snovima. Nije sve kao Avon pa da samo dijeliš slike po društvenim mrežama, staviš hashtag i ti šatro stručnjak.
Kako ne igra, pa svaki klub u nasoj drzavi a i u okolici je primjer toga da su rezultati bitni bar 80%, ako ne i vise. Navedi neki primjer gdje to ne igra odlucujucu ulogu. Bukvalno svaki veci klub iz exyu ti je pokazatelj da su samo rezultati bitni. Da se razumijemo, marketing kao grana je odlican i to ne dovodim u pitanje, ali u kontekstu sporta i ovog podneblja mislim da nije toliko bitan odnosno da ima dosta bitnijih stvari koji ce utjecati na to da li ces privuci ljude na utakmice, clanstvo i ostalo sto je bitno za klub.scholsey je napisao/la: ↑15 jan 2024, 14:40Naravno da je pogriješio.. teško da mu je holyman mogao bolje odgovoriti.nastrojeni21 je napisao/la: ↑15 jan 2024, 14:20Pa i nije puno pogrijesio, mislim da to bas ne vazi za sport, pogtovo kod nas, jedino sta je bitno je rezultat. Da je Zrinjski 8 a ne 2 i da nije igrao Evropu, komentari na videu o Argentincu bi bila neka podjebavanja vjerovatno, posjeta bi im bila smijesna kao nekad kad ih je znalo redovno biti po 500-1000. Isto tako Sarajevo i Velez, Sarajevo ima veci broj clanova nego inace, posjeta im je bolja, jer vide ljudi da Mirvic puno ulaze, dovode se dobri igraci i ostalo, rezultati su im ok. I Velez vjerovatno za svoje prilike ima fin broj clanova jer su im odlicni rezultati, gradi se nova tribina i ostalo, i posjeta sve to prati. Ima tu marketing utjecaja ali vrlo malo.
Isto vazi i za KK Partizan, strasno dobar marketing rade na drustvenim mrezama, ali da novac nije usao u klub i da nisu dovedeni dobri igraci i Zeljko, i najbitnije da ne igraju Euroligu gdje imaju dobre rezultate ne bi im ljudi dolazili. Tako jednostavno funkcionisu stvari u sportu na ovim prostorima. Jedan Dinamo radi isto tako odlican marketing, ali ljudi ne dolaze toliko na utakmice jer su se navikli na uspjehe, koliko god to nekom cudno ili glupo zvucalo, dolaze samo na Evropske u vecem broju.
Vrlo mali broj ljudi moze privuci marketing ako rezultati nisu na nivou.
Jasno da je lakše sa objektivno kvalitetnim proizvodom (u ovom slučaju dobrim rezultatima), ali to definitivno ne igra odlučujuću ulogu. Svaka roba ima svoga kupca, fazon je znati ga naći. Drugi je par opanaka što se neznalice i wannabe marketinški stručnjaci sa tri pregledana tutorijala često tješe na taj način.
Ne znaju oni, pa kontaju da ne zna niko.
Poklapamo Hercegovinu
Fudbalski klub Turbina iz Jablanice novi je partner Rođenih. Čelnici kluba koji trenutno nastupa u Drugoj ligi Federacije BiH – grupa Jug obavili su sastanak s predsjednikom FK Velež Senadom Keveljom i članovima Upravnog odbora Anelom Demićem i Adnanom Frenjom, preciziravši detalje i smjernice buduće saradnje.
Prvi korak bio je današnji trening Rođenih na stadionu “Salem Halilhodžić“ na kojem će naši prvotimci ubuduće često trenirati, do završetka radova na rekonstrukciji terena na stadionu u Blagaju.
“Turbina je jedan od bratskih klubova sa kojim moramo sarađivati. Saradnja će kao i u drugim primjerima biti na obostrano zadovljstvo. Na usluzi nam je još jedan kvalitetan teren. Jablanica je oduvijek rasadnik fudbalskih talenata, od kojih su u prošlosti brojni nosili dres našeg kluba. Današnjem sastanku prisustvovao je i brat legendarnih Salema i Vahida Halilhodžića – Eno, kao i ugledni privrednik iz Jablanice i član Skupštine FK Velež Asim Bešić. Znate da smo dosad odlično sarađivali sa Bjelopoljcem, Blagajem, Iskrom iz Stoca, Lokomotivom, tako da ispunjavamo obećanje dato po našem dolasku da ćemo biti uz manje klubove iz našeg grada i gradova u našoj blizini i da ćemo im pomagati i sa njima sarađivati na obostranu korist“, izjavio je predsjednik FK Velež Senad Kevelj
Samo naprijed, samo naprijed.CampobelloDiMazara je napisao/la: ↑15 jan 2024, 16:05Poklapamo Hercegovinu![]()
https://fkvelez.ba/uspostavljena-saradn ... jablanice/
Fudbalski klub Turbina iz Jablanice novi je partner Rođenih. Čelnici kluba koji trenutno nastupa u Drugoj ligi Federacije BiH – grupa Jug obavili su sastanak s predsjednikom FK Velež Senadom Keveljom i članovima Upravnog odbora Anelom Demićem i Adnanom Frenjom, preciziravši detalje i smjernice buduće saradnje.
Prvi korak bio je današnji trening Rođenih na stadionu “Salem Halilhodžić“ na kojem će naši prvotimci ubuduće često trenirati, do završetka radova na rekonstrukciji terena na stadionu u Blagaju.
“Turbina je jedan od bratskih klubova sa kojim moramo sarađivati. Saradnja će kao i u drugim primjerima biti na obostrano zadovljstvo. Na usluzi nam je još jedan kvalitetan teren. Jablanica je oduvijek rasadnik fudbalskih talenata, od kojih su u prošlosti brojni nosili dres našeg kluba. Današnjem sastanku prisustvovao je i brat legendarnih Salema i Vahida Halilhodžića – Eno, kao i ugledni privrednik iz Jablanice i član Skupštine FK Velež Asim Bešić. Znate da smo dosad odlično sarađivali sa Bjelopoljcem, Blagajem, Iskrom iz Stoca, Lokomotivom, tako da ispunjavamo obećanje dato po našem dolasku da ćemo biti uz manje klubove iz našeg grada i gradova u našoj blizini i da ćemo im pomagati i sa njima sarađivati na obostranu korist“, izjavio je predsjednik FK Velež Senad Kevelj
Iskra, Blagaj, Bjelopoljac, Lokomotiva i TurbinaCampobelloDiMazara je napisao/la: ↑15 jan 2024, 16:05Poklapamo Hercegovinu![]()
https://fkvelez.ba/uspostavljena-saradn ... jablanice/
Fudbalski klub Turbina iz Jablanice novi je partner Rođenih. Čelnici kluba koji trenutno nastupa u Drugoj ligi Federacije BiH – grupa Jug obavili su sastanak s predsjednikom FK Velež Senadom Keveljom i članovima Upravnog odbora Anelom Demićem i Adnanom Frenjom, preciziravši detalje i smjernice buduće saradnje.
Prvi korak bio je današnji trening Rođenih na stadionu “Salem Halilhodžić“ na kojem će naši prvotimci ubuduće često trenirati, do završetka radova na rekonstrukciji terena na stadionu u Blagaju.
“Turbina je jedan od bratskih klubova sa kojim moramo sarađivati. Saradnja će kao i u drugim primjerima biti na obostrano zadovljstvo. Na usluzi nam je još jedan kvalitetan teren. Jablanica je oduvijek rasadnik fudbalskih talenata, od kojih su u prošlosti brojni nosili dres našeg kluba. Današnjem sastanku prisustvovao je i brat legendarnih Salema i Vahida Halilhodžića – Eno, kao i ugledni privrednik iz Jablanice i član Skupštine FK Velež Asim Bešić. Znate da smo dosad odlično sarađivali sa Bjelopoljcem, Blagajem, Iskrom iz Stoca, Lokomotivom, tako da ispunjavamo obećanje dato po našem dolasku da ćemo biti uz manje klubove iz našeg grada i gradova u našoj blizini i da ćemo im pomagati i sa njima sarađivati na obostranu korist“, izjavio je predsjednik FK Velež Senad Kevelj
Care kako tebe nije sramota biti iz Jablanice, a navijati za FK SarajevoBeli98 je napisao/la: ↑15 jan 2024, 16:09Samo naprijed, samo naprijed.CampobelloDiMazara je napisao/la: ↑15 jan 2024, 16:05Poklapamo Hercegovinu![]()
https://fkvelez.ba/uspostavljena-saradn ... jablanice/
Fudbalski klub Turbina iz Jablanice novi je partner Rođenih. Čelnici kluba koji trenutno nastupa u Drugoj ligi Federacije BiH – grupa Jug obavili su sastanak s predsjednikom FK Velež Senadom Keveljom i članovima Upravnog odbora Anelom Demićem i Adnanom Frenjom, preciziravši detalje i smjernice buduće saradnje.
Prvi korak bio je današnji trening Rođenih na stadionu “Salem Halilhodžić“ na kojem će naši prvotimci ubuduće često trenirati, do završetka radova na rekonstrukciji terena na stadionu u Blagaju.
“Turbina je jedan od bratskih klubova sa kojim moramo sarađivati. Saradnja će kao i u drugim primjerima biti na obostrano zadovljstvo. Na usluzi nam je još jedan kvalitetan teren. Jablanica je oduvijek rasadnik fudbalskih talenata, od kojih su u prošlosti brojni nosili dres našeg kluba. Današnjem sastanku prisustvovao je i brat legendarnih Salema i Vahida Halilhodžića – Eno, kao i ugledni privrednik iz Jablanice i član Skupštine FK Velež Asim Bešić. Znate da smo dosad odlično sarađivali sa Bjelopoljcem, Blagajem, Iskrom iz Stoca, Lokomotivom, tako da ispunjavamo obećanje dato po našem dolasku da ćemo biti uz manje klubove iz našeg grada i gradova u našoj blizini i da ćemo im pomagati i sa njima sarađivati na obostranu korist“, izjavio je predsjednik FK Velež Senad Kevelj![]()
Koliko sam upućen, Turbina je dosta "živnula" u mnogim segmentima, pogotovo u odnosu na neke ranije godine.
Crna ovca familijeBalorda je napisao/la: ↑15 jan 2024, 16:17Care kako tebe nije sramota biti iz Jablanice, a navijati za FK SarajevoBeli98 je napisao/la: ↑15 jan 2024, 16:09Samo naprijed, samo naprijed.CampobelloDiMazara je napisao/la: ↑15 jan 2024, 16:05
Poklapamo Hercegovinu![]()
https://fkvelez.ba/uspostavljena-saradn ... jablanice/
![]()
Koliko sam upućen, Turbina je dosta "živnula" u mnogim segmentima, pogotovo u odnosu na neke ranije godine.Kako je uopšte došlo do te anomalije?
Aj ti fino majstore reci svojima da se kaješ i da nećeš više, i obuci crveni dres, kako i dolikuje tvojoj okolini. Nema smisla, ni logike drugačije.
Ignatkovu je stari htjeo da ostane u Zrinjskom kao i on, majka radi u Sarajevu pa je to bila donekle realna opcija, Zrinjski mu odbio dat profi ugovor sto ste mu vi nudili i tu je sva prica zavrsena, mali je bio talenat zesci, al ga sjebala visina reko bi, utromio se zesce. Sakota je tu bio jedini vrijedan zadrzavanja.Nirton je napisao/la: ↑15 jan 2024, 13:35Sretno momci.Dva izuzetno talentirana mlada nogometaša HŠK Zrinjski, iz kadetske momčadi, karijeru nastavljaju u Sarajevu. Radi se o kapitenu momčadi Sergeju Ignatkovu i Kerimu Bajroviću.
Oni su naime dobili ponude kluba s Koševa, izrazili želju za odlaskom, te s Bordo klubom potpisali profesionalne ugovore, saznaje ****.
Ignatkov je 16-godišnji veznjak koji je ove sezone odigrao 16 utakmica i postigao dva pogotka. Godine 2022. dobio je i nagradu za najboljeg kadeta Mostara.
S druge strane Bajrović koji je godinu dana mlađi igra na poziciji desnog beka i za Plemiće je ove sezone odigrao 19 susreta.
On je u Zrinjski prethodno stigao iz Željezničara, a sada se vraća u svoj grad, ali ne na Grbavicu nego na Koševo.
Kako doznajemo, Sarajevo je željelo i Filipa Šakotu, no do njegovog odlaska nije došlo![]()
Cijenim da ce ovaj Sakota kasnije shvatiti da je pogrijesio, zna se koji bh. klub svaki prelazni rok odradi milionski transfer.![]()
Znaš šta je rjeđe od navijača Sarajeva iz Jablanice?
Nikad nije kasno
Pisao sam danas o ovome, smijurija žešća, hajde da daju milion KM pa hajde ali ovi uvjeti za ove pare
Klasican primjer nastimanog tendera.
Trenutno korisnika/ca: Google [Bot] i 28 gostiju.