Što se tiče dolaska velikih bendova i svjetskih zvijezda, Sarajevo tu ima očigledan problem. Da bi se radili tako veliki koncerti, karta mora biti skupa. Kada se organizovao koncert U2, tada je i šef države pomagao organizaciju, a karta je bila 20 KM, kako bi pokrila samo troškove, jer je bend svirao bez honorara. Oni su se odrekli honorara, jer su sutradan imali koncert u Atini. Skrenuli su medijsku pažnju cijelog svijeta te su ipak profitirali na tome. U2 su mogli sebi to dozvoliti",
Metanović (sarajevski menadžer) navodi da, ako bi neko želio uopće doći u situaciju da razgovara sa zvijezdama poput Rolling Stonesa, Madonne i sl., prvo mora dokazati svoj kredibilitet, jer ne može takve koncerte organizovati neko ko nema ništa u svom CV-u. Nažalost, zakon nije ograničio ko se sve može baviti tim poslom. Ukoliko je neki koncert loše organizovan, to brzo prostruji u muzičkim krugovima te ljudi počnu izbjegavati takve organizatore, ali i grad.
Metanović je, u svojoj dugogodišnjoj karijeri, radio na organizaciji koncerata nekih velikih svjetskih zvijezda u Sarajevu, poput Uriah Heep, Saxona, Petera Greena, Roryja Galaghera, Eltona Johna, Niagare, Nightwinga
"Također, mi nemamo jaku privredu, a samim tim ni jake sponzore. Bez takvih sponzora nema organizacije velikih koncerata. Što se medijskog pokroviteljstva tiče, gotovo da se više i ne zna ko je kome pokrovitelj. Mediji na taj način jeftino dolaze do programa, ali jedna televizija nije dovoljna da izreklamira program u nekoj velikoj dvorani. Cijene dvorana su stravično visoke. Cijena prazne Skenderije je 15 hiljada KM, bez PDV-a. Znači, potrebno je prodati 1.800-2.000 karata da se pokriju samo troškovi prazne dvorane, a tu su i tehnika, osiguranje, hitna pomoć, vatrogasci, izvođači, reklame, porezi...", naveo je Metanović za Klix.ba
Hrvatska je prilično uređena zemlja i ima puno više sluha kada je u pitanju sprega sponzora, promotora i izvođača, što nedostaje Sarajevu i BiH, dok je Beograd ogroman, finansijski je puno moćniji od Sarajeva i ima gotovo dva miliona stanovnika. Sa tolikom populacijom nije teško organizovati koncert koji će biti posjećen", objasnio je Metanović za Klix.ba i dodao da se bi se ovdje teško šta uspjelo sa cijenom karte ispod 100 eura, što kod nas rijetko ko može izdvojiti.
Kao povoljniju opciju Metanović je naveo to da cijenu ulaznica subvencioniraju jaki sponzori, kakvih, prema njegovom mišljenju, kod nas nema, a potrebna je i podrška medija i marketinških agencija.
"Crnogorska vlada je u Budvu dovela Rolling Stonese, Madonnu i Lennyja Kravitza te tako digla svoju turističku ponudu. Oni su napravili turističke aranžmane koji su doveli publiku te reklamirali svoj turistički potencijal. Mi, kada smo radili na organizaciji koncerata Uriah Heep i Eltona Johna, imali smo sastanke na nivou grada. To su bili događaji od kulturnog značaja za grad i mnoge institucije sistema su pomogle da se održe. Bez takve podrške nema organizacije. Mi za svjetske izvođače dođemo kao neka egzotična i nepoznata zemlja. Peter Green, kada je došao u Sarajevo, nije imao predstavu gdje se nalazi. Pitao me koliko ima kilometara do Madrida.Ko će se usuditi da dođe, ako mu neko ne ponudi keš? A takvi koncerti koštaju po dva-tri miliona eura", kaže Metanović za Klix.ba.
Još jedan ogroman problem organizacije velikih koncerata u Sarajevu je taj što grad zapravo i nema prostora za organizaciju nekog takvog događaja. Stadion Koševo ima kapacitet od 40-ak hiljada, a sa toliko mjesta se, prema Metanovićevom mišljenju, ne može izvući toliki novac, a da karta ne bude preskupa. Druga opcija je Zetra, koja prima još manje ljudi.
Naravno, tu je i problem nezainteresovanosti publike za ovakve događaje i okretanje jeftinijim i dostupnijim oblicima zabave. Nedostatak podrške sistema i generalno slaba platežna moć u BiH samo doprinose tome da ćemo teško moći vidjeti neki veliki koncert u Sarajevu u skorije vrijeme