NoDi80 je napisao/la: ↑21 jun 2024, 11:38
Vidis o tome nisam ni razmisljao, hvala na savjetu
Samo ne znam kakva su elektricna za nasu klimu
Kazu u Norveskoj mnoge tesle ne mogu da upale zimi
Gledao sam u Americi Honda punjac na gorivo drzi ga brat u gepeku tesle
Nebitno tesla opcenito kakva su elektricna zimi?
Ne razumijem se u to, a dobro bilo imati neku skodicu na struju haha
Električna vozila na većim minusima gube od svog fabrički deklarisanog dometa, plus tu je onaj gubitak kada voziš pod opterećenjem, par putinka, uzbrdice, uključena klima, više "gasa" itd.
Ali kada sve sumiraš, ako Tesla Y fabrički deklarira 450 km dometa, onda svakako odbij 70 km. Ipak ovdje je riječ od Tesli, koja je u vrhu glede dometa poredeći EV za prosječne kupce i tik paprenija. Ova jeftinija elektro vozila imaju domet u prosjeku oko 300 km.
Prednosti što nemaš zamjenu ulja i intervale onih servisa koje imaju SUS motori. Ali, baterija vremenom gubi svoj kapacitet te nemaš mnogo obučenih majstora za neki kvar ove vrste vozila.
Kod nas nisu ekstremne zime, čak ni blizu onih po nekim američkim sredinama, a baš tržište USA je odlično da vidiš ponašanje u raznim uvjetima i na veći uzorak.
Veliki problem su pomenute punionice/punjači jer od ovih par stoja svega što imamo, većina je koncentrisana u KS.
In the midst of chaos, there is also opportunity.