Shategabri je napisao/la: ↑03 sep 2024, 12:08
numanumaye22 je napisao/la: ↑03 sep 2024, 02:42
PikachuSA je napisao/la: ↑02 sep 2024, 21:41
Slažem se, zato i kažem da se ne bacaju u prevelik trošak, upravo zbog tog održavanja. Zašto bi neko sa prosječnim primanjima uzeo Mercedes prije VW, kad je finansijski mnogo lakše održavati VW? Ljudi uzimaju auto u skladu sa svojim primanjima, što je krajnje racionalno ponašanje.
Taj tvoj jaran očigledno nije svjestan šta priziva
Pa da, vozaju ovdje novo izraubaju ga 4-5 godina onda uzmu opet novo i sibnu to za trece zemlje. Onda kod nas u Bejha Mehmed i Ramiz vozaju jos 10 godina i onda dodjes ti i uzmes Audija 2012, cetvrta ruka, od 200k na satu i sa totalnom nepoznanicom uzimas fosila bez servisne knjizice gdje ne znas da Mehmed nije mijenjao redovno ulje pa sad ti sve placas kvarove.
Ili ako jos vise nemas para pa uzmes Audija ili nekog francuza iz 2005.
Ziva istina. Poznato je da sve sto ne valja sa zapada nama dolazi, od mesa pokvarenog do izraubanih auta po 15-20 godin starih.
Budimo realni, koliko auta nasih bi proslo na TÜV? Bar 60 % bi bilo odstranjeno s ulice jer ne bi proslo kontrolu, od autobusa pa na dalje. Pa malo malo citas zapalio se bus
Roki, generalizuješ ga opasno.
Možda u tvom rodnom selu voze uglavnom krntije 15-20 godina stare.
Imaš u BiH i Sarajevo, Mostar, Banja Luku, Zenicu, Tuzlu...
Obiđi malo.
Bio dugo godina, vidio, obisao sve. Ne generalizujem uopste, pazi imas iz marta zvanicnu statistiku
U BiH se voze najstariji automobili u Evropi
Na putevima Bosne i Hercegovine voze se najstariji automobili u Evropi, kaže zvanična statistika. Dok je prosječna starost automobila u Evropskoj uniji 12 godina, u Bosni i Hercegovini prosječna starost četvorotočkaša je 17, a gotovo petina je starija od 26 godina.
Prema zvaničnoj statistici, putevima BiH krstari preko milion putničkih automobila. Od tog broja, tek oko 27 000 staro je od 2 do pet godina. s druge strane, petinu voznog parka u našoj zemlji čine vozila stara preko 26 godina.
Iz BIHAMK-a kažu da je situacija bolja nego prošle godine, ali daleko od dobre.
"38% vozila je starije od 23 godine. Prema prikupljenim podacima za proteklu godinu možemo zaključiti da je prosječna starost vozila u BiH 17 godina, što je, kad uporedimo s godinom ranije, bolje, jer je 2022. prosječna starost bila 19 godina", kaže Silma Muminović iz Sektora za preventivu i obrazovanje BIHAMK-a.
Vozila starih do dvije godine svega je jedan odsto, dok u našoj zemlji ima oko 10% vlasnika vozila starih od pet do deset godina.
Dakle ono po Sarajevu sto vidis, naravno da ima novih auta, ali je dosta rentano ili voze neke gazdurine ili njihovi sinovi. Hajmo realno govorit, ko u BiH moze da priusti novog Audija? Naravno da ima ljudi, ali obicni, prosjecni ljudi tesko.
Više od 60 posto voznog parka starije je od 13 godina. Broj vozila starijih od 26 godina, nažalost, još čini skoro petinu ukupnog voznog parka, dok broj vozila s Euro 3 i Euro 4 motorom čini skoro polovinu ukupnog broja registriranih motornih vozila. Više od 73 posto vozila koristi dizel kao pogonsko gorivo iako većina zemalja EU, kao i proizvođača vozila, nastoje da ih izbace iz upotrebe i zamijene plug-in ili električnim vozilima - navodi se u informaciji BIHAMK-a za prošlu godinu.
Rekordna zagađenja zraka bilježe se u Kantonu Sarajevo, na čijim je ulicama više od 160.000 motornih vozila svaki dan.
I u ovom slučaju mogućnosti se prilagođavaju ekonomskoj situaciji u kojoj živi većina građana. Nju dovoljno ilustrira podatak da je u periodu od 2011. do 2022. godine u Bosnu i Hercegovinu uvezeno 786.577 polovnih motornih vozila, koja čine više od 66 posto ukupnog voznog parka u našoj zemlji.
160.000 motornih vozila ima u KS.