Centre forward je napisao/la: ↑05 sep 2024, 12:23
@EKV, je li to Mercedes u pitanju ? Najbolje da to vidiš sa nekim provjerenim vulkanizerom.

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Centre forward je napisao/la: ↑05 sep 2024, 12:23
@EKV, je li to Mercedes u pitanju ? Najbolje da to vidiš sa nekim provjerenim vulkanizerom.
Ma brt zvučnik je odličan, ne treba mi zbog muzike već da mogu pozive vršiti preko nje a ne sa telefona i naravno zbog lakšeg korištenja navigacije. Kontam tražiti neku sa dobrim mikrofonom taman da je i 400-500 kmCentre forward je napisao/la: ↑05 sep 2024, 12:23Mani se toga na Focusu. Em je ružno k'o lopov, em kvalitet zvuka k'o sa isparane longplejke na rashodovanom Iskrinom gramofonu.
Ne znam u kakvom su mu stanju zvučnici i radio, al' kod mene je savršenstvo i mislim da imaju najbolji kvalitet zvuka u klasi.
@EKV, je li to Mercedes u pitanju ? Najbolje da to vidiš sa nekim provjerenim vulkanizerom.
3008 II generacije 2016- ?
CITROEN :
C3 III, C3 Aircross, C4 III, C4 Cactus, C4 SpaceTourer, C5 Aircross, Berlingo III, Berlingo III Van, Traveler, Jumpy
DS :
DS3 Crossback, DS4 II, DS7 Crossback
OPEL / VAUXHALL :
Corsa, Mokka, Crossland, Grandland, Combo, Combo Cargo, Zafira, Vivaro
PEUGEOT :
208 II, 2008 II, 308 II and III, 508 II, 3008 II, 5008 II, Rifter, Partner, Expert
TOYOTA :
Proace, Proace City, Proace City Verso, Proace Verso
Sta je problem sa benzinskim motorom 1.2 96 kW (130 konja), isao je u opela.Centre forward je napisao/la: ↑06 sep 2024, 18:40Iš'o je taj motor i u Fordove, kol'ko ja znam.
Ništa manje problematičan je i njihov famozni 1.2 benzinski motor.
Uglavnom, Francuzi su tih godina baš zabrljali, i koštaće Stelantis milijarde da se to ispravi.
Nisam siguran da je iš'o u Opele i da li je Opel bio dio Stelantisa tad, al' ti to voziš pa vjerovatno jeste.meho-medo je napisao/la: ↑09 sep 2024, 21:21Sta je problem sa benzinskim motorom 1.2 96 kW (130 konja), isao je u opela.Centre forward je napisao/la: ↑06 sep 2024, 18:40Iš'o je taj motor i u Fordove, kol'ko ja znam.
Ništa manje problematičan je i njihov famozni 1.2 benzinski motor.
Uglavnom, Francuzi su tih godina baš zabrljali, i koštaće Stelantis milijarde da se to ispravi.
Jedini problem je propisani servisni interval od 200k km sto je apsurd i ludilo. Taj kajs se mijenja na 50-60 hiljada i motor nema problem osim togCentre forward je napisao/la: ↑12 sep 2024, 00:22Nisam siguran da je iš'o u Opele i da li je Opel bio dio Stelantisa tad, al' ti to voziš pa vjerovatno jeste.meho-medo je napisao/la: ↑09 sep 2024, 21:21Sta je problem sa benzinskim motorom 1.2 96 kW (130 konja), isao je u opela.Centre forward je napisao/la: ↑06 sep 2024, 18:40Iš'o je taj motor i u Fordove, kol'ko ja znam.
Ništa manje problematičan je i njihov famozni 1.2 benzinski motor.
Uglavnom, Francuzi su tih godina baš zabrljali, i koštaće Stelantis milijarde da se to ispravi.
Remen je u tom motoru "potopljen" u ulje što se pokazalo katastrofalnim rješenjem.
Kako je gtd 7 najmocnija sedmica ukad , u kojem smislu ?Huske je napisao/la: ↑09 sep 2024, 20:06Kao veliki poštovalac VW, njihove tradicije i svega onog što svih tih proteklih godina rade, moram im se još jednom nakloniti, ostao sam fasciniran, impresioniran itd. Upoznao sam čovjeka koji je imao Golfa 7 GTD, najmoćniju sedmicu ikada, a sada je prešao na Golf 8 GTE.
Taj GTE je jedinstven na tržištu, nema nikakvu konkurenciju, napraviti nešto drukčije, tehnološko čudo, a sa druge strane zadržati tradiciju, auto je miks tradicije i budućnosti, fokusiran na obnovljive izvore energije, a tu temu itekako poštujem. Tako da imaš auto koji objedinjuje zanimljive teme.
Sam taj bedž GT govori dovoljno za sebe, svako može reći šta će Golf, kupi za te pare nešto drugo, ali kada se vidi GT niko nije ravnodušan. Ma možeš voziti bilo šta, ali GT to je uvijek enigma i valuta za sebe. A posebno neko ko voli Golfa, tek onda znamo da cijenimo tu historiju GT brenda.
Dakle, prvo subjektivan jesam, ali uživo na cesti taj GT sa matrix farovima i saćama ispod, izgleda kao auto sa druge planete, nesvakidašnja pojava na cesti, ko ga je vidio samo na slikama i videu taj nema pojma, jer sličnosti uživo skoro da nema.
Auto u svakom trenutku ima 245hp, stotku diže za 6.5s, kada ima baterije u sport modu troši 2l, kada se baterija isprazni tada opet ima dostupnih 245, ali troši nevjerovatnih 5.5l uz max gas, a u komfort vožnji sa praznom baterijom troši 4l benzina. Moguće je voziti samo na struju komfort vožnjom 50km. Puni se na kućnoj utičnici za 5h(idealno preko noći). Taj oblik obnovljivosti energije, gdje benzina uzima samo 4l i usput nadopunjuje bateriju koja ga dodatno gura, to je za mene tehnološko čudo, imati ovakve sportske performanse uz tako mali utrošak energije i veliku obnovljivost izvora, ja sam teško to mogao povjerovati.
Nije ovisan o struji i punjačima, a opet se može voziti na struju i to finih 50km, idealno za grada, ima sportske performanse kad zatreba, a isto tako bez ikakve bojazni se vozi max opušteno na struju ili hibrid mod bez ikakve potrebe da se gasa.
VW je dao vijek trajanja baterije, naravno teoretski, na 10 000 punjenja, ili 30 godina da se puni svaki dan.
Pa na kraju krajeva dokaz pouzdanosti je prva generacija Golf 7 GTE(2015) koji su prelazili preko 300k km.
VW je dosta uložio u program razvoja električne energije, evo rezultata da su stvarno nešto postigli.
U smislu optike, jer čovjek toliko kulturno a decidno radi izgled, ima uvijek ideje, ništa ne pretjeruje, bude to skladno kao fabrika, a opet se izdvaja u odnosu na druge Golfove. Ova sedmica je izgledala jednako moćno kao fabrički najmoćniji 7R facelift
https://olx.ba/shops/TUNING_CENTAR/aktivniFoSte95 je napisao/la: ↑05 sep 2024, 13:44Ma brt zvučnik je odličan, ne treba mi zbog muzike već da mogu pozive vršiti preko nje a ne sa telefona i naravno zbog lakšeg korištenja navigacije. Kontam tražiti neku sa dobrim mikrofonom taman da je i 400-500 kmCentre forward je napisao/la: ↑05 sep 2024, 12:23Mani se toga na Focusu. Em je ružno k'o lopov, em kvalitet zvuka k'o sa isparane longplejke na rashodovanom Iskrinom gramofonu.
Ne znam u kakvom su mu stanju zvučnici i radio, al' kod mene je savršenstvo i mislim da imaju najbolji kvalitet zvuka u klasi.
@EKV, je li to Mercedes u pitanju ? Najbolje da to vidiš sa nekim provjerenim vulkanizerom.
Hečbek , sedan , karavan ?
Karavan, ostalo nije bitno benzin ili dizel manuelac ili automatik. Bitno mi je samo da ima prostoraVensanKasel je napisao/la: ↑29 sep 2024, 22:13Hečbek , sedan , karavan ?
Manuelac ili automatik ?
Benzinili dizel
?
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 10 gostiju.