Golf 8 GTE part III, vožnja.
Prije svega da kažem, jer dosta ljudi negoduje kad vidi cijenu Golfa u Style opremi sa 150hp i IQ light blizu 75k KM, ili kad vidi GT varijantu preko 80k KM, ili R od 100k KM. Cijena je opravdana, Golf 8e generacije je čisti premium, od sjedišta, polažaja za volanom, položaja i ugođaja za vozača, kao i prostora i položaja putnika na zadnjoj klupi. Golf u kabini ima prostora više negoli neki premium brendovi u D segmentu, udoban, prava limuzina, porodično auto, sportsko auto. Ta središnja konzola je impresivna, način na koji se ponaša na neravnoj cesti, a u ovoj GT opremi na kraju krajeva i ono najslađe kako se vozi u sportskom modu.
Neko će reći hej nije premium, tvrda je plastika u donjem dijelu vrata.

Halo bolan koga briga za tu plastiku, bitno je kako je to sve utegnuto, a Golf kako izvana tako i iznutra izgleda kao iz jednog dijela, nema prelaza, i slabo koji proizvođač se može pohvaliti takvom elegancijom i urednošću.
Još prije sam govorio koliko je poboljšana izolacija, kako dihtuju vrata i gepek, sve je na utisku velike robusnosti i neodoljivog kvaliteta.
I ponovo sam impresioniran digitalizacijom, tom rezolucijom, osvjetljenjem ekrana i kvalitetom boja, jednostavnošću i responzivnošću, nestvaran kvalitet ekrana, ovo u automobilu nisam očekivao, očekivao sam 720p, a ovo je 4k. Bubam naravno, ne znam šta je, ali volim i dobre mobitele i monitore, ovi ekrani su prekvalitetni.
A sada ono kako se vozi. Dakle, baterija nije punjena, na praznoj bateriji smo krenuli koja uvijek ima 2%. Vožnja kroz grad, auto uvijek prikupi dovoljno energije u bateriju i uvijek polazi čisto na struju, a način na koji pali i gasi benzinski motor je nestvaran, nikad se ne može znati koji mu je pogon u gradu, nego se samo vidi na obrtajima, toliko profinjeno. DSG fantazija, toliko brz, britak, naravno benzinski motor za razliku od dizela ima svoj uticaj, ali ovakvu glatkoću nisam očekivao. Držanje u krivinama na neravnoj cesti i upijanje neravnina na makadamu auto za sve prilike.
Ali dati gasa ovom autu, pri čemu DSG šalta u dvije niže, taj osjećaj moći, režanja i preskakanja kilometara, e za taj osjećaj vrijedi živjeti.
Obnovljivost energije je priča za sebe, čim se pusti gas on puni bateriju, pri kočenju puni najviše. Mi sa konvnencionalnim motorima kočenjem gubimo energiju, on ne, ta energija mu se vraća u bateriju. Naravno nije prvi, svi hibridi rade ovako, ali je stvarno genijalno.
Imati ovakvu potrošnju od 4.5l uz iživljavanje na cesti sa praznom baterijom, e to je već nešto. Naravno gradska vožnja je imala uticaj na ovakvu potrošnju, ali eto i neka je 7l na skroz otvorenoj, a nije, jer je i to testirano, uz 250hp sa praznom baterijom i sport mod je opet veliki rezultat.
Ali hajde vožnja, performanse i sve ono što nudi GT, pa dovoljno je reći 6.5s do stotke, nema tu puno pameti da se zna šta je to na prometnici,
ali Golf kao Golf u ovoj generaciji je impresionirao. Dosta osporavan (uglavnom od internet publike, koja niti je ikad sjela niti je ikada vozila), od recezenata kojima je sve više fazon biti "smiješan" (valjda kopiraju carwow, koji je inače meni totalno nezanimljiv i negledljiv), a ne da budu precizni, ozbiljni i detaljni.itd, izašao je na tržište u nezgodno vrijeme doba korone, pa ni prodajni rezultati nisu bili kao prije.
Dok se znao redoslijed od petice od sedmice, ova osmica se otima, sedmici bježi dvije generacije u svakom aspektu, od brutalnog vanjskog dijela(ne mislim na basic opremu jer je to za starce i ljude kojima auto nije bitno, po meni ružno auto), motorizacije, udobnosti, kvaliteta, kvaliteta materijala, i hrpama tehnologije koje ima na bacanje...
Svaka čast VW, dugo sam vremena čekao na priliku da isprobam dobru osmicu, i evo je, tradicija i budućnost u jednom!