Ford focus ?lol89 je napisao/la: ↑30 sep 2024, 09:26Karavan, ostalo nije bitno benzin ili dizel manuelac ili automatik. Bitno mi je samo da ima prostoraVensanKasel je napisao/la: ↑29 sep 2024, 22:13Hečbek , sedan , karavan ?
Manuelac ili automatik ?
Benzinili dizel
?
Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- feniksptica
- Postovi: 17905
- Pridružen/a: 14 nov 2019, 19:12
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Plavo oko plakalo je.
BOT (ponude u inbox)
BOT (ponude u inbox)
- Centre forward
- Postovi: 6386
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
RIP Bruno Sacco. Otac najboljeg auta svih vremena.


05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
-
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 12 okt 2014, 23:35
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Pozdrav
Zamijenjen je set kvačila (zamajac je fiksni i njega nije mijenjao) i ulje u mjenjaču jer je auto je malo teze saltalo u prvu i rikverc, tj. osjetilo se kao da malo zapinje mjenjač prilikom šaltanja.
Mjenjač i dalje zapinje ali sad i malo trese prilikom kretanja.
U pitanju je skoda octavia 1.6tdi 85kw.
Možda je trebalo i zamajac mijenjati ili nešto treće?
Zamijenjen je set kvačila (zamajac je fiksni i njega nije mijenjao) i ulje u mjenjaču jer je auto je malo teze saltalo u prvu i rikverc, tj. osjetilo se kao da malo zapinje mjenjač prilikom šaltanja.
Mjenjač i dalje zapinje ali sad i malo trese prilikom kretanja.
U pitanju je skoda octavia 1.6tdi 85kw.
Možda je trebalo i zamajac mijenjati ili nešto treće?
Re: Automobili, motori...
zamajac vjerovatno, da nije tu trebao plivajući, pa neko "pametan" ubacio fiksni?jaseregistrovao je napisao/la: ↑03 okt 2024, 20:09Pozdrav
Zamijenjen je set kvačila (zamajac je fiksni i njega nije mijenjao) i ulje u mjenjaču jer je auto je malo teze saltalo u prvu i rikverc, tj. osjetilo se kao da malo zapinje mjenjač prilikom šaltanja.
Mjenjač i dalje zapinje ali sad i malo trese prilikom kretanja.
U pitanju je skoda octavia 1.6tdi 85kw.
Možda je trebalo i zamajac mijenjati ili nešto treće?
Inače najpametnije je to sve u setu promijeniti, set kvačila sa zamajcem, miran do kraja života. Jeste za nekog skupo, ali se isplati definitivno.
-
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 12 okt 2014, 23:35
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Huske je napisao/la: ↑03 okt 2024, 20:17zamajac vjerovatno, da nije tu trebao plivajući, pa neko "pametan" ubacio fiksni?jaseregistrovao je napisao/la: ↑03 okt 2024, 20:09Pozdrav
Zamijenjen je set kvačila (zamajac je fiksni i njega nije mijenjao) i ulje u mjenjaču jer je auto je malo teze saltalo u prvu i rikverc, tj. osjetilo se kao da malo zapinje mjenjač prilikom šaltanja.
Mjenjač i dalje zapinje ali sad i malo trese prilikom kretanja.
U pitanju je skoda octavia 1.6tdi 85kw.
Možda je trebalo i zamajac mijenjati ili nešto treće?
Inače najpametnije je to sve u setu promijeniti, set kvačila sa zamajcem, miran do kraja života. Jeste za nekog skupo, ali se isplati definitivno.
Jbg, kaže da je fiksni i da ga nije trebalo mijenjati. Sad sumnja na sinhrone 1 brzine i rikverca.
Sve i da je do sinhrona ne bi trebalo tresti sa novim setom?
Re: Automobili, motori...
Pogledaj onaj master cilinder na kvacilu. Mozda on nema dovoljno snage da odvoji kvacilojaseregistrovao je napisao/la: ↑03 okt 2024, 20:38Huske je napisao/la: ↑03 okt 2024, 20:17zamajac vjerovatno, da nije tu trebao plivajući, pa neko "pametan" ubacio fiksni?jaseregistrovao je napisao/la: ↑03 okt 2024, 20:09Pozdrav
Zamijenjen je set kvačila (zamajac je fiksni i njega nije mijenjao) i ulje u mjenjaču jer je auto je malo teze saltalo u prvu i rikverc, tj. osjetilo se kao da malo zapinje mjenjač prilikom šaltanja.
Mjenjač i dalje zapinje ali sad i malo trese prilikom kretanja.
U pitanju je skoda octavia 1.6tdi 85kw.
Možda je trebalo i zamajac mijenjati ili nešto treće?
Inače najpametnije je to sve u setu promijeniti, set kvačila sa zamajcem, miran do kraja života. Jeste za nekog skupo, ali se isplati definitivno.
Jbg, kaže da je fiksni i da ga nije trebalo mijenjati. Sad sumnja na sinhrone 1 brzine i rikverca.
Sve i da je do sinhrona ne bi trebalo tresti sa novim setom?
Re: Automobili, motori...
Kad ti trese pri polasku, to je zamajac 90%. Kod mene je Golf tresao kao lud, na kraju rastavimo imamo šta vidjeti, genijalac bivši vlasnik ubacio fiksni zamajac, doduše nov, šteta para. Ubacili plivajući, i rješili problem.jaseregistrovao je napisao/la: ↑03 okt 2024, 20:38Jbg, kaže da je fiksni i da ga nije trebalo mijenjati. Sad sumnja na sinhrone 1 brzine i rikverca.
Sve i da je do sinhrona ne bi trebalo tresti sa novim setom?
A taj 1.6 85kw, biće da se radi o autu novijeg godišta, tako da valjda mora biti plivajući?

- Centre forward
- Postovi: 6386
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Može biti i nosač motora, što je prihvatljivija varijanta, mada su male šanse.
Kako te taj "majstor" ubijedio da je na motoru od 115 konja, starom par godina, fixni zamajac ?
Kako te taj "majstor" ubijedio da je na motoru od 115 konja, starom par godina, fixni zamajac ?
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
-
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 12 okt 2014, 23:35
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
2017 godište je auto.Huske je napisao/la: ↑03 okt 2024, 20:48Kad ti trese pri polasku, to je zamajac 90%. Kod mene je Golf tresao kao lud, na kraju rastavimo imamo šta vidjeti, genijalac bivši vlasnik ubacio fiksni zamajac, doduše nov, šteta para. Ubacili plivajući, i rješili problem.jaseregistrovao je napisao/la: ↑03 okt 2024, 20:38Jbg, kaže da je fiksni i da ga nije trebalo mijenjati. Sad sumnja na sinhrone 1 brzine i rikverca.
Sve i da je do sinhrona ne bi trebalo tresti sa novim setom?
A taj 1.6 85kw, biće da se radi o autu novijeg godišta, tako da valjda mora biti plivajući?![]()
Možda i ovo što malo manje "zakača" kad šaltam je zbog novog ulja a trese jer nije zamijenio i zamajac zajedno sa setom kvačila, bio on fiksni li plivajući.
-
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 12 okt 2014, 23:35
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Odrzavam auta kod njega dugo i bio je ok, valjda bi rekao da je plivajući.Centre forward je napisao/la: ↑03 okt 2024, 20:55Može biti i nosač motora, što je prihvatljivija varijanta, mada su male šanse.
Kako te taj "majstor" ubijedio da je na motoru od 115 konja, starom par godina, fixni zamajac ?
Auto je počelo tresti odmah nakon zamjene kvačila tako da sumnjam da su nosači.
Ne znam, da li bi možda ubacivanje i novog zamajca riješilo problem? Ili je možda i ovaj novi set u defektu.
Re: Automobili, motori...
Taj motor fabricki dolazi sa plivajucim zamajcem, ali je uradjena zamjena na fiksni.
U masi servisa bit cete u mogucnosti izvrsiti datu konverziju, pa npr. neki od pratecih problema i jesu odredjene vibracije.
Kod nekih motora bit ce izrazene u vecoj mjeri zbog same kontrukcije transmisije.
U drugom slucaju, bit ce i do fuseraj dijelova.
Dakle, taj auta vjerovatno ima fiksni zamajac, koji naravno nije fabricki.
Znaci dodaj novi set kvacila na taj neprirodni fiksni zamajac. Kad kazem neprirodni, ne msm da nije uleglo, vec da ne moze nivelirati udare radilice na tu snagu u novoj konfiguraciji.
U masi servisa bit cete u mogucnosti izvrsiti datu konverziju, pa npr. neki od pratecih problema i jesu odredjene vibracije.
Kod nekih motora bit ce izrazene u vecoj mjeri zbog same kontrukcije transmisije.
U drugom slucaju, bit ce i do fuseraj dijelova.
Dakle, taj auta vjerovatno ima fiksni zamajac, koji naravno nije fabricki.
Znaci dodaj novi set kvacila na taj neprirodni fiksni zamajac. Kad kazem neprirodni, ne msm da nije uleglo, vec da ne moze nivelirati udare radilice na tu snagu u novoj konfiguraciji.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 03 okt 2024, 21:40, ukupno mijenjano 1 put.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Golf 8 GTE part III, vožnja.
Prije svega da kažem, jer dosta ljudi negoduje kad vidi cijenu Golfa u Style opremi sa 150hp i IQ light blizu 75k KM, ili kad vidi GT varijantu preko 80k KM, ili R od 100k KM. Cijena je opravdana, Golf 8e generacije je čisti premium, od sjedišta, polažaja za volanom, položaja i ugođaja za vozača, kao i prostora i položaja putnika na zadnjoj klupi. Golf u kabini ima prostora više negoli neki premium brendovi u D segmentu, udoban, prava limuzina, porodično auto, sportsko auto. Ta središnja konzola je impresivna, način na koji se ponaša na neravnoj cesti, a u ovoj GT opremi na kraju krajeva i ono najslađe kako se vozi u sportskom modu.
Neko će reći hej nije premium, tvrda je plastika u donjem dijelu vrata.
Halo bolan koga briga za tu plastiku, bitno je kako je to sve utegnuto, a Golf kako izvana tako i iznutra izgleda kao iz jednog dijela, nema prelaza, i slabo koji proizvođač se može pohvaliti takvom elegancijom i urednošću.
Još prije sam govorio koliko je poboljšana izolacija, kako dihtuju vrata i gepek, sve je na utisku velike robusnosti i neodoljivog kvaliteta.
I ponovo sam impresioniran digitalizacijom, tom rezolucijom, osvjetljenjem ekrana i kvalitetom boja, jednostavnošću i responzivnošću, nestvaran kvalitet ekrana, ovo u automobilu nisam očekivao, očekivao sam 720p, a ovo je 4k. Bubam naravno, ne znam šta je, ali volim i dobre mobitele i monitore, ovi ekrani su prekvalitetni.
A sada ono kako se vozi. Dakle, baterija nije punjena, na praznoj bateriji smo krenuli koja uvijek ima 2%. Vožnja kroz grad, auto uvijek prikupi dovoljno energije u bateriju i uvijek polazi čisto na struju, a način na koji pali i gasi benzinski motor je nestvaran, nikad se ne može znati koji mu je pogon u gradu, nego se samo vidi na obrtajima, toliko profinjeno. DSG fantazija, toliko brz, britak, naravno benzinski motor za razliku od dizela ima svoj uticaj, ali ovakvu glatkoću nisam očekivao. Držanje u krivinama na neravnoj cesti i upijanje neravnina na makadamu auto za sve prilike.
Ali dati gasa ovom autu, pri čemu DSG šalta u dvije niže, taj osjećaj moći, režanja i preskakanja kilometara, e za taj osjećaj vrijedi živjeti.
Obnovljivost energije je priča za sebe, čim se pusti gas on puni bateriju, pri kočenju puni najviše. Mi sa konvnencionalnim motorima kočenjem gubimo energiju, on ne, ta energija mu se vraća u bateriju. Naravno nije prvi, svi hibridi rade ovako, ali je stvarno genijalno.
Imati ovakvu potrošnju od 4.5l uz iživljavanje na cesti sa praznom baterijom, e to je već nešto. Naravno gradska vožnja je imala uticaj na ovakvu potrošnju, ali eto i neka je 7l na skroz otvorenoj, a nije, jer je i to testirano, uz 250hp sa praznom baterijom i sport mod je opet veliki rezultat.
Ali hajde vožnja, performanse i sve ono što nudi GT, pa dovoljno je reći 6.5s do stotke, nema tu puno pameti da se zna šta je to na prometnici,
ali Golf kao Golf u ovoj generaciji je impresionirao. Dosta osporavan (uglavnom od internet publike, koja niti je ikad sjela niti je ikada vozila), od recezenata kojima je sve više fazon biti "smiješan" (valjda kopiraju carwow, koji je inače meni totalno nezanimljiv i negledljiv), a ne da budu precizni, ozbiljni i detaljni.itd, izašao je na tržište u nezgodno vrijeme doba korone, pa ni prodajni rezultati nisu bili kao prije.
Dok se znao redoslijed od petice od sedmice, ova osmica se otima, sedmici bježi dvije generacije u svakom aspektu, od brutalnog vanjskog dijela(ne mislim na basic opremu jer je to za starce i ljude kojima auto nije bitno, po meni ružno auto), motorizacije, udobnosti, kvaliteta, kvaliteta materijala, i hrpama tehnologije koje ima na bacanje...
Svaka čast VW, dugo sam vremena čekao na priliku da isprobam dobru osmicu, i evo je, tradicija i budućnost u jednom!

Prije svega da kažem, jer dosta ljudi negoduje kad vidi cijenu Golfa u Style opremi sa 150hp i IQ light blizu 75k KM, ili kad vidi GT varijantu preko 80k KM, ili R od 100k KM. Cijena je opravdana, Golf 8e generacije je čisti premium, od sjedišta, polažaja za volanom, položaja i ugođaja za vozača, kao i prostora i položaja putnika na zadnjoj klupi. Golf u kabini ima prostora više negoli neki premium brendovi u D segmentu, udoban, prava limuzina, porodično auto, sportsko auto. Ta središnja konzola je impresivna, način na koji se ponaša na neravnoj cesti, a u ovoj GT opremi na kraju krajeva i ono najslađe kako se vozi u sportskom modu.
Neko će reći hej nije premium, tvrda je plastika u donjem dijelu vrata.

Još prije sam govorio koliko je poboljšana izolacija, kako dihtuju vrata i gepek, sve je na utisku velike robusnosti i neodoljivog kvaliteta.
I ponovo sam impresioniran digitalizacijom, tom rezolucijom, osvjetljenjem ekrana i kvalitetom boja, jednostavnošću i responzivnošću, nestvaran kvalitet ekrana, ovo u automobilu nisam očekivao, očekivao sam 720p, a ovo je 4k. Bubam naravno, ne znam šta je, ali volim i dobre mobitele i monitore, ovi ekrani su prekvalitetni.
A sada ono kako se vozi. Dakle, baterija nije punjena, na praznoj bateriji smo krenuli koja uvijek ima 2%. Vožnja kroz grad, auto uvijek prikupi dovoljno energije u bateriju i uvijek polazi čisto na struju, a način na koji pali i gasi benzinski motor je nestvaran, nikad se ne može znati koji mu je pogon u gradu, nego se samo vidi na obrtajima, toliko profinjeno. DSG fantazija, toliko brz, britak, naravno benzinski motor za razliku od dizela ima svoj uticaj, ali ovakvu glatkoću nisam očekivao. Držanje u krivinama na neravnoj cesti i upijanje neravnina na makadamu auto za sve prilike.
Ali dati gasa ovom autu, pri čemu DSG šalta u dvije niže, taj osjećaj moći, režanja i preskakanja kilometara, e za taj osjećaj vrijedi živjeti.
Obnovljivost energije je priča za sebe, čim se pusti gas on puni bateriju, pri kočenju puni najviše. Mi sa konvnencionalnim motorima kočenjem gubimo energiju, on ne, ta energija mu se vraća u bateriju. Naravno nije prvi, svi hibridi rade ovako, ali je stvarno genijalno.
Imati ovakvu potrošnju od 4.5l uz iživljavanje na cesti sa praznom baterijom, e to je već nešto. Naravno gradska vožnja je imala uticaj na ovakvu potrošnju, ali eto i neka je 7l na skroz otvorenoj, a nije, jer je i to testirano, uz 250hp sa praznom baterijom i sport mod je opet veliki rezultat.
Ali hajde vožnja, performanse i sve ono što nudi GT, pa dovoljno je reći 6.5s do stotke, nema tu puno pameti da se zna šta je to na prometnici,
ali Golf kao Golf u ovoj generaciji je impresionirao. Dosta osporavan (uglavnom od internet publike, koja niti je ikad sjela niti je ikada vozila), od recezenata kojima je sve više fazon biti "smiješan" (valjda kopiraju carwow, koji je inače meni totalno nezanimljiv i negledljiv), a ne da budu precizni, ozbiljni i detaljni.itd, izašao je na tržište u nezgodno vrijeme doba korone, pa ni prodajni rezultati nisu bili kao prije.
Dok se znao redoslijed od petice od sedmice, ova osmica se otima, sedmici bježi dvije generacije u svakom aspektu, od brutalnog vanjskog dijela(ne mislim na basic opremu jer je to za starce i ljude kojima auto nije bitno, po meni ružno auto), motorizacije, udobnosti, kvaliteta, kvaliteta materijala, i hrpama tehnologije koje ima na bacanje...
Svaka čast VW, dugo sam vremena čekao na priliku da isprobam dobru osmicu, i evo je, tradicija i budućnost u jednom!
-
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 12 okt 2014, 23:35
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ne znam da li je provjeravao po broju šasije ili je već bio unutra fiksni pa ga nije ni dirao.Asteriks je napisao/la: ↑03 okt 2024, 21:33Taj motor fabricki dolazi sa plivajucim zamajcem, ali je uradjena zamjena na fiksni.
U masi servisa bit cete u mogucnosti izvrsiti datu konverziju, pa npr. neki od pratecih problema i jesu odredjene vibracije.
Kod nekih motora bit ce izrazene u vecoj mjeri zbog same kontrukcije transmisije.
U drugom slucaju, bit ce i do fuseraj dijelova.
Dakle, taj auta vjerovatno ima fiksni zamajac, koji naravno nije fabricki.
Znaci dodaj novi set kvacila na taj neprirodni fiksni zamajac. Kad kazem neprirodni, ne msm da nije uleglo, vec da ne moze nivelirati udare radilice na tu snagu u novoj konfiguraciji.
Kakogod, rješenje je da ubaci plivajući na ovaj set?
Re: Automobili, motori...
1.6 tdi motori nisu dugovjecni kao njihovi prethodnici 1.9 tdi. Ne isplati se ici u novi skupi poduhvat. Fiksni koji je ugradjen umjesto plivajuceg ti nije dirao, vec dodao novi set kvacila (tako obicno rade).
Plus dalo bi se pricat o kvaliteti ugradjenog seta kvacila.
Kako god, nek majsta provjeri i nosace motora usput te ponovo blikne na, ajmo rec zamjenjeni semering mjenjaca i vidi da nije vec propiso. Ostalo Boze pomozi.
Vozi, iskoristi, navikni se na tresiku i prodaj, a za iduce gledaj neko vozilo od 1800 kubika pa gore.
Plus dalo bi se pricat o kvaliteti ugradjenog seta kvacila.
Kako god, nek majsta provjeri i nosace motora usput te ponovo blikne na, ajmo rec zamjenjeni semering mjenjaca i vidi da nije vec propiso. Ostalo Boze pomozi.

Vozi, iskoristi, navikni se na tresiku i prodaj, a za iduce gledaj neko vozilo od 1800 kubika pa gore.

Without a moral compass, the human mind will justify anything.
-
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 12 okt 2014, 23:35
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Mali update.jaseregistrovao je napisao/la: ↑03 okt 2024, 20:09Pozdrav
Zamijenjen je set kvačila (zamajac je fiksni i njega nije mijenjao) i ulje u mjenjaču jer je auto je malo teze saltalo u prvu i rikverc, tj. osjetilo se kao da malo zapinje mjenjač prilikom šaltanja.
Mjenjač i dalje zapinje ali sad i malo trese prilikom kretanja.
U pitanju je skoda octavia 1.6tdi 85kw.
Možda je trebalo i zamajac mijenjati ili nešto treće?
Kod upaljenog auta u leru kad pustim kvačilo čuje se zvuk kao da nešto kucne. Znači, pritisnem kvačilo ok, pustim 'tup'.
Re: Automobili, motori...
Jesi mijenjao zamajac i druk lezaj?jaseregistrovao je napisao/la: ↑05 okt 2024, 09:57Mali update.jaseregistrovao je napisao/la: ↑03 okt 2024, 20:09Pozdrav
Zamijenjen je set kvačila (zamajac je fiksni i njega nije mijenjao) i ulje u mjenjaču jer je auto je malo teze saltalo u prvu i rikverc, tj. osjetilo se kao da malo zapinje mjenjač prilikom šaltanja.
Mjenjač i dalje zapinje ali sad i malo trese prilikom kretanja.
U pitanju je skoda octavia 1.6tdi 85kw.
Možda je trebalo i zamajac mijenjati ili nešto treće?
Kod upaljenog auta u leru kad pustim kvačilo čuje se zvuk kao da nešto kucne. Znači, pritisnem kvačilo ok, pustim 'tup'.
Provjeri to dvoje
Yugoslav First League: ⭐️
BiH Republic League: ⭐️
League of BiH: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
BiH Cup: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
BiH Supercup: ⭐️⭐️⭐️
European competitions
UEFA Cup/UEFA Europa League
Semi-finalists (1)
Quarter-finalists (2)
Mitropa Cup
Semi-finalists (2)
BiH Republic League: ⭐️
League of BiH: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
BiH Cup: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
BiH Supercup: ⭐️⭐️⭐️
European competitions
UEFA Cup/UEFA Europa League
Semi-finalists (1)
Quarter-finalists (2)
Mitropa Cup
Semi-finalists (2)
- Sarajlijica1946
- Postovi: 7865
- Pridružen/a: 21 jan 2016, 11:37
- Lokacija: https://www.fksarajevo.ba/bs/
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Iskustva sa petlas zimskim gumama?
Re: Automobili, motori...
Ja imam 205 55 16. Nisam nikakvih problema imao a idem preko Majevice minimum 2x sedmično.
Emancipate yourselves from mental slavery...
Memento Mori...
Memento Mori...
- MilanMladenovic
- Postovi: 643
- Pridružen/a: 13 avg 2024, 11:54
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Kako procitah ovdje o gumama podsjetilo me da i meni trebaju. Udjem na unitrade kad vidim akcija ali cijene na upit. Nazovem i pitam za gume kojima sam cijenu znao i ranije ali cekao akciju da ih uzmem, kad covjek govori istu cijenu pod akcijsku...
Život je ovde postao nemoguć. Strašno je samo što se ljudi ne bune zbog toga.
Re: Automobili, motori...
Ima li neko iskustva sa E klasom iz 2016-2017? 2.0 motor, moze i benzin i dizel.
15.10.2013.
"Btw, ja vise nedam ni marke za gladnu djecu Afrike. Gladan insan ne moze puhati u ono cudo po vascijeli dan, nema sanse."
"Btw, ja vise nedam ni marke za gladnu djecu Afrike. Gladan insan ne moze puhati u ono cudo po vascijeli dan, nema sanse."
Online
Trenutno korisnika/ca: Hightower, kraljttbvb, Quartararo i 14 gostiju.