Bukvalno chatgpt... ni mail nisu u stanju sloziti. A pretpostavio sam da nisi iz Sarajeva jer vrsis prepisku vec mjesec dana, zato sam i napisao prvom prilikom. Ne bih da ti na muku pristajem, ali cim oni procese spominju, mogao bi se nacekati da ti refundiraju uplaceni iznos. Sto je jos gore tu je i banka kao treca partija koja moze zadrzavati novac "u havi", jer je i njima "procedura".juka55 je napisao/la: ↑05 sep 2025, 19:17Otišao bih ja naravno, ali posto nisam iz Sarajeva, a na poslu sam do 3-4 plus ostale obaveze, ne mogu stici nikako. Ali nejse, kontaktirali su me prvo telefonom danas, pa su kasnije i poslali mail by chatgpt. Na telefonu cura mi govori da je nedavno počela Radit i sad mi ona neku desetu priču priča u odnosu na poziv 22/08 kad su mi rekli da sve imaju osim šala i da će ubaciti majicu umjesto toga… Danas govori da nemaju ništa sto sam naručio, osim duksa… valjda neće usrat nesta oko refundacije hahaha. Evo i sadržaj maila koje sam dobio:Bejker je napisao/la: ↑05 sep 2025, 15:15Ma druze, prvom prilikom u prostorije licno. Ne daj da te zavlace jer taj sektor vode ublehe i trebice kojekakve. Rad i podrska korisnicima je nula, tako da licno idi u prostorije shopa i trazi da ti se odmah to rijesi, jer mogu odmah rijesiti. Dokumentuj i prilozi sve i zahtijevaj da ti rijese.
Poštovani,
Prije svega, želimo da Vam se najiskrenije izvinimo zbog neprijatnosti, kašnjenja i nedostatka povratnih informacija u vezi s Vašom narudžbom. Svjesni smo koliko je frustrirajuće kada se uloži povjerenje i sredstva, a komunikacija i isporuka izostanu.
Nažalost, uslijed tehničkih problema na našoj web stranici došlo je do zastoja u obradi Vaše narudžbe, zbog čega ona nije bila poslana u predviđenom roku. Također, svjesni smo da je izostala i pravovremena komunikacija s naše strane, što je dodatno stvorilo nezadovoljstvo i ostavilo loš utisak o našem odnosu prema kupcima.
Razumijemo Vaše razočaranje i potpuno se slažemo da ovakav odnos nije na nivou koji navijači i kupci našeg kluba zaslužuju. Oni koji žele podržati klub kupovinom u fan shopu zaslužuju maksimalno poštovanje, transparentnost i jasne informacije – i žao nam je što to u ovom slučaju nismo ispunili.
Kako bismo situaciju odmah riješili, izvršićemo povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa na isti način na koji je uplata izvršena. Očekujte potvrdu o povratu sredstava čim proces bude završen.
Još jednom, iskreno se izvinjavamo zbog neprijatnosti i zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju. Nadamo se da će naredna iskustva s našim fan shopom biti mnogo pozitivnija i da ćemo opravdati Vaše povjerenje.
Lijep pozdrav,
FK Sarajevo Fan Shop
U svakom slucaju sretno i da se sto prije rijesi!