Sinoć mi je drug koji je inače instruktor imao saobraćajnu nesreću na kružnom toku , on je vozio Q5 .
Ovaj lik što je vozio Octaviju bio ubjeđen da on nije kriv , nije htio da urade evropski zapisnik i da potpiše krivicu .
ljudi ne kontaju da kruzni tok treba samo gledati kao obicne dvije trake i isto ono sto ne bi uradio na obicnom putu koji vodi pravo s dvije trake ne trebas uraditi ni u kruznom i uredan si
Najjači su mi oni što ulaze u kružni tok pravolinijski , budu u vanjskoj traci pa pošto pravo voze uđu u unutrašnju traku i izađu iz kružnog toka u vanjskoj traci , naravno bez ikakvog signala
To je neki kamikaza potez, ako ima auta u kruznom ovo da uradis udes je zagarantovan
sto neko napisa vec gore sta puta zakocim il usporim da izbjegnem udes jer mi se ne da peglat prvo s levatom koji te osine, ispuni evropski obrazac ako je druga strana za, a ako nije onda cekaj dok policija dodje, pa se guzva napravi to traje sve sat dva minimum, ured ti dan prodje citav
Kruzni tok s jednom trakom je najbolje rijesenje. Tu se ne mozes zaybati.
Bas to, po Svabiji jako rijetko naletis na kruzni sa 2 ili vise traka.
Ovo sto sam vidjao po Tuzli je svaki ulazak u kruzni tok ili izlazak kritican, posebno ako si u lijevoj traci i hoces se pripremiti da izadjes ili hoces da izadjes iz desne, vecinom onaj koji se priblizava kruznom toku odmah uleti u desnu traku i pici dalje, pa ti moras kociti da njeg propustis da ga ne bi udario i **** se tu dva sata s policijom i osiguranjem poslije, a uz to mahom se vozi desnom trakom nebitno na koji izlaz se planira izaci
Onaj na Skveru je top. Izlaz iz vanjske trake obilježeni duplom punom, a ne da koristiš kružni kako ti misliš da treba.
Čak 1up na njega je onaj kod Gradskog vrta u Osijeku. Umjesto duple pune, visoki ivičnjaci
Sinoć mi je drug koji je inače instruktor imao saobraćajnu nesreću na kružnom toku , on je vozio Q5 .
Ovaj lik što je vozio Octaviju bio ubjeđen da on nije kriv , nije htio da urade evropski zapisnik i da potpiše krivicu .
ljudi ne kontaju da kruzni tok treba samo gledati kao obicne dvije trake i isto ono sto ne bi uradio na obicnom putu koji vodi pravo s dvije trake ne trebas uraditi ni u kruznom i uredan si
Najjači su mi oni što ulaze u kružni tok pravolinijski , budu u vanjskoj traci pa pošto pravo voze uđu u unutrašnju traku i izađu iz kružnog toka u vanjskoj traci , naravno bez ikakvog signala
To je zato sto kružni tok i nije put sa dvije trake (normalna i preticajna), već put sa jednom trakom (unutrasnja) i jednom izlaznom trakom (vanjska).
Zato se u kružnom toku zaista i mora voziti unutrašnjom trakom, a prelaziti u vanjsku tek nakon sto prodjes predzadnji izlaz (onaj koji je prije tvog). Jednako kao sto ces se na ravnom putu prebaciti u izlaznu traku kad ti se ona otvori.
Isto je i kad ulaziš… potrebno je da se prije prvog narednog izlaza, ukoliko ne izlazis, prestrojis u unutrasnju traku. Ako je kružni tok uzak a puno izlaza, to često izgleda kao presjecanje trake.
Najgori debili su oni koji uvijek voze izlaznom, vanjskom trakom i ne daju ti da izadjes. Oni obesmisljavaju funkciju kružnog toka svojom glupošću i bezobrazlukom.
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 18 feb 2025, 12:31
Postao/la sljivo
Vanjskom po nekom generalnom pravilu trebaš voziti ako izlaziš na prvi i drugi izlaz, a pravilo je da na treci ili cetvrti ideš ideš unutrašnjom, ako u oba slučaja to znakom prije ulaska ili na cesti nije drugačije naznačeno. Pravilo je da onaj ko ide vanjskom a nalazi se u kružnom ima prednost u odnosu na onog unutar. Ne gleda se kad je ko ušao, to nema veze, to se ne gleda, gleda se gdje si, i to vidi mda ljudi griješe, on konta šo davno na drugoj strani i ima pravo tebe da siječe na vanjskoj jer si tek ušao. Jedino nema prednost ako nije ušao u kružni, to znači da ne smije ulaziti u kružni i presjecati druge, bilo u kojoj traci.
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 18 feb 2025, 12:33
Postao/la Slatinash_7
Što se tiče kružnog toka toliko sam čuo teorija i načina kako se voziti u istom da mi nije jasno kako u istim nema makar 5 puta više nesreća..
Uglavnom, najbolji su kružni u Mostaru, prostor između dvije trake je zapravo komad betona visine trotoara tako da ti zapravo ne da da iz vanjske ideš igdje drugo nego na izlaz..Ne znam ni jedan slučaj sudara u Mostarskom kružnom toku (ne živim dole da se ogradim)...I naravno veliki plus je kad imaš proširenje u desnoj traci da izađeš iz kružnog prije nego što su i ušao u isti..
ljudi ne kontaju da kruzni tok treba samo gledati kao obicne dvije trake i isto ono sto ne bi uradio na obicnom putu koji vodi pravo s dvije trake ne trebas uraditi ni u kruznom i uredan si
Najjači su mi oni što ulaze u kružni tok pravolinijski , budu u vanjskoj traci pa pošto pravo voze uđu u unutrašnju traku i izađu iz kružnog toka u vanjskoj traci , naravno bez ikakvog signala
To je zato sto kružni tok i nije put sa dvije trake (normalna i preticajna), već put sa jednom trakom (unutrasnja) i jednom izlaznom trakom (vanjska).
Zato se u kružnom toku zaista i mora voziti unutrašnjom trakom, a prelaziti u vanjsku tek nakon sto prodjes predzadnji izlaz (onaj koji je prije tvog). Jednako kao sto ces se na ravnom putu prebaciti u izlaznu traku kad ti se ona otvori.
Isto je i kad ulaziš… potrebno je da se prije prvog narednog izlaza, ukoliko ne izlazis, prestrojis u unutrasnju traku. Ako je kružni tok uzak a puno izlaza, to često izgleda kao presjecanje trake.
Najgori debili su oni koji uvijek voze izlaznom, vanjskom trakom i ne daju ti da izadjes. Oni obesmisljavaju funkciju kružnog toka svojom glupošću i bezobrazlukom.