Pozdrav raja!Kontao kupiti novo auto u njemackoj..
Do 5k eura da je,obavezno benzinac..
Fakat nisam pametan,jer ima bruku auta..
Volio bi da je SUV
Jedini problem je sto je za ovaj novac teze naci euro5
Gdine, sta pusite?
Ma nisam mislio novo ,novo je auto za mene ako me razumijes
Hyundai i30 opozvao oko 130 000 vozila u Evropi zbog problema sa zracnim jastukom.
Na golobalnom nivou, Nissan opozvao cak milion i po vozila zbog problema na softveru kocionog asistenta. Rijec je o modelima Qashqai, Micra, X-Trail i Leaf.
Od zanimljivosti, Nissan Frontier (Navara) presao 1600000 km bez generalke (sa jednim motorom). Vlasnik Brian Murphy, pomenutog Nissana kao novog kupio 2007., a zbog vrste posla mjesecno je prelazio preko 10 000 km. Vodenu pupmu zamjenio tek na 900k km... Inace radi se o motoru 2.5 dci (cetiri cilindra).
Re: Automobili, motori...
Postano: 09 feb 2020, 18:30
Postao/la Derdiyok
Pregledajte sve epizode
Re: Automobili, motori...
Postano: 09 feb 2020, 18:50
Postao/la Fantasista
Izgledao sam ja sve epizode. Šteta što su prestali snimat. Mrkulja što mu glumi ženu je beton
Pozdrav raja!Kontao kupiti novo auto u njemackoj..
Do 5k eura da je,obavezno benzinac..
Fakat nisam pametan,jer ima bruku auta..
Volio bi da je SUV
Jedini problem je sto je za ovaj novac teze naci euro5
Gdine, sta pusite?
Ma nisam mislio novo ,novo je auto za mene ako me razumijes
Ma nisam mislio novo ,novo je auto za mene ako me razumijes
Ma znam, zezam se...
Hebo to,imas kakvo auto preporuciti?
Ova B klasa nije skupa,a dobar auto pravo..
Moze se bas dobar naci za 5k eura..Znaci nadjem odlicnoga za 6k eura i spustim ga na 5k e
Re: Automobili, motori...
Postano: 10 feb 2020, 08:56
Postao/la dijabola
Tetak mi je imao B klasu iz njemačke. Svaki mjesec je nešto popravljo i popravljo dok nije valjda sve popravio. Ipostavilo se nekad da je ta B klasa u Njemačkoj korištena za obuku vozača pa možda i to ima veze. A kad sam išao na dijagnostiku za svoje auto kaže mi majstor uzeo ženi B klasu i svaki dan neki problem i na kraju je prodo. Samo kažem što sam ja čuo, ne znam puno o autu al eto meni se nešto zgadilo zbog tih priča.
Re: Automobili, motori...
Postano: 10 feb 2020, 10:25
Postao/la Asteriks
Vazno je odrzavanje, pravovremeni servisi te stil voznje da bi, ako imas srece, naletio na kvalitetan polovnjak.
Generalno za sva vozila veliki problem je kvalitet rezervnih dijelova jer imas kako provjerenu tako i alternativnu opciju. Bilo da su u pitanju svjecice, bobine, remenje, turbina ili neki x zamjenski dio, te cak i kvalitet motornog ulja.
Ovaj Merc B klase u svojoj prvoj generaciji imao je par hronicnih slabosti gdje je jedna od kljucnih hrđa (šolje, vrata, obrve) te kraci interval zamjene mikroremena (naravno ovaj model nema zupcasti vec lanac). Sve ostalo je top.
Dizelski motor kubikaze 2.0 pored ove B klase ugradjivao se u modele Merca A.
Re: Automobili, motori...
Postano: 10 feb 2020, 10:46
Postao/la GospodinIzSarajeva
Hajd vidit cu..
Ima bas dobrij auta za ovaj cijenovni rang..
Inace,listam jucer autoscoutom i naletim na covjeka,prodaje SuperB 2017 za 5000 eura,jos lafo presao samo 20k
Ali kad udjem ima i normala auta,a vidim dosta ih se prodalo..Ili je prevara(vrlo moguce) ili mu je nesto sjebano na autu pa ga prodaje,ali nigdje nije napisao da ima ikakvih problema..
Prodaje vecinom starija auta i samo mozda 2 novija..
Re: Automobili, motori...
Postano: 10 feb 2020, 10:55
Postao/la JarnoTrulli
Dosao dan da se bira/naruci sluzbeno-privatno auto.
Mercedes C 300, T model, hybrid, avantgarde (mislim da je seljakluk odmah uzeti AMG ), full oprema cca 67k € (rata cca 750€).
@Gal iz Manchesta, imas li preporuciti sta bolje za ove pare (do max 69k €)?
Dosao dan da se bira/naruci sluzbeno-privatno auto.
Mercedes C 300, T model, hybrid, avantgarde (mislim da je seljakluk odmah uzeti AMG ), full oprema cca 67k € (rata cca 750€).
@Gal iz Manchesta, imas li preporuciti sta bolje za ove pare (do max 69k €)?
**** to haj investiraj pare u Bosnu. Imam ja biznis plan.
Re: Automobili, motori...
Postano: 10 feb 2020, 12:36
Postao/la Asteriks
Tesko ce ti bilo ko na forumu reci o tim hibrid - dizelazisma, pogotov ove vrijednosti i klase. Prvo treba da se dokazu na vecem broju primjeraka nakon odredjene kilometraze. Taj Merc C 300 je, koliko sam informisan poceo da nudi ovu verziju od 2015.
Recemo Toyota je imala opoziv od preko milion hibrida (za odredjenu seriju npr. 2014. godine) zbog problema sa elektrikom i opasnosti od pozara.
Pa tu su i slozenije komponente pogona i spone zbog cijele elektricne i generalno konstrukcijske kompleksnosti itd. Zbog toga je i odrzavanje skuplje, pa pored uobicajnih servisa ukljucuje i kontrole baterije te njenu zamjenu kada nakon odredjenog perioda izgubi na kapacitetu. Msm da je ovaj hibrid od obicnog tezi preko 200 kg plus ima dvije turbine.
Msm da ovaj Merc, cisto na elektro pogon moze preci do 50 km. Punjenje na obican prikljucak traje par sati dok se dio napuni preko kocionog sistema.
Inace dobra zamisao, al ponavljam, trebat ce vremena za neku detaljniju ocjenu.
Ne bih da dajem savjete za ovaj cjenovni rang, to je Secin posao. Osim ako ko zeli Merc G, e onda sa sigurnoscu mogu reci - kupuj.
Re: Automobili, motori...
Postano: 10 feb 2020, 13:34
Postao/la Slobodas
Kakva je situacija sa tehnickim pregledima ove godine (posto je sad onaj eko test eliminatoran), jel neko imao iskustva s tim novim pravilom ? padal se puno na tehnickim pregledima ?
Tesko ce ti bilo ko na forumu reci o tim hibrid - dizelazisma, pogotov ove vrijednosti i klase. Prvo treba da se dokazu na vecem broju primjeraka nakon odredjene kilometraze. Taj Merc C 300 je, koliko sam informisan poceo da nudi ovu verziju od 2015.
Recemo Toyota je imala opoziv od preko milion hibrida (za odredjenu seriju npr. 2014. godine) zbog problema sa elektrikom i opasnosti od pozara.
Pa tu su i slozenije komponente pogona i spone zbog cijele elektricne i generalno konstrukcijske kompleksnosti itd. Zbog toga je i odrzavanje skuplje, pa pored uobicajnih servisa ukljucuje i kontrole baterije te njenu zamjenu kada nakon odredjenog perioda izgubi na kapacitetu. Msm da je ovaj hibrid od obicnog tezi preko 200 kg plus ima dvije turbine.
Msm da ovaj Merc, cisto na elektro pogon moze preci do 50 km. Punjenje na obican prikljucak traje par sati dok se dio napuni preko kocionog sistema.
Inace dobra zamisao, al ponavljam, trebat ce vremena za neku detaljniju ocjenu.
Ne bih da dajem savjete za ovaj cjenovni rang, to je Secin posao. Osim ako ko zeli Merc G, e onda sa sigurnoscu mogu reci - kupuj.
Kad dobijas privatno sluzbeno auto, ti snosis samo trosak osiguranja, to je cca 1% vrijednosti auta. Sve ostalo, u ovom slucaju i neogranicen trosak goriva, snosi firma, plus ga mogu koristiti i najblizi clanovi porodice.
S tim da je kod hibrida osiguranje 0,5% vrijednosti auta, zbog toga firme preporucuju iste umjesto cistih dizelasa. A i drzava daje tih 0,5% od sebe da bi se smirili ovi zeleni kojih je sve vise.
Verzija koju sam konfigurisao moze preci 56km, ali to je najnebitnija tehnikalija ove kocije.
Kakva je situacija sa tehnickim pregledima ove godine (posto je sad onaj eko test eliminatoran), jel neko imao iskustva s tim novim pravilom ? padal se puno na tehnickim pregledima ?
Preko pola miliona vozila u nasoj zemlji je starije od 10 godina, od toga preko 300k su automobili sa 20 godina i stariji. Euro 6 norme nemas vise od 40 000. Benzinaca imas negdje oko 250k itd. O filterima, katalizatorima, kvaliteti goriva isl., nema potrebe pricati.
I sta sada mogu sa novim pravilom, iskljuciti masu navedenih ? Vecih promjena nece biti, msm ko ce placati putarinu, takse, stikere... Vjerovatno ce po ustaljenoj praksi samo udarit po dzepu pa ces za okolis umjesto 20 placati 3x vise.
U BiH se mora izvrsiti planska cista, pocev od povoljnih kredita.