To i jeste finta, sto kod nas ljudi poceli vjerovati samo u servisnu knjizicu, a to je najmanji problem danas uzeti novu servisnu i ispuniti je ako iole dobru vezu imas u nekom salonu.
Kod novijih auta to je malo teze jer odvuces u ovlasteni servis, spojis auto i provjeris tacno kad je uradjen koji servis u ovlastenom salonu. Mada i tu mozes kalkulisati, voziti auto duze vremena bez servisa i onda vratis kilometre nazad do neke brojke nakon zadnjeg servisa i onda odradis isti gdje ti upisu sta si radio i trenutnu kilometrazu. Ali nasi ljudi sve manje voze i u ovlastene servise, nego pogledaju servisnu koju jedva da i znaju procitati te uzivaju u slatkorjecivosti prodavaoca i gotova stvar.
Ja sam svog Golfa 7 odvuko u Nipex, ljudi spojili i provjerili kad je uradjen veliki servis i slaze li se sve sa brojem kojeg zalijepe iznad motora nakon velikog servisa. Danas je zajebano kupovati auto, svako mulja i svako je kobajagi radio servis i sve izmjenjao, a kilometraza mahom ispod 200.000, kao da je toliki bauk ako ti auto predje 200k, sto u biti znaci da je vozan i ako je redovno servisiran na konju si.
A sve i jedan prodavač varalica koji radi na procente.
A inače, 95% servisnih od vozila koja su uvezena u BiH se ispunjava jednom hemijskom
Ma ne vjerujem im nikako. U Kramaru skoro svako auto oko 140.000
Ja kad sam 2014. godine uzeo u Svicarskoj Renault cabrio, servisna mi bila sjebana a nisam ni gledao je. Onda sam kupio prazni servisnu i poslao rodjaku tamo sto radi u Fordovom salonu, on ispunio i pecate lupio i onda ovdje ocarinim auto i nesto manje platim zato.
Kasnije ga i prodao s tom servisnom.
Upravo to drug. Kramar najbolji primjer a 90% auta im teretna bila ili sluzbena. Na placu najvise bijelih i crnih auta
O standardnim kilometrazama za Vw 248 000 za 15g staro auto ne treba ni pricat i svaki vlasnik je uvjeren da nije udaran i da nije vracana kilometraza Ma smijesno sta se radi kod nas. Igrom slucaja godinu sam radio u Kramaru pa znam kako idu seme. Samo da ljudima ispricam 10% prica o auticima, shvatili bi da je kilometraza najmanji problem
A sve i jedan prodavač varalica koji radi na procente.
A inače, 95% servisnih od vozila koja su uvezena u BiH se ispunjava jednom hemijskom
Ma ne vjerujem im nikako. U Kramaru skoro svako auto oko 140.000
Ja kad sam 2014. godine uzeo u Svicarskoj Renault cabrio, servisna mi bila sjebana a nisam ni gledao je. Onda sam kupio prazni servisnu i poslao rodjaku tamo sto radi u Fordovom salonu, on ispunio i pecate lupio i onda ovdje ocarinim auto i nesto manje platim zato.
Kasnije ga i prodao s tom servisnom.
Upravo to drug. Kramar najbolji primjer a 90% auta im teretna bila ili sluzbena. Na placu najvise bijelih i crnih auta
O standardnim kilometrazama za Vw 248 000 za 15g staro auto ne treba ni pricat i svaki vlasnik je uvjeren da nije udaran i da nije vracana kilometraza Ma smijesno sta se radi kod nas. Igrom slucaja godinu sam radio u Kramaru pa znam kako idu seme. Samo da ljudima ispricam 10% prica o auticima, shvatili bi da je kilometraza najmanji problem
Najvažnije je redovno servisiranje i održavanje, to ako je aljkavo ništa od auta ...
Nama tako i treba , sad da ponudiš Golfa VI sa 300000 kilometara upitnog stanja ili Toyotu Auris istog godišta sa 150000 kilometara provjerenog stanja , 80% bi se odlučilo za Golfa i tu je kraj svake priče...
I ja pretpostavljam.
Rekoh da nije neka serijska greška u pitanju, pumpa ili nešto sl.
Hvala na odgovoru.
Moguce da tom motoru na oko 300k treba refresh. Sad, da li gubi ulje na dihtungu kartera, glave motora, karikama (nakon cega prodire u prostor za sagorijevanje), e to se mora ustanoviti. Samo se ovo sa karterom moze zamijeniti za male pare, za sve ostalo treba veca intervencija.
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 jun 2020, 14:49
Postao/la keno94
Planiram uzimat nešto u skorije vrijeme i izbor se nekako sveo na 2 opcije. Mercedes c220 i Audi A3 2.0 Sportback, oba 2004. i sličnih karakteristika (kilometraža, snaga, cijena). Nekako nisam ljubitelj Audija i baš naginjem ka ovom Mercu, ali on je garaziran već duze vrijeme i nije registrovan. Malo sam skeptičan jer nije dugo koristen.
S druge strane Audi je i registrovan i koristi se. Ne bih se morao peglat oko probnih tabli, a i ne moram izlaziti iz Sarajeva za razliku od Mercedesa.
Zna li neko na šta da obratim pažnju kod Mercedesa, posebno zbog dužeg vremena u garaži i šta kod Audija. Svaki savjet je dobrodošao
Planiram uzimat nešto u skorije vrijeme i izbor se nekako sveo na 2 opcije. Mercedes c220 i Audi A3 2.0 Sportback, oba 2004. i sličnih karakteristika (kilometraža, snaga, cijena). Nekako nisam ljubitelj Audija i baš naginjem ka ovom Mercu, ali on je garaziran već duze vrijeme i nije registrovan. Malo sam skeptičan jer nije dugo koristen.
S druge strane Audi je i registrovan i koristi se. Ne bih se morao peglat oko probnih tabli, a i ne moram izlaziti iz Sarajeva za razliku od Mercedesa.
Zna li neko na šta da obratim pažnju kod Mercedesa, posebno zbog dužeg vremena u garaži i šta kod Audija. Svaki savjet je dobrodošao
Merc C je sigurniji izbor. Razloga je vise, a jedan od njih je dugovjecnost 2.2 dizelasa, lanac, robusnost, pogotov jer se radi o polovnjacima sa preko 300k. Ovjes podesen za nase kozje staze a mozes vidjeti masu taksista upravo sa ovim modelom.
Audi je dobar izbor, ali ovaj motor 2.0 tdi nije najjaca karika. Tek su poentirali iducih godina kada su presli na CR. Cijene odrzavanja su paprenije tik na strani Merca, ali obzirom da nemas veliki servis kod ove C klase Mercedesa + interval zamjene zupcastog kod Audija 2.0 tdi (2004) je cca 130k.
Sad i pomenuti Audi ima svojih aduta ali to su neke druge kubikaze i klase. Da si npr. sa skucenijim budzetom trazio 1.9 tdi, onda bi se dobrih razloga za pomeuti. Ipak i te modele ne mozes smatrati nepoderivim, pogotov zbog reputacije legendarnog 1.9 motora, jer se radi o vozilima ogromne kilometraze, istrosenosti plus moguce nepaznje.
Ulagat ces u svako, samo pitanje koliko na pocetku.
I da znas da ti je registracija skuplja (veca putarina za kubikaze preko 2000 cm3 znaci kod 2.2 isl.) plus kod vozila vece snage.
Merc C je sigurniji izbor. Razloga je vise, a jedan od njih je dugovjecnost 2.2 dizelasa, lanac, robusnost, pogotov jer se radi o polovnjacima sa preko 300k. Ovjes podesen za nase kozje staze a mozes vidjeti masu taksista upravo sa ovim modelom.
Audi je dobar izbor, ali ovaj motor 2.0 tdi nije najjaca karika. Tek su poentirali iducih godina kada su presli na CR. Cijene odrzavanja su paprenije tik na strani Merca, ali obzirom da nemas veliki servis kod ove C klase Mercedesa + interval zamjene zupcastog kod Audija 2.0 tdi (2004) je cca 130k.
Sad i pomenuti Audi ima svojih aduta ali to su neke druge kubikaze i klase. Da si npr. sa skucenijim budzetom trazio 1.9 tdi, onda bi se dobrih razloga za pomeuti.
Hvala, i sam imam slično mišljenje. Ako taksiste voze, znaš da valja. Malo me zabrinulo što Merc stoji u garaži već duže vrijeme, a i sam sam fan Mercedesa pa pokušavam da se ne zaletim.
Re: Automobili, motori...
Postano: 24 jun 2020, 09:09
Postao/la Asteriks
Tu trebas provjeriti pragove, solje, pod, obrve, kako leze zadnja vrata (da li su paralelna duz linije). Onda, tjeras uzbrdo u trecoj da vidis temperaturu. Nakon toga parkiras na cistu podlogu i prati ima li kakvih kapljica. Motas do kraja na obje strane te generalno u voznji osluskujes kucka li sto itd.
Prije kupovine kazes da ne zagrije motor da vidis paljenje na hladan, te prati tokom gasanja boju dima na auspuhu.
Svako krckanje iz predjela motora moze upucivati na dotjaralost lanca. Svako trzanje mogu biti dizne, turbina itd.
Najbolje je povesti pouzdanog covjeka koji se razumije.
Ako taksiste voze, znaš da valja
Ne mora striktno znaciti, ali ovdje aludiram na to da se radi o automobilu vece kubikaze i snage, te brednu skupljeg odrzavanja, koji je unatoc svemu itekako isplativ na duze staze. Voze taksisti svakakih krseva, ali to je druga prica.
Re: Automobili, motori...
Postano: 25 jun 2020, 19:16
Postao/la Derdiyok
Re: Automobili, motori...
Postano: 28 jun 2020, 21:03
Postao/la SMR187
Imao sam malu nezgodu s autom, proklizao i udario u ivicnjak, rasula se felga. Sada mi vuce u tu stranu auto kada vozim, malo lupa kada kocim i izbacuje mi gresku na esp. Jel trebam ocekivat havariju kada odvucem majstoru?
Imao sam malu nezgodu s autom, proklizao i udario u ivicnjak, rasula se felga. Sada mi vuce u tu stranu auto kada vozim, malo lupa kada kocim i izbacuje mi gresku na esp. Jel trebam ocekivat havariju kada odvucem majstoru?
Trebas ocekivat batine
Re: Automobili, motori...
Postano: 29 jun 2020, 07:06
Postao/la SMR187
hvOla
Re: Automobili, motori...
Postano: 30 jun 2020, 19:31
Postao/la rio_Ferdy88
Kakva zvijercina, 820 konja u Ludicrus plus modu, 2,4 sekunde do stoje, 600 km na jednom punjenju i sto je najbolje ne trosi nista
Auto buducnosti
Re: Automobili, motori...
Postano: 30 jun 2020, 19:55
Postao/la GospodinIzSarajeva
Opel Insignia sport tourier 1.8 turbo benzin 140hp,2009 god,presao 122 hiljade
Servisiran u ovlastenom servisu..u Njemačkoj je auto,i prodaje ga za 5000 eura,isplati li se uvesti?
Re: Automobili, motori...
Postano: 30 jun 2020, 22:16
Postao/la cala
Trazim auto do neke 22.000KM max, 2015+ godiste. Naginjem ga Peugeotu 308. Imate li nekih preporuka?
A sto 308, za te pare dobru 508 onu facelift verziju prije zadnje generacije.
Tesko naci sa pristojnom kilometrazom. Sve ovo sto vidim je na granici vecih popravki i investicija a ako za godinu, dvije ulozimo 2 milje u neredovne popravke to vec nije auto od 22.000 nego 24.000. A i opcenito preferiramo manja auta radi navike (prethodno imali 307 i 308 2012) i ogranicenog prostora u garazi.
Trazim auto do neke 22.000KM max, 2015+ godiste. Naginjem ga Peugeotu 308. Imate li nekih preporuka?
Golf 7, Octavia, Passat B8
Isti razlog kao i gore uz izuzetak Golfa s kojim ne bih smio rahat izac vani i parkirat ga od straha da ga neko ne odnese il ne opuse par dijelova. Najvise zbog tog izbjegavamo Golfa.