Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- feniksptica
- Postovi: 17850
- Pridružen/a: 14 nov 2019, 19:12
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Peugeot 407 2.0 100kw
Kad vozim u 3. i 4. i kad dodam gas prvo ga ko zatrza, tačnije osjećaj je ko da prvo stisnem kočnicu pa gas.
Također kad usporim negdje da skrenem il na semaforu..odjednom sam dodaje gas i dize obrtaje na 1500..il nekad padnu obrtaji na nulu skoro pa se gasi.
Al ovo nije svaki put kad vozim...dvaput problemi pa sljedeći put kad upalim i vozim bez problema.
Zna l ko sta je belaj i je l skup kvar ?
Kad vozim u 3. i 4. i kad dodam gas prvo ga ko zatrza, tačnije osjećaj je ko da prvo stisnem kočnicu pa gas.
Također kad usporim negdje da skrenem il na semaforu..odjednom sam dodaje gas i dize obrtaje na 1500..il nekad padnu obrtaji na nulu skoro pa se gasi.
Al ovo nije svaki put kad vozim...dvaput problemi pa sljedeći put kad upalim i vozim bez problema.
Zna l ko sta je belaj i je l skup kvar ?
Plavo oko plakalo je.
BOT (ponude u inbox)
BOT (ponude u inbox)
Re: Automobili, motori...
Kineski proizvođači danas više nisu sinonim za fušeraj. Naprotiv, marke poput BYD, Deepala i drugih pomjeraju granice kada je riječ o sigurnosti i tehnološkoj sofisticiranosti. Njihova vozila sve češće osvajaju pet zvjezdica na Euro NCAP testovima – što je najviši mogući rezultat na ovom renomiranom evropskom testiranju sigurnosti vozila.Mocvara1991 je napisao/la: ↑14 apr 2025, 12:29Sta vi ljudi mislite o ovom kinezu BYD? Konkretno o vozilu BYD Sealion 7?
Sve većim ulaganjem u istraživanje, razvoj i kvalitet, kineski brendovi ubrzano mijenjaju imidž na globalnom tržištu.
Istina elektro vozila sama po sebi imaju problema u vezi dometa, vremena punjenja itd. Pa ako nisi u aleji dostupne infrastrukture, imat ćeš ozbiljnih nedostataka.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- VivaLaStella
- Postovi: 1848
- Pridružen/a: 29 jun 2023, 08:41
- Lokacija: 76250 / 75270
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Michelin Primacy 5 iskustva?
Tražio sam Conti Premium, ali ove su mi ponuđene umjesto njih
Tražio sam Conti Premium, ali ove su mi ponuđene umjesto njih
Nego doma sjednem, dignem regler, voterpajp i brning rege
L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17
L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17
- Centre forward
- Postovi: 6361
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Primacy 5 je potpuno nova guma i teško da neko može podijelit' iskustvo sa njom. Kod mene su na autu Primacy 4+. Odlične gume, al' sljedeće će aBd bit' Conti PremiumContact 7. Malo se brže troši al' je dosta udobnija.VivaLaStella je napisao/la: ↑22 apr 2025, 06:36Michelin Primacy 5 iskustva?
Tražio sam Conti Premium, ali ove su mi ponuđene umjesto njih
Koje god da nabaviš nećeš pogriješiti.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
- VivaLaStella
- Postovi: 1848
- Pridružen/a: 29 jun 2023, 08:41
- Lokacija: 76250 / 75270
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Continentalove 205/55/16 nisam uspio naći ama baš nigdje, pa mi ponudiše ove kao opciju. Vidim da su po svemu skoro bara-bara.Centre forward je napisao/la: ↑22 apr 2025, 11:03Primacy 5 je potpuno nova guma i teško da neko može podijelit' iskustvo sa njom. Kod mene su na autu Primacy 4+. Odlične gume, al' sljedeće će aBd bit' Conti PremiumContact 7. Malo se brže troši al' je dosta udobnija.VivaLaStella je napisao/la: ↑22 apr 2025, 06:36Michelin Primacy 5 iskustva?
Tražio sam Conti Premium, ali ove su mi ponuđene umjesto njih
Koje god da nabaviš nećeš pogriješiti.
Ne mogu bit loše kad sam prošlo ljeto preživio na Savinim zimskim
Nego doma sjednem, dignem regler, voterpajp i brning rege
L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17
L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17
Re: Automobili, motori...
Kod VW-ovog kombija T6, motori s kodovima CFCA, CXEC i CXEB imaju problema kod termičke otpornosti. Zbog lošijeg hlađenja dolazi do velikih opterećenja raznih komponenti, što dovodi do oštećenja turbopunjača, glave cilindra i klipova.
To su 2.0 dizelaši između 2015. i 2019.
Tako da, pažnja prilikom kupovine. Prije svega jer je legendarni LKV, dovoljnog tovarnog prostora, kome naravno treba i bez sjedišta, te nosivosti od cca 800 do 1300 kg.
To su 2.0 dizelaši između 2015. i 2019.
Tako da, pažnja prilikom kupovine. Prije svega jer je legendarni LKV, dovoljnog tovarnog prostora, kome naravno treba i bez sjedišta, te nosivosti od cca 800 do 1300 kg.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Centre forward
- Postovi: 6361
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
3. Maja 1849. rođena Bertha Benz, prva vozačica automobila u povijesti.
.Kad je 5. kolovoza 1888. Bertha Benz, bez suprugovog znanja, posudila njegovu motornu kočiju i provozila više od 200 km u dva dana, otpočela je sagu o automobilima, izumu koji će zauvijek promijeniti svijet
Carl Benz je još 1886. patentirao svoju motornu trokolicu, službeno prvi automobil u povijesti, no ideja da je i proda ponekoj zainteresiranoj stranki nije nailazila na laku realizaciju.
Nitko još zapravo nije znao može li taj izum uistinu i poslužiti nečemu konkretnom, Carl Benz je održao niz demonstracijskih vožnji na kratkim distancama, ali nije se usuđivao okušati na, potencijalno po njegov ugled, pogubnoj dužoj vožnji.
Dok je premišljao što bi i kako bi, njegova je supruga Bertha Benz, rođena 3. svibnja 1849. u Pforzheimu, odlučila je preuzeti inicijativu. Rano ujutro, 5. kolovoza 1888., dok joj je suprug Carl Benz još spavao, jednom od njegovih motornih trokolica, sa sinovima Richardom i Eugenom, zaputila se iz Mannheima u posjet majci u Pforzheim.
Put je trajao čitav dan, u kojem je prevalila oko 106 km i stigla na odredište, samo da bi se idućeg dana vratila kući. Problema je bilo, od nabave goriva u ljekarnama, popravaka kvarova, no put je obavljen i izazvao je lavinu medijske pompe.
Put Berthe Benz bio je prijelomna točka u povijesti automobila, prva duža vožnja obavljena novim prijevoznim sredstvom bila je tim zanimljivija što ju je napravila žena, pokazavši time prednosti automobila. Dakako, Bertha Benz imala je i drugih motiva za vožnju.
Premda je mnogo naslijeđenog novca investirala u suprugovu tvrtku, nije ga smatrala dostatno probitačnim u reklamiranju svog izuma, pa mu je odlučila pomoći. Hvala joj na tome! Bertha Benz, prva vozačica automobila u povijesti, umrla je 5. svibnja 1944. u 96. godini
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...

I kod osmice, dizel više nije u trendu, iako nakon facelifta nude 2.0 TDI sa 116 te 150 konja.
Jedino je Tiguan ostao da, koliko toliko, čuva sjećanja na vremena dominacije.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Dovoljno je to dizela, taman da zadovolji naše tržište polovnjaka, više nam i ne treba.
Kod nas i ne pokušavaju uvoziti benzin, na pretrazi u olx Golf 8 uopšte ne trebaš birati gorivo, podrazumijeva se da je sve dizel.
Više me čudi kako clio i sandero nemaju dizela pa skoro nikako, lahko su zaboravili odlični 1.5dci.
A izgleda samo Švabe zadržavaju dizela još, jer i novi Audi A5 i A6 dolaze sa jakom ponudom dizela.
Stelantis i Ford ne rade dizel više pa skoro nikako gledajući ovu tabelu.
Kod nas i ne pokušavaju uvoziti benzin, na pretrazi u olx Golf 8 uopšte ne trebaš birati gorivo, podrazumijeva se da je sve dizel.
Više me čudi kako clio i sandero nemaju dizela pa skoro nikako, lahko su zaboravili odlični 1.5dci.
A izgleda samo Švabe zadržavaju dizela još, jer i novi Audi A5 i A6 dolaze sa jakom ponudom dizela.
Stelantis i Ford ne rade dizel više pa skoro nikako gledajući ovu tabelu.
- AshburtonG
- Postovi: 6039
- Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ja ne znam zbog cega bi neko u 2025 kupio dizela, osim sluzbenih automobila koji prelaze 30-40k godisnje.
Re: Automobili, motori...
šta da se kaže role, volimo da dimi. ja tako volim kad mi radi regeneraciju pa ga još pritisnem uz dim odleti naprijed, svi ostanu u dimu daleko iza.
evo lik je kupovao osmicu, ima para nije problem sipati, ali hoće samo dizel, benzin mu dođe kao nešto nekavalitetno, ne vjeruje da je to auto. to ti je balkanski gen duboko usađen, jedino nas evropa zabranom proizvodnje dizela može natjerati na drugačija razmišljanja. do tada za nas je auto dizel.
Meni je jako primamljiva ideja plug in hybrida, baterija 20kw i 1.5 benzin. preko 100km na čistu struju, idealno za grada, a onda za dalja putovanja imaš ovaj dosta dobar 1.5 benzin koji u kombinaciji sa nadopunjivom baterijom troši vrlo malo i štedi energiju. dizela bi mijenjao jedino za tu tehnologiju.
Volio bi kad bi se trenutno fokusirali na tu tehnologiju, jer mi je to razuman korak da se duže zadrži do potpune elektrifikacije. ne možemo sa dizela u 10 godina direktno na struju, tu su se dobro preračunali ovi za zaštitu okoline.

evo lik je kupovao osmicu, ima para nije problem sipati, ali hoće samo dizel, benzin mu dođe kao nešto nekavalitetno, ne vjeruje da je to auto. to ti je balkanski gen duboko usađen, jedino nas evropa zabranom proizvodnje dizela može natjerati na drugačija razmišljanja. do tada za nas je auto dizel.
Meni je jako primamljiva ideja plug in hybrida, baterija 20kw i 1.5 benzin. preko 100km na čistu struju, idealno za grada, a onda za dalja putovanja imaš ovaj dosta dobar 1.5 benzin koji u kombinaciji sa nadopunjivom baterijom troši vrlo malo i štedi energiju. dizela bi mijenjao jedino za tu tehnologiju.
Volio bi kad bi se trenutno fokusirali na tu tehnologiju, jer mi je to razuman korak da se duže zadrži do potpune elektrifikacije. ne možemo sa dizela u 10 godina direktno na struju, tu su se dobro preračunali ovi za zaštitu okoline.
Re: Automobili, motori...
Njemačko tržište broji cca 49 miliona registrovanih osobnih vozila, te možda još 8 miliona komercijalnih.
Od 49 miliona osobnih, udio benzinaca je 61 %, a dizelaša oko 28 %.
Porez na dizelaše, primjer u Njemačkoj, veći je minimalno za 110 eura. Onda kompleksnija tehnologija gasova nego kod benzinaca, pa u sve to treba uklopiti motor i pogonski sklop. Što zbog većeg pritiska pri radu itd.
A hibidi su odlično rješenje, ali ne oni plug-in.
Od 49 miliona osobnih, udio benzinaca je 61 %, a dizelaša oko 28 %.
Porez na dizelaše, primjer u Njemačkoj, veći je minimalno za 110 eura. Onda kompleksnija tehnologija gasova nego kod benzinaca, pa u sve to treba uklopiti motor i pogonski sklop. Što zbog većeg pritiska pri radu itd.
A hibidi su odlično rješenje, ali ne oni plug-in.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Plug-in hibrid ima cca 120 i više kg težu bateriju od HEV i ostalih hibrida.
Domet nekih plug-in modela iz 2025. prema fabričkoj deklaraciji je max 130 km na elektro pogon, ali velike većine 100 km i ispod. Treba znati da je to cifra na papiru u idealnim okolnostima. Inače uz uključene potrošače, vruće/hladno vrijeme, više putnika etc, taj domet opada na 70ak posto.
Većina plug-in hibrida podržava punjače do 22 kW, što znači preko sat vremena punjenja.
Neki plug-in hibridi mogu na srednje brze punionice do 50 kW, ali i to je preko pola sata. Kod kuće par sati.
Obični hibridi s druge strane asistiraju u gradu, dva - tri kilometra, imaju malu bateriju koja se brzo puni regenerativnim kočenjem i preko motora tokom vožnje.
Iako i noviji PHEV nude ovo, jednostav no veći je kapacitet, težina, itd.
Kod Toyote, Hyundaija i Nissana, znači praktičnih Azijata, dominira obični hibrid HEV.

Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Preporuke za servis VW u Sarajevu?
Ima neki u Vogosci, kako sam cuo?
Ima neki u Vogosci, kako sam cuo?
- kraljttbvb
- Postovi: 7732
- Pridružen/a: 28 dec 2011, 16:32
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ko je mislio uvesti auto iz EU, neka malo saceka, čini se da im cijena ide doleEU uvodi nove tehničke propise: Hoće li polovni automobili uskoro biti jeftiniji u BiH?
Evropska unija uvodi nove tehničke propise koji će ukloniti starije automobile sa drumova, a to se najviše odnosi na dizelaše bez DPF filtera.
EU je najavila drastične mjere kojima direktno cilja na automobile starije od 10 godina, posebno dizelaše. Iz Evropske unije ovu inicijativu opravdavaju potrebom za smanjenjem saobraćajnih nesreća i zagađenja. Tako ova nova pravila uvode strože tehničke preglede, sa posebnim fokusom na automobile bez filtera čestica (DPF), kojih na evropskim putevima ima na milione.
Inače, zamjena DPF filtera može koštati i do 2.500 eura, zbog čega mnogi vlasnici pribjegavaju alternativnim rješenjima poput čišćenja, "bušenja" ili potpunog uklanjanja iz izduvnog sistema.
Ukoliko Evropska unija usvoji predložene mjere, milioni vlasnika dizelaša suočit će se sa teškom odlukom, ili da plate skupe popravke ili se oproste od vlastitih automobila.
Mnoga od tih vozila će vjerovatno završiti u istočnoj Evropi i na Balkanu, što bi moglo dovesti do prezasićenja tržišta, te samo premjestiti problem zagađenja. Ako dođe do prezasićenja tržišta, to bi moglo uticati i na niže cijene automobila kod nas

Florian Wirtz tells Sports Illustrated: “I'm lucky to have so many excellent clubs right on my doorstep and to now be able to play for one of the best clubs in Germany and Europe”.
Re: Automobili, motori...
SAD su jedino veliko tržište, gdje dva najprodavanija modela, tačnije Ford F te Chevy Silverado, u svojoj ponudi imaju V8 motore. Čak i 2025. 

Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Ma osmake i te poneke dizelase ces tesko ovde istrijebiti, pogotovo jer dosta Amerikanaca voli da vuce prikolice za kampovanje koje mogu biti velike kao jednosoban stan. To bez osmaka i dizelasa ne treba ni pomisljati zakaciti i vuci.
Ne obra se bostan, dok sljive ne popadaju...
Online
Trenutno korisnika/ca: 19vendetta87, Maestro^^, Sheyi i 15 gostiju.