Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- AshburtonG
- Postovi: 6200
- Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Svabe rade sa svoje autoindustrije ekvivalent nama kad bi zabranili proizvodnju cevapa, te poceli prodavat mljevenike od klempe.
- VivaLaStella
- Postovi: 2023
- Pridružen/a: 29 jun 2023, 08:41
- Lokacija: Petoria
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Odabrao sam prvu koju mi je izbacilo i to sa 'carwow'. Ako ciljaš na to da sam neki 'hejter', čitav život vozim nešto iz VW grupacije.Huske je napisao/la: ↑17 dec 2025, 23:25odabrao si najgoru sliku, sad slučajno ili ne hmm?VivaLaStella je napisao/la: ↑17 dec 2025, 13:0925000€ za metalnu kutiju sa dva tableta i ambijentalnim ledom. Da, baš
Druže odvratan je interijer i definitivno ne predstavlja nikakvo vraćanje korijenima, klasično elektro smeće koje nabija cijenu sa dash tabletima, ledovima i ostali qrac-palac.
Jesu li bar unaprijedili baterije ili i dalje gubiš 40% dometa na temperaturama manjim od 0?
Nego doma sjednem, dignem regler, voterpajp i brning rege
L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17
L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17
Re: Automobili, motori...
Baterija od 32 kWh u realnim okolnostima ima domet možda ispod 200 km.Huske je napisao/la: ↑17 dec 2025, 23:25
Nakon T-roca gdje nema dizela u ponudi, sa već sljedećim modelima ovdje su još radikalniji ID.Polo i ID.Cross dolaze samo kao elektro, kao pretpostavka malih gradskih auta da su dovoljne baterije od 37kwh i 52kwh, kao malo gradsko auto prilično OK i logično rješenje.
Današnja elektro vozila na papiru grme, dok u stvarnosti navlakuša teška.
Gledaj ovog haosa, primjer VW ID.7. Na testu ADAC-a izbio na 436 km, od deklarisanih 700 km. Baterija 86 kWh.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 18 dec 2025, 15:08, ukupno mijenjano 1 put.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
nije vala ni ova tvoja slika VW-a nista bolja od njegove valaHuske je napisao/la: ↑17 dec 2025, 23:25odabrao si najgoru sliku, sad slučajno ili ne hmm?VivaLaStella je napisao/la: ↑17 dec 2025, 13:0925000€ za metalnu kutiju sa dva tableta i ambijentalnim ledom. Da, baš
u stvarno izgleda ovako
za B segment odlično i svakako napredak u odnosu na ovo prije.
kao manu bih naveo zarezivanje volana. najbolji i najpraktičniji volan je potpuno okruhgao, ali svi danas zbog što ekstavagantnijeg dizajna zanemaruju praktičnost, a u prvi plan guraju dizajn. Pogledajte šta je BMW uradio sa novim iX3. Nešto zarezan, i čak krakovi nisu spojeni, šupljine u volanu.
Mislim da se vw nakon kratkog silaska opet vraća na pravi put, poslušali su publiku i kritike. njihova ovogodišnja konferencija je prekretnica, a sad što su oni otišli na struju sve ili ništa, nekom paše nekom ne, budućnost je takva. a opet ponavljam pohvalno je i njima to ide u korist što ipak neće raditi sva auta kao ID futuristički i gle to je struja, ipak zadržavaju malo konzervativniji stav i vraćaju se tradicionalnom pristupu dizajna kako unutra tako i vani.
Nakon T-roca gdje nema dizela u ponudi, sa već sljedećim modelima ovdje su još radikalniji ID.Polo i ID.Cross dolaze samo kao elektro, kao pretpostavka malih gradskih auta da su dovoljne baterije od 37kwh i 52kwh, kao malo gradsko auto prilično OK i logično rješenje. cijena je diskutabilna za sve danas, pa tako i za ovo.
Za next Golfa već očekujem širu paletu motora, obavezan hybrid, plug in itd.
Re: Automobili, motori...
znaš da smo to već nedavno komentarisali, kako je nekakva komb.potrošnja 20kwh/100km, uz dosta autoputa itd ide to i na 25kwh, što se jako približno poklapa sa ovim dosegom ID.7 na realnom testu.Asteriks je napisao/la: ↑18 dec 2025, 15:02
Baterija od 32 kWh u realnim okolnostima ima domet možda ispod 200 km.
Današnja elektro vozila na papiru grme, dok u stvarnosti navlakuša teška.
Gledaj ovog haosa, primjer VW ID.7. Na testu ADAC-a izbio na 436 km, od deklarisanih 700 km. Baterija 86 kWh.
Kreneš iz Mostara u Jablanicu, na displeju stoji još 250 km, a kod Mosta Begića i Begovića kontaš kako nazad.
moja opservacija se odnosila na Polo kao gradski auto, gdje bi u takvim okolnostima baterija od 37kwh bila skroz dovoljna. kome je to jedino auto možda se i uputi na dalje putovanje, ali smisao tog auta je svakako da se dnevno vozi na male relacije, pa evo i 200km dnevno, nije namjena tog auta za nešto više. a s obzirom da je i planiran za dosta gradske vožnje, onda on može možda i prebaciti 200km.
znam dosta ljudi, pretežito žena sa autima B segmenta, one se u 10-15 godina nisu dnevno nikad vozile u tom autu više od 150km, pretežno je njihov dnevni doseg 40km, a dosta često još i duplo manje. tako da smisao te baterije i tog auta itekako ima smisla.
bar je svijetlija
svakako je napredak u odnosu na novog T-Roca npr., posebno naglašavam jer je B segment, možda ljepše od novog Clia koji je i najveća konkurencija. zato vam stalno napominjuem da je ovo segment B, ne očekuju se tu svakako senzacionalne stvari, ovo je više od očekivanja.
Re: Automobili, motori...
Cijena ovog Pola kretati će se oko 25000 eura, za osnovni paket opreme.
Pomenuti domet bit će još manji u ljetim vrućinama i zimskim minusima. Pa svako malo punjenje u kućnoj varijanti po cijelu noć.
Onda, jedna Švabija nema dovoljno brzih punionica, a možemo tek zamisliti stanje infrastrukture u manjim zemljama.
Zatim, kapacitet baterije opada nakon cca 150k km. To vozilo će tada prelaziti dodatnih 20ak km manje. Znači imaš auto koje je haman pa reda mijenjat nakon 230k.
Bolje se malo protegnuti i uzeti nekog benzinca il hibrid. Jer benzinac kapaciteta rezervoara od 40 litara, čak uz potrošnju 8 l/ 100 km, moze preći max recimo 500 km. A novo punjenje će trajati par minuta.
Ipak svakom svačije, čisto moje neko viđenje onog šta msm da je definicija osobnog vozila, čak i gradskog segmenta.
Pomenuti domet bit će još manji u ljetim vrućinama i zimskim minusima. Pa svako malo punjenje u kućnoj varijanti po cijelu noć.
Onda, jedna Švabija nema dovoljno brzih punionica, a možemo tek zamisliti stanje infrastrukture u manjim zemljama.
Zatim, kapacitet baterije opada nakon cca 150k km. To vozilo će tada prelaziti dodatnih 20ak km manje. Znači imaš auto koje je haman pa reda mijenjat nakon 230k.
Bolje se malo protegnuti i uzeti nekog benzinca il hibrid. Jer benzinac kapaciteta rezervoara od 40 litara, čak uz potrošnju 8 l/ 100 km, moze preći max recimo 500 km. A novo punjenje će trajati par minuta.
Ipak svakom svačije, čisto moje neko viđenje onog šta msm da je definicija osobnog vozila, čak i gradskog segmenta.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- kraljttbvb
- Postovi: 8087
- Pridružen/a: 28 dec 2011, 16:32
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ne znam kakvi su im motori i kakvi su sto se tice odrzavanja, ali mi ima pravo finih ovih Seata 
Florian Wirtz tells Sports Illustrated: “I'm lucky to have so many excellent clubs right on my doorstep and to now be able to play for one of the best clubs in Germany and Europe”.
Re: Automobili, motori...
bar je svijetlija
svakako je napredak u odnosu na novog T-Roca npr., posebno naglašavam jer je B segment, možda ljepše od novog Clia koji je i najveća konkurencija. zato vam stalno napominjuem da je ovo segment B, ne očekuju se tu svakako senzacionalne stvari, ovo je više od očekivanja.
[/quote]
sto manje senzacionalizma to bolje, bolje izgledaju auta 20g stara od vecine ovih novih pogotovo elektricnih...ne znam, meni su ova elektricna previse dosadna unutra, ako mi se igra na tablet to mogu i kuci
Re: Automobili, motori...

Dometi elektro vozila koje na papiru ima plafon od 500 km.
Kao što vidimo, kombinovni domet ljeti se kreće oko 385 km, dok zimi čak 100 km manje.
Idealni uvjeti su vožnja 90 km/h na temperaturi od 20ak stepeni.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Zato ih nije rijetkost vidjeti zimi na autoputu 80km/h zamagljenih stakala
100% sportski i krajnje opušten potpis
Re: Automobili, motori...
Dobro sve to smo već dokazali. Prije neki dan za onog ID.Polo sam rekao da ima smisla, jer je gradsko auto B segment, nije predviđen za putovanja duža, mada ljudi to koriste kod nas. To auto je planirano kao drugo auto u porodici, ili auto za ženu.
Onda taj stvarni domet 150-200km i auto na struju koje se puni na kućnom punjaču ima smisla, troškovi održavanja su niski, a nema ni mehaničkih sklopova koje žene poyebu svojom vožnjom. onda je to za ženu jednostavno i za voziti, a jednostavno je i za održavati, a isto je u svemu tome na kraju i ekonomično, naravno za ove koji mogu sebi priuštiti drugo auto od 25k eura. Kod nas rijetkost, u bogatijim državama skoro standard.
Ali auto na struju za duža putovanja nema još pokriće, u praksi dokazan lično, pošto Golf GTE ima bateriju 13kwh, pri vožnji otvorenoj na magistrali, pri brzini od 80km/h samo na struju može dosegnuti 40km, max 50km. Što je jasna računica da za 100km treba 25kwh baterija i to je za eco vožnju. A sad da ideš na autoput i voziš 150, 160, e to tek treba istestirati. evo sad sam naišao na realan video, pri brzini 180km/h u 20km vožnje potrošnja 45kwh/100km, pri brzini 130km/h potrošnja 30kwh/100km. što je još jednom dokazano da je ovih 25kwh/100km magistrale itekako tačna računica.
Znači novi Golf ID ne bi imao smisla ispod 100kwh baterije, a to će biti vrlo teško, prije da će to biti početni 50kwh, a najviši 80kwh, a samim tim i cijena vozila ode daleko. Struja će prije svega imati smisla kad se potrošnja smanji na 15kwh, a samo povećanje dometa preko povećanja kapaciteta baterije nema smisla, jer rastu troškovi novog automobila značajno, kao i sama težina automobila a time se još povećava potrošnja.
Dakle tehnologija treba ići u pravcu smanjenja potrošnje, kao i lakših baterija, a do ovakvog razvoja treba čekati još.
ovo je jedno prelazno razdoblje, i ne baš srećno vrijeme za industriju, a pogotovo za nas kad dođe vrijeme zamjene naših polovnjaka za današnja nova auta, pa dođu kod nas kao polovnjaci, hibridi i ovi benzinci 1.4, 1.2, 1.6, biće tu ajme crkla baterija, generalka motora itd. nema tu više dizela trkača na duge staze.
Onda taj stvarni domet 150-200km i auto na struju koje se puni na kućnom punjaču ima smisla, troškovi održavanja su niski, a nema ni mehaničkih sklopova koje žene poyebu svojom vožnjom. onda je to za ženu jednostavno i za voziti, a jednostavno je i za održavati, a isto je u svemu tome na kraju i ekonomično, naravno za ove koji mogu sebi priuštiti drugo auto od 25k eura. Kod nas rijetkost, u bogatijim državama skoro standard.
Ali auto na struju za duža putovanja nema još pokriće, u praksi dokazan lično, pošto Golf GTE ima bateriju 13kwh, pri vožnji otvorenoj na magistrali, pri brzini od 80km/h samo na struju može dosegnuti 40km, max 50km. Što je jasna računica da za 100km treba 25kwh baterija i to je za eco vožnju. A sad da ideš na autoput i voziš 150, 160, e to tek treba istestirati. evo sad sam naišao na realan video, pri brzini 180km/h u 20km vožnje potrošnja 45kwh/100km, pri brzini 130km/h potrošnja 30kwh/100km. što je još jednom dokazano da je ovih 25kwh/100km magistrale itekako tačna računica.
Znači novi Golf ID ne bi imao smisla ispod 100kwh baterije, a to će biti vrlo teško, prije da će to biti početni 50kwh, a najviši 80kwh, a samim tim i cijena vozila ode daleko. Struja će prije svega imati smisla kad se potrošnja smanji na 15kwh, a samo povećanje dometa preko povećanja kapaciteta baterije nema smisla, jer rastu troškovi novog automobila značajno, kao i sama težina automobila a time se još povećava potrošnja.
Dakle tehnologija treba ići u pravcu smanjenja potrošnje, kao i lakših baterija, a do ovakvog razvoja treba čekati još.
ovo je jedno prelazno razdoblje, i ne baš srećno vrijeme za industriju, a pogotovo za nas kad dođe vrijeme zamjene naših polovnjaka za današnja nova auta, pa dođu kod nas kao polovnjaci, hibridi i ovi benzinci 1.4, 1.2, 1.6, biće tu ajme crkla baterija, generalka motora itd. nema tu više dizela trkača na duge staze.
Re: Automobili, motori...
Šteta na električnim automobilima nakon saobraćajne nezgode košta više nego na SUS vozilima. Trenutno je razlika između 15 i 20 posto, prema Udruženju osiguravatelja Švabije (GDV).
Jedna od manje poznatih info, koja ide u korist konvencionalnih vozila.
Naravno elektro auta imaju manje dijelova, bla bla, manje se kvare itd. Ipak sav boom prodaje, nametnut je ludačkim subvencijama nekih država. Fina ali ni blizu zaokružena priča.
No kako bi i bila, kad SUS vozila imaju toliki istorijat iskustva, postojanja u realnim uvjetima i osluškivanja različitih potreba kupaca.
Nekad vjv nakon 2030. može se sjesti i napraviti ozbiljan rezime.
A da ne pričamo o električnih busevima. Msm ko dođe u Njemačku vidjet će većinom one Merc Citaro dizelaše, AdBlue, automatik mrcine od 300 i 350 konja.
Jedna od manje poznatih info, koja ide u korist konvencionalnih vozila.
Naravno elektro auta imaju manje dijelova, bla bla, manje se kvare itd. Ipak sav boom prodaje, nametnut je ludačkim subvencijama nekih država. Fina ali ni blizu zaokružena priča.
No kako bi i bila, kad SUS vozila imaju toliki istorijat iskustva, postojanja u realnim uvjetima i osluškivanja različitih potreba kupaca.
Nekad vjv nakon 2030. može se sjesti i napraviti ozbiljan rezime.
A da ne pričamo o električnih busevima. Msm ko dođe u Njemačku vidjet će većinom one Merc Citaro dizelaše, AdBlue, automatik mrcine od 300 i 350 konja.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Elektro smeće ne bi vozio ni da mi džabe daju,ali novi modeli bmw sa grilovima od pola metra su teški cirkus,unutra zabili tablete od metar u instrument tablu katastrofa.Ružnija auta nisam vidio odavno.Po unutrašnjosti puno ne odskaču mečka i audi a o vw ne treba trošiti riječi.
Jednom riječiju auta bez duše.
Jednom riječiju auta bez duše.
Zadnja izmjena: Saurman, dana/u 23 dec 2025, 15:15, ukupno mijenjano 1 put.
1974---1975---1976---2001---2013---2020
- kraljttbvb
- Postovi: 8087
- Pridružen/a: 28 dec 2011, 16:32
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Na kraju ce doci do toga da ce ovi vlasnici elektro auta morati početi voziti agregat u gepeku 
Florian Wirtz tells Sports Illustrated: “I'm lucky to have so many excellent clubs right on my doorstep and to now be able to play for one of the best clubs in Germany and Europe”.
- dubioza144
- Postovi: 1988
- Pridružen/a: 06 feb 2020, 20:01
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ljudi ako moze neka mala pomoc, da vidim da li je neko imo slican kvar na autu, pa ako je rijesio da malo pomogne posto ne mozemo skontati sta je problem a da ne mijenjamo sve redom dok ne nadjemo kvar
inace imam golfa 6 i vec neko vrijeme se cuje neko skripanje kao kad vrata skripe prilikom otvaranja
, ali se javlja samo pri blagom motanju desno i traje sve dok ne ispravis volan, pri motanju lijevo nista se ne cuje, volan pravo nista, al bilo kakvo blago il jace motanje desno skripi sve dok ne ispravis volan pa ako se neko susreo sa slicnim sta je problem bio, hvala
Ali duboko u srcu, u središtu naše Grbavice osim ratnog plamena, tinjala je jedna iskra, iskra koja je tiho šaputala pjesmu ljubavi i znala da će doći neko drugo vrijeme!
Koliki je Željo, Željo je GOLEM, nije velik nego GOLEM, razlika je veliko i GOLEMO.
Koliki je Željo, Željo je GOLEM, nije velik nego GOLEM, razlika je veliko i GOLEMO.
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.










