Admiral_TM87 je napisao/la:Zeljo TV je bila kampanja za godisnje, a 80% godisnjih uzimaju isti ljudi koji bi to uzeli i bez zeljo TV-a i oni i danas dolaze na tekme, a za derbi navijace i manekene jedino sto ih moze privuci je par pobjeda u gostima i atraktivniji protivnik (ove sezone nije bilo jos ni jedno ni drugo).
varas ti sebe da 80% uzima ko i prosle godine. za 65% je manja prodaja godisnjih ove godine nego prosle pa ti vidi ko je tih 80%.
Najvise imamo navijaca u svim djelovima a pogotovo starijih. Ako se klub eksponira malo doci ce bruka raje da gleda zelju, jer zeljo nije klub sto dolaze samo huligani da navijaju. treba biti klub gdje dodjes da komentarises tekmu i gledas. Gledaoci su ti sto pune tribine a 1500 navijaca sto navijaju je uvijek tu... Oni mozda i imaju godisnje a ovi ostali ne...
Prosle godine su i bake i dede uzimali godisnju al ove godine ne jer neznaju da se uopste prodaju...
Nebitno stvarno. Stvar je da jedan veliki klub treba malo vise radit. Ne moraju se davat uopste tolike pare. Imas obostrano poslovanje gdje necija reklama ima na nasim tekmama a oni nas u novinama reklamiraju ili na tv-u reklamiraju. Ako imaju ljude sa iskustvom i idejom o marketingu, to nije neki veliki problem napravit. Gledanost tv kuce npr tv-1 bi porasla. Nova tv kuca, reklamira Zelju i govori tako, gledanost ce porast...