Ma imam kosilicu, neki dan me poče ****. Radi 1 min i ugasi se.Asteriks je napisao/la: ↑23 jul 2020, 10:35Malo je onih koji se razumiju u kosilice.![]()
Znam jedino da se diljem nase opcine koriste vecinom strižne kosilice, tj. one za visoku travu, od cca 4.5 KS.
Od odrzavanja, treba redvno ciscenje te podmazivanje pogotov iglicastog lezaja, zglobova, pa zamjena ulja nakon x radnih sati itd.
Sad, tu su i one rotacione nesto slozenijeg mehanizma. Naravno imas i trimer, kao solidno rjesenje.
Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Nullius in verba
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Re: Automobili, motori...
Koji je motor dizel, benzin ili je elektricna. Ako je benzinka onda se provjeravaju svjecice, karburator, filter zraka itd.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Benzin. S&B. Radi nekih 30 sek, min, ali nikad ne prokine, čitavo vrijeme zvuči kao da se tek pali, nikako da prokine. Ma odnijeću čovjeku za vikend nek to pregleda.
Nullius in verba
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Re: Automobili, motori...
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Ma nema ovo smisla, gume su plastične, kočnica nema. Obična mala kosilica, kaže mi kolega da je možda "presaugala".
Nullius in verba
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Re: Automobili, motori...
Onda ce ti vjerovatno podesiti karburator te zamjeniti svjecice. Interval zamjene bi mogao biti svako 4 godine, zavisno od upotrebe.
To su one ugladjene za vrtice. Nema veze sto te ne kace sve gore navedene stavke odrzavanja, ali ono sto imas moras postovati, taman da je neka dzepna verzija.
Kupis ovu striznu i rokaj.
To su one ugladjene za vrtice. Nema veze sto te ne kace sve gore navedene stavke odrzavanja, ali ono sto imas moras postovati, taman da je neka dzepna verzija.
Kupis ovu striznu i rokaj.

Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Da li je moguće da mi auto u zadnje vrijeme pušta ulje i ispod curi zbog toga sto treba da imam mali servis?Asteriks je napisao/la:
Otprilike litru naspijem i za 10 dana pali se lampica,ne prodem 1k km
Re: Automobili, motori...
Ulje moze pustati na dihtungu kartera, sarafu pomenutog, dihtungu glave motora, lose zavijenom filteru ulja, ako je turbo na turbini itd.
Glede tvoje situacije, rijec je o ozbiljnom problemu jer ne smije ni priblizno gubiti cak i da si prekoracio taj redovni servis. Tvoj automobil ne bi trebao biti u voznom stanju.
Ulje se svakako mora mijenjati u predvidjenom intervalu jer se vremenom razgradjuje, gubi svojstva, dolazi do povecanja viskoznosti sto moze nanijeti stetu motoru.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- StrikeWarzone
- Postovi: 2621
- Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Evidentan pad cijena vozila kod nas. Za ocekivat je jos vise. Napokon njemacka trulja stara 16 godina nece biti 9.000 

Htjeli su da te gase, yeb'o si im mater!
Re: Automobili, motori...
Pozdrav. Uputili su me na ovu temu, a posebno da se obratim @Asteriksu (al' svačija pomoć je dobrodošla).
Imam problem s paljenjem, Seat Ibiza je u pitanju, 1.4 TDI, 2005. godište. Na hladan start, nakon 7-8+ sati mirovanja, auto pali bez problema. Al svako naredno paljenje samo vergla i nikako ne pali, a upali se lampica "Check engine" i blinka lampica grijača. Bio sam kod 10ak majstora, dijagnostika ne pokazuje ništa (pokazivala senzor bregaste osovine, to sam zamijenio). Tri električara su provjerila osigurače, releje, kontakte, sve je OK, čak sam kupio nove releje i osigurače, koji god je bio imalo sumnjiv. Grijači novi kupljeni prije 2-3 mjeseca. Ne znam više šta da radim, ujutro auto upalim bez problema i onda moram tražit parking u brdu da mogu upalit "na guranje", a strah me da zupčasti ne preskoči i onda sam tek zijanio skroz. Ako je iko imao sličnih problema, svaka pomoć bi mi značila. Hvala.
Imam problem s paljenjem, Seat Ibiza je u pitanju, 1.4 TDI, 2005. godište. Na hladan start, nakon 7-8+ sati mirovanja, auto pali bez problema. Al svako naredno paljenje samo vergla i nikako ne pali, a upali se lampica "Check engine" i blinka lampica grijača. Bio sam kod 10ak majstora, dijagnostika ne pokazuje ništa (pokazivala senzor bregaste osovine, to sam zamijenio). Tri električara su provjerila osigurače, releje, kontakte, sve je OK, čak sam kupio nove releje i osigurače, koji god je bio imalo sumnjiv. Grijači novi kupljeni prije 2-3 mjeseca. Ne znam više šta da radim, ujutro auto upalim bez problema i onda moram tražit parking u brdu da mogu upalit "na guranje", a strah me da zupčasti ne preskoči i onda sam tek zijanio skroz. Ako je iko imao sličnih problema, svaka pomoć bi mi značila. Hvala.
Za Bordo-bijele, samo za našu ljubav najveću! ❤️
- StrikeWarzone
- Postovi: 2621
- Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Jesil probao na kleme to drugo paljenje ?skoroalen je napisao/la: ↑30 jul 2020, 01:13Pozdrav. Uputili su me na ovu temu, a posebno da se obratim @Asteriksu (al' svačija pomoć je dobrodošla).
Imam problem s paljenjem, Seat Ibiza je u pitanju, 1.4 TDI, 2005. godište. Na hladan start, nakon 7-8+ sati mirovanja, auto pali bez problema. Al svako naredno paljenje samo vergla i nikako ne pali, a upali se lampica "Check engine" i blinka lampica grijača. Bio sam kod 10ak majstora, dijagnostika ne pokazuje ništa (pokazivala senzor bregaste osovine, to sam zamijenio). Tri električara su provjerila osigurače, releje, kontakte, sve je OK, čak sam kupio nove releje i osigurače, koji god je bio imalo sumnjiv. Grijači novi kupljeni prije 2-3 mjeseca. Ne znam više šta da radim, ujutro auto upalim bez problema i onda moram tražit parking u brdu da mogu upalit "na guranje", a strah me da zupčasti ne preskoči i onda sam tek zijanio skroz. Ako je iko imao sličnih problema, svaka pomoć bi mi značila. Hvala.
Htjeli su da te gase, yeb'o si im mater!
Re: Automobili, motori...
Vidi, anlaser se koristi strujom iz akumulatora dok se akumulator puni preko alternatora. Ta veza je u redu do anlasera, ali treba provjeriti cetkice pomenutog anlasera eventualno njegov automat. Odgovarajuci i precizan broj okretaja anlasera je vazan pogotov kod dizelasa.skoroalen je napisao/la: ↑30 jul 2020, 01:13Pozdrav. Uputili su me na ovu temu, a posebno da se obratim @Asteriksu (al' svačija pomoć je dobrodošla).
Imam problem s paljenjem, Seat Ibiza je u pitanju, 1.4 TDI, 2005. godište. Na hladan start, nakon 7-8+ sati mirovanja, auto pali bez problema. Al svako naredno paljenje samo vergla i nikako ne pali, a upali se lampica "Check engine" i blinka lampica grijača. Bio sam kod 10ak majstora, dijagnostika ne pokazuje ništa (pokazivala senzor bregaste osovine, to sam zamijenio). Tri električara su provjerila osigurače, releje, kontakte, sve je OK, čak sam kupio nove releje i osigurače, koji god je bio imalo sumnjiv. Grijači novi kupljeni prije 2-3 mjeseca. Ne znam više šta da radim, ujutro auto upalim bez problema i onda moram tražit parking u brdu da mogu upalit "na guranje", a strah me da zupčasti ne preskoči i onda sam tek zijanio skroz. Ako je iko imao sličnih problema, svaka pomoć bi mi značila. Hvala.
Dalje, vazno je da izmjeris kompresiju motora, a ti 1.4 tdi trocilindrasi imaju kraci vijek
trajanja prije generalke.
I usput, nek ti majstor zamjeni senzor temperature. Moguce cak da ce morati stelovati paljenje.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Nisam, kont'o sam da nema veze sa strujom jer baš dobro vergla, nije ono "mrtvo" verglanje. Bukvalno samo treba da "sastavi" al ne može.StrikeWarzone je napisao/la: ↑30 jul 2020, 07:09Jesil probao na kleme to drugo paljenje ?skoroalen je napisao/la: ↑30 jul 2020, 01:13Pozdrav. Uputili su me na ovu temu, a posebno da se obratim @Asteriksu (al' svačija pomoć je dobrodošla).
Imam problem s paljenjem, Seat Ibiza je u pitanju, 1.4 TDI, 2005. godište. Na hladan start, nakon 7-8+ sati mirovanja, auto pali bez problema. Al svako naredno paljenje samo vergla i nikako ne pali, a upali se lampica "Check engine" i blinka lampica grijača. Bio sam kod 10ak majstora, dijagnostika ne pokazuje ništa (pokazivala senzor bregaste osovine, to sam zamijenio). Tri električara su provjerila osigurače, releje, kontakte, sve je OK, čak sam kupio nove releje i osigurače, koji god je bio imalo sumnjiv. Grijači novi kupljeni prije 2-3 mjeseca. Ne znam više šta da radim, ujutro auto upalim bez problema i onda moram tražit parking u brdu da mogu upalit "na guranje", a strah me da zupčasti ne preskoči i onda sam tek zijanio skroz. Ako je iko imao sličnih problema, svaka pomoć bi mi značila. Hvala.
@Asteriks anlaser sam provjeravao, al sumnjam da je do njega jer ipak dobro vergla. Al pogledat ću opet s nekim boljim majstorom. Hvala puno za sve savjete, danas ga opet vozim pa ću spomenut sve.

I jah, bord mi je prebačen na onu trenutnu potrošnju, i kad auto neće da upali na bordu stoji 0.0, bukvalno kao da pumpa ne izbacuje gorivo nikako. A čuje se onaj zvuk iz pumpe kad dam kontakt.
Za Bordo-bijele, samo za našu ljubav najveću! ❤️
Re: Automobili, motori...
Moze verglati ali da imas zaprljane cetkice anlasera, i da je to samo jedan od problema. Ipak ovo je najvjerovatnije, kad anlaser dostigne odredjen broj obrtaja, elektronika tek tada dopusti paljenje. Znaci da on moze verglati a da je pomenuti neispravan.
Moguce da je potrebna nova mapa ECU, i da kolicina regulisane smjese kod vruceg starta nije u zelenim granicama.
Problemi pumpe goriva bi se morali osjetiti u voznji.
Majstori obicno bjeze od takvih situacija gdje ima dva/tri uvezana problema i kada vozilo moraju testirati par dana.
Ono najgore sto ti se moze desiti da na jednom od tri cilindra imas losu kompresiju, zbog ventila, karika itd. (ali tu opet dolazi do potrosnje ulja), povezanu sa problemom nekog senzora.
Moguce da je potrebna nova mapa ECU, i da kolicina regulisane smjese kod vruceg starta nije u zelenim granicama.
Problemi pumpe goriva bi se morali osjetiti u voznji.
Majstori obicno bjeze od takvih situacija gdje ima dva/tri uvezana problema i kada vozilo moraju testirati par dana.
Ono najgore sto ti se moze desiti da na jednom od tri cilindra imas losu kompresiju, zbog ventila, karika itd. (ali tu opet dolazi do potrosnje ulja), povezanu sa problemom nekog senzora.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 30 jul 2020, 09:27, ukupno mijenjano 1 put.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
-
- Postovi: 8135
- Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Lijepi benzin 
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
- majestic24
- Postovi: 15839
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Golf 4 1.6
Auto nakon sto radi...nebitno 5 minuta ili 2 sata i nakon toga ga ugasim a ne izvadim kljuc iz brave,pocne zayebavsti sa ponovnim paljenjem. Kao da mu se pumpa od goriva ne aktivira. Evo maloprije mi se desilo da sam ugasio auto na nekih 20 minuta,bez vadjenja kljuca. Upalim auto,odmah su poceli obrtaji da idu u max. Tako 2 puta . Zatim kad sam treci put pokusao upaliti,samo je verglao. Zatim sam mu izvadio kljuc iz brave,sacekao jedan minut...kad sam okrenuo ponovo ,upalio je bez problema.
Znaci auto ima nove svjecice,novu pumpu za gorivo ,nov filter za gorivo.
Sta mislite sta moze biti problem
Auto nakon sto radi...nebitno 5 minuta ili 2 sata i nakon toga ga ugasim a ne izvadim kljuc iz brave,pocne zayebavsti sa ponovnim paljenjem. Kao da mu se pumpa od goriva ne aktivira. Evo maloprije mi se desilo da sam ugasio auto na nekih 20 minuta,bez vadjenja kljuca. Upalim auto,odmah su poceli obrtaji da idu u max. Tako 2 puta . Zatim kad sam treci put pokusao upaliti,samo je verglao. Zatim sam mu izvadio kljuc iz brave,sacekao jedan minut...kad sam okrenuo ponovo ,upalio je bez problema.
Znaci auto ima nove svjecice,novu pumpu za gorivo ,nov filter za gorivo.
Sta mislite sta moze biti problem
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
- majestic24
- Postovi: 15839
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
majestic24 je napisao/la: ↑02 avg 2020, 21:04Golf 4 1.6
Auto nakon sto radi...nebitno 5 minuta ili 2 sata i nakon toga ga ugasim a ne izvadim kljuc iz brave,pocne zayebavsti sa ponovnim paljenjem. Kao da mu se pumpa od goriva ne aktivira. Evo maloprije mi se desilo da sam ugasio auto na nekih 20 minuta,bez vadjenja kljuca. Upalim auto,odmah su poceli obrtaji da idu u max. Tako 2 puta . Zatim kad sam treci put pokusao upaliti,samo je verglao. Zatim sam mu izvadio kljuc iz brave,sacekao jedan minut...kad sam okrenuo ponovo ,upalio je bez problema.
Znaci auto ima nove svjecice,novu pumpu za gorivo ,nov filter za gorivo.
Sta mislite sta moze biti problem
Zna li neko moguc uzrok problema??
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Automobili, motori...
Potrazi forume cija je tematika iskljucivo vezana za auta, tamo ces sigurno dobiti kakav savjet. Imas takvih foruma kod nas ali i u hr i srbiji.
SportSport.ba liga | Igrac ekipe FK Delfin
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 10 gostiju.