StrikeWarzone je napisao/la: ↑23 sep 2020, 14:24
Nista to,mudri Bosnjani samo SAVI ESKIMO vjeruju.
Svake godine testira se preko 50 sezonskih guma. Kriticki nastrojeni njemacki novinari renomiranih auto magazina pomno prate, evo u ovom slucaju rezultate testiranja zimskih, koje se tradicionalno obavljalo u Finskoj.
Sava Eskimo je u tim okolnostima 2018., za dimenzije 175/65 R14 dobila prolaznu ocjenu 2.9, sto je oznaceno kao zadovoljavajuce. Takodjer je za 2017. R15, dobila istu ocjenu.
Tu se gledao zaustavni put, upravljivost na suhom, mokrom terenu, po snijegu/ledu itd. Ova ocjena znaci mnogo, pogotov kada se nadje u top 10.
Problem je ova Savina zimska iz 2019., dimenzija 185/65 R15, koja je pokvarila prijasnji ucinak i dobila ocjenu dovoljno, al je i dalje iznad granice koja se ne preporucuje. Lose se pokazala prilikom testiranja na mokrom terenu (upravljivost, sigurnost itd.). Moguce i da su na tim testovima malo poostrili kriterije.
Ipak, popravili su dojam sa zimskim R16 iz 2020., gdje su ponovo vratili onaj nivo na tablici iznad dovoljnog.
Kada sve sumiramo, odnos ulozeno/dobiveno, mozemo zakljuciti da se radi o proizvodjacu pristupacne cijene, za gume koje nisu u rizicnoj skupini.
Vozio sam na gumama raznih proizvodjaca, cak onih premium ali Savine nekako najduze. Nikad niti jedan problem, ali moras paziti dubinu sare te generalno stanje, posto se gume trose (neke brze neke sporije) i naravno spuru. Samo drzis odstojanje a kada vidis pravac ko grom se ispalis (gluho bilo).
The important thing is not to stop questioning. Curiosity has its own reason for existing. ✍️