Kako ima finih Mazdi za oko 5 do 6 hiljada ali me strah kupit je, ne znam ima li iko da zna radit sa njima i koliko su skupi i pristupačni dijelovi uopšte.
Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- Marsal
- Postovi: 17085
- Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
- Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988
Re: Automobili, motori...
Ja prije 5 dana kupio mazdu 6, full oprema navigacija koza itd i trenutno nisam se ni sekunde pokajao. Eh sad sto se tiče majstora, kod nas jedino znaju golfa popravljati.
- Fantasista
- Postovi: 3274
- Pridružen/a: 26 avg 2013, 23:01
- Lokacija: Tuzla
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Sve zavisi od modela, ne vjerujem da su skupi dijelovi. Kod nas ima i japan auto koji dila njihove dijelove. Ako znaš nekog majstora raspitaj se o svemu. Ja kad sam imao Nissana meni su iz Češke naručivali dijelove preko Simimpexa i Motorexa.
Re: Automobili, motori...
Honda je ipak najbolja, uz Toyotu (od japanaca) sa Mazdom benzincem ima dosta problema, za dizel ne znam.
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 16686
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Kupujem dobra kola do 100 tisuća predjenih kilometara
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Re: Automobili, motori...
Mogu potvrditi da je Renaultov motor 1.5 koga već 10godina ubacivaju u raznorazna auta:Dacie,Renaulta,Mercedes Citane itd odličan motor za taj tip motora.
Imao sam službeno vozilo Citana 2016 godina sa 220 000 na satu.Auto je bilo raspad sistema, a jedino je motor bio i dalje kao sat radio. Nije iznevjerio ni na ostala 4 koji su imali i do 300 000.
Motor nije bučan, ne trese, a fino vuče zavisno koliko kw su mu dali. Isti mi je bio i u Daciji, ali ona je bilo novo auto, i problemi se nisu ni očekivali.
Naravno da je VW 2.0tdi bolji, ali ovaj je neuporedivo jeftiniji, i za ono sto se plati dobro se dobije, dobije se čak i vise od očekivanja.
Imao sam službeno vozilo Citana 2016 godina sa 220 000 na satu.Auto je bilo raspad sistema, a jedino je motor bio i dalje kao sat radio. Nije iznevjerio ni na ostala 4 koji su imali i do 300 000.
Motor nije bučan, ne trese, a fino vuče zavisno koliko kw su mu dali. Isti mi je bio i u Daciji, ali ona je bilo novo auto, i problemi se nisu ni očekivali.
Naravno da je VW 2.0tdi bolji, ali ovaj je neuporedivo jeftiniji, i za ono sto se plati dobro se dobije, dobije se čak i vise od očekivanja.
Re: Automobili, motori...
vozao sam fordove, vw, bmw....al ovog megana 1.5 dci (2011 god) ne bih dao ni za sta...prvo sto vozarim na posao, ne jurcam, potrošnja 4l. Drugo udobnost, upravljivost, jednostavnost. Trece, servisi prejeftini ako uporedis sa ostalim markama vozila u ovlastenim servisima.
Evo recimo, imao Forda, prodam liku(mozda sam i pisao o ovome), zove nakon pola sata, kaze prokuho mi..rekoh nemam pojma jbg bori se...zove nakon 3-4h, kaze puko mu zupcasti u ZE na semaforu ka Vjetrenici, rekoh kralju jesil probo, bilo sve u redu, sta cu ti ja...imo sam Tourana, 2.0 sa dvije bregaste, svi mi govorili gdje ces sa 2 bregaste, eh pa meni se pokvarilo sve sem 2 bregaste, imao sam oko 6 hiljada KM kvarova za dvije godine vozanja, bez redovnih servisa, kud ces dalje kad krenem kupit gume i dam 300km i krenem kuci, nesto se cuje, ono lezaj, ja majstoru, kaze 80km, ja dam za popravku/zamjenu, hocu da mu pokazem gume, ja za gepek, on nece-kaze brava, odem po pbravu 50km, dodjemo kaze nije ni to vec i brava i mikroprekidac, jos 50 km....pa onda mi pukoše klijesta od kocnice pa crijeva pa turbina pa motoric od brisaca, znaci ojadilo me auto.
Davno kad sam bio momcic vozao sam Renoa 5, nismo mu ulja 4 godine zamijenili, evo opet sam na Renou, prezadovoljan.
Evo recimo, imao Forda, prodam liku(mozda sam i pisao o ovome), zove nakon pola sata, kaze prokuho mi..rekoh nemam pojma jbg bori se...zove nakon 3-4h, kaze puko mu zupcasti u ZE na semaforu ka Vjetrenici, rekoh kralju jesil probo, bilo sve u redu, sta cu ti ja...imo sam Tourana, 2.0 sa dvije bregaste, svi mi govorili gdje ces sa 2 bregaste, eh pa meni se pokvarilo sve sem 2 bregaste, imao sam oko 6 hiljada KM kvarova za dvije godine vozanja, bez redovnih servisa, kud ces dalje kad krenem kupit gume i dam 300km i krenem kuci, nesto se cuje, ono lezaj, ja majstoru, kaze 80km, ja dam za popravku/zamjenu, hocu da mu pokazem gume, ja za gepek, on nece-kaze brava, odem po pbravu 50km, dodjemo kaze nije ni to vec i brava i mikroprekidac, jos 50 km....pa onda mi pukoše klijesta od kocnice pa crijeva pa turbina pa motoric od brisaca, znaci ojadilo me auto.
Davno kad sam bio momcic vozao sam Renoa 5, nismo mu ulja 4 godine zamijenili, evo opet sam na Renou, prezadovoljan.
Emancipate yourselves from mental slavery...
Memento Mori...
Memento Mori...
Re: Automobili, motori...
Ma dobro kako te potrefi, znam lika u BiH 7 godina nije mjenjo ulje na Fordu samo doljevo i eno ide mu (C-max).
- tuzlak1987
- Postovi: 35772
- Pridružen/a: 26 maj 2013, 12:11
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Za 5 hiljada najbolje neku Fabiu 1.9 SDI ako jos uvijek ima takvih. To je zahvalno auto koje se ne kvari i jeftino za odrzavati. Jer je ta kategorija od 5-6-7-8 hiljada puna nagaznih mina gdje se desavaju neki nepredvidjeni troskovi jer su sva auta mahom dosta pregazila.
- Marsal
- Postovi: 17085
- Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
- Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ma neću još svog Fordića prodavat ali vidjeću dosta o idućem autu šta i kako.tuzlak1987 je napisao/la: ↑31 jul 2022, 23:40Za 5 hiljada najbolje neku Fabiu 1.9 SDI ako jos uvijek ima takvih. To je zahvalno auto koje se ne kvari i jeftino za odrzavati. Jer je ta kategorija od 5-6-7-8 hiljada puna nagaznih mina gdje se desavaju neki nepredvidjeni troskovi jer su sva auta mahom dosta pregazila.
Ili ću ganjati nešto od 5 hiljada poput te Fabie ili Pola SDI ili ću ići ka Octaviai ili Golfu 6.
Ne znam još u vezi posla šta i kako će ispast na kraju, imam nekoliko opcija sa različitim platama gdje nije mala razlika pa ćemo vidjet.
U februaru ili martu ide novo, dotad može Fordina izgurat.
Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988
- tuzlak1987
- Postovi: 35772
- Pridružen/a: 26 maj 2013, 12:11
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Octavia 1.9 TDI 77kw 2010. to je ko tenk. A trosi 5.5 litara.
Nje sam se navozao na poslu, prosao sa njom citavu BiH. Prvo sto dobro amortizuje ove puteve, drugo ne kvari se, trece manje trosi, a komotna. Dobro i vuce, osjecaj kao da je i jaci motor.
Nje sam se navozao na poslu, prosao sa njom citavu BiH. Prvo sto dobro amortizuje ove puteve, drugo ne kvari se, trece manje trosi, a komotna. Dobro i vuce, osjecaj kao da je i jaci motor.
Re: Automobili, motori...
Trenutno vozim Hybrid. Ali aBd naredno auto obavezno električno.
Re: Automobili, motori...
Ne znam jesil ti ono sad u Njemackoj? Kako ces sa njim van Njemacke? Mislim da Evropa nema bas razvijenu infrastrukturu da se uputis na neke dalje puteve, a mozda i grijesim
Na kraju, letis za BIH i iznajmis auto dole.
Ne obra se bostan, dok sljive ne popadaju...
Re: Automobili, motori...
Na natjecanju za izbor traktora godine, u tri kategorije, borilo se 14 traktora i 11 proizvođača.
Ratarski i svestrani - bila su to dva aduta John Deera za titulu traktora godine, dakako svaki u svojoj kategoriji. I, očito, itekako dobar izbor jer se danas američka tvrtka Deere & Company ima čime ponositi.
John Deere 7R 350 AutoPower ovogodišnji je traktor godine, a pobjedu su odnijeli i u kategoriji svestranog traktora. "S kontinuiranim varijabilnim mjenjačem, kratkim međuosovinskim razmakom od 2.400 mm, najvećom radnom masom od 10,450 kg i najnovijom tehnologijom za preciznu poljoprivredu, ovaj je model dovoljno svestran za obavljanje širokog spektra različitih zadataka, od radova s prednjim utovarivačem do obrade tla i transport", istaknuo je Hattum.
Ocjenjivale su se osobine motora, prijenos, elektronika, hidraulika, komfor kabine, inovativna tehnička rješenja, dizajn kao i omjer konjskih snaga i cijene.
Kao najbolji voćarsko-vinogradarski, brdski i ostali specijaliziran traktor ("Best of Specialized“) proglašen je Reform Metrac H 75 Pro, dok je u posebnoj kategoriji ("Sustainable TotY") u čiji izbor su ušli svi finalisti trijumfirao New Holland T6 Metan Power koji prema mišljenju žirija predstavlja korak naprijed prema održivoj poljoprivredi
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
U Austriji. Mada mi je plan aBd odseliti u Australiju ako ikako bude moguće aBd.
Dok dodje vrijeme da uzmem električno, valjda će se uraditi do tada nešto po pitanju insfrastrukture. Ali kao sto kažeš, uvijek ima opcija i rentanja auta.
Re: Automobili, motori...
Tesko da ce se rijesiti u skorije vrijeme. Cak zemlje koje prednjace u ovom segmentu, ozbiljno kaskaju po pitanju infrastrukture za rastom broja elektro vozila.
Jedan od problema sto se od ukupnog broja punionica u EU tj. njih blizu 300 000, skoro polovina nalazi u dvije drzave. Dalje, samo je negdje 30k za brze punjenje, snage vece do 22 kW. Znaci u cijeloj EU nema vise od 300k punionica a npr. Svabija ce za par godina trebati blizu 400k, sto je skoro nemoguca misija.
Njihovo postavljanje je prilicno papreno plus ometa rada elektro mreze te rezultira potrebom za max opterecenjem sto vodi do nestabilnosti napona.
Cak i punjenje kod kuce koje traje satima moze uzrokovati gore pomenute probleme pogotov kada se u isto vrijeme u odredjenoj sredini prikljuci vise vlasnika.
Kazu da slika govori vise od hiljadu rijeci...

Without a moral compass, the human mind will justify anything.
-
bombaysaphire
- Postovi: 8123
- Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Za 5 hiljada mali benzinac japanac i vozdratuzlak1987 je napisao/la: ↑31 jul 2022, 23:40Za 5 hiljada najbolje neku Fabiu 1.9 SDI ako jos uvijek ima takvih. To je zahvalno auto koje se ne kvari i jeftino za odrzavati. Jer je ta kategorija od 5-6-7-8 hiljada puna nagaznih mina gdje se desavaju neki nepredvidjeni troskovi jer su sva auta mahom dosta pregazila.
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
- IlCapitano
- Postovi: 15393
- Pridružen/a: 17 sep 2012, 21:23
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Benzin ili Dizel, za naše prilike? Manual ili DSG? 10-ak puta godišnje duža putovanja do 400KM u jednom pravcu, inače gradska vožnja.
Npr. Kodiaq ima manual samo sa benzinskim motorom, a svi dizeli su DSG i po 10-15 hiljada skuplji u odnosu na benzin. Čitav život koristim dizel i manual, ne volim automatik nikako par puta što sam dosad vozio.
Gledam SUV vozila sa 7 sjedišta. Kodiaq, 5008, Sorento, Volvo itd
Unaprijed hvala
Npr. Kodiaq ima manual samo sa benzinskim motorom, a svi dizeli su DSG i po 10-15 hiljada skuplji u odnosu na benzin. Čitav život koristim dizel i manual, ne volim automatik nikako par puta što sam dosad vozio.
Gledam SUV vozila sa 7 sjedišta. Kodiaq, 5008, Sorento, Volvo itd
Unaprijed hvala
★★★★★★★★★★ ★★★★★★★★★★ ★★★★★★★★★★ ★★★★★★★★
- Fantasista
- Postovi: 3274
- Pridružen/a: 26 avg 2013, 23:01
- Lokacija: Tuzla
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ako imaš keš onda Volvo definitivno 
Re: Automobili, motori...
Prije svega nije to bas tako da je razlika 10-15 hiljada cijene dizela u odnosu na benzin. To zavisi da li je benzin DSG ili manuelac, koja je snaga te da li dolazi u opciji 4x4. Logicno da ce benzinac 1.4 TSI od 125 konja (manuelac) biti prilicno jeftiniji od dizelasa 2.0 TDI sa DSG ili 4x4. Ali, razlika izmedju benzinca i dizela Kadiaqa, iste snage te iste vrste transmisije je otprilike oko 4000 KM, sto je opet ozb cifra.IlCapitano je napisao/la: ↑02 avg 2022, 16:48Benzin ili Dizel, za naše prilike? Manual ili DSG? 10-ak puta godišnje duža putovanja do 400KM u jednom pravcu, inače gradska vožnja.
Npr. Kodiaq ima manual samo sa benzinskim motorom, a svi dizeli su DSG i po 10-15 hiljada skuplji u odnosu na benzin. Čitav život koristim dizel i manual, ne volim automatik nikako par puta što sam dosad vozio.
Gledam SUV vozila sa 7 sjedišta. Kodiaq, 5008, Sorento, Volvo itd
Unaprijed hvala
Taj turbobenzinac TSI je imao prilicnih problema oko pogonskog lanca ali je rijeseno tako sto je VW vratio remen msm od 2012. Ovaj benzinac 1.4 TSI od 125 KS je pored Kadiaqa ugradjivan u Audi Q3 s kojim djeli dosta mehanickih komponenti itd.
Dizel verzije Kadiaqa do 2021. su imale i manuelac u ponudi dok su nakon facelifta 2021. ostali samo automatici.
Max nosivost je otprilike oko 650 kg sto je odlican podatak. Safety asist pomenute u osnovnoj verziji je prosjecan i nisu bili uvjerljivi na kres testu.
Bilo je opoziva za modele 2018. i godinu poslije, gdje je radjen softverski update za nize obrtaje pa onda problemi za zracnim jastukom itd. Da je sve rijeseno nisam siguran a moguce da ima modela koji su u upitnom stanju doradjivani te prebacivani na zlj trzista.
Volvo je posebna liga po pitanju sigurnosti i tesko da im neko moze parirati.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Online
Trenutno korisnika/ca: Baboon, Google [Bot], L-Train, Mocvara1991, zemuntrg i 67 gostiju.




