Izgleda curi iz Brackleya do dezertera

Moderator/ica: rio_Ferdy88
Tacno.EBSCO je napisao/la: ↑05 mar 2023, 23:19Toto je priznao da su fulili sa smjerom bolida i da im je ovaj start sezone to formalno i dokazao. Proslu sezonu su koristili da identifikuju problem jer su vjerovali da je koncept generalno dobar ako uspiju da rjese par stvari. Na kraju su uspjeli u tome, i ne samo to, nego su se brojevi apsolutno svi poklapali (zacrtani ciljevi) ali nazalost nisu dobili performanse koje su ocekivali iako su sve odradili kako treba. To je im navodno bila potvrda da je ipak bilo do modela a dok su poskakivanje i sve ostalo bili neki nebitni simptomi loseg bolida. Ovo je dobar pristup jer mozda su izubili jednu sezonu, ali su barem data driven pristupom dobili potvrdu da nesto ne radi nego da su sad razmisljali stalno "a mozda je moglo raditi".
Baku ce generalno biti havarija jer su skoro sve ekipe najavile velike promjene samo sto se bojim da je za Mercedes vec kasno. Ovo naravno govorim ako uistinu mjenjaju koncept bolida. To nije tako jednostavno samo dodati sidepods, tu se onda mjenja sve zivo i ako to stvarno urade, bit ce samo signal da se spremaju za narednu godinu. Nazalost ovo je jedna od mana budget cap-a gdje ekipe nemaju toliko para da smanjuju razliku u toku sezone. Kazna za RB i regulacija gdje viserangirana ekipa ima manje vremena u tunelu ce se mozda osjetiti oko sredine sezone dok ovaj prvi dio ne gine RB dominacija.
Svaka cast Alonsu i AM-u ali mislim da bi tesko do podiuma stigao da je Leclerc ostao na stazi. Također treba pratiti razvoj samog bolida kako sezona bude tekla. AM je mozda sada dobar, ali bitno je pratiti razvoj kroz sezonu jer sigurno Ferrari i Mercedes nece sjediti skrstenih ruku i pustit ih da voze pored njih. AM teoretski mozda ima najbolji "paket". Uzeli su aerodinamiku od RB-a, a motor od Mercedesa. Ako je AM uspio 2 sekunde nadoknaditi kroz R&D onda vjerujem da mercedes i ferrari mogu ovo smanjiti ako se unormale.
Pravila su takva da ekipe koje kupuju motore moraju imati istu verziju kao i tvornička ekipa. Mislim da se samo na pocetku ove ere mogao dati motor koji je star godinu dana nesto slicno kao u Motogp. Ali naravno to je bezveze srecom pa su odmah to i promijenili, tako da svi imaju iste motore.
Oni su bili ubijedjeni da su napravili revoluciju sa svojom interpretacijom pravila, sto naravno i jeste bila ako se gleda sa striktno mehanicke strane, jer su upakovali mnogo bolje hladnjenje i ostale dijelove na mnogo manje prostora. Medjutim, previse su se oslanjali na simulator, koji im je govorio da imaju 1.5s bolid nego sto je pokazivala staza. Izgubit jednu sezonu developmenta protiv RB je ogroman udarac, pogotovo nakon sto vec 2 godine zaredom nemas najbolji bolid. I ona pokradena sezona je bila prilicno losa za standarde Mercedesa, da nisu imali Bottasa kao zrtveno janje i rizik odvrtanja bolida do 100%, ne bi Lewis ni dosao u priliku da se bori za titulu.EBSCO je napisao/la: ↑05 mar 2023, 23:19Toto je priznao da su fulili sa smjerom bolida i da im je ovaj start sezone to formalno i dokazao. Proslu sezonu su koristili da identifikuju problem jer su vjerovali da je koncept generalno dobar ako uspiju da rjese par stvari. Na kraju su uspjeli u tome, i ne samo to, nego su se brojevi apsolutno svi poklapali (zacrtani ciljevi) ali nazalost nisu dobili performanse koje su ocekivali iako su sve odradili kako treba. To je im navodno bila potvrda da je ipak bilo do modela a dok su poskakivanje i sve ostalo bili neki nebitni simptomi loseg bolida. Ovo je dobar pristup jer mozda su izubili jednu sezonu, ali su barem data driven pristupom dobili potvrdu da nesto ne radi nego da su sad razmisljali stalno "a mozda je moglo raditi".
Baku ce generalno biti havarija jer su skoro sve ekipe najavile velike promjene samo sto se bojim da je za Mercedes vec kasno. Ovo naravno govorim ako uistinu mjenjaju koncept bolida. To nije tako jednostavno samo dodati sidepods, tu se onda mjenja sve zivo i ako to stvarno urade, bit ce samo signal da se spremaju za narednu godinu. Nazalost ovo je jedna od mana budget cap-a gdje ekipe nemaju toliko para da smanjuju razliku u toku sezone. Kazna za RB i regulacija gdje viserangirana ekipa ima manje vremena u tunelu ce se mozda osjetiti oko sredine sezone dok ovaj prvi dio ne gine RB dominacija.
Svaka cast Alonsu i AM-u ali mislim da bi tesko do podiuma stigao da je Leclerc ostao na stazi. Također treba pratiti razvoj samog bolida kako sezona bude tekla. AM je mozda sada dobar, ali bitno je pratiti razvoj kroz sezonu jer sigurno Ferrari i Mercedes nece sjediti skrstenih ruku i pustit ih da voze pored njih. AM teoretski mozda ima najbolji "paket". Uzeli su aerodinamiku od RB-a, a motor od Mercedesa. Ako je AM uspio 2 sekunde nadoknaditi kroz R&D onda vjerujem da mercedes i ferrari mogu ovo smanjiti ako se unormale.
Navijaci Seba i Alonsa najveci mongoloidi uvijek bili. Ova saka jada sto navija za stakora iz Monaka bi im se pridruzila, ali Leclerc je vozac za sredine grida i samim tim nevazan.akisarajevo92 je napisao/la: ↑05 mar 2023, 17:30da je npr. Vettel na mjestu Strolla bila bi prica "to je taj sampionski mentalitet, vozi sa slomljenom rukom, nikad ne odustaje, samo 10 sekundi iza Alonsa na odlicnom 6. mjestu" itd.
Max Verstappen has now won 15 of the last 20 races (75%) dating back to Imola last season. Not even Lewis Hamilton matched that winning percentage over a 20-race stretch from 2014-2021.
Da, previse su se drzali simulatora i nisu na sekundu pomislili da su u krivu sa bolidom. Mislili su da ce magicno otkljucati potencijal ako samo smanje poskakivanje i ako budu vozili nisko. Sada kada su to uradili vidjeli su da se nista nije puno promijenilo. A vjerovatno tu ima i malo ega jer je to ipak mercedes koji treba postavljati standarde u F1 a ne pratiti ih.AshburtonG je napisao/la: ↑06 mar 2023, 14:38Oni su bili ubijedjeni da su napravili revoluciju sa svojom interpretacijom pravila, sto naravno i jeste bila ako se gleda sa striktno mehanicke strane, jer su upakovali mnogo bolje hladnjenje i ostale dijelove na mnogo manje prostora. Medjutim, previse su se oslanjali na simulator, koji im je govorio da imaju 1.5s bolid nego sto je pokazivala staza. Izgubit jednu sezonu developmenta protiv RB je ogroman udarac, pogotovo nakon sto vec 2 godine zaredom nemas najbolji bolid. I ona pokradena sezona je bila prilicno losa za standarde Mercedesa, da nisu imali Bottasa kao zrtveno janje i rizik odvrtanja bolida do 100%, ne bi Lewis ni dosao u priliku da se bori za titulu.EBSCO je napisao/la: ↑05 mar 2023, 23:19Toto je priznao da su fulili sa smjerom bolida i da im je ovaj start sezone to formalno i dokazao. Proslu sezonu su koristili da identifikuju problem jer su vjerovali da je koncept generalno dobar ako uspiju da rjese par stvari. Na kraju su uspjeli u tome, i ne samo to, nego su se brojevi apsolutno svi poklapali (zacrtani ciljevi) ali nazalost nisu dobili performanse koje su ocekivali iako su sve odradili kako treba. To je im navodno bila potvrda da je ipak bilo do modela a dok su poskakivanje i sve ostalo bili neki nebitni simptomi loseg bolida. Ovo je dobar pristup jer mozda su izubili jednu sezonu, ali su barem data driven pristupom dobili potvrdu da nesto ne radi nego da su sad razmisljali stalno "a mozda je moglo raditi".
Baku ce generalno biti havarija jer su skoro sve ekipe najavile velike promjene samo sto se bojim da je za Mercedes vec kasno. Ovo naravno govorim ako uistinu mjenjaju koncept bolida. To nije tako jednostavno samo dodati sidepods, tu se onda mjenja sve zivo i ako to stvarno urade, bit ce samo signal da se spremaju za narednu godinu. Nazalost ovo je jedna od mana budget cap-a gdje ekipe nemaju toliko para da smanjuju razliku u toku sezone. Kazna za RB i regulacija gdje viserangirana ekipa ima manje vremena u tunelu ce se mozda osjetiti oko sredine sezone dok ovaj prvi dio ne gine RB dominacija.
Svaka cast Alonsu i AM-u ali mislim da bi tesko do podiuma stigao da je Leclerc ostao na stazi. Također treba pratiti razvoj samog bolida kako sezona bude tekla. AM je mozda sada dobar, ali bitno je pratiti razvoj kroz sezonu jer sigurno Ferrari i Mercedes nece sjediti skrstenih ruku i pustit ih da voze pored njih. AM teoretski mozda ima najbolji "paket". Uzeli su aerodinamiku od RB-a, a motor od Mercedesa. Ako je AM uspio 2 sekunde nadoknaditi kroz R&D onda vjerujem da mercedes i ferrari mogu ovo smanjiti ako se unormale.
Ovaj dizajn je odlican za pojedine trke, medjutim za titulu ti treba all-round bolid, a ne raketa za 4 utrke i kanta za ostalih skoro 20. Ako fkt imaju pripremljen drugi dizajn bolida, onda je to samo potvrda da je ulazak u ovu sezonu sa zero sidepod dizajnom bila samo odluka motivirana viskom ega Mercedesovih inzinjera.
U biti, Baku nece doci prekasno, ako se pojave do tada s novim dizajnom bolida i ako uspiju uzeti neki podijum do tada, ali cini mi se da ce novi dizajn doci tek od Holandije, sto je vec prekasno i RB ce u ovim konstalacijama snaga vjerovatno imati 100+ poena prednosti.
Nije ni u W-12AshburtonG je napisao/la: ↑08 mar 2023, 01:23Otkako je on otisao, stvari su otisle u qrac. Pise se da ni u W13 nije ucestvovao, nego da je radio na nekim projektima INEOS-a.
Ferrari je trebao dovest onog Giovinazia il nekog slicnog koji ce „poginut“ za ekipu! Sainz ako bude u prilici sjebat ce Leca radi svoje koristi. Jednostavno je jer se Spanjolcima ne vjeruje…RonaldoCristiano je napisao/la: ↑08 mar 2023, 08:12Ima li neko da misli da prokleti Sainz nije za Ferrarija? Ne vidim nacin da ova ekipa ikad uzme titulu sa tim vozacem. Max ima puno vecu podrsku od Checa nego sto ce Leclerc ikada imati od ovog.
Jako zanimljiva odluka, ali i vjerovatno pokazatelj da se vec sad koncentriraju na sljedecu godinu i da zapravo novi koncept pocinje s razvojem vec pocetkom ove sezone. Ne vjerujem da ce ovaj covjek pristat da popravlja ovaj koncept, jer vjerovatno nije u toku o cemu se radi(u tolikoj mjeri da moze uocit nedostatke). Mada ne treba zaboravit da ce RB sigurno od sredine sezone bit dosta slabiji, jer se cini kao da sve karte bacaju na pocetak sezone, kako bi napravili sto vise razlike. Nesto slicno kao Ferrari prosle godine, samo sto oni nisu ni blizu iskoristili cinjenicu da su se RB i Mercedes u potpunosti fokusirali na 2021, pogotovo Mercedes koji je bio inferiorniji auto dok nisu odvrnuli motor do kraja i mijenjali ga svake 2 trke.Bururetuglavi je napisao/la: ↑08 mar 2023, 08:37Nije ni u W-12AshburtonG je napisao/la: ↑08 mar 2023, 01:23Otkako je on otisao, stvari su otisle u qrac. Pise se da ni u W13 nije ucestvovao, nego da je radio na nekim projektima INEOS-a.
Bio u onoj sampionskoj seriji od W-9 do W-11
Ostao je u Mercedesu ali u nekim Ineos projektima vezanim za jedrenje i dizajniranje jahti. Tvorac kultnog F2004 Ferarija koji je te sezone od 18 uzeo 15 utrka. Uglavnom zanimljiva odluka Mercedesa![]()
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.