Formula 1

Moderator/ica: rio_Ferdy88

Bururetuglavi
Postovi: 186
Pridružen/a: 07 avg 2022, 09:54
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Bururetuglavi » 05 mar 2023, 19:43

Adrian Newey about Mercedes: "In the third race we believe Mercedes will bring a new sidepod"

Izgleda curi iz Brackleya do dezertera :D

Avatar
EBSCO
Postovi: 1667
Pridružen/a: 06 feb 2012, 00:31
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la EBSCO » 05 mar 2023, 23:19

Toto je priznao da su fulili sa smjerom bolida i da im je ovaj start sezone to formalno i dokazao. Proslu sezonu su koristili da identifikuju problem jer su vjerovali da je koncept generalno dobar ako uspiju da rjese par stvari. Na kraju su uspjeli u tome, i ne samo to, nego su se brojevi apsolutno svi poklapali (zacrtani ciljevi) ali nazalost nisu dobili performanse koje su ocekivali iako su sve odradili kako treba. To je im navodno bila potvrda da je ipak bilo do modela a dok su poskakivanje i sve ostalo bili neki nebitni simptomi loseg bolida. Ovo je dobar pristup jer mozda su izubili jednu sezonu, ali su barem data driven pristupom dobili potvrdu da nesto ne radi nego da su sad razmisljali stalno "a mozda je moglo raditi".

Baku ce generalno biti havarija jer su skoro sve ekipe najavile velike promjene samo sto se bojim da je za Mercedes vec kasno. Ovo naravno govorim ako uistinu mjenjaju koncept bolida. To nije tako jednostavno samo dodati sidepods, tu se onda mjenja sve zivo i ako to stvarno urade, bit ce samo signal da se spremaju za narednu godinu. Nazalost ovo je jedna od mana budget cap-a gdje ekipe nemaju toliko para da smanjuju razliku u toku sezone. Kazna za RB i regulacija gdje viserangirana ekipa ima manje vremena u tunelu ce se mozda osjetiti oko sredine sezone dok ovaj prvi dio ne gine RB dominacija.

Svaka cast Alonsu i AM-u ali mislim da bi tesko do podiuma stigao da je Leclerc ostao na stazi. Također treba pratiti razvoj samog bolida kako sezona bude tekla. AM je mozda sada dobar, ali bitno je pratiti razvoj kroz sezonu jer sigurno Ferrari i Mercedes nece sjediti skrstenih ruku i pustit ih da voze pored njih. AM teoretski mozda ima najbolji "paket". Uzeli su aerodinamiku od RB-a, a motor od Mercedesa. Ako je AM uspio 2 sekunde nadoknaditi kroz R&D onda vjerujem da mercedes i ferrari mogu ovo smanjiti ako se unormale.

JoeBleck
Postovi: 5863
Pridružen/a: 13 maj 2015, 00:12
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la JoeBleck » 06 mar 2023, 01:13

EBSCO je napisao/la:
05 mar 2023, 23:19
Toto je priznao da su fulili sa smjerom bolida i da im je ovaj start sezone to formalno i dokazao. Proslu sezonu su koristili da identifikuju problem jer su vjerovali da je koncept generalno dobar ako uspiju da rjese par stvari. Na kraju su uspjeli u tome, i ne samo to, nego su se brojevi apsolutno svi poklapali (zacrtani ciljevi) ali nazalost nisu dobili performanse koje su ocekivali iako su sve odradili kako treba. To je im navodno bila potvrda da je ipak bilo do modela a dok su poskakivanje i sve ostalo bili neki nebitni simptomi loseg bolida. Ovo je dobar pristup jer mozda su izubili jednu sezonu, ali su barem data driven pristupom dobili potvrdu da nesto ne radi nego da su sad razmisljali stalno "a mozda je moglo raditi".

Baku ce generalno biti havarija jer su skoro sve ekipe najavile velike promjene samo sto se bojim da je za Mercedes vec kasno. Ovo naravno govorim ako uistinu mjenjaju koncept bolida. To nije tako jednostavno samo dodati sidepods, tu se onda mjenja sve zivo i ako to stvarno urade, bit ce samo signal da se spremaju za narednu godinu. Nazalost ovo je jedna od mana budget cap-a gdje ekipe nemaju toliko para da smanjuju razliku u toku sezone. Kazna za RB i regulacija gdje viserangirana ekipa ima manje vremena u tunelu ce se mozda osjetiti oko sredine sezone dok ovaj prvi dio ne gine RB dominacija.

Svaka cast Alonsu i AM-u ali mislim da bi tesko do podiuma stigao da je Leclerc ostao na stazi. Također treba pratiti razvoj samog bolida kako sezona bude tekla. AM je mozda sada dobar, ali bitno je pratiti razvoj kroz sezonu jer sigurno Ferrari i Mercedes nece sjediti skrstenih ruku i pustit ih da voze pored njih. AM teoretski mozda ima najbolji "paket". Uzeli su aerodinamiku od RB-a, a motor od Mercedesa. Ako je AM uspio 2 sekunde nadoknaditi kroz R&D onda vjerujem da mercedes i ferrari mogu ovo smanjiti ako se unormale.
Tacno.

Prosle godine je i Has djelovao na samom startu kao vrhunski bolid , kako je sezona odmicala oni su stajali u mjestu a ostali isli naprijed.
Stim da je AM dosta ozbiljniji tim.Jaka grupa ljudi sa finansijerom koji je gladan uspjeha ce na duge staze sigurno donijeti velike stvari.
Ovo je enorman napredak jedne ekipe.Vec kraje prosle godine se vidjelo da nisu daleko od top4 , sada su sigurno top4 i sto je jos vaznije , imaju se cime potuci sa Ferarrijem i Meckom.

Kugla3
Postovi: 766
Pridružen/a: 06 okt 2019, 22:50
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Kugla3 » 06 mar 2023, 10:22

muxa je napisao/la:
05 mar 2023, 17:18
Ne pratim previše dešavanja, jel AM koristi ovogodisnji motor Mercedesa?
Pravila su takva da ekipe koje kupuju motore moraju imati istu verziju kao i tvornička ekipa. Mislim da se samo na pocetku ove ere mogao dati motor koji je star godinu dana nesto slicno kao u Motogp. Ali naravno to je bezveze srecom pa su odmah to i promijenili, tako da svi imaju iste motore.
Being second is to be the first of the ones who lose.

Avatar
BocaJuniors1905
Postovi: 3978
Pridružen/a: 17 avg 2019, 23:20
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la BocaJuniors1905 » 06 mar 2023, 11:59

Izgleda da je pogrešan setup kriv za otkazivanje motora kod Leklera.
Baterija koju su zamijenili prije utrke he riknula i ne može se popraviti. Imaš pravo na dvije u toku sezone.
Ne gine mu već na drugoj utrci u Džedi 10 mjesta kazne :(
Ferari će psihički ubiti momka
MANIJACI JUG 1987
MI SMO ONI ŠTO NE DAJU NA SVOJE!

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6037
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la AshburtonG » 06 mar 2023, 14:38

EBSCO je napisao/la:
05 mar 2023, 23:19
Toto je priznao da su fulili sa smjerom bolida i da im je ovaj start sezone to formalno i dokazao. Proslu sezonu su koristili da identifikuju problem jer su vjerovali da je koncept generalno dobar ako uspiju da rjese par stvari. Na kraju su uspjeli u tome, i ne samo to, nego su se brojevi apsolutno svi poklapali (zacrtani ciljevi) ali nazalost nisu dobili performanse koje su ocekivali iako su sve odradili kako treba. To je im navodno bila potvrda da je ipak bilo do modela a dok su poskakivanje i sve ostalo bili neki nebitni simptomi loseg bolida. Ovo je dobar pristup jer mozda su izubili jednu sezonu, ali su barem data driven pristupom dobili potvrdu da nesto ne radi nego da su sad razmisljali stalno "a mozda je moglo raditi".

Baku ce generalno biti havarija jer su skoro sve ekipe najavile velike promjene samo sto se bojim da je za Mercedes vec kasno. Ovo naravno govorim ako uistinu mjenjaju koncept bolida. To nije tako jednostavno samo dodati sidepods, tu se onda mjenja sve zivo i ako to stvarno urade, bit ce samo signal da se spremaju za narednu godinu. Nazalost ovo je jedna od mana budget cap-a gdje ekipe nemaju toliko para da smanjuju razliku u toku sezone. Kazna za RB i regulacija gdje viserangirana ekipa ima manje vremena u tunelu ce se mozda osjetiti oko sredine sezone dok ovaj prvi dio ne gine RB dominacija.

Svaka cast Alonsu i AM-u ali mislim da bi tesko do podiuma stigao da je Leclerc ostao na stazi. Također treba pratiti razvoj samog bolida kako sezona bude tekla. AM je mozda sada dobar, ali bitno je pratiti razvoj kroz sezonu jer sigurno Ferrari i Mercedes nece sjediti skrstenih ruku i pustit ih da voze pored njih. AM teoretski mozda ima najbolji "paket". Uzeli su aerodinamiku od RB-a, a motor od Mercedesa. Ako je AM uspio 2 sekunde nadoknaditi kroz R&D onda vjerujem da mercedes i ferrari mogu ovo smanjiti ako se unormale.
Oni su bili ubijedjeni da su napravili revoluciju sa svojom interpretacijom pravila, sto naravno i jeste bila ako se gleda sa striktno mehanicke strane, jer su upakovali mnogo bolje hladnjenje i ostale dijelove na mnogo manje prostora. Medjutim, previse su se oslanjali na simulator, koji im je govorio da imaju 1.5s bolid nego sto je pokazivala staza. Izgubit jednu sezonu developmenta protiv RB je ogroman udarac, pogotovo nakon sto vec 2 godine zaredom nemas najbolji bolid. I ona pokradena sezona je bila prilicno losa za standarde Mercedesa, da nisu imali Bottasa kao zrtveno janje i rizik odvrtanja bolida do 100%, ne bi Lewis ni dosao u priliku da se bori za titulu.

Ovaj dizajn je odlican za pojedine trke, medjutim za titulu ti treba all-round bolid, a ne raketa za 4 utrke i kanta za ostalih skoro 20. Ako fkt imaju pripremljen drugi dizajn bolida, onda je to samo potvrda da je ulazak u ovu sezonu sa zero sidepod dizajnom bila samo odluka motivirana viskom ega Mercedesovih inzinjera.

U biti, Baku nece doci prekasno, ako se pojave do tada s novim dizajnom bolida i ako uspiju uzeti neki podijum do tada, ali cini mi se da ce novi dizajn doci tek od Holandije, sto je vec prekasno i RB ce u ovim konstalacijama snaga vjerovatno imati 100+ poena prednosti.

Avatar
Carti
Postovi: 2530
Pridružen/a: 03 dec 2021, 15:25
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Carti » 06 mar 2023, 15:43

akisarajevo92 je napisao/la:
05 mar 2023, 17:30
da je npr. Vettel na mjestu Strolla bila bi prica "to je taj sampionski mentalitet, vozi sa slomljenom rukom, nikad ne odustaje, samo 10 sekundi iza Alonsa na odlicnom 6. mjestu" itd.
Navijaci Seba i Alonsa najveci mongoloidi uvijek bili. Ova saka jada sto navija za stakora iz Monaka bi im se pridruzila, ali Leclerc je vozac za sredine grida i samim tim nevazan.
Max Verstappen has now won 15 of the last 20 races (75%) dating back to Imola last season. Not even Lewis Hamilton matched that winning percentage over a 20-race stretch from 2014-2021.
:kafa:

Avatar
EBSCO
Postovi: 1667
Pridružen/a: 06 feb 2012, 00:31
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la EBSCO » 06 mar 2023, 19:09

AshburtonG je napisao/la:
06 mar 2023, 14:38
EBSCO je napisao/la:
05 mar 2023, 23:19
Toto je priznao da su fulili sa smjerom bolida i da im je ovaj start sezone to formalno i dokazao. Proslu sezonu su koristili da identifikuju problem jer su vjerovali da je koncept generalno dobar ako uspiju da rjese par stvari. Na kraju su uspjeli u tome, i ne samo to, nego su se brojevi apsolutno svi poklapali (zacrtani ciljevi) ali nazalost nisu dobili performanse koje su ocekivali iako su sve odradili kako treba. To je im navodno bila potvrda da je ipak bilo do modela a dok su poskakivanje i sve ostalo bili neki nebitni simptomi loseg bolida. Ovo je dobar pristup jer mozda su izubili jednu sezonu, ali su barem data driven pristupom dobili potvrdu da nesto ne radi nego da su sad razmisljali stalno "a mozda je moglo raditi".

Baku ce generalno biti havarija jer su skoro sve ekipe najavile velike promjene samo sto se bojim da je za Mercedes vec kasno. Ovo naravno govorim ako uistinu mjenjaju koncept bolida. To nije tako jednostavno samo dodati sidepods, tu se onda mjenja sve zivo i ako to stvarno urade, bit ce samo signal da se spremaju za narednu godinu. Nazalost ovo je jedna od mana budget cap-a gdje ekipe nemaju toliko para da smanjuju razliku u toku sezone. Kazna za RB i regulacija gdje viserangirana ekipa ima manje vremena u tunelu ce se mozda osjetiti oko sredine sezone dok ovaj prvi dio ne gine RB dominacija.

Svaka cast Alonsu i AM-u ali mislim da bi tesko do podiuma stigao da je Leclerc ostao na stazi. Također treba pratiti razvoj samog bolida kako sezona bude tekla. AM je mozda sada dobar, ali bitno je pratiti razvoj kroz sezonu jer sigurno Ferrari i Mercedes nece sjediti skrstenih ruku i pustit ih da voze pored njih. AM teoretski mozda ima najbolji "paket". Uzeli su aerodinamiku od RB-a, a motor od Mercedesa. Ako je AM uspio 2 sekunde nadoknaditi kroz R&D onda vjerujem da mercedes i ferrari mogu ovo smanjiti ako se unormale.
Oni su bili ubijedjeni da su napravili revoluciju sa svojom interpretacijom pravila, sto naravno i jeste bila ako se gleda sa striktno mehanicke strane, jer su upakovali mnogo bolje hladnjenje i ostale dijelove na mnogo manje prostora. Medjutim, previse su se oslanjali na simulator, koji im je govorio da imaju 1.5s bolid nego sto je pokazivala staza. Izgubit jednu sezonu developmenta protiv RB je ogroman udarac, pogotovo nakon sto vec 2 godine zaredom nemas najbolji bolid. I ona pokradena sezona je bila prilicno losa za standarde Mercedesa, da nisu imali Bottasa kao zrtveno janje i rizik odvrtanja bolida do 100%, ne bi Lewis ni dosao u priliku da se bori za titulu.

Ovaj dizajn je odlican za pojedine trke, medjutim za titulu ti treba all-round bolid, a ne raketa za 4 utrke i kanta za ostalih skoro 20. Ako fkt imaju pripremljen drugi dizajn bolida, onda je to samo potvrda da je ulazak u ovu sezonu sa zero sidepod dizajnom bila samo odluka motivirana viskom ega Mercedesovih inzinjera.

U biti, Baku nece doci prekasno, ako se pojave do tada s novim dizajnom bolida i ako uspiju uzeti neki podijum do tada, ali cini mi se da ce novi dizajn doci tek od Holandije, sto je vec prekasno i RB ce u ovim konstalacijama snaga vjerovatno imati 100+ poena prednosti.
Da, previse su se drzali simulatora i nisu na sekundu pomislili da su u krivu sa bolidom. Mislili su da ce magicno otkljucati potencijal ako samo smanje poskakivanje i ako budu vozili nisko. Sada kada su to uradili vidjeli su da se nista nije puno promijenilo. A vjerovatno tu ima i malo ega jer je to ipak mercedes koji treba postavljati standarde u F1 a ne pratiti ih.

Inace ako je F1 bilo sta naucila iz mercedesove dominacije je to da se ona uopste ne treba dozvoliti. Ono sto je najgore u svemu ovome je to da su se paralelno desile promjene regulacija i uvođenje ogranicenja budzeta. To je fatalna kombinacija koja samo favorizuje onoga ko je potrefio sa bolidom u startu dok ostali jednostavno nece imati novca da se sto prije vrate u trku za vrh. Ovim tempom RB ce se samo moci skinuti 2026 kada stupaju nova pravila. Trenutna situacija je takva da RB i AM najbolje stoje po tom pitanju. RB se kockao 2021 kada su obustavili razvoj tadasnjeg bolida da bi se bolje spremili za 2022 sto se isplatilo. A da ne govorim da se po novim regulacijama fokus stavlja na ground effect iz kojeg Adrian Newey ima disertaciju. AM je ulozio ogromne pare prije cost cap-a u prostorije koje cak jos nisu sve aktivne, i u "otimanje" vrhunskih inzinjera iz RB-a i Mercedesa sto je sada donijelo rezultat. Mozemo ga hejtati ali Stroll je donio rezultate. Iznio je petogodisnji plan da AM dovede u vrh same borbe a ovo je tek treća godina od tih 5. Ne znam kako F1 planira rijesiti situaciju ali ako nisu nista naucili iz mercove dominacije i dopuste Red Bullovu, samo ce se desiti pad gledanosti sporta kao i u tom periodu. Tada je barem bilo zanimljivo gledati Rosberga kako se takmici sa Hamom dok ovdje Perez ne smije nista :mrgreen:

Mercedesova propast je ustvari pocela onog trenutka kada su bili najdominantniji. RB, Ferrari i AM su im poachali sve inzinjere jer koliko god si dominantan ljudi ce zeljeti napredovati individualno. Mercedes je imao jako rigidnu strukturu koja je donosila rezultate ali je u isto vrijeme dovela do njihovog pada. Ti mozes biti najbolji junior inzinjer u mercu ali ce ta osoba ipak radije prihvatiti da bude senior inzinjer u AM ili RB (koji su tada bili slabiji), nego ostati kao juniori u dominantnoj ekipi. A i Toto je sam priznao da je dosta radnika dozivilo puno burnouta proteklih sezona da bi ovi odrzali dominaciju. To samo dokazuje tezu da je Formula 1 ipak konstruktorski sport i da sve krece od inzinjera pa onda sve ostalo.

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6037
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la AshburtonG » 06 mar 2023, 19:34

Apsolutno se slazem. Eto sad navodno imaju skoro iste performanse na stazi i u simulatoru, ali nisu ocekivali da su i drugi radili nesto preko zime. :mrgreen:

Njima je najbolje da spremaju auto za sljedecu godinu, te da iskoriste svaku utrku za testiranje dijelova, sto ce vjerovatno i uradit. Da je taj drugi koncept u nekoj ozbiljnijoj fazi razvoja, oni bi ga vec u Bahrainu nakon testiranja bacili na stazu, jer niko nije vise budala pa da ide all in na testiranjima, a i toliko je inzinjera bilo u vise ekipa da je manje vise svima jasno u kojim modeovima motora i s koliko goriva se testira. Mislim da se tu unutar 10% manje vise sve zna. Zato su prije ismijavali svi Merc, kad su namjerno pustali gas u krivinama, pa lafo budu jedva u top 3 na testiranju i 7 dana nakon toga se pojave sa bolidom koji je 2s brzi. :urnebes:

Ocito je da je motor i dalje vrhunski, dakle najveci problem je taj aerodinamicki dio, a direktan uzrok mogu biti samo sidepod dizajn i eventualno los pod. Navodno se veliki update odgodio za Imolu umjesto Bakua. Da li to znaci da se od Imole gleda novi bolid Mercedesa? Vrlo moguce.

Bururetuglavi
Postovi: 186
Pridružen/a: 07 avg 2022, 09:54
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Bururetuglavi » 07 mar 2023, 12:23

Evo izgleda mercedes vraca Allisona :tokralju:


Avatar
AshburtonG
Postovi: 6037
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la AshburtonG » 08 mar 2023, 01:23

Otkako je on otisao, stvari su otisle u qrac. Pise se da ni u W13 nije ucestvovao, nego da je radio na nekim projektima INEOS-a.

Avatar
RonaldoCristiano
Postovi: 30
Pridružen/a: 04 mar 2023, 15:54
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la RonaldoCristiano » 08 mar 2023, 08:12

Ima li neko da misli da prokleti Sainz nije za Ferrarija? Ne vidim nacin da ova ekipa ikad uzme titulu sa tim vozacem. Max ima puno vecu podrsku od Checa nego sto ce Leclerc ikada imati od ovog.
CR7

Bururetuglavi
Postovi: 186
Pridružen/a: 07 avg 2022, 09:54
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Bururetuglavi » 08 mar 2023, 08:37

AshburtonG je napisao/la:
08 mar 2023, 01:23
Otkako je on otisao, stvari su otisle u qrac. Pise se da ni u W13 nije ucestvovao, nego da je radio na nekim projektima INEOS-a.
Nije ni u W-12

Bio u onoj sampionskoj seriji od W-9 do W-11

Ostao je u Mercedesu ali u nekim Ineos projektima vezanim za jedrenje i dizajniranje jahti. Tvorac kultnog F2004 Ferarija koji je te sezone od 18 uzeo 15 utrka. Uglavnom zanimljiva odluka Mercedesa :thumbup:

Avatar
Slobodas
Postovi: 3580
Pridružen/a: 04 dec 2012, 19:57
Lokacija: Tuzla
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Slobodas » 08 mar 2023, 15:52

The Empire Strikes Back

slika
Jedan grad jedna ljubav -- Sloboda Tuzla 1919
Azmir Husic i Jasmin Imamovic nisu jedni od nas !!!
ǝpnsɐɹpǝɹd ısnɹ ǝظuɐuz
NSBIH skupina lopova , SAVEZ NAPOLJE !!!

GG3
Postovi: 3644
Pridružen/a: 30 okt 2021, 21:49
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la GG3 » 08 mar 2023, 16:01

RonaldoCristiano je napisao/la:
08 mar 2023, 08:12
Ima li neko da misli da prokleti Sainz nije za Ferrarija? Ne vidim nacin da ova ekipa ikad uzme titulu sa tim vozacem. Max ima puno vecu podrsku od Checa nego sto ce Leclerc ikada imati od ovog.
Ferrari je trebao dovest onog Giovinazia il nekog slicnog koji ce „poginut“ za ekipu! Sainz ako bude u prilici sjebat ce Leca radi svoje koristi. Jednostavno je jer se Spanjolcima ne vjeruje…
Barbine Barbike vole Tika-taku 🚨🚨

Bundesliga
Postovi: 11764
Pridružen/a: 15 mar 2011, 23:06
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Bundesliga » 08 mar 2023, 16:13

Nisu nijedan za Ferrarija. Čim su najavili da će njih dvojica činiti tim rekao sam da Ferrari nije imao slabije vozače zadnjih 20 godina. Uvijek si imao šampione prije njih, Schumi, Raikkonen, Alonso, Vettel. Kod njih dvojice nikad konstante.
I am not yet born; O hear me.
Let not the bloodsucking bat or the rat or the stoat or the
club-footed ghoul come near me.

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6037
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la AshburtonG » 08 mar 2023, 18:25

Bururetuglavi je napisao/la:
08 mar 2023, 08:37
AshburtonG je napisao/la:
08 mar 2023, 01:23
Otkako je on otisao, stvari su otisle u qrac. Pise se da ni u W13 nije ucestvovao, nego da je radio na nekim projektima INEOS-a.
Nije ni u W-12

Bio u onoj sampionskoj seriji od W-9 do W-11

Ostao je u Mercedesu ali u nekim Ineos projektima vezanim za jedrenje i dizajniranje jahti. Tvorac kultnog F2004 Ferarija koji je te sezone od 18 uzeo 15 utrka. Uglavnom zanimljiva odluka Mercedesa :thumbup:
Jako zanimljiva odluka, ali i vjerovatno pokazatelj da se vec sad koncentriraju na sljedecu godinu i da zapravo novi koncept pocinje s razvojem vec pocetkom ove sezone. Ne vjerujem da ce ovaj covjek pristat da popravlja ovaj koncept, jer vjerovatno nije u toku o cemu se radi(u tolikoj mjeri da moze uocit nedostatke). Mada ne treba zaboravit da ce RB sigurno od sredine sezone bit dosta slabiji, jer se cini kao da sve karte bacaju na pocetak sezone, kako bi napravili sto vise razlike. Nesto slicno kao Ferrari prosle godine, samo sto oni nisu ni blizu iskoristili cinjenicu da su se RB i Mercedes u potpunosti fokusirali na 2021, pogotovo Mercedes koji je bio inferiorniji auto dok nisu odvrnuli motor do kraja i mijenjali ga svake 2 trke. :rol:

Svakako ce bit zanimljivo pratit razvoj Mercedesa ove sezone. Cinjenica da je i Lewis relativno opusten mi govori da se on vec pomirio da ni ove sezone nemaju auto tj. sansu za vrh, te da se spremaju za sljedecu sezonu. Mada smo to govorili i prosle godine, kad su svi vjerovali da ce prestankom poskakivanja ovaj bolid letjet po stazi...

Salary Cap je sranje za sport poput F1. Sad ce ona ekipa koja prva pogodi sa bolidom u prvoj sezoni regulacija imat upper hand do kraja istih. Za vrijeme Mercedesove dominacije, niko nije RBu i Ferrariju branio da ulupaju pare i traze rjesenja. Sad imas situaciju gdje je RB prosle godine pogodio u "sridu", a ove ekipe iza samo mogu kopiranjem doci do par zanimljivih utrka, jer za eventualna brza rjesenja i testove jednostavno nemaju raspolozive resurse.

Avatar
BocaJuniors1905
Postovi: 3978
Pridružen/a: 17 avg 2019, 23:20
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la BocaJuniors1905 » 08 mar 2023, 19:22

Jbg, Toto je šest mjeseci unaprijed dobio od nekoga iz FIA-e specifikacije kakvi će bolidi biti u 2014 prvoj godini hibrid ere. Pa je sklopio zvijer koja je vladala sedam godina i sekundu brža od svih. Lik u zatvor treba ići. Sad je i ženu ubacio kao Direktora F1 akademije, prošle godine ubacio ženu iz Mercedesa u FIA-u pa su skinuli Majkl Masija, sreća onaj Arap otjera tu ženu početkom ove godine, nakon što je dala info Totu da je RedBul prekršio salary cap za **** 400 hiljada dolara koje nisu otpisali od poreza. Mutan je Toto lik, evo i Hamilton ljut, kaže za BBC Sport da ga nisu slušali šta treba mijenjati na autu i da niko ne prihvata odgovornost da ga nisu slušali.

Rasel standardno već plače po nalogu Tota da će RedBul svaku utrku dobiti ne bili FIA donijela nove odluke koje pogoduju Mercedes. Prošle godine odluke za poskakivanje radi retarda iz Mercedesa koji nisu htjeli podići bolid jer bi izgubili na brzini, pa novi pod od Belgije prošle godine.

Sad će nastaviti kmečati predvođeni Raselom i opet će im FIA pogodovati i usred sezone mijenjati pravila zbog jedne ekipe.
I one pizde iz Ferarija imaju pravo na veto nikad da ga iskoriste. Samo šute.
MANIJACI JUG 1987
MI SMO ONI ŠTO NE DAJU NA SVOJE!

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6037
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la AshburtonG » 08 mar 2023, 20:06

Dobro, to su vec informacije nivoa "trust me bro". Da je dokazano, Toto ne bi i 10 godina nakon toga vodio F1 ekipu :urnebes:


Mercedes je poceo vec od kraja 2009 sa razvojem V6 bolida, dakle par godina prije Honde i Ferrarija, dok je najveci protagonist za uvodjenje V6 motora i "elektrifikacije" sporta godinama bio Renault. Mercedes nikad nije krio da su ulupali ogromne novce da bi bili tu gdje jesu. Zar neko fkt misli da bi doveli vozaca poput Hamiltona, da ovaj nije imao informacije o kakvom se projektu radi? Cak stavise, bilo je promjena u godinama dominacije Mercedesa, koje im nisu isle na ruku, pa su oni kmecali, isto kao sto sad RB kmeci kad su oni najjaci, a drugi zele promjene pravila.

FIA pokusava nemoguce, a to je stvorit neko takmicenje gdje se 5-6 timova bori za titulu prvaka, a radi zapravo protiv toga. Gdje si vidio sport u kojem se 50% ucesnika bori za titulu? Uglavnom je to nekih 10% sto otprilike i jeste realnost. Dva ili 3 vozaca godisnje da budu u igri je solidno. I u fudbalu se rijetko kad u borbi za titulu nadje vise od dvije ekipe, samo sto se to vidi dosta kasnije u sezoni, nakon sto se zavrsi prvi krug utakmica.
Evo sad da udje Andretti ili bilo koja druga ekipa, kako ce oni uopce doci na vrhunski nivo ako ne ulupaju ogromnu kolicinu novca? Imas sad jos cost cap, tako da se prije isplati kupiti postojeci neki tim, nego kreirat novi, iako po pravilniku postoji jos mjesta za 3 ekipe na gridu.

Bundesliga
Postovi: 11764
Pridružen/a: 15 mar 2011, 23:06
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Bundesliga » 08 mar 2023, 20:35

Cost cap je odlicna stvar, samo bi ga trebalo povecati zbog inflacije. A da pravila ne rade ne bi u Q1 od prvog do 19 razlika bila samo 1.1 sekundu. Nije sve ni u tome koliko potrosis vec kako potrosis. Cost cap se ne odnosi na postrojenja i zracne tunele. Zato AM i McLaren prave nove. McLaren ce imati novi zracni tunel krajem ove godine a AM ce novo postrojenje otvoriti u maju ove godine a zracni tunel iduce sezone. RB je pokupio bruku inzinjera i svega iz Mercedesa, AM iz RB-a, Mercedesa i ostalih timova.
I am not yet born; O hear me.
Let not the bloodsucking bat or the rat or the stoat or the
club-footed ghoul come near me.

Odgovori

Natrag na “Auto-moto”

Online

Trenutno korisnika/ca: Evander, MElloo, THEC i 9 gostiju.