The European Alternative Fuels Observatory (EAFO) confirmed that 500.000 EV charging points were installed on the European Union territory!
It is a groundbreaking result showing the total commitment of the EU and its Member States to decarbonising transport.
The Netherlands, France and Germany are the top three countries where the charging points are located.
Let’s now get to the details of how these recharging points work. Public recharging comes in two options: alternating current (AC) recharging points and direct current (DC) recharging points.
When it comes to numbers, they go as follows:
AC Charging Points: 455,902
DC Charging Points: 56,437
Znaci u EU trenutno ima preko 500 000 tacnije 512 000 instaliranih punionica za elektro vozila. Od toga, 56 437 onih za brzo punjenje. Eh sad i tu postoje klase, pa recemo ima onih do 50 kW, pa od 50 do 150 kW te onih preko 150.
Ovih od 150 kW i jace nema vjerovatno preko 30k. A ono zanimljivo, punionica jacine 150 kW moze napuniti elektricno vozilo do 80 % kapaciteta za 15 minuta. Onda sa obicnim punjacem (kojih je vecina tj. od 22 kW) covjeku treba jace od sat vremena.
Blago receno, tesko onom ko u EU ide na duza putovanja ovog ljeta sa elektro autom. Jer prosjecna kilometara vecine tih vozila je nekih 350 km do 450 km sa jednim punjenjem, (plus ova preko 400 km dometa su vec ozb skuplja vozila).
Protezala se ova tema, ali eto mali update na jos uvijek skucenu infrastrukturu u tako razvijenoj EU. I jos zanimljivije, vecina punjaca preko 70 % (svih i brzih i sporijih) skoncentrisano je u cetiri zemlje. Svabec koji iz Hamburga krene u Bugarsku imat ce u jednom pravcu vjv pet punjenja, lutat do slobodne punionice i punit ukupno mozda i 3 i po sata (7 u oba pravca), obzirom da ce tesko naletit na DC. Tu su vec sator i Glock obavezna oprema.

Without a moral compass, the human mind will justify anything.