Dijeli istu platformu upravo sa ovim Passatom o kojem sam pisao. Ako vec pricamo o dizelasu 2.0 TDI, imas dvije vrste motora, stariji koji se ugradjuje od 2007. oznake EA189, te noviji 2.0 dizelas od 2015. to je ona Bluemotion tehnologija.
Kod modela 170 konja i jace, pogon na 4 tocka (4Motion) ti je u sklopu standardne opreme, dok kod ovih 150, 140 i 110 ks dodje opcionalno. Naravno ovdje pisem samo o 2.0 TDI motoru i pisem generalno pocev od osnovnog paketa opreme. Ja kad bi birao, uzeo bi ovaj 4Motion, gdje je teziste naprijed samo u slucaju potrebe rasporedi veci procenat na zadnje tockove.
U osnovi znaci serijskoj opremi pocetnog paketa imas klimu, start-stop, pomoc pri uzbrdici te sest zracnih jastuka.
Na kres testu 2009. pet zvjezdica, ali nije msm blizu 90 %, sto za SUV-a dodje onako dobar ali ne izvandredan rezultat.
Ovaj Tiguan 4Motion ti je tezi od onog obicnog na prednji pogon nekih 130 kg. Imas ti i DSG, ali ja bi uzeo manuelca u ovom slucaju, pogotov za tu godinu.
Nosivost ti je oko 650 kg sto je odlicno, a zadnji sicevi se msm mogu pomijerati naprijed/nazad nekoliko cm.
Samo redovan servis i zamjena ulja, jer ulje motora podmazuje i turbinu. Veliki servis kao i kod B7 na otp 200k. Zbog zagusenja gradske voznje msm znas vec pricu moze bit caka oko DPF kao i caka oko EGR ventila. Ali to je uobicajno za turbodizelase ovog kova, nista strasno dok ne ode.

Ipak zbog prilicne pouzdanosti i pristupacne servisne mreze glede dijelova i cijene odrzavanja, Tiguan se polako probijao na EU trzistu pa je trebalo nekih 10 godina od nastanka prve generacije da privuce publiku. E onda je 2017. prvi put zavrsio u top 10 najprodavanijih modela EU (tacnije kao 7.) sto je za SUV na tom trzistu odlican rezultat.
Licno bi se tesko pored recemo RAV4 odlucio za nekog drugog SUV-a, mozda Volvo te CR-V i to jedva. Volvo jer je sinonim za sigurnost, cime se bas ne moze dobar dio drugih SUVova pohvalit, iako izgledaju robusno, plus nema tu mnogo opcija mimo ceste. Kada bi imao tu opciju il Ford F pickup (sto je egzotika u BiH) il cistokrvni terenac Wrangler, al ovo su opet sad teske mastarije.