Ja mislim da to nema kod nasAshburtonG je napisao/la: ↑22 apr 2024, 21:15@soko
Evo ga za tebe. Pazi tablica kod komsije.
Unutra teska brutala. Kvalitet obrade je bas visok.

Sjedio sam neki dan u ix, i on je jbt ko svemirski brod. Samo preko 100k

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Ja mislim da to nema kod nasAshburtonG je napisao/la: ↑22 apr 2024, 21:15@soko
Evo ga za tebe. Pazi tablica kod komsije.
Unutra teska brutala. Kvalitet obrade je bas visok.


Ovdje dosta hotela to vec ima kao uracunato u cijenu da privuku musterije.Asteriks je napisao/la: ↑22 apr 2024, 21:19Japanci su opasno napadli americko trziste sa SUS motorima. Znajuci koliko J. Koreja generalno ulazu u R&D i kako su tehnoloski u samom vrhu, ne bi se iznenadio da nekad preuzmu tu štafetu ali u elektro segmentu.soko je napisao/la: ↑22 apr 2024, 21:10
Da al ne vjerujem da ce dugo. U Americi koreanci ce to preuzeti. Kao i obicno dobijaju najbolje ratings.
Meni npr pase EV, na poslu imamo djabene punjac.
Meni se jako svidja audi e tron gt. Auto je masina, sto se tice izgleda, vani i unutra, bar po meni.
Nema bas dobru bateriju al meni je ok. Imam kucu a i na poslu parking.
Teslu ne zbog gore navedenog.
Pa dobro, nema jos uvijek dometa za pristupacnu cijenu od preko 500 km, plus nema ozbiljan broj brzih punjaca kako u EU tako i kod vas. Al' tebi je ocito dobro imas instaliran doma vjv onaj wallbox il kako se vec zove punjac i rokaj. Sigurno da se itekako isplati u odredjenim situacijama.
Kaze rodica (radi u Austriji) kod njih u hotelu cijena punjenja 20 eura, znaci klijent plati, skopca i dok se ne napuni (satak - dva).


Buraz u Americi su izubili 10% market share. To je puno.Asteriks je napisao/la: ↑26 apr 2024, 22:14Modela Y je prodato više za mjesec dana, nego što je prvi konkurent prodao svog modela za tri mjeseca.
Minus u odnosu na prošlogodišnji mart nije uopšte strašan, jer mogu u dugom kvartalu popravit stanje. Vodeći su, ubjedljivo, čak i na listi svih vozila i onih sa SUS motorima.
Evo recemo za mjesec mart ispred Golfa i Sandera.
Štos je da ti Japanci i Koreanci u ovom momentu Tesli nisu opasni konkurenti, gledajući potražnju i prodajne brojke u segmentu elektro vozila.
 
  Crkne mu auto, stize dio iz Koreje, a zamjesno auto ima placeno samo sedam dana, a uz to Nijemci nemaju mehanicare a ne recimo Bosna.
  Crkne mu auto, stize dio iz Koreje, a zamjesno auto ima placeno samo sedam dana, a uz to Nijemci nemaju mehanicare a ne recimo Bosna.Pozdrav, slazem se djelimicno da se kvare, pogotovo taj novi elektroNeutral je napisao/la: ↑09 maj 2024, 03:43Đe moj brat asteriks
doslovno radim sa autima, imam svaki mogući ugovor pred sobom.
ono sto cu reci a naravno da ce me negirati jesu vozila za koja radim na nj trzistu, a to je svedsko smece kojeg sastavljaju kinezi. To svedsko smece otkad je pocelo sa hibridima a posebno a e vozilima postalo je smijurija. A gdje ime je tek sestrini poles. i onda novi ex model. Koji je to otpad kojeg placas 100.000+KM zavisno od modela. Koliko sam slucajeva do sada odradio da dobije auto, a vec mu kornjaca na displayu, safe mode, ne moze brze od 20 na sat, kljucevi ne rade, ne moze se upaliti, a sve nova vozila. Na sta spada nekadasnji gigant koji je imao strasna vozila. Najjace, poslije svake godisnje inspekcije, logicno da ce se odmah nesto desiti.
Ljudi nisu svjesni stanja u DE, ceka se na promjenu guma po 10 dana, narucuju djelove iz Swe, otpad od auta, a da ne spominjem ostale sto smo smijesne radile opela, forda, citroena, peugeota, hyundai i kiu. Sve to lijepo na papiru zvuci posebno ono 5 ili 7 godina garancijeCrkne mu auto, stize dio iz Koreje, a zamjesno auto ima placeno samo sedam dana, a uz to Nijemci nemaju mehanicare a ne recimo Bosna.
Najjaci mi je do sada nexe bio, jedna radionica u cijeloj njemackoj sto to radi vozilo, na vodik.
Uglavnom, dvije novine.
Leon i Rav4, ja Leon, buraz Rav4, valjda posluze. Seat radimo, vidim ne kvare se toliko, Toyota kao i Merc te Audi ima posebnu pomoc, ne ide preko nas osim par Merceva

Mišljene o Leonu, ja ga zovem Cupra iako je te godine bio još Seat, 105ps, 10', start stop smece koje uvijek iskljucim, kaze meni nemaju dpf nego lameu i lonac, kako nema dpf...Asteriks je napisao/la: ↑09 maj 2024, 15:13Zadnje analize posjete novih vozila servisima te rezultati kvarova, barem na njemačkom tržištu, obradile su 2021. godinu kao zadnju.
Električni automobili, pogotov ovi noviji modeli iz 2022/23. kao i ove godine, nisu obuhvaćeni tom statistikom i trebat će pričekat još par god.
Ponavljam, moguće da su određeni elektro modeli Volva fušeraj. Ne da mi se trenutno kopat po renomiranim časopisima i publikacijama autoindustrije i tražiti neke nagovještaje.
Branim/kudim samo ono za što imam jasne dokaze i provjerenu statistiku.
Ma sastavljaju ga samo, isto kao iPhone.

Trenutno korisnika/ca: Amazon [Bot] i 3 gosta.