Đe moj brat asteriks
doslovno radim sa autima, imam svaki mogući ugovor pred sobom.
ono sto cu reci a naravno da ce me negirati jesu vozila za koja radim na nj trzistu, a to je svedsko smece kojeg sastavljaju kinezi. To svedsko smece otkad je pocelo sa hibridima a posebno a e vozilima postalo je smijurija. A gdje ime je tek sestrini poles. i onda novi ex model. Koji je to otpad kojeg placas 100.000+KM zavisno od modela. Koliko sam slucajeva do sada odradio da dobije auto, a vec mu kornjaca na displayu, safe mode, ne moze brze od 20 na sat, kljucevi ne rade, ne moze se upaliti, a sve nova vozila. Na sta spada nekadasnji gigant koji je imao strasna vozila. Najjace, poslije svake godisnje inspekcije, logicno da ce se odmah nesto desiti.
Ljudi nisu svjesni stanja u DE, ceka se na promjenu guma po 10 dana, narucuju djelove iz Swe, otpad od auta, a da ne spominjem ostale sto smo smijesne radile opela, forda, citroena, peugeota, hyundai i kiu. Sve to lijepo na papiru zvuci posebno ono 5 ili 7 godina garancije
Crkne mu auto, stize dio iz Koreje, a zamjesno auto ima placeno samo sedam dana, a uz to Nijemci nemaju mehanicare a ne recimo Bosna.
Najjaci mi je do sada nexe bio, jedna radionica u cijeloj njemackoj sto to radi vozilo, na vodik.
Uglavnom, dvije novine.
Leon i Rav4, ja Leon, buraz Rav4, valjda posluze. Seat radimo, vidim ne kvare se toliko, Toyota kao i Merc te Audi ima posebnu pomoc, ne ide preko nas osim par Merceva