Nayebao si Leorey , moraš shvatiti da nisi Švabo kad tad će doći naplata
Chat - bez politike i ratnih prica
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- VensanKasel
- Postovi: 4158
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Nayebao si Leorey , moraš shvatiti da nisi Švabo kad tad će doći naplata
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- numanumaye22
- Postovi: 3201
- Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
- Lokacija: Deutschland
- Kontakt:
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Sta kazu, Bake, Seka i Kurir?VensanKasel je napisao/la: ↑02 nov 2024, 16:30
Nayebao si Leorey , moraš shvatiti da nisi Švabo kad tad će doći naplata![]()
Meanwhile:
Kenya and Germany 3 weeks ago signed 'an ambitious' labour migration deal that is set to offer jobs to both skilled and semi-skilled Kenyans to work and live in the European nation
Tipicna bogata zemlja. Fali ljudi. E sad po vasem se sve urusava, fabrike se zatvaraju a ovi pocinju uvoziti radnike cak iz Kenije. Nesto ne stima, neko laze.
- VensanKasel
- Postovi: 4158
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Fali i nama , eto u hotelu Nomad ma Bjelašnici kuhari sa Mauricijusa , na aerodromu u restoranu isto kuhari sa Mauricijusa , u praonici iz Nepala i Burundija . To je što ja znam .numanumaye22 je napisao/la: ↑02 nov 2024, 17:10Sta kazu, Bake, Seka i Kurir?VensanKasel je napisao/la: ↑02 nov 2024, 16:30
Nayebao si Leorey , moraš shvatiti da nisi Švabo kad tad će doći naplata![]()
Meanwhile:
Kenya and Germany 3 weeks ago signed 'an ambitious' labour migration deal that is set to offer jobs to both skilled and semi-skilled Kenyans to work and live in the European nation![]()
Tipicna bogata zemlja. Fali ljudi. E sad po vasem se sve urusava, fabrike se zatvaraju a ovi pocinju uvoziti radnike cak iz Kenije. Nesto ne stima, neko laze.![]()
E sad po tebi mi smo hala Evrope , a uvozimo radnike iz Mauricijusa , Nepala i Burundija . Nešto tu ne štima , neko laže
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
A šta misliš za koga rade te IT firme i ko u stvari izbjegava plaćanje tog poreza?numanumaye22 je napisao/la: ↑02 nov 2024, 16:29Kod nas je i dalje koverta majka. Osigura te na minimalac a ostalo u koverti. Pa tako rade IT firme, kud ces dalje, puno mu poreza platiti na 4500 KM neto.![]()
Najjace je kad radnik sam zovne inspekciju a oni nece da dodju, pinka se platila![]()
- VensanKasel
- Postovi: 4158
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Glavni grad države
Kakvo ograđivanje , milijarde
Berlin Brandenburg najveća sramota europskog zrakoplovstva
Njemačka sramota
Te 2006. godine plan je bio da se aerodrom izgradi 2011. godine uz proračun od 2,8 milijardi EUR. FBB je pronašao ova sredstva prvenstveno iz kredita.
Već tijekom gradnje uvidjelo se da projekt neće koštati samo 2,8 milijardi EUR, pa je već 2012. trošak izgradnje porastao na 4,3 milijarde EUR. Tijekom godina projekt je gutao sve više novaca. Radi njega je promijenjen čak i federalni zakon, Europska Unija je nekoliko puta ozbiljno „zažmirila na oba oka“ te dozvolila enormne državne i federalne garancije, po načelu „Quod licet Iovi, non licet bovii“, kojeg smo toliko puta bili svjedoci, a BBA je definitivno „najsvjetliji“ primjer ovog ponašanja Unije.
FBB od 2.5.2016. isplaćuje kompenzaciju Deutsche Bahnu za nekorištenje izgrađenog željezničkog kolodvora ispod neotvorenog terminala, koji je dovršen 30.10.2011. na dan prvotnog plana otvaranja.
Tijekom godina su se otkrivali sve veći problemi, kako u planiranju i provedbi projekta, tako i u izgradnji, tisuće nepravilnosti, arhitektonskih promašaja (glavni propust je bila pogrešno protupožarno rješenje, ali bilo je i stotine drugih velikih propusta), građevinskih propusta, slabog ili nikakvog nadzora, nedostatka dokumentacije, korupcije, čak i ozbiljnih krađa. Pa je projekt konstantno i višekratno prolongiran. Na koncu će se BBA otvoriti 31.10. ove godine, nakon „samo“ 9 godina kašnjenja, a cijeli projekt će koštati 10,3 milijardi EUR. Skoro 4 puta prvotno planirane cijene. Covid-19 je stvorio dodatne gubitke za Tegel i Schönefeld, te će još neko vrijeme stvarati i gubitke za BBA. Procjenjuje se da će u 2021. BBA izgubiti 375 milijuna EUR, a potrebno je i 552 milijuna za stabilizaciji gubitka putnika. Izračunati su i novi troškovi otvaranja, pa se pretpostavlja da će u končanici BBA progutati 11 do 12 milijardi EUR.
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Nemoj ga vise, momak bunca. Pobjeze kad si spomenuo da uvozimo i mi radnikeVensanKasel je napisao/la: ↑02 nov 2024, 17:42
Glavni grad države![]()
![]()
![]()
Kakvo ograđivanje , milijarde![]()
Berlin Brandenburg najveća sramota europskog zrakoplovstva
Njemačka sramota
Te 2006. godine plan je bio da se aerodrom izgradi 2011. godine uz proračun od 2,8 milijardi EUR. FBB je pronašao ova sredstva prvenstveno iz kredita.
Već tijekom gradnje uvidjelo se da projekt neće koštati samo 2,8 milijardi EUR, pa je već 2012. trošak izgradnje porastao na 4,3 milijarde EUR. Tijekom godina projekt je gutao sve više novaca. Radi njega je promijenjen čak i federalni zakon, Europska Unija je nekoliko puta ozbiljno „zažmirila na oba oka“ te dozvolila enormne državne i federalne garancije, po načelu „Quod licet Iovi, non licet bovii“, kojeg smo toliko puta bili svjedoci, a BBA je definitivno „najsvjetliji“ primjer ovog ponašanja Unije.
FBB od 2.5.2016. isplaćuje kompenzaciju Deutsche Bahnu za nekorištenje izgrađenog željezničkog kolodvora ispod neotvorenog terminala, koji je dovršen 30.10.2011. na dan prvotnog plana otvaranja.
Tijekom godina su se otkrivali sve veći problemi, kako u planiranju i provedbi projekta, tako i u izgradnji, tisuće nepravilnosti, arhitektonskih promašaja (glavni propust je bila pogrešno protupožarno rješenje, ali bilo je i stotine drugih velikih propusta), građevinskih propusta, slabog ili nikakvog nadzora, nedostatka dokumentacije, korupcije, čak i ozbiljnih krađa. Pa je projekt konstantno i višekratno prolongiran. Na koncu će se BBA otvoriti 31.10. ove godine, nakon „samo“ 9 godina kašnjenja, a cijeli projekt će koštati 10,3 milijardi EUR. Skoro 4 puta prvotno planirane cijene. Covid-19 je stvorio dodatne gubitke za Tegel i Schönefeld, te će još neko vrijeme stvarati i gubitke za BBA. Procjenjuje se da će u 2021. BBA izgubiti 375 milijuna EUR, a potrebno je i 552 milijuna za stabilizaciji gubitka putnika. Izračunati su i novi troškovi otvaranja, pa se pretpostavlja da će u končanici BBA progutati 11 do 12 milijardi EUR.
Puno love sam potrošio na piće, žene i auta. Ostatak sam spiskao.
G.B.
"Bruka i sramota. Dovidjenja" - Igor Kristic
Rona i Leao - Mjauuu 🐈
Devedesetka - 👏👏
Velid Spaho - Dobro je
G.B.
"Bruka i sramota. Dovidjenja" - Igor Kristic
Rona i Leao - Mjauuu 🐈
Devedesetka - 👏👏
Velid Spaho - Dobro je
- VensanKasel
- Postovi: 4158
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
- numanumaye22
- Postovi: 3201
- Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
- Lokacija: Deutschland
- Kontakt:
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Nije ti lako definitivno, manu trazit jednoj Njemackoj i zasto je lose tu biti, a zivit bukvalno u protektoratu te Njemacke i Amerike.DamirT je napisao/la: ↑02 nov 2024, 17:45Nemoj ga vise, momak bunca. Pobjeze kad si spomenuo da uvozimo i mi radnikeVensanKasel je napisao/la: ↑02 nov 2024, 17:42
Glavni grad države![]()
![]()
![]()
Kakvo ograđivanje , milijarde![]()
Berlin Brandenburg najveća sramota europskog zrakoplovstva
Njemačka sramota
Te 2006. godine plan je bio da se aerodrom izgradi 2011. godine uz proračun od 2,8 milijardi EUR. FBB je pronašao ova sredstva prvenstveno iz kredita.
Već tijekom gradnje uvidjelo se da projekt neće koštati samo 2,8 milijardi EUR, pa je već 2012. trošak izgradnje porastao na 4,3 milijarde EUR. Tijekom godina projekt je gutao sve više novaca. Radi njega je promijenjen čak i federalni zakon, Europska Unija je nekoliko puta ozbiljno „zažmirila na oba oka“ te dozvolila enormne državne i federalne garancije, po načelu „Quod licet Iovi, non licet bovii“, kojeg smo toliko puta bili svjedoci, a BBA je definitivno „najsvjetliji“ primjer ovog ponašanja Unije.
FBB od 2.5.2016. isplaćuje kompenzaciju Deutsche Bahnu za nekorištenje izgrađenog željezničkog kolodvora ispod neotvorenog terminala, koji je dovršen 30.10.2011. na dan prvotnog plana otvaranja.
Tijekom godina su se otkrivali sve veći problemi, kako u planiranju i provedbi projekta, tako i u izgradnji, tisuće nepravilnosti, arhitektonskih promašaja (glavni propust je bila pogrešno protupožarno rješenje, ali bilo je i stotine drugih velikih propusta), građevinskih propusta, slabog ili nikakvog nadzora, nedostatka dokumentacije, korupcije, čak i ozbiljnih krađa. Pa je projekt konstantno i višekratno prolongiran. Na koncu će se BBA otvoriti 31.10. ove godine, nakon „samo“ 9 godina kašnjenja, a cijeli projekt će koštati 10,3 milijardi EUR. Skoro 4 puta prvotno planirane cijene. Covid-19 je stvorio dodatne gubitke za Tegel i Schönefeld, te će još neko vrijeme stvarati i gubitke za BBA. Procjenjuje se da će u 2021. BBA izgubiti 375 milijuna EUR, a potrebno je i 552 milijuna za stabilizaciji gubitka putnika. Izračunati su i novi troškovi otvaranja, pa se pretpostavlja da će u končanici BBA progutati 11 do 12 milijardi EUR.![]()
Niko ne negira korupciju u bilo kojoj zemlji, svugdje postoji, niti jedan politicar nije cvjecka ni u Americi i Njemackoj a ni u BiH, ali u jakim drzavam to ne tangira ljude koji i i dalje normalno zive i imaju relativno vecina visok standard i normalan zivot. Problem je kad te kradu a nemas nista, srednji stalez kod nas skoro pa ne postoji. Ili imas ili nemas, kad to rjesimo bit ce ljepse zivjeti i u Bejha. Ali dok smo protektorat i dok te cuva EUFOR, dok imas i dalje visokog predstavnika i OHR, neces maketi nigdje i ostat cemo i dalje ista hala. Tj zadnja rupa u Europi.
Mi uvozimo radnike jer jednostavno nemamo vise mladih radnika koji ce pustiti da budu izrabljeni za crkavicu. Njemacka, Amerika i ostale bogate zemlje uvoze ljude jer proizvode sve zivo od motora za avione, do usisivaca za tvoju kucu, i otvaraju firme i onda logicno moras popunit radna mjesta da bi odrzao ekonomiju. Ovo ne trebas biti neki strucnjak da bi znao.
Kod nas da Eufor napusti drzavu, izbio bi ti gradjanski rat za 2 dana.
Institucije BiH na toalet papir troše 255 hiljada KM
Za nabavku toalet papira i ubrusa potpisan je i zakljucen ugovor sa firmom "Defter d.o.o" iz Sarajeva a ukupna vrijednost sporazuma je 255.335 KM.
- VensanKasel
- Postovi: 4158
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Pošto ti sve znaš o Njemačkoj , de mi objasni molim te u vezi ovog aerodroma u glavnom gradu , šta se zapravo desilo ? Sa 3 milijarde na 12 milijardi ?numanumaye22 je napisao/la: ↑02 nov 2024, 18:22Nije ti lako definitivno, manu trazit jednoj Njemackoj i zasto je lose tu biti, a zivit bukvalno u protektoratu te Njemacke i Amerike.DamirT je napisao/la: ↑02 nov 2024, 17:45Nemoj ga vise, momak bunca. Pobjeze kad si spomenuo da uvozimo i mi radnikeVensanKasel je napisao/la: ↑02 nov 2024, 17:42
Glavni grad države![]()
![]()
![]()
Kakvo ograđivanje , milijarde![]()
Berlin Brandenburg najveća sramota europskog zrakoplovstva
Njemačka sramota
Te 2006. godine plan je bio da se aerodrom izgradi 2011. godine uz proračun od 2,8 milijardi EUR. FBB je pronašao ova sredstva prvenstveno iz kredita.
Već tijekom gradnje uvidjelo se da projekt neće koštati samo 2,8 milijardi EUR, pa je već 2012. trošak izgradnje porastao na 4,3 milijarde EUR. Tijekom godina projekt je gutao sve više novaca. Radi njega je promijenjen čak i federalni zakon, Europska Unija je nekoliko puta ozbiljno „zažmirila na oba oka“ te dozvolila enormne državne i federalne garancije, po načelu „Quod licet Iovi, non licet bovii“, kojeg smo toliko puta bili svjedoci, a BBA je definitivno „najsvjetliji“ primjer ovog ponašanja Unije.
FBB od 2.5.2016. isplaćuje kompenzaciju Deutsche Bahnu za nekorištenje izgrađenog željezničkog kolodvora ispod neotvorenog terminala, koji je dovršen 30.10.2011. na dan prvotnog plana otvaranja.
Tijekom godina su se otkrivali sve veći problemi, kako u planiranju i provedbi projekta, tako i u izgradnji, tisuće nepravilnosti, arhitektonskih promašaja (glavni propust je bila pogrešno protupožarno rješenje, ali bilo je i stotine drugih velikih propusta), građevinskih propusta, slabog ili nikakvog nadzora, nedostatka dokumentacije, korupcije, čak i ozbiljnih krađa. Pa je projekt konstantno i višekratno prolongiran. Na koncu će se BBA otvoriti 31.10. ove godine, nakon „samo“ 9 godina kašnjenja, a cijeli projekt će koštati 10,3 milijardi EUR. Skoro 4 puta prvotno planirane cijene. Covid-19 je stvorio dodatne gubitke za Tegel i Schönefeld, te će još neko vrijeme stvarati i gubitke za BBA. Procjenjuje se da će u 2021. BBA izgubiti 375 milijuna EUR, a potrebno je i 552 milijuna za stabilizaciji gubitka putnika. Izračunati su i novi troškovi otvaranja, pa se pretpostavlja da će u končanici BBA progutati 11 do 12 milijardi EUR.![]()
Niko ne negira korupciju u bilo kojoj zemlji, svugdje postoji, niti jedan politicar nije cvjecka ni u Americi i Njemackoj a ni u BiH, ali u jakim drzavam to ne tangira ljude koji i i dalje normalno zive i imaju relativno vecina visok standard i normalan zivot. Problem je kad te kradu a nemas nista, srednji stalez kod nas skoro pa ne postoji. Ili imas ili nemas, kad to rjesimo bit ce ljepse zivjeti i u Bejha. Ali dok smo protektorat i dok te cuva EUFOR, dok imas i dalje visokog predstavnika i OHR, neces maketi nigdje i ostat cemo i dalje ista hala. Tj zadnja rupa u Europi.
Mi uvozimo radnike jer jednostavno nemamo vise mladih radnika koji ce pustiti da budu izrabljeni za crkavicu. Njemacka, Amerika i ostale bogate zemlje uvoze ljude jer proizvode sve zivo od motora za avione, do usisivaca za tvoju kucu, i otvaraju firme i onda logicno moras popunit radna mjesta da bi odrzao ekonomiju. Ovo ne trebas biti neki strucnjak da bi znao.
Kod nas da Eufor napusti drzavu, izbio bi ti gradjanski rat za 2 dana.![]()
Objasni mi i ovo , kako su Njemačke željeznice dogurale do 30 milijardi duga .
Odgovor na loše poslovanje je - ukidanje ukupno oko 30.000 radnih mjesta u Njemačkoj narednih pet godina, rekao je financijski direktor Levin Holle. Radna mjesta će biti ukinuta prije svega u administraciji - planirano je da se ondje već ove godine ukine oko 1.500 radnih mjesta. Zahvaljujući digitalizaciji i automatizaciji, administrativne procese bi u budućnosti trebao obavljati manji broj zaposlenih.
„U budućnosti moramo postići da imamo više željeznice s manje ljudi", naglasio je Holle.
Nemoj mi pisati o nama , nemoj spinovati samo mi napiši iz ugla jednog njemačkog državljanina koji zna sve o dešavanjima u Njemačkoj .
Hvala unaprijed .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- numanumaye22
- Postovi: 3201
- Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
- Lokacija: Deutschland
- Kontakt:
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Njemackog drzavljana vecinom boli qita za tim aerodromom koji je povezan sa svim destinacijama na svijetu btw. Ja licno nemam pojma o tome jer me ne interesuje, zivim jako fino i ovakve vijesti me ne tangiraju, to ne utice na mene ni na vecinu koja zivi ovdje. Niko nije rekao da ima losih poslovanja i ovdje. Gubitak od 30k radnih mjesta ovdje je gotovo neprimjetan. A 30 000 u sljedecih 5 godina je smijesno i navoditi jer recimo sam Siemens ovdje zaposljava preko 320 000 ljudi sirom Njemacke. Ljudi koji izgube posao imaju drugi obicno vec u dzepu.
Na aerodromu u Berlinu sam bio par puta kad sam imao let za Barcelonu recimo, ok je, ali mnogo gori logicno od Minhenskog. Ali Minhenski je proglasen najboljim u Europi, tako da nije nego mjerilo.
Nije problem, taj novac ce se platiti jer ovdje svako placa poreze. Njemacka vlada samo na 2 km autobahna u Njemackoj trosi oko 830 000 eura a autoput je besplatan. Put je dug preko 13 000 kilometara, sto ti je duzina od Europe do Australije pa ti izracunaj. Para se ima, dakle. Korupcija postoji ali je vise na visokom nivou pa to ne dotice obicnog covjeka. Kad se otkrije, obicno slijedi ostavka i procesuiranje, kao i u svakom normalnom sistemu.
Na aerodromu u Berlinu sam bio par puta kad sam imao let za Barcelonu recimo, ok je, ali mnogo gori logicno od Minhenskog. Ali Minhenski je proglasen najboljim u Europi, tako da nije nego mjerilo.
Nije problem, taj novac ce se platiti jer ovdje svako placa poreze. Njemacka vlada samo na 2 km autobahna u Njemackoj trosi oko 830 000 eura a autoput je besplatan. Put je dug preko 13 000 kilometara, sto ti je duzina od Europe do Australije pa ti izracunaj. Para se ima, dakle. Korupcija postoji ali je vise na visokom nivou pa to ne dotice obicnog covjeka. Kad se otkrije, obicno slijedi ostavka i procesuiranje, kao i u svakom normalnom sistemu.
- kraljttbvb
- Postovi: 8010
- Pridružen/a: 28 dec 2011, 16:32
- Kontakt:
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Ne kontam što ga ne stavite na ignore listu i riješen problem.
Ovako kad mu odgovarate, samo djetetu pumpate ego, pa onda bude još dosadniji...
Ovako kad mu odgovarate, samo djetetu pumpate ego, pa onda bude još dosadniji...
Florian Wirtz tells Sports Illustrated: “I'm lucky to have so many excellent clubs right on my doorstep and to now be able to play for one of the best clubs in Germany and Europe”.
- feniksptica
- Postovi: 18165
- Pridružen/a: 14 nov 2019, 19:12
- Kontakt:
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Petljat se nekome u finansije nigdje veze.
Samo jedno treba znati, ko hoce vani i pita te za savjet samo treba bit iskren. Vjerojatno bi 20-30% odustali.
Ne moze svako svasta podnijet.
Samo jedno treba znati, ko hoce vani i pita te za savjet samo treba bit iskren. Vjerojatno bi 20-30% odustali.
Ne moze svako svasta podnijet.
Plavo oko plakalo je.
BOT (ponude u inbox)
BOT (ponude u inbox)
- Marsal
- Postovi: 17084
- Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
- Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
- Kontakt:
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
A ned'o Bog da ja ovdje uletim
Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988
- MaroonBjelave
- Postovi: 5889
- Pridružen/a: 18 jun 2018, 13:12
- Kontakt:
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Brate, nisam znao da je za Depo tako **** naći ga. Ja sam primao te injekcije i imali su to čak u mojoj ambulanti. Ali ja bih ti preporučio da kontaktiras Apoteke Dina u Sarajevu i imaš apoteku lamela. Ne znam brojeve, ali nije ti problem izguglati.gaston je napisao/la: ↑02 nov 2024, 12:46Ljudi molba jedna
Dr. Kačar izdao recept za Depo Medrol kojeg je praktično nemoguće nać dole kod nas, bar na TK i u Sa gdje je traženo.
U Njem ga ima, al' ne moze se dobiti bez recepta njihovog normalno.
Ako neko zna slučajno gdje bi se moglo doć do lijeka, ukljucujuci Srbiju i Hrvatsku, bio bih mu zahvalan.
Cijena nebitna.
I da, jesi li pokušao s apotekama u RS-u?
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
- MaroonBjelave
- Postovi: 5889
- Pridružen/a: 18 jun 2018, 13:12
- Kontakt:
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Pih, veca ponuda u svakom kiosku kod nas u Njemačkoj
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Ne valjaju,posebno ova dva zelena i ko jos pije colu s flejvorom
Okusi strah, bol, mrznju i barut
i zivi u toj nadi da ce sutra ipak svanut,
na sekund nosi teret mojih rana
dok grad ti sapce pricu jezikom oziljaka.
i zivi u toj nadi da ce sutra ipak svanut,
na sekund nosi teret mojih rana
dok grad ti sapce pricu jezikom oziljaka.
Online
Trenutno korisnika/ca: kolezeljovac i 2 gosta.











