Stranica: 626/626.
Re: Automobili, motori...
Postano: 19 okt 2025, 19:00
Postao/la VensanKasel
Prava legenda je otišla u penziju prije 2 godine , Kraljica neba

Re: Automobili, motori...
Postano: 19 okt 2025, 19:25
Postao/la rio_Ferdy88
Asteriks je napisao/la: ↑19 okt 2025, 13:18
U HNK imaš vjv stotinjak elektro vozila.
U čitavoj BiH možda hiljadu.
Sto ide u prilog tome da su kod nas isplativi jer eto imas i besplatno punjenje, i kod mene isto preko puta zgrade na parkingu hotela svako moze puniti 22kw punjac, taman ostavis preko noci i napunis ili na posao dodjes i napunis dok zavrsis s poslom, a nemas nikad guzve na njima

Re: Automobili, motori...
Postano: 19 okt 2025, 23:32
Postao/la Huske
Ah, koliko se može nazvati legendom ne znam, ipak skoro 25 godina postojanja. Auto koji mi se nikada nije uklapao u VW, definitivno previše za moj ukus.
Ovo još jednom pokazuje koliko je VW ozbiljno shvatio taj put prema 2030, krenuli su sa elektro na sve ili ništa, tako mi se čini.
Vrijeme je bilo za novu generaciju Touarega, ipak je i ova 3.generacija dočekala 8.godinu, a to je vrijeme koliko su trajale i prve dvije generacije. Međutim razvijanje nove generacije, koja bi opet zahtijevala V6 motore za njih nema smisla, jer 2030 je blizu, nema tu računice.
Passat se provukao na knap, da je zakasnio godinu vjerovatno ništa ne bi bilo ni od B9, a ovako smo dobili B9 koji se čini da je izašao na silu, samo karavnska izvedba za Evropu, i tako mi djeluje dizajniran u zadnji čas.
Tiguan, na njega se računalo u zadnjoj generaciji, ipak je uz Golf i najprodavaniji, možda on i preživi, dok za Kralja(Golf) upitnika nema, legenda nastavlja živjeti dok je VWa, pa će i taj potpuno strujni opet biti Golf, možda već u 9toj generaciji bude potpuno strujni Golf, pa možda u opciji i neki hybrid čisto da se to zove evolucijom, dok u dizela ne vjerujem, jer sve ukazuje da je vw odabrao takav put.
Nikad ne znaš šta budućnost nosi, ali sam skoro siguran da će brzo informacija o penzionisanju Arteona, a da neće biti ni sljedeće generacije Passata, a ako su odabrali takav put onda i nek ne bude, jer je ID.7 definitivno dobar nasljednik za njih 2, dok se nikako to ne može reći za ID.3 kao nasljednika Golfa.
Re: Automobili, motori...
Postano: 20 okt 2025, 00:29
Postao/la QUARESMA 18<<<
Zar Arteon nije vec penzionisan?
Ja ne mogu nikako da skontam u kojem smjeru ide evropska auto industrija. EU konstantno zadaje neke nove standarde, ovi ne mogu to ispuniti bez da dizu cijene samog vozila. Tu je naravno prelaz na struju. Ovi bi kao zadrzali motore sa unutrasnjim sagorijevanjem u cemu su najbolji, ali treba smanjivati i nivo zagadjenosti koje kao sto rekoh EU stalno trazi, ali opet moraju i ulagati ogromne novce u vozila na struju. Na kraju sve na to, jako visoke cijene samih automobila.
Meni se sve nekako cini da iz evropske auto industrije potajno ocekuju da ce EU odustati od prisilnog prelaska na struju.
S druge strane tu su kinezi, koji su imali nikakvu ili gotovo nepostojecu auto industriju, uletili u komplet novo trziste gdje guraju konstantno inovacije i napadaju gdje su EU auta ranjiva, cijena i kvalitet.
Ako kinezi nastave sa ovim tempom narednih 5-10 godina, i uspiju izgraditi brend i povjerenje kod EU kupaca, ne znam sta ce tu EU uraditi, jedino da ovima puknu jos vece carine, ali i to ce im se vjerovatno obiti od glavu.
Generalno, meni licno, od 2020 pa na ovamo, apsolutno nikad losija auta nisu izasla. Nisam nikako niti uzbudjen niti zainteresovan za ovo sto izlazi.
Re: Automobili, motori...
Postano: 20 okt 2025, 01:24
Postao/la Huske
Što se tiče Kineza meni je drago da postoji konkurencija. Ne mogu oni bubnuti carine, jer KInezi su već tu, u Evropi, važan tehnološki partner, a i evropljanima je jako važno kinesko tržište.
Ja se nadam da će Kinezi vratiti tržište u normalu, cijenovno najviše, jer ovako su bili pobahatili i sa cijenama mobitela pa se desio nalet kvalitetnih Kineza, konkurencija je tu, pa evo imamo 5 godina cijene ne idu gore.
Kinezi prave vrhunski kvalitet, to više nije neka bajka kinesko je ma šta će to, Kinezi su danas sinonim za kvalitet, pogledajte njihova auta, izrada unutra ne štedi se, dok EU premium npr.Audi nudi reciklirani materijal. Isto Škoda i VW, ali po visokim cijenama u startu.
Da ne kažem koliko je BMW škrt i bezobrazan po pitanju opreme, kakve su tu sve doplate, npr obaranje zadnje klupe 2:1 doplata, nigdje veze, a da ne govorimo dalje.
Evropa je krenula u elektrifikaciju i tu, sve su prilike, nema nazad, a i ostatak svijeta ako nije hybrid nudi nekakve male benzince, u ostataku svijeta skoro nema dizela. npr novi modeli Mazda, Kia, Toyota itd nemaju dizel nikako u ponudi kod nas, možda griješim ali mislim da su izbacili skroz.
Da, i Arteon je završio svoje već početkom ove godine, a pričalo se da bi Shoting Brake bio obustavljen u toku 2026, međutim i on je ranije od očekivanog, a limuzina već 2023(nisam znao).